Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Tüketici Dayanışma Platformu Donanımhaber Ortak Duyurusu

Ne yapayım peki? Bu fiyatları böyle oyuncaklara vermemiş olmak yanıma kâr mı kalsın? :)
Hak mücadelesi verilebilir fakat THH kararı sonrasına karşı taraf itiraz eder ve mahkemeye taşırsa kısmı tüketici adına sıkıntılı bir süreç o konud abir girişimimiz var olsa da şu an Hukuki süreç devam ettiği için size emsal nitelikli bir bilgi veremiyorum.

Biz, Kamu Yararına Bozma talebi ile konuyu Yargıtaya taşıdık, yani Hakim'in verdiği kararın yargıtay tarafından kontrol edilmesini sağlamak istedik zira bize göre kesinlikle hatalı bir karar ve Yargıtay beklentimiz yönde karar verirse o zaman sizlerin işine yarayacak.

Sizin dosyanın görüşülmesi de nasılsa aylar sürecek, dilerseniz en azından işlemleri başlatmış olun şimdiden.
 
Tamamdır Adem Abi. İlçemdeki tüketici hakem heyeti ile görüşmem gerekiyor değil mi?
Evet abi, ilçe THH ler bazı durumlarda daha sakin olabiliyor. Onlara gerekli detayları aktarıp talebini içeren dilekçeni sun sana zahmet.
Senin dosya ele alınana kadar bizim Yargıtay sonucu da belki belli olur hiç olmazsa örnek teşkil ettirilebilir.
Neticede aylardır belirttiğimiz üzere bu bir hata değil TAKTİK açık ve net.
Firmalar bu sözde hatayı reklam ve tık aracı olarak kullanıyor, bu hata nedense hep tüketicilerin ödediği RAKAM bölümünde oluyor dikkat ederseniz ;)
 
Şu an güncel fiyatlarından almam gerekiyor mu peki bu ürünleri? Öyle demiştin
Dilerseniz güncel fiyatından satın alıp ilk satın aldığınız fiyat ile arasında oluşan farkı talep edebilirsiniz.
Israrla belirttiğim üzere durum yoruma çok açık olduğu için hakkınızı kesinlikle geri alacaksınız gibi hareket etmeyin lütfen.
 
Merhabalar.

İstikbal yatak ile giriştiğim mücadele kısaca ektedir. Önce sorunu alışveriş
yaptığım bayi ile çözmeye çalıştım olmadı. İstikbal müşteri hizmetleri ile çözmeye
çalıştım olmadı. sikayetvar sitesi üzerinden şikayette bulundum. İstikbal müşteri
hizmetleri sorunu çözeceklerini idda ettiler yine olmadı. Bunun üzerine kısa bir
ürün inceleme videosu çektim yine olmadı. Bunun üzerine THH başvuruda bulundum.
Ama süreç çok uzun ve yatak atıl durumda bir kenarda duruyor.

Adem bey size ve savaş beye detaylı olarak mailde attım. Eğer uygun beni haklı görürseniz İstikbal markasını
ifşa etmenizi talep ediyorum. Aşağıda çektiğim video linki ve şikayetvar linkide yer almaktadır.

Saygılarımla,

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

 
Merhabalar.

İstikbal yatak ile giriştiğim mücadele kısaca ektedir. Önce sorunu alışveriş
yaptığım bayi ile çözmeye çalıştım olmadı. İstikbal müşteri hizmetleri ile çözmeye
çalıştım olmadı. sikayetvar sitesi üzerinden şikayette bulundum. İstikbal müşteri
hizmetleri sorunu çözeceklerini idda ettiler yine olmadı. Bunun üzerine kısa bir
ürün inceleme videosu çektim yine olmadı. Bunun üzerine THH başvuruda bulundum.
Ama süreç çok uzun ve yatak atıl durumda bir kenarda duruyor.

Adem bey size ve savaş beye detaylı olarak mailde attım. Eğer uygun beni haklı görürseniz İstikbal markasını
ifşa etmenizi talep ediyorum. Aşağıda çektiğim video linki ve şikayetvar linkide yer almaktadır.

Saygılarımla,

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Yatak sorunları ciddi sıkıntı zira genelde şikayetler hep beyana dayalı oluyor.
Yataş markası ile biz de sıfır satın aldığımız ilk yatağımızda ne yazık ki 6 ay sonra yatağın fiziki olarak deformasyonu ile karşılaşmıştık.
Bahsettiğim deformasyon ise öyle sökük vs değil resmen yatağın formu bozuldu. pizza kulesi gibi oldu yani ufuk çizgisinde bakınca.

Pandemi dönemi geldi Yataşçılar, bizim sorunumuz yatak olmasına rağmen gelen arkadaşlar baza, parke, duvar, zemin vs kontrole ttiler hiç yatağa bakaya gerek görmediler :kiskis

Sonra ihaleyi bizim bazaya buldular ve ''baza bozuk o nedenle yatağı bozmuş'' dediler. Bana dediler :kiskis

Yatağı alıp tamire götüreceklermiş, tamir edip getireceklermiş vs kiii biz de sizin gibi işte efenim anti bilmemneler, ultra bilmemeneler falan özellikli diye almıştık.
Ben yatağı teslim etmedim tabi. ''Siz bana bu eve geldiğinize ve sorunun da bazada olduğunu tespit ettiğinize dair bir yazı verin'' dedim, önce ona da direttiler ama itiraz edemediler evrakı verdiler. Şikayetvar sitesine yazdım ben de, bir de video çekip yayınladım, sonra beni Yataş bişey bişey genel merkezinin bişey bişey genel müdürü aradı, ilgili bir Hanımefendiydi, görüştük konuştuk durumu izah ettim ve ayıplı mal olduğunu belirtip değişimini talep ettim.

Hatat kednilerine dedim ki ''Bakın belli ki bu yatak değişse de bizi mutlu etmeyecek zira biz SERT bir yatak istmemize rağmen bu yatağın durumu taleplerimize uygun değil, farknı verelim, üst modeli ile değiştirin'' fiyat teklifi sundular, kabul ettik, üst modeli ve SERT(!) yatak geldi, yanılmıyorsam 1,5 senedir yatıyoruz üstünde ama hani bize deseniz ki ''Memnun musunuz?'' asla değiliz.

Haaa bu arada şu bizim BOZUK(!) bazamızın üstünde kullanıyoruz aynı markanın aynı yatağını. Nedense bizim bozuk(!) bazamız eski yatağı bozmuş da bunu bozamamış :kiskis


Diyeceğim o ki bu yatak mevzuları hakikaten sıkıntılı.

Size de önerim şu olur, videonuz 4 dakika, onun yerine hiç polemiğe girmeden, yaşadığınız sorunu ve firmanın takıntığı tavrı anlatan 1 dakikalık kısa bir video çekin atın sizin çekiminizden yayınlayalım :ok
 
  • Beğen
Tepkiler: DbA
Yatak sorunları ciddi sıkıntı zira genelde şikayetler hep beyana dayalı oluyor.
Yataş markası ile biz de sıfır satın aldığımız ilk yatağımızda ne yazık ki 6 ay sonra yatağın fiziki olarak deformasyonu ile karşılaşmıştık.
Bahsettiğim deformasyon ise öyle sökük vs değil resmen yatağın formu bozuldu. pizza kulesi gibi oldu yani ufuk çizgisinde bakınca.

Pandemi dönemi geldi Yataşçılar, bizim sorunumuz yatak olmasına rağmen gelen arkadaşlar baza, parke, duvar, zemin vs kontrole ttiler hiç yatağa bakaya gerek görmediler :kiskis

Sonra ihaleyi bizim bazaya buldular ve ''baza bozuk o nedenle yatağı bozmuş'' dediler. Bana dediler :kiskis

Yatağı alıp tamire götüreceklermiş, tamir edip getireceklermiş vs kiii biz de sizin gibi işte efenim anti bilmemneler, ultra bilmemeneler falan özellikli diye almıştık.
Ben yatağı teslim etmedim tabi. ''Siz bana bu eve geldiğinize ve sorunun da bazada olduğunu tespit ettiğinize dair bir yazı verin'' dedim, önce ona da direttiler ama itiraz edemediler evrakı verdiler. Şikayetvar sitesine yazdım ben de, bir de video çekip yayınladım, sonra beni Yataş bişey bişey genel merkezinin bişey bişey genel müdürü aradı, ilgili bir Hanımefendiydi, görüştük konuştuk durumu izah ettim ve ayıplı mal olduğunu belirtip değişimini talep ettim.

Hatat kednilerine dedim ki ''Bakın belli ki bu yatak değişse de bizi mutlu etmeyecek zira biz SERT bir yatak istmemize rağmen bu yatağın durumu taleplerimize uygun değil, farknı verelim, üst modeli ile değiştirin'' fiyat teklifi sundular, kabul ettik, üst modeli ve SERT(!) yatak geldi, yanılmıyorsam 1,5 senedir yatıyoruz üstünde ama hani bize deseniz ki ''Memnun musunuz?'' asla değiliz.

Haaa bu arada şu bizim BOZUK(!) bazamızın üstünde kullanıyoruz aynı markanın aynı yatağını. Nedense bizim bozuk(!) bazamız eski yatağı bozmuş da bunu bozamamış :kiskis


Diyeceğim o ki bu yatak mevzuları hakikaten sıkıntılı.

Size de önerim şu olur, videonuz 4 dakika, onun yerine hiç polemiğe girmeden, yaşadığınız sorunu ve firmanın takıntığı tavrı anlatan 1 dakikalık kısa bir video çekin atın sizin çekiminizden yayınlayalım :ok
Yorumunuza ilgi ve alakanıza kocaman teşkkür ederim sağolun. Oldumu bilmiyorum ama önerinizi yaptım ektedir.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Yorumunuza ilgi ve alakanıza kocaman teşkkür ederim sağolun. Oldumu bilmiyorum ama önerinizi yaptım ektedir.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Harika. Bunun orijinal boyutlu halini bana lütfen [email protected] adresimden ulaştırın.
Ben de kendi hesabımda paylaşayım ki daha geniş kitlelere sesimizi duyurmuş olalım.
 
  • Beğen
Tepkiler: DbA
Merhabalar.

İstikbal yatak ile giriştiğim mücadele kısaca ektedir. Önce sorunu alışveriş
yaptığım bayi ile çözmeye çalıştım olmadı. İstikbal müşteri hizmetleri ile çözmeye
çalıştım olmadı. sikayetvar sitesi üzerinden şikayette bulundum. İstikbal müşteri
hizmetleri sorunu çözeceklerini idda ettiler yine olmadı. Bunun üzerine kısa bir
ürün inceleme videosu çektim yine olmadı. Bunun üzerine THH başvuruda bulundum.
Ama süreç çok uzun ve yatak atıl durumda bir kenarda duruyor.

Adem bey size ve savaş beye detaylı olarak mailde attım. Eğer uygun beni haklı görürseniz İstikbal markasını
ifşa etmenizi talep ediyorum. Aşağıda çektiğim video linki ve şikayetvar linkide yer almaktadır.

Saygılarımla,

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Firmanın instagram hesabından bana yazdığı ve finali mahkeme tehdidi ile bitirdiği yzısına cevabım :cool:

Merhaba. Söz konusu içeriği araştırmadan yayınlamış olduğum iddiasını öne sürmeden önce keşke kendiniz benimle ilgili araştırma yapsaydınız :)
Uzun yıllardır firmalara karşı içerik üreten ve hakkında suç duyuruları yapılan birisi olarak bugüne kadar hakkımda hiçbir cezai karar alınmamış olmasının sebebi acaba yayınladığım tüm içeriklerin delilli ispatlı ve gerçek olması olabilir mi?

Ömrünün büyük bir kısmı Hukuk büroları ve Avukatlar tarafından YASAL SÜREÇ BAŞLATILMASI tehdidi ile geçirmiş birisi olarak o bahsettiğiniz yasal işlemi başlatmanızın benim için sakıncası yoktur.

Bu şekilde bir sonraki içeriğim için bana sebep vermiş olursunuz zira firmaların tüketicilere olan yükümlülüklerini yerine getirmek için mücadele etmektense göz korkutup konu kapatmaya çalışmaları ile ilk defa karşılaşmıyorum. Elbette ki başlatacağınız Hukuki süreç ile ilgili de yine içerikLER üretip yayınlayacağım ve halka bunları da duyuracağım ki insanlar tüketim alışkanlıklarına buna göre şekil versinler.
Her hak arayanı veya hak arayanın sesini duyuranı mahkemeye vermekle tehdit eden bir firmanın toplumda göreceği itibarı sanırım hepmiz tahmin ederiz.

Hatırlatmak isterim ki bunu ilk defa yapmıyorum. Vestel Daikin Arçelik Samsung A101 ve daha ismini sayamayacağım birçok markanın avukatları ve Hukuk birimleri ile hep bu konularda karşı karşıya gelen birisi olarak siz ne kadar yasal hakka sahipseniz, ben de o derece yasal hakka sahibim ve kullanmaktan da geri kalmam. O yüzden rica ediyorum üstü kapalı tehditleri bir kenara bırakalım.

Tehdit veya göz korkutma ile bu işi çözemeyeceğinizi yukarıdaki satırlarımdan anladığınızı düşünerek sizin konuya geliyorum. Bu tüketici gerçek bir tüketici, yaşadığı sorun da gerçek bir sorun. Ben de bana yapılan bir rica üzerine araştırmamı yaptım, BELGELERİ inceledim, tüketicinin davasında haklı olduğu görüşümden hareketle ricasını kırmadım ve içeriğini yayınladım. Buna yasal hiçbir engel yoktur zira bu bir tüketici şikayetidir, belgeli yapılmış alışverişinde hak gaspına uğradığını düşündüğü için şikayet mekanizmasını kullanmıştır. Kaldı ki bununla da kalmayıp elbette ki yasal hakkını kullanabilmesi adına kendisine Tüketici Derneği olarak da Hukuki yolunu nasıl seçmesi gerektiği ve dilekçesini oluşturması yönde destek olacağız.

Daha konu nedir, bu şahıs kimdir onu bile sormaya gerek duymadan, sorun çözmeye zerre kadar niyetiniz olmadığını belli edercesine inkâr mekanizmasını devreye alıp üstüne bir de göz korkutmaya çalışacağınıza keşke bana yazdığınız mesajınızda benden tüketici bilgilerini isteyip konuyu anlamaya/çözmeye çalışsaydınız.

Şimdi bu mesajı bana hangi firma yetkilisi, stajyer, çalışan, avukat her kim yazdı ise lütfen önce mesajını yeniden okusun ve sonra oturup bir düşünsün, bu mesajdan çekinecek birisi gibi mi görünüyorum?

Size, markanıza veya firmanıza karşı kişisel bir tutumum olmadığını, sadece hiç tanımadığım bir tüketicinin yaşadığı sorunu topluma duyurmasına yardımcı olan bir yardımsever olduğumu, dostça yazacağım şu satır ile ispat etmek isterim.
''Bir sonraki mesajınızda yazacağınız cümleleri lütfen çok iyi seçin zira ilk yazdığınız ve benim cevabım dahil tamamı yine halkla paylaşılacaktır.'' (KVKK mevzuları farklı bir tartışma konusu, burada işinize yaramıyor)

Tüketicinin sorununu çözdüğünüzde benim de sözüm olsun bu videoyu seve seve kaldırırım zira burada amaç hiçbir şekilde bir marka karalama veya bir firmayı zorda bırakma çabası değildir.

Ülkemizdeki satış ve pazarlama taktiklerinden, tüketicilerin (Afedersiniz) enayi gibi görülmesinden, malı satana kadar ''canım cicim'' diyenlerin satılan malda sorun çıkınca ''Yassal Haklarınız var gidin kullanın'' demesinden ve tüketiciyi aylar süren bürokrasiye zorla yönlendirmesinden bıkmış usanmış olan milyonlarca insandan oluşan bir kitle var ve bunu görmezden geldiğiniz sürece çözümün değil sorunun parçası olmaya devam etmiş olacaksınız. Siz görmek istemeyebilirisniz fakat ben marka/firma ayırmadan tüketicilerin sesi olmaya devam edeceğim.

Benim tutumun ne size, ne de firmanıza, benim ve kurmuş olduğum Tüketici Derneğinin tutumu ülkemizde tüketicilere DAYATILAN bu sisteme karşıdır o nedenle siz tüketici sorununu çözdüğünüzde sizin sorununuz da otomatikman çözülmüş olacaktır.
Seçenekler bence gayet açık

1- Basit bir iade alma kararı ile sorunu kendiniz dahil kimseyi üzmeden kısa yoldan çözersiniz.
2- Beni mahkemeye verip bu işi daha da büyütüp, kaldırtmaya çalıştığınız 1 içerik yerine mahkeme sürecini markanız ve firmanız ile anarak anlatan 10 içerik ile daha uğraşmayı tercih edersiniz.

Takdir sizin.

Aklıma Gelmişken. Benimle birlikte Şikayetvar sitesini mahkemeye vermeyi de unutmayınız zira ''Yok öyle bir tüketici'' dediğiniz kişiyi orada var kabul edip muhatap alıyorsunuz :)

 
Firmanın instagram hesabından bana yazdığı ve finali mahkeme tehdidi ile bitirdiği yzısına cevabım :cool:

Merhaba. Söz konusu içeriği araştırmadan yayınlamış olduğum iddiasını öne sürmeden önce keşke kendiniz benimle ilgili araştırma yapsaydınız :)
Uzun yıllardır firmalara karşı içerik üreten ve hakkında suç duyuruları yapılan birisi olarak bugüne kadar hakkımda hiçbir cezai karar alınmamış olmasının sebebi acaba yayınladığım tüm içeriklerin delilli ispatlı ve gerçek olması olabilir mi?

Ömrünün büyük bir kısmı Hukuk büroları ve Avukatlar tarafından YASAL SÜREÇ BAŞLATILMASI tehdidi ile geçirmiş birisi olarak o bahsettiğiniz yasal işlemi başlatmanızın benim için sakıncası yoktur.

Bu şekilde bir sonraki içeriğim için bana sebep vermiş olursunuz zira firmaların tüketicilere olan yükümlülüklerini yerine getirmek için mücadele etmektense göz korkutup konu kapatmaya çalışmaları ile ilk defa karşılaşmıyorum. Elbette ki başlatacağınız Hukuki süreç ile ilgili de yine içerikLER üretip yayınlayacağım ve halka bunları da duyuracağım ki insanlar tüketim alışkanlıklarına buna göre şekil versinler.
Her hak arayanı veya hak arayanın sesini duyuranı mahkemeye vermekle tehdit eden bir firmanın toplumda göreceği itibarı sanırım hepmiz tahmin ederiz.

Hatırlatmak isterim ki bunu ilk defa yapmıyorum. Vestel Daikin Arçelik Samsung A101 ve daha ismini sayamayacağım birçok markanın avukatları ve Hukuk birimleri ile hep bu konularda karşı karşıya gelen birisi olarak siz ne kadar yasal hakka sahipseniz, ben de o derece yasal hakka sahibim ve kullanmaktan da geri kalmam. O yüzden rica ediyorum üstü kapalı tehditleri bir kenara bırakalım.

Tehdit veya göz korkutma ile bu işi çözemeyeceğinizi yukarıdaki satırlarımdan anladığınızı düşünerek sizin konuya geliyorum. Bu tüketici gerçek bir tüketici, yaşadığı sorun da gerçek bir sorun. Ben de bana yapılan bir rica üzerine araştırmamı yaptım, BELGELERİ inceledim, tüketicinin davasında haklı olduğu görüşümden hareketle ricasını kırmadım ve içeriğini yayınladım. Buna yasal hiçbir engel yoktur zira bu bir tüketici şikayetidir, belgeli yapılmış alışverişinde hak gaspına uğradığını düşündüğü için şikayet mekanizmasını kullanmıştır. Kaldı ki bununla da kalmayıp elbette ki yasal hakkını kullanabilmesi adına kendisine Tüketici Derneği olarak da Hukuki yolunu nasıl seçmesi gerektiği ve dilekçesini oluşturması yönde destek olacağız.

Daha konu nedir, bu şahıs kimdir onu bile sormaya gerek duymadan, sorun çözmeye zerre kadar niyetiniz olmadığını belli edercesine inkâr mekanizmasını devreye alıp üstüne bir de göz korkutmaya çalışacağınıza keşke bana yazdığınız mesajınızda benden tüketici bilgilerini isteyip konuyu anlamaya/çözmeye çalışsaydınız.

Şimdi bu mesajı bana hangi firma yetkilisi, stajyer, çalışan, avukat her kim yazdı ise lütfen önce mesajını yeniden okusun ve sonra oturup bir düşünsün, bu mesajdan çekinecek birisi gibi mi görünüyorum?

Size, markanıza veya firmanıza karşı kişisel bir tutumum olmadığını, sadece hiç tanımadığım bir tüketicinin yaşadığı sorunu topluma duyurmasına yardımcı olan bir yardımsever olduğumu, dostça yazacağım şu satır ile ispat etmek isterim.
''Bir sonraki mesajınızda yazacağınız cümleleri lütfen çok iyi seçin zira ilk yazdığınız ve benim cevabım dahil tamamı yine halkla paylaşılacaktır.'' (KVKK mevzuları farklı bir tartışma konusu, burada işinize yaramıyor)

Tüketicinin sorununu çözdüğünüzde benim de sözüm olsun bu videoyu seve seve kaldırırım zira burada amaç hiçbir şekilde bir marka karalama veya bir firmayı zorda bırakma çabası değildir.

Ülkemizdeki satış ve pazarlama taktiklerinden, tüketicilerin (Afedersiniz) enayi gibi görülmesinden, malı satana kadar ''canım cicim'' diyenlerin satılan malda sorun çıkınca ''Yassal Haklarınız var gidin kullanın'' demesinden ve tüketiciyi aylar süren bürokrasiye zorla yönlendirmesinden bıkmış usanmış olan milyonlarca insandan oluşan bir kitle var ve bunu görmezden geldiğiniz sürece çözümün değil sorunun parçası olmaya devam etmiş olacaksınız. Siz görmek istemeyebilirisniz fakat ben marka/firma ayırmadan tüketicilerin sesi olmaya devam edeceğim.

Benim tutumun ne size, ne de firmanıza, benim ve kurmuş olduğum Tüketici Derneğinin tutumu ülkemizde tüketicilere DAYATILAN bu sisteme karşıdır o nedenle siz tüketici sorununu çözdüğünüzde sizin sorununuz da otomatikman çözülmüş olacaktır.
Seçenekler bence gayet açık

1- Basit bir iade alma kararı ile sorunu kendiniz dahil kimseyi üzmeden kısa yoldan çözersiniz.
2- Beni mahkemeye verip bu işi daha da büyütüp, kaldırtmaya çalıştığınız 1 içerik yerine mahkeme sürecini markanız ve firmanız ile anarak anlatan 10 içerik ile daha uğraşmayı tercih edersiniz.

Takdir sizin.

Aklıma Gelmişken. Benimle birlikte Şikayetvar sitesini mahkemeye vermeyi de unutmayınız zira ''Yok öyle bir tüketici'' dediğiniz kişiyi orada var kabul edip muhatap alıyorsunuz :)


Adem bey merhaba yazınızı yeni gördüm. Yaşadığım sorunu evrakları faturasını tüketici hakem heyetine şikayet dilekçemi hem size hemde savaş beye mail atmıştım. Daha öncede instagram dm dende size atmıştım. Yaşadığım problem tamami ile sahihtir. İnanın zoruma giden nokta ilgili bayinin dalga geçer gibi satış sonrası sizi iplememesi ve sinsi gülüşleri. Tüketici hakem heyetine gideceğimi ifade ettiğimde de değişen dönüşen saygısız tavırları, ve istikbal gibi bir markanın size bir çözüm sunmak yerine son tüketiciyi bayi ile başbaşa yani bayinin olmayan vicdanına bırakması. Bu ülkeden kimse hakkını savunmadığı aramadığı için belkide bu ve benzeri firmalar son tüketici ile dalga geçiyorlar. Şikayet sitelerinde benzer bir çok şikayette mevcut. Olayı zaten ayrıntısı ile Tüketici Hakem heyetine dilekçe ile bildirdim.

Ben bu konuda size biraz ısrarcı oldum özür dilerim. Keşfettiğiniz İfşa yöntemi ile müşteri dostu yada düşman firmaların insanlar tarafından bilinmesi mükemmel bir icad. Gerçekten istikbal iyi bir marka olsa sorunu çözmek yerine aba altından sopa göstermezdi. Benim yüzümden gerilmeniz üzülmeniz ilgili markanın saçmalıkları ile uğraşmanız isteyeceğim en son şey. Az önce baktım video instagramda 54.6 bin kişi tarafından izlenmiş. Benim amacım bir intikam değil, bana yapılan yanlış ve adaletsizlik potansiyel bir çok müşteriye yapılabilir düşüncesi ile insanları bilinçlendirmekti. Eğer uygun görürseniz videoyu kaldırabilirsiniz, takdir tabiki sizin, ama benim yüzümden inanın nokta gerilmenizi istemiyorum. İlginize ve emeğinize gönülden teşekkür eder tekrardan özür dilerim.
 

Ekli dosyalar

  • ademhelvacı.JPG
    ademhelvacı.JPG
    77.5 KB · Görüntüleme: 7
Linkedin de paylaştığım STOK YOK veya HATALI FİYAT gerekçeli gnderilmeyen ürünlere dair yazım



Tamda benzer durumdayım. Desteğinizi bekliyorum. 16 ocak mahkeme tarihim.

 
Firmanın instagram hesabından bana yazdığı ve finali mahkeme tehdidi ile bitirdiği yzısına cevabım :cool:

Merhaba. Söz konusu içeriği araştırmadan yayınlamış olduğum iddiasını öne sürmeden önce keşke kendiniz benimle ilgili araştırma yapsaydınız :)
Uzun yıllardır firmalara karşı içerik üreten ve hakkında suç duyuruları yapılan birisi olarak bugüne kadar hakkımda hiçbir cezai karar alınmamış olmasının sebebi acaba yayınladığım tüm içeriklerin delilli ispatlı ve gerçek olması olabilir mi?

Ömrünün büyük bir kısmı Hukuk büroları ve Avukatlar tarafından YASAL SÜREÇ BAŞLATILMASI tehdidi ile geçirmiş birisi olarak o bahsettiğiniz yasal işlemi başlatmanızın benim için sakıncası yoktur.

Bu şekilde bir sonraki içeriğim için bana sebep vermiş olursunuz zira firmaların tüketicilere olan yükümlülüklerini yerine getirmek için mücadele etmektense göz korkutup konu kapatmaya çalışmaları ile ilk defa karşılaşmıyorum. Elbette ki başlatacağınız Hukuki süreç ile ilgili de yine içerikLER üretip yayınlayacağım ve halka bunları da duyuracağım ki insanlar tüketim alışkanlıklarına buna göre şekil versinler.
Her hak arayanı veya hak arayanın sesini duyuranı mahkemeye vermekle tehdit eden bir firmanın toplumda göreceği itibarı sanırım hepmiz tahmin ederiz.

Hatırlatmak isterim ki bunu ilk defa yapmıyorum. Vestel Daikin Arçelik Samsung A101 ve daha ismini sayamayacağım birçok markanın avukatları ve Hukuk birimleri ile hep bu konularda karşı karşıya gelen birisi olarak siz ne kadar yasal hakka sahipseniz, ben de o derece yasal hakka sahibim ve kullanmaktan da geri kalmam. O yüzden rica ediyorum üstü kapalı tehditleri bir kenara bırakalım.

Tehdit veya göz korkutma ile bu işi çözemeyeceğinizi yukarıdaki satırlarımdan anladığınızı düşünerek sizin konuya geliyorum. Bu tüketici gerçek bir tüketici, yaşadığı sorun da gerçek bir sorun. Ben de bana yapılan bir rica üzerine araştırmamı yaptım, BELGELERİ inceledim, tüketicinin davasında haklı olduğu görüşümden hareketle ricasını kırmadım ve içeriğini yayınladım. Buna yasal hiçbir engel yoktur zira bu bir tüketici şikayetidir, belgeli yapılmış alışverişinde hak gaspına uğradığını düşündüğü için şikayet mekanizmasını kullanmıştır. Kaldı ki bununla da kalmayıp elbette ki yasal hakkını kullanabilmesi adına kendisine Tüketici Derneği olarak da Hukuki yolunu nasıl seçmesi gerektiği ve dilekçesini oluşturması yönde destek olacağız.

Daha konu nedir, bu şahıs kimdir onu bile sormaya gerek duymadan, sorun çözmeye zerre kadar niyetiniz olmadığını belli edercesine inkâr mekanizmasını devreye alıp üstüne bir de göz korkutmaya çalışacağınıza keşke bana yazdığınız mesajınızda benden tüketici bilgilerini isteyip konuyu anlamaya/çözmeye çalışsaydınız.

Şimdi bu mesajı bana hangi firma yetkilisi, stajyer, çalışan, avukat her kim yazdı ise lütfen önce mesajını yeniden okusun ve sonra oturup bir düşünsün, bu mesajdan çekinecek birisi gibi mi görünüyorum?

Size, markanıza veya firmanıza karşı kişisel bir tutumum olmadığını, sadece hiç tanımadığım bir tüketicinin yaşadığı sorunu topluma duyurmasına yardımcı olan bir yardımsever olduğumu, dostça yazacağım şu satır ile ispat etmek isterim.
''Bir sonraki mesajınızda yazacağınız cümleleri lütfen çok iyi seçin zira ilk yazdığınız ve benim cevabım dahil tamamı yine halkla paylaşılacaktır.'' (KVKK mevzuları farklı bir tartışma konusu, burada işinize yaramıyor)

Tüketicinin sorununu çözdüğünüzde benim de sözüm olsun bu videoyu seve seve kaldırırım zira burada amaç hiçbir şekilde bir marka karalama veya bir firmayı zorda bırakma çabası değildir.

Ülkemizdeki satış ve pazarlama taktiklerinden, tüketicilerin (Afedersiniz) enayi gibi görülmesinden, malı satana kadar ''canım cicim'' diyenlerin satılan malda sorun çıkınca ''Yassal Haklarınız var gidin kullanın'' demesinden ve tüketiciyi aylar süren bürokrasiye zorla yönlendirmesinden bıkmış usanmış olan milyonlarca insandan oluşan bir kitle var ve bunu görmezden geldiğiniz sürece çözümün değil sorunun parçası olmaya devam etmiş olacaksınız. Siz görmek istemeyebilirisniz fakat ben marka/firma ayırmadan tüketicilerin sesi olmaya devam edeceğim.

Benim tutumun ne size, ne de firmanıza, benim ve kurmuş olduğum Tüketici Derneğinin tutumu ülkemizde tüketicilere DAYATILAN bu sisteme karşıdır o nedenle siz tüketici sorununu çözdüğünüzde sizin sorununuz da otomatikman çözülmüş olacaktır.
Seçenekler bence gayet açık

1- Basit bir iade alma kararı ile sorunu kendiniz dahil kimseyi üzmeden kısa yoldan çözersiniz.
2- Beni mahkemeye verip bu işi daha da büyütüp, kaldırtmaya çalıştığınız 1 içerik yerine mahkeme sürecini markanız ve firmanız ile anarak anlatan 10 içerik ile daha uğraşmayı tercih edersiniz.

Takdir sizin.

Aklıma Gelmişken. Benimle birlikte Şikayetvar sitesini mahkemeye vermeyi de unutmayınız zira ''Yok öyle bir tüketici'' dediğiniz kişiyi orada var kabul edip muhatap alıyorsunuz :)

Öncelikle arda arda gelen sağlık sorunlarımdan dolayı yazamadım, o yüzden çok özür dilerim. Karar çıkalı ve bana tebliğ edileli hayli zaman geçti. İstikbal yatak ile başlatmış olduğum tüketici hakem heyeti başvurum ilgili heyet tarafından kabul görmeyip red edilmiştir. Aynen satıcıda sırıtarak böyle demişti, ürünü mağazadan görerek beğenerek aldığınız için şikayetiniz tüketici hakem heyeti tarafından reddedilecektir. Dediği çıktı, ilgili heyet şikayette belirtiğim 30 gün mutluluk garantisine değinmemiş bile, bel ağrısı subjektif bir şikayetmiş ve ayıplı mal statüsünde değilmiş vesaire. Olay burada bel ağrısı değil ki. Firma bir taahhütte bulunup ürün satıyor ve beğenmez isen 30 gün içinde iade alacam diyor ve bu edimini yerine getirmiyor. @Adem Helvacı bey İlginize tekrardan teşekkür eder, geç cevap yazdığım için tekrardan özür dilerim. Sağlıcakla kalın.
 

Ekli dosyalar

  • istikbal.pdf
    istikbal.pdf
    694.1 KB · Görüntüleme: 1
  • istikbal_page-0001.jpg
    istikbal_page-0001.jpg
    132.4 KB · Görüntüleme: 6
  • istikbal_page-0002.jpg
    istikbal_page-0002.jpg
    61.7 KB · Görüntüleme: 6
Öncelikle arda arda gelen sağlık sorunlarımdan dolayı yazamadım, o yüzden çok özür dilerim. Karar çıkalı ve bana tebliğ edileli hayli zaman geçti. İstikbal yatak ile başlatmış olduğum tüketici hakem heyeti başvurum ilgili heyet tarafından kabul görmeyip red edilmiştir. Aynen satıcıda sırıtarak böyle demişti, ürünü mağazadan görerek beğenerek aldığınız için şikayetiniz tüketici hakem heyeti tarafından reddedilecektir. Dediği çıktı, ilgili heyet şikayette belirtiğim 30 gün mutluluk garantisine değinmemiş bile, bel ağrısı subjektif bir şikayetmiş ve ayıplı mal statüsünde değilmiş vesaire. Olay burada bel ağrısı değil ki. Firma bir taahhütte bulunup ürün satıyor ve beğenmez isen 30 gün içinde iade alacam diyor ve bu edimini yerine getirmiyor. @Adem Helvacı bey İlginize tekrardan teşekkür eder, geç cevap yazdığım için tekrardan özür dilerim. Sağlıcakla kalın.
Bu tarz heyetlerin bu tarz kararlar alacağına güvenen satıcıların bitip tükenmek bilmeyen kelime oyunlarına karşı mücadelemezi her zaman her mecrada devam edecek.

Bazı il ilçe Hakem heyetlerinin aldıkları saçma kararları da ifşa etmeye devam edeceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: DbA

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri