Merhabalar Vestel 49UD8460 model televizyonumuzun medimart tarafından ek garanti paketi vardı ama arızayı gidermek için ( ses var görüntü yok sorunu) evden aldılar 20 gün sonra ne yapıldığını belirtmeden getirdiler bir kaç gün çalıştı sonra geri başladı sorun halada aynı durum mevcut. Bizde tekrar servis talep ettik ama gelmedikleri gibi oyalayıp durdular defalarca servis kaydı açtık evde bulunan televizyonu serviste bile gösterdiler tamirde geçen sürede ne yapıldığını bildirmediler hal böyle olunca süreci tüketici hakem heyetine devrettik ekstra para ödeyerek almış olduğumuz hizmeti kısaca göremedik. Bugün tüketici hakem heyetinin kararı elime ulaştı değişim olur diye beklerken para iadesi kararı verilmiş şuanki ekonomiyle 3099 tl tarafımıza ödenecekmiş o para ile şimdi bir tv almak imkansız karara itiraz edilse değişim kararı çıkarma ihtimalim var mı süreci nasıl yönetmeliyim fikirlerinize önerilerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim