Merhaba. Turkcell firmasından Superbox Go Mobil Wifi paketi satın aldım 12 ay taahhütlü olarak. Bu internet paketi için Turkcell data hattı tanımlanıyor ve istediğiniz yerden internete bağlanabiliyorsunuz. (Telefon hotspot veya Superbox cihazı ile) Ben de seyahat eden biri olduğum için cazip gelmişti bu paket ve satın aldım.
Turkcell'in LTE hızlarını telefonumda ölçtüğümde, yüksek hızlar alıyordum. Bu paketin de yakın hızları vereceğini düşünerekten satın aldım aslında. Fakat hiç beklediğim gibi olmadı. Bireysel Turkcell hattım da var. Bireysel Turkcell hattım ile yaptığım hız ölçümlerinde, 40 Mbps download hızları aldığım lokasyonda, Superbox hattı ile 1Mbps'nin altında hızlar alıyorum. Turkcell kesinlikle data hatlarının hızlarını kısıtlıyor. Bununla alakalı BTK şikayet sayfasından defalarca şikayet oluşturmama rağmen firma her defasında durumu geçiştirmeye çalışıyor.
Birden fazla şehirde, farklı lokasyonlarda hız testlerini yapıp kayıt altına aldım. En az 20 kat hız farkı oluyor. Bu pakete aylık ciddi bir meblağ ödüyorum. Ve taahhüt edilen hizmeti alamıyorum ne yazık ki. Başvuru esnasında Turkcell hattınız ne hız alıyorsa, o hızı alırsınız şeklinde belirtilmişti.
Turkcell artık BTK başvurularımdan bıkmış olacak ki, bugün "Bununla birlikte data hatları ve mobil hatlar farklı dinamik bağlantı noktalarından bağlantı yaparlar. Tüm bu farklılıklar hız değerlerinde değişkenliğe neden olabilmektedir." bu şekilde bi açıklama yaptı.
Ödediğim faturaların iadesini almak istiyorum ve taahhütümü iptal etmek istiyorum; bu sebeple Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapmaya karar verdim. Başvuru metni oluşturmam konusunda yardımcı olmanızı rica ederim @Adem Helvacı @İlteriş Yılmaz. Çok teşekkür ederim şimdiden.
Turkcell'in LTE hızlarını telefonumda ölçtüğümde, yüksek hızlar alıyordum. Bu paketin de yakın hızları vereceğini düşünerekten satın aldım aslında. Fakat hiç beklediğim gibi olmadı. Bireysel Turkcell hattım da var. Bireysel Turkcell hattım ile yaptığım hız ölçümlerinde, 40 Mbps download hızları aldığım lokasyonda, Superbox hattı ile 1Mbps'nin altında hızlar alıyorum. Turkcell kesinlikle data hatlarının hızlarını kısıtlıyor. Bununla alakalı BTK şikayet sayfasından defalarca şikayet oluşturmama rağmen firma her defasında durumu geçiştirmeye çalışıyor.
Birden fazla şehirde, farklı lokasyonlarda hız testlerini yapıp kayıt altına aldım. En az 20 kat hız farkı oluyor. Bu pakete aylık ciddi bir meblağ ödüyorum. Ve taahhüt edilen hizmeti alamıyorum ne yazık ki. Başvuru esnasında Turkcell hattınız ne hız alıyorsa, o hızı alırsınız şeklinde belirtilmişti.
Turkcell artık BTK başvurularımdan bıkmış olacak ki, bugün "Bununla birlikte data hatları ve mobil hatlar farklı dinamik bağlantı noktalarından bağlantı yaparlar. Tüm bu farklılıklar hız değerlerinde değişkenliğe neden olabilmektedir." bu şekilde bi açıklama yaptı.
Ödediğim faturaların iadesini almak istiyorum ve taahhütümü iptal etmek istiyorum; bu sebeple Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapmaya karar verdim. Başvuru metni oluşturmam konusunda yardımcı olmanızı rica ederim @Adem Helvacı @İlteriş Yılmaz. Çok teşekkür ederim şimdiden.