Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Diğer Sorular Turkcell fatura mağduriyeti

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

missxecutioner

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
19 Haz 2023
Mesajlar
10
Merhabalar,
27.05.2023 tarihinde Turkcellde devamlı olarak kullandığım Rahat Efsane Plus 16 GB(13+3) tarifesinden kalan haklarım bitmeden farklı bir tarifeye geçişimi sağladım. Aynı şekilde daha önceden de farklı bir tarifeye geçtiğim için eski tarifemin kullandığım kadar ki günleri faturama yansıtıldı. Ancak şuanda Turkcell bunu uygulamıyor olup, tarife içinde 16 GB networkun 3ünü sosyal medya paketi olarak verip sosyal medya paketi bittiği için ücretlendirmeyi tam olarak kestiklerini tarafıma iletiyorlar. Buna ne kadar kendilerine itiraz etsem de problem yok deyip herhangi bir şey yapamayacaklarını söylüyorlar. Konuyla alakalı BTK Şikayet sistemine şikayet oluşturdum ancak konuyu Tüketici Hakem Heyetine de taşıyabilir miyiz diye kafamda sorular oluştu. Desteklerinizi bekliyorum...
 
Merhabalar,
27.05.2023 tarihinde Turkcellde devamlı olarak kullandığım Rahat Efsane Plus 16 GB(13+3) tarifesinden kalan haklarım bitmeden farklı bir tarifeye geçişimi sağladım. Aynı şekilde daha önceden de farklı bir tarifeye geçtiğim için eski tarifemin kullandığım kadar ki günleri faturama yansıtıldı. Ancak şuanda Turkcell bunu uygulamıyor olup, tarife içinde 16 GB networkun 3ünü sosyal medya paketi olarak verip sosyal medya paketi bittiği için ücretlendirmeyi tam olarak kestiklerini tarafıma iletiyorlar. Buna ne kadar kendilerine itiraz etsem de problem yok deyip herhangi bir şey yapamayacaklarını söylüyorlar. Konuyla alakalı BTK Şikayet sistemine şikayet oluşturdum ancak konuyu Tüketici Hakem Heyetine de taşıyabilir miyiz diye kafamda sorular oluştu. Desteklerinizi bekliyorum...

Kıst ücret hesaplaması vardı öyle durumlar için. Bunun için BTK'ye, ardından sonuç çıkmazsa THH'ye başvurabilirsiniz. Bu durumda BTK, THH'ye alternatif bir rol üstleniyor zaten.

Kıst ücret uygulamasında, toplam ücret, kullanılan gün, kalan gün, kullanılan miktar, kalan miktar unsurları göze alınarak bir fiyat belirleniyor.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri