Firmanın instagram hesabından bana yazdığı ve finali mahkeme tehdidi ile bitirdiği yzısına cevabım
Merhaba. Söz konusu içeriği araştırmadan yayınlamış olduğum iddiasını öne sürmeden önce keşke kendiniz benimle ilgili araştırma yapsaydınız

Uzun yıllardır firmalara karşı içerik üreten ve hakkında suç duyuruları yapılan birisi olarak bugüne kadar hakkımda hiçbir cezai karar alınmamış olmasının sebebi acaba yayınladığım tüm içeriklerin delilli ispatlı ve gerçek olması olabilir mi?
Ömrünün büyük bir kısmı Hukuk büroları ve Avukatlar tarafından YASAL SÜREÇ BAŞLATILMASI tehdidi ile geçirmiş birisi olarak o bahsettiğiniz yasal işlemi başlatmanızın benim için sakıncası yoktur.
Bu şekilde bir sonraki içeriğim için bana sebep vermiş olursunuz zira firmaların tüketicilere olan yükümlülüklerini yerine getirmek için mücadele etmektense göz korkutup konu kapatmaya çalışmaları ile ilk defa karşılaşmıyorum. Elbette ki başlatacağınız Hukuki süreç ile ilgili de yine içerikLER üretip yayınlayacağım ve halka bunları da duyuracağım ki insanlar tüketim alışkanlıklarına buna göre şekil versinler.
Her hak arayanı veya hak arayanın sesini duyuranı mahkemeye vermekle tehdit eden bir firmanın toplumda göreceği itibarı sanırım hepmiz tahmin ederiz.
Hatırlatmak isterim ki bunu ilk defa yapmıyorum. Vestel Daikin Arçelik Samsung A101 ve daha ismini sayamayacağım birçok markanın avukatları ve Hukuk birimleri ile hep bu konularda karşı karşıya gelen birisi olarak siz ne kadar yasal hakka sahipseniz, ben de o derece yasal hakka sahibim ve kullanmaktan da geri kalmam. O yüzden rica ediyorum üstü kapalı tehditleri bir kenara bırakalım.
Tehdit veya göz korkutma ile bu işi çözemeyeceğinizi yukarıdaki satırlarımdan anladığınızı düşünerek sizin konuya geliyorum. Bu tüketici gerçek bir tüketici, yaşadığı sorun da gerçek bir sorun. Ben de bana yapılan bir rica üzerine araştırmamı yaptım, BELGELERİ inceledim, tüketicinin davasında haklı olduğu görüşümden hareketle ricasını kırmadım ve içeriğini yayınladım. Buna yasal hiçbir engel yoktur zira bu bir tüketici şikayetidir, belgeli yapılmış alışverişinde hak gaspına uğradığını düşündüğü için şikayet mekanizmasını kullanmıştır. Kaldı ki bununla da kalmayıp elbette ki yasal hakkını kullanabilmesi adına kendisine Tüketici Derneği olarak da Hukuki yolunu nasıl seçmesi gerektiği ve dilekçesini oluşturması yönde destek olacağız.
Daha konu nedir, bu şahıs kimdir onu bile sormaya gerek duymadan, sorun çözmeye zerre kadar niyetiniz olmadığını belli edercesine inkâr mekanizmasını devreye alıp üstüne bir de göz korkutmaya çalışacağınıza keşke bana yazdığınız mesajınızda benden tüketici bilgilerini isteyip konuyu anlamaya/çözmeye çalışsaydınız.
Şimdi bu mesajı bana hangi firma yetkilisi, stajyer, çalışan, avukat her kim yazdı ise lütfen önce mesajını yeniden okusun ve sonra oturup bir düşünsün, bu mesajdan çekinecek birisi gibi mi görünüyorum?
Size, markanıza veya firmanıza karşı kişisel bir tutumum olmadığını, sadece hiç tanımadığım bir tüketicinin yaşadığı sorunu topluma duyurmasına yardımcı olan bir yardımsever olduğumu, dostça yazacağım şu satır ile ispat etmek isterim.
''Bir sonraki mesajınızda yazacağınız cümleleri lütfen çok iyi seçin zira ilk yazdığınız ve benim cevabım dahil tamamı yine halkla paylaşılacaktır.'' (KVKK mevzuları farklı bir tartışma konusu, burada işinize yaramıyor)
Tüketicinin sorununu çözdüğünüzde benim de sözüm olsun bu videoyu seve seve kaldırırım zira burada amaç hiçbir şekilde bir marka karalama veya bir firmayı zorda bırakma çabası değildir.
Ülkemizdeki satış ve pazarlama taktiklerinden, tüketicilerin (Afedersiniz) enayi gibi görülmesinden, malı satana kadar ''canım cicim'' diyenlerin satılan malda sorun çıkınca ''Yassal Haklarınız var gidin kullanın'' demesinden ve tüketiciyi aylar süren bürokrasiye zorla yönlendirmesinden bıkmış usanmış olan milyonlarca insandan oluşan bir kitle var ve bunu görmezden geldiğiniz sürece çözümün değil sorunun parçası olmaya devam etmiş olacaksınız. Siz görmek istemeyebilirisniz fakat ben marka/firma ayırmadan tüketicilerin sesi olmaya devam edeceğim.
Benim tutumun ne size, ne de firmanıza, benim ve kurmuş olduğum Tüketici Derneğinin tutumu ülkemizde tüketicilere DAYATILAN bu sisteme karşıdır o nedenle siz tüketici sorununu çözdüğünüzde sizin sorununuz da otomatikman çözülmüş olacaktır.
Seçenekler bence gayet açık
1- Basit bir iade alma kararı ile sorunu kendiniz dahil kimseyi üzmeden kısa yoldan çözersiniz.
2- Beni mahkemeye verip bu işi daha da büyütüp, kaldırtmaya çalıştığınız 1 içerik yerine mahkeme sürecini markanız ve firmanız ile anarak anlatan 10 içerik ile daha uğraşmayı tercih edersiniz.
Takdir sizin.
Aklıma Gelmişken. Benimle birlikte Şikayetvar sitesini mahkemeye vermeyi de unutmayınız zira ''Yok öyle bir tüketici'' dediğiniz kişiyi orada var kabul edip muhatap alıyorsunuz
İstikbal için yazılan 'İstikbal 30 Günlük Mutluluk Garantisi Aldatmacası!' şikayetini ve yorumlarını okumak ya da İstikbal hakkında şikayet yazmak için ...
www.sikayetvar.com