Merhaba Adem Bey,
Yaklaşık 15-17 gün önce Vivense'nin resmi internet sitesinden 4'lü zigon sehpa sipariş verdim, ancak ürün hâlâ elime ulaşmadı. Bunun üzerine siparişimi iptal etmek istedim. Fakat sitelerinde siparişimi iptal edebileceğim bir buton bulamadım.
Müşteri hizmetlerini aradığımda, iptal talebimi ilettim. Ancak bana ürünün “Siparişe Özel Üretim” olduğunu ve bu nedenle iptal/iade işleminin mümkün olmadığını söylediler. Ben de standart bir ürün sipariş ettiğimi, herhangi bir özel ölçü, renk ya da kişiselleştirme talebim olmadığını belirttim. Buna rağmen müşteri temsilcisi, ürünün öne çıkan özelliklerinde "Siparişe Özel Üretim" ibaresinin yer aldığını, bu nedenle iade edemeyeceğimi söyledi.
Ayrıca böyle bir bilgiyle karşılaşmadığımı belirttiğimde, "Satış sözleşmesini okusaydınız görürdünüz." gibi bir yanıt aldım. Bunun üzerine, "Peki ürünün rengi istediğim gibi olmazsa ya da kalitesinden memnun kalmazsam iade edemeyecek miyim?" diye sordum. Temsilci, “Zigon sehpalarımızda fotoğraflarda görünen rengin biraz açık ya da koyu tonları gelebilir.” şeklinde cevap verdi.
Sonuç olarak, bu durumun yasal olup olmadığını merak ediyorum:
Ayrıca, markanın iade koşulları bana oldukça adaletsiz geldi. Normal iade işlemlerinde bile %30 kesinti yapılacağından bahsediyorlar. Bu doğru ve yasal mı?
Markanın iptal iade koşulları metni : https://destek.vivense.com/tr/blog/urun-iptal-iade-kosullari-nelerdir
Teşekkür ederim.
Yaklaşık 15-17 gün önce Vivense'nin resmi internet sitesinden 4'lü zigon sehpa sipariş verdim, ancak ürün hâlâ elime ulaşmadı. Bunun üzerine siparişimi iptal etmek istedim. Fakat sitelerinde siparişimi iptal edebileceğim bir buton bulamadım.
Müşteri hizmetlerini aradığımda, iptal talebimi ilettim. Ancak bana ürünün “Siparişe Özel Üretim” olduğunu ve bu nedenle iptal/iade işleminin mümkün olmadığını söylediler. Ben de standart bir ürün sipariş ettiğimi, herhangi bir özel ölçü, renk ya da kişiselleştirme talebim olmadığını belirttim. Buna rağmen müşteri temsilcisi, ürünün öne çıkan özelliklerinde "Siparişe Özel Üretim" ibaresinin yer aldığını, bu nedenle iade edemeyeceğimi söyledi.
Ayrıca böyle bir bilgiyle karşılaşmadığımı belirttiğimde, "Satış sözleşmesini okusaydınız görürdünüz." gibi bir yanıt aldım. Bunun üzerine, "Peki ürünün rengi istediğim gibi olmazsa ya da kalitesinden memnun kalmazsam iade edemeyecek miyim?" diye sordum. Temsilci, “Zigon sehpalarımızda fotoğraflarda görünen rengin biraz açık ya da koyu tonları gelebilir.” şeklinde cevap verdi.
Sonuç olarak, bu durumun yasal olup olmadığını merak ediyorum:
- Ürün teslim edilmediği için iptal etme hakkım var mı?
- Ürün elime ulaştığında rengi, ebadı ya da kalitesi beklentilerimi karşılamazsa iade edemez miyim?
Ayrıca, markanın iade koşulları bana oldukça adaletsiz geldi. Normal iade işlemlerinde bile %30 kesinti yapılacağından bahsediyorlar. Bu doğru ve yasal mı?
Markanın iptal iade koşulları metni : https://destek.vivense.com/tr/blog/urun-iptal-iade-kosullari-nelerdir
Teşekkür ederim.