Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Midea ve Klima Meraklıları Lokali

Havalar iyice soğudu, son durum nedir?
Hocam ben ısrarla sıkıntı olduğunu düşünüyorum. 24-25 de üşüyorum. Klimanın tam karşısına termometreyi koyuyorum açtığım sıcaklığın hep bir derece altında. Termostata gitmiyor kendini kısmıyor. Tüketimler çok yüksek
 
Son düzenleme:
Isınma grafiği
1734705613489.png


Enerji grafiği

1734705896930.png



aep dış sıcaklık ve df durumu. çok mu df giriyor acaba gece 11 sabah 8.30 arası kapalı


Isıtma grafiği

1734705758640.png


Enerji Grafiği ( gündüz dalgalanmalar fazda kullanılan diğer cihazlarla alakalı bunda akıllı priz yok faz 1 - midea şeklinde ölçüm yapıyor)

1734705943545.png


kaira geceleri online. df durumu bu şekilde. klima kapalıyken dış sıcaklığı 10 derece gösteriyor ama ölçüm yapmıyor orayı es geçin. Ek olarak ilk taraftaki yani 19 aralık gecesi on off şekilde çalıştırmaya ayarlamıştım 18 derece altında çalışıyor 1 saat sonra kapanıyordu
 
Son düzenleme:
Isınma grafiği
Ekli dosyayı görüntüle 22476

Enerji grafiği

Ekli dosyayı görüntüle 22478


aep dış sıcaklık ve df durumu. çok mu df giriyor acaba gece 11 sabah 8.30 arası kapalı


Isıtma grafiği

Ekli dosyayı görüntüle 22477

Enerji Grafiği ( gündüz dalgalanmalar fazda kullanılan diğer cihazlarla alakalı bunda akıllı priz yok faz 1 - midea şeklinde ölçüm yapıyor)

Ekli dosyayı görüntüle 22479

kaira geceleri online. df durumu bu şekilde. klima kapalıyken dış sıcaklığı 10 derece gösteriyor ama ölçüm yapmıyor orayı es geçin. Ek olarak ilk taraftaki yani 19 aralık gecesi on off şekilde çalıştırmaya ayarlamıştım 18 derece altında çalışıyor 1 saat sonra kapanıyordu
On off şeklinde çalışmaya ayarladım derken akıllı piriz kullanarak mı? On off kullanım klimanın algoritmasını etkiler.
 
Herkese selamlar, yeni konu açıp konu kirliliği yaratmamak adına buraya sormak istedim.

İstanbul Arnavutköy’de yaşıyorum. Öncelikle 32m2 kapısız salonu ve 8m2 koridoru soğutacak ünite arayışındayız. Tabi sonrasında da evin genelini soğutması güzel olur.

Araştırmalarım sonucu:
-Toshiba Haori 16000
-Fujitsu Cool 14000
cihazları dikkatimi çekti. Sizlerin de önerileriniz bu skalada olabilir, tabi daha uyguna daha iyi cihazlara da açığım.

Şimdiden herkese teşekkürler. :)
Eski bildirimleri kontrol ederken dikkatimi çekti, cevap yazmadıklarım içinde görünce yazayım dedim.
Fujitsu kral üründür fakat burada daha önce kullanan arkadaşlar oldu, bazı memnuniyetsizlikleri vardı. Forumda konuları da var aratırsanız bulursunuz o konuları kontrol etmenizi tavsiye ederim.
Toshiba malum Japon segmentinin yine etkili üreticilerinden birisi, yine de Daikin ve Mitsubishi Electric satın alabilme olasılığı varsa daha doğru tercih olabilir görüşündeyim.

Satın alıp almadığınızı bilmiyorum yine de yazayım dedim. Ayrıca ürün aldıysanız ne tercih ettiğinizi ve zamanla kullandıkça görüşlerinizi de paylaşırsanız çok mutlu oluruz zira sizden sonra satın almak isteyenlere de kılavuzluk etmiş oluyorsunuz bu şekilde.
 
On off şeklinde çalışmaya ayarladım derken akıllı piriz kullanarak mı? On off kullanım klimanın algoritmasını etkiler.
Yok home asistant uzerinden ayarladim . 2 sekilde de denedim gece 20 de calistiriyorum termostata giriyo surekli kendini tam kisamiyor o yuzden. Termoststtan 15dk sonra cikiyor daha fazla yakiyor. 17 derece ayari yaptim 17 derece altina dustugunde calisiyor 21 olunca kapatiyor 1 saatten fazla kapali kaliyor daha az harciyor
 
Yok home asistant uzerinden ayarladim . 2 sekilde de denedim gece 20 de calistiriyorum termostata giriyo surekli kendini tam kisamiyor o yuzden. Termoststtan 15dk sonra cikiyor daha fazla yakiyor. 17 derece ayari yaptim 17 derece altina dustugunde calisiyor 21 olunca kapatiyor 1 saatten fazla kapali kaliyor daha az harciyor
Sizin orası eksi derecelerde sanırım bu derecelerde A+++ imkansız A+ zor direk A performansı beklemek gerekir. 🙂
 
Sizin orası eksi derecelerde sanırım bu derecelerde A+++ imkansız A+ zor direk A performansı beklemek gerekir. 🙂
kairanın iç sıcaklık sensöründe sorun var gibi görünüyor aslında emiş çok yüksek gösteriyor en düşük 450w gördüm aşağısı yok zaten şuan 20 dereceye ayarlı kendini 23.5 sanıyor baya bakındım ama bulamadım emiş ölçen sensörü. Boru sensörü var o muhtemelen klima yeni açıldığında veya df vs oldugunda kondanserlerin ısısına bakıp üflemeyi başlatıyor ama emiş sensörü nerdedir acaba.

Ayrıyetten çatı katı var üstte cephelerde ve çatıda yalıtım yok o yüzden yüksek tüketimi pekte takmıyorum aslında.
 
kairanın iç sıcaklık sensöründe sorun var gibi görünüyor aslında emiş çok yüksek gösteriyor en düşük 450w gördüm aşağısı yok zaten şuan 20 dereceye ayarlı kendini 23.5 sanıyor baya bakındım ama bulamadım emiş ölçen sensörü. Boru sensörü var o muhtemelen klima yeni açıldığında veya df vs oldugunda kondanserlerin ısısına bakıp üflemeyi başlatıyor ama emiş sensörü nerdedir acaba.
Ön kapağı açıp gözlemleyin klima tavan mesafesi dış ortamdan gelebilecek soğuk akımı algoritmayı etkiler
 
Ön kapağı açıp gözlemleyin klima tavan mesafesi dış ortamdan gelebilecek soğuk akımı algoritmayı etkiler
bakmadığım yer kalmadı muhtemelen kasanın içinde biryerde. Kasayı sökmeden erişmek mümkün değil. tavan mesafesi yaklaşık 70 cm ordan bir problem olmaz diye düşünüyorum.
 
bakmadığım yer kalmadı muhtemelen kasanın içinde biryerde. Kasayı sökmeden erişmek mümkün değil. tavan mesafesi yaklaşık 70 cm ordan bir problem olmaz diye düşünüyorum.
Emiş ısısı 23.5 olarak yazdığınız kendi dereceniz mı klima sensörü değeri mi
 
4mt bakır boru, titreşim takozları, drenaj tava altı su tahliye aparatları, kırılan açılan yerlerin alçıyla kapatılması, vakum motoru ws wb. Serwisten bunlara dikkat etmelerini istedim pazartesi öğlen saatlerinde montaj için gelecekler. Başka talep edeceqim, dikkat edeceqim bişey war mı ?
 
Klima 20 sette klima sensoru 23.5 klimanin yaninda olcum yaptigimda emis 20.5 ufleme 36 cekilen watt 480 suanda
Sensörü gözlemleyince belli olur
4mt bakır boru, titreşim takozları, drenaj tava altı su tahliye aparatları, kırılan açılan yerlerin alçıyla kapatılması, vakum motoru ws wb. Serwisten bunlara dikkat etmelerini istedim pazartesi öğlen saatlerinde montaj için gelecekler. Başka talep edeceqim, dikkat edeceqim bişey war mı ?
Sanırım yok başında bulunun yeterli 😁
 
Eski bildirimleri kontrol ederken dikkatimi çekti, cevap yazmadıklarım içinde görünce yazayım dedim.
Fujitsu kral üründür fakat burada daha önce kullanan arkadaşlar oldu, bazı memnuniyetsizlikleri vardı. Forumda konuları da var aratırsanız bulursunuz o konuları kontrol etmenizi tavsiye ederim.
Toshiba malum Japon segmentinin yine etkili üreticilerinden birisi, yine de Daikin ve Mitsubishi Electric satın alabilme olasılığı varsa daha doğru tercih olabilir görüşündeyim.

Satın alıp almadığınızı bilmiyorum yine de yazayım dedim. Ayrıca ürün aldıysanız ne tercih ettiğinizi ve zamanla kullandıkça görüşlerinizi de paylaşırsanız çok mutlu oluruz zira sizden sonra satın almak isteyenlere de kılavuzluk etmiş oluyorsunuz bu şekilde.
Adem Bey cevabınız için çok teşekkürler. Henüz malesef alamadım, ancak zaten Fujitsu da bizim listemizden çıkmıştı. Toshiba Haori modelinin de iç ünite bağlantısı sadece orta arkadan olduğu için odamıza uygun olmadı. Bu şartlar altında bayi de bize;

-Carrier Premium 18000 Btu (40000₺)
-Toshiba Shorai Edge 18000 Btu (60000₺)

önerilerinde bulundu. Ben de tekrar araştırmaya başlayınca

-Panasonic Etherea
-Mitsubishi Krigamine Zen ve
-Daikin modelleri dikkatimi çekti.

Bu aşamada sizlerin önerileriniz nedir? Özellikle Carrier Premium fiyatı cazip geldi ancak cihaz hakkında hiç bilgi bulamadım.
 
Adem Bey cevabınız için çok teşekkürler. Henüz malesef alamadım, ancak zaten Fujitsu da bizim listemizden çıkmıştı. Toshiba Haori modelinin de iç ünite bağlantısı sadece orta arkadan olduğu için odamıza uygun olmadı. Bu şartlar altında bayi de bize;

-Carrier Premium 18000 Btu (40000₺)
-Toshiba Shorai Edge 18000 Btu (60000₺)

önerilerinde bulundu. Ben de tekrar araştırmaya başlayınca

-Panasonic Etherea
-Mitsubishi Krigamine Zen ve
-Daikin modelleri dikkatimi çekti.

Bu aşamada sizlerin önerileriniz nedir? Özellikle Carrier Premium fiyatı cazip geldi ancak cihaz hakkında hiç bilgi bulamadım.
Abi size Carrier denen, Alarko güvencesi ile sunulan ve Premium modeli altında satılan ürün de zaten yine Midea.
Ben o klimayı da inceledim hatta halen ofisimizde sevgili İlterişin odasında Premium model ürün halen takılı.

Toshiba ürünlere çok hakim değilim ben. Hatta sevgili Umut'un daveti ile Donanımhaberde röportaja çıktığımda Toshiba'dan bahsetmeryince, Toshiba'nın bir yetkilisi bir aracı vasıtası ile görüştü benimle ve ''Sadece merakımdan soruyorum, neden bizden hiç bahsetmediniz?'' dedi.

Kendisine ürünlerini tanımadığımı, hatta sadece kendilerinden değil Mitsubishi Heavy modellerinden de çok bahsetmediğimi çok öneremediğimi ancak bunun sebebinin markaya veya markalara bir tavır değil, ürünleri bilmemek olduğunu, bilmediğim konularda da ahkam kesmemek alışkanlığımdan kaynaklandığını izah ettim.

Hatta sonrasında MHI yetkilileri de irtibat kurdu ve ofisimizde bizleri ziaret ettiler, kendilerine de derdimi izah ettim, birkaç organizasyon ayarlayıp ürünlerini bizlere tanıttılar ve hatta okullarda verdiğim eğitimlerde yakın zamanda MHI katkılarını da görmeye başlayacaksınız.

Demem o ki, ben bilmediğim ürünler ile ilgili ezbere yorum yapmaktan hoşlanmıyorum.
Bir marka takıntım yok, hiçbir markaya düşmanlığım yok, bir markanın kılıcını çekmişliğim yok, bir marka bana kıyak yapmadı diye onu kötüleme huyum da yok. Ben neyi görüyor ve gördüğümün olumlu veya olumsuz bir durum olduğunu ispat ediyorsam o doğrultuda hareket etmeyi tercih ediyorum. Bu nedenle Toshiba konusunda derin yorumlarımı göremezsiniz ve hatta ''Toshiba Haori modelinin de iç ünite bağlantısı sadece orta arkadan olduğu '' bilgisini dahi sizden öğrendim.

Şimdi bu markaların bazılarının ilginç bir huyu var, istiyorlar ki herkes onlardan bahsetsin ama hep iyi bahsetsin, hiç eleştirmesin, bu arada bahsedenler için onlar hiçbir emek vermesin, ceplerinden bir şey çıkmasın.

Mesela ben Toshiba'dan benimle iritbat kuran kıymetli yetkiliye dedim ki ''Ben hiçbir zaman hiçbir markanın bana incelenmesi için yolladığı ürüne sahip çıkmadım, satmadım, üstüne yatmadım, bana yollanan ürünler benim malım olmuyor, siz de ürün yollayın, ben testlerini yapayım, siz 3-5 ay sonra yollayın servisinizi, söktürüp malınızı geri alın.''

Sizce ne oldu? E tabi ki :) ''Bizden neden bahsetmediniz'' deme cesareti gösterenler 3-5 aylığına test için tek bir model ürünlerini bile yollamaya cesaret edemediler e biz ne yapalım abi şimdi bu muhteremler daha çok mal satsın diye ben neden bayi bayi gezip ''Abi bir bakabilir miyim?' diye bilgi dilenmek zorunda kalayım ki?

Onun yerine ne yapıyoruz? Korkmadan, çekinmeden ürün olmasa dahi BİLGİ paylaşan markaların ürünlerinden daha çok bahsediyoruz, ondan sonra adımız ''Onlar hep X Y Z öneriyor'' diye sağda solda anılıyor.

Kardeşim varsa yüreği olan, elindeki / evindeki A B C ürünleri gönderir, yaparız testlerini ve X Y Z lerle birlikte onlardan da bahsederiz. Onların sevdiği markalar satılsın ve forumda onların sevdiği markalardan bahsedilsin diye tanımadığımız bilmediğimiz ürünler hakkında gereksiz güzellemeler yapacak değiliz.

Bu forum hiçbir zaman hiçbir markanın babasının platformu olmadı ama kendilerine güvenen, mallarına güvenen ve ürün yollayan, her projemize destek olan firmaları da bu forumda göğsümüzü gere gere elbette ki anlatmaya devam edeceğiz.

Bu bilgiler ışığında size de önerim, sır fadını duyduğu bildiği için önerenlerin lafına bakmadan, gerçek kullanıcıların ve gerçekten SÖKÜP incelemiş olanların paylaştığı testlere ve yaptığı yorumlara bakarak ürün tercih ediniz.

Birçok potansiyel Midea alıcısını vazgeçirdim ve Kaira Airfel aldırdık/aldırdık tüm arkadaşlarımızla.
Bununla birlikte birçok potansiyel Kaira alıcısını da vazgeçirdik, Daikin aldırdık. Birçok Daikin alma arefesindeki insana dedik ki ''Bir dakika aga, sen bu klimayı yaz mevsiminde sadece soğutmada ve sadece 2 ay kullanacaksan bu kadar yatırım maliyetine ne gerek var?''

Yani bu forum bir markanın pazarlamacısı değil mantığın izahçısı olmuştur. Hatta iddia ediyorum ki forumlar dünyasında ''KULLANICI PROFİLİNE GÖRE KLİMA ÖNERİSİ'' kavramı dahi bizden doğmuştur zira Donanımhaberde klima bölümüne yönetici olduğumda toplantı odasında diğer yönetici arkadaşlar ''Allah kolaylık ve sabır versin, kaç hafta dayanabileceksin çok merak ediyoruz'' demişlerdi. Ukalalık etmek istemem fakat bugün DH nin klima bölümü bir sükunet ve ahenk içerisinde ilerliyorsa bunu da bana borçlular zira bazı psikopatları ve marka pazarlamacılarını o koca forumdan 2 yıla yakın süren büyük uğraşlar ile ben atmış ve köklerini kazımıştım. O zaman da bu işin MANTIK tarafını anlatmaya çalışıyordum, bugün halen aynı yolda ilerliyoruz ekip arkadaşlarımla ve gönüllü destek veren gerçek klima kullanıcıları ile birlikte.

Hatta ilginçtir ki o dönem Donanımhaber forumunda mücadele ettiğim tipler Midea pazarlamacısıydılar.
İnsanlar Vestel klimanın adını dahi yazmaya korkuyorlardı. Hemen bir tip gelir, Vestelin de, vestelin adını yazanın da üzerinden panzer gibi geçerlerdi, varsa yoksa Midea ve Panasonic gibi ürünleri dayatırlardı insanlara. Gidip arasam geçmiş yıllardaki o hararetli yazışmaları da bulurum belki. İşte ben o forumdaki Midea ve Panasonic saltanatını da yıkan birisi olarak bugün burada Midea pazarlamacısı olarak lanse edilmeye çalışılıyorum farkındayım.

Forumumuz iddia edildiği gibi Midea pazarlamacısı değil aksine bütün markalara eşit mesafede olan fakat kullanıcının gerçek ihtiyacı ne ise onu almasını isteyen koca bir platformun parçasıdır.

Size de kimse bir marka dayatamaz, gizli gizli pazarlamaya kalkamaz burada. Sadece öneriler sunulur, nihai kararı yine siz verirsiniz :)
 
Hey gidi beeee, ne günlermiş :)
Çok emin değilim ama 2002 2004 gibi zamanlarda yöneticiydim bu forumda ilk olarak. Kimler gelmiş kimler geçmiş.
Ghostkiller yazan o hesap DH nin başına çok iş açmıştı, sonrasında başka bir forumun da başına çok iş açmıştı. O kişinin gerçekte kim olduğunu bulmuş ve ona bağlı 500'e yakın fake hesabı da yok etmiştim. Şu an halen yazan bazı hesaplar vardır zira o derece takıntılı birisiydi.

1734867039595.png


1734867165383.png

1734867328703.png

1734867362101.png

1734867437376.png


1734867437384.png


1734867524625.png



1734868051469.png


1734868247990.png
1734867945281.png
 
Hocam ben ısrarla sıkıntı olduğunu düşünüyorum. 24-25 de üşüyorum. Klimanın tam karşısına termometreyi koyuyorum açtığım sıcaklığın hep bir derece altında. Termostata gitmiyor kendini kısmıyor. Tüketimler çok yüksek
Abi tüketici olarak neden kullanmakta ısrar edelim ki o zaman? Ürünün doğru çalışmadığını ispat edip iade için girişimlerde bulunalım. Önce satıcı ile temas kurup talebimizi iletelim ki tüketici olarak bildirim tükümlülüğümüzü yerine getirmiş olalım.
Firma/Satıcı işi yokuşa sürerse hemen yasal işlem başlatalım ben ne konuda gerekirse destek vermeye hazırım.

Yeter ki tespitlerimizi doğru yapmış olalım ve kayıt altında olsun ki ispat edebilir durumda olalım. :ok
 
Abi size Carrier denen, Alarko güvencesi ile sunulan ve Premium modeli altında satılan ürün de zaten yine Midea.
Ben o klimayı da inceledim hatta halen ofisimizde sevgili İlterişin odasında Premium model ürün halen takılı.

Toshiba ürünlere çok hakim değilim ben. Hatta sevgili Umut'un daveti ile Donanımhaberde röportaja çıktığımda Toshiba'dan bahsetmeryince, Toshiba'nın bir yetkilisi bir aracı vasıtası ile görüştü benimle ve ''Sadece merakımdan soruyorum, neden bizden hiç bahsetmediniz?'' dedi.

Kendisine ürünlerini tanımadığımı, hatta sadece kendilerinden değil Mitsubishi Heavy modellerinden de çok bahsetmediğimi çok öneremediğimi ancak bunun sebebinin markaya veya markalara bir tavır değil, ürünleri bilmemek olduğunu, bilmediğim konularda da ahkam kesmemek alışkanlığımdan kaynaklandığını izah ettim.

Hatta sonrasında MHI yetkilileri de irtibat kurdu ve ofisimizde bizleri ziaret ettiler, kendilerine de derdimi izah ettim, birkaç organizasyon ayarlayıp ürünlerini bizlere tanıttılar ve hatta okullarda verdiğim eğitimlerde yakın zamanda MHI katkılarını da görmeye başlayacaksınız.

Demem o ki, ben bilmediğim ürünler ile ilgili ezbere yorum yapmaktan hoşlanmıyorum.
Bir marka takıntım yok, hiçbir markaya düşmanlığım yok, bir markanın kılıcını çekmişliğim yok, bir marka bana kıyak yapmadı diye onu kötüleme huyum da yok. Ben neyi görüyor ve gördüğümün olumlu veya olumsuz bir durum olduğunu ispat ediyorsam o doğrultuda hareket etmeyi tercih ediyorum. Bu nedenle Toshiba konusunda derin yorumlarımı göremezsiniz ve hatta ''Toshiba Haori modelinin de iç ünite bağlantısı sadece orta arkadan olduğu '' bilgisini dahi sizden öğrendim.

Şimdi bu markaların bazılarının ilginç bir huyu var, istiyorlar ki herkes onlardan bahsetsin ama hep iyi bahsetsin, hiç eleştirmesin, bu arada bahsedenler için onlar hiçbir emek vermesin, ceplerinden bir şey çıkmasın.

Mesela ben Toshiba'dan benimle iritbat kuran kıymetli yetkiliye dedim ki ''Ben hiçbir zaman hiçbir markanın bana incelenmesi için yolladığı ürüne sahip çıkmadım, satmadım, üstüne yatmadım, bana yollanan ürünler benim malım olmuyor, siz de ürün yollayın, ben testlerini yapayım, siz 3-5 ay sonra yollayın servisinizi, söktürüp malınızı geri alın.''

Sizce ne oldu? E tabi ki :) ''Bizden neden bahsetmediniz'' deme cesareti gösterenler 3-5 aylığına test için tek bir model ürünlerini bile yollamaya cesaret edemediler e biz ne yapalım abi şimdi bu muhteremler daha çok mal satsın diye ben neden bayi bayi gezip ''Abi bir bakabilir miyim?' diye bilgi dilenmek zorunda kalayım ki?

Onun yerine ne yapıyoruz? Korkmadan, çekinmeden ürün olmasa dahi BİLGİ paylaşan markaların ürünlerinden daha çok bahsediyoruz, ondan sonra adımız ''Onlar hep X Y Z öneriyor'' diye sağda solda anılıyor.

Kardeşim varsa yüreği olan, elindeki / evindeki A B C ürünleri gönderir, yaparız testlerini ve X Y Z lerle birlikte onlardan da bahsederiz. Onların sevdiği markalar satılsın ve forumda onların sevdiği markalardan bahsedilsin diye tanımadığımız bilmediğimiz ürünler hakkında gereksiz güzellemeler yapacak değiliz.

Bu forum hiçbir zaman hiçbir markanın babasının platformu olmadı ama kendilerine güvenen, mallarına güvenen ve ürün yollayan, her projemize destek olan firmaları da bu forumda göğsümüzü gere gere elbette ki anlatmaya devam edeceğiz.

Bu bilgiler ışığında size de önerim, sır fadını duyduğu bildiği için önerenlerin lafına bakmadan, gerçek kullanıcıların ve gerçekten SÖKÜP incelemiş olanların paylaştığı testlere ve yaptığı yorumlara bakarak ürün tercih ediniz.

Birçok potansiyel Midea alıcısını vazgeçirdim ve Kaira Airfel aldırdık/aldırdık tüm arkadaşlarımızla.
Bununla birlikte birçok potansiyel Kaira alıcısını da vazgeçirdik, Daikin aldırdık. Birçok Daikin alma arefesindeki insana dedik ki ''Bir dakika aga, sen bu klimayı yaz mevsiminde sadece soğutmada ve sadece 2 ay kullanacaksan bu kadar yatırım maliyetine ne gerek var?''

Yani bu forum bir markanın pazarlamacısı değil mantığın izahçısı olmuştur. Hatta iddia ediyorum ki forumlar dünyasında ''KULLANICI PROFİLİNE GÖRE KLİMA ÖNERİSİ'' kavramı dahi bizden doğmuştur zira Donanımhaberde klima bölümüne yönetici olduğumda toplantı odasında diğer yönetici arkadaşlar ''Allah kolaylık ve sabır versin, kaç hafta dayanabileceksin çok merak ediyoruz'' demişlerdi. Ukalalık etmek istemem fakat bugün DH nin klima bölümü bir sükunet ve ahenk içerisinde ilerliyorsa bunu da bana borçlular zira bazı psikopatları ve marka pazarlamacılarını o koca forumdan 2 yıla yakın süren büyük uğraşlar ile ben atmış ve köklerini kazımıştım. O zaman da bu işin MANTIK tarafını anlatmaya çalışıyordum, bugün halen aynı yolda ilerliyoruz ekip arkadaşlarımla ve gönüllü destek veren gerçek klima kullanıcıları ile birlikte.

Hatta ilginçtir ki o dönem Donanımhaber forumunda mücadele ettiğim tipler Midea pazarlamacısıydılar.
İnsanlar Vestel klimanın adını dahi yazmaya korkuyorlardı. Hemen bir tip gelir, Vestelin de, vestelin adını yazanın da üzerinden panzer gibi geçerlerdi, varsa yoksa Midea ve Panasonic gibi ürünleri dayatırlardı insanlara. Gidip arasam geçmiş yıllardaki o hararetli yazışmaları da bulurum belki. İşte ben o forumdaki Midea ve Panasonic saltanatını da yıkan birisi olarak bugün burada Midea pazarlamacısı olarak lanse edilmeye çalışılıyorum farkındayım.

Forumumuz iddia edildiği gibi Midea pazarlamacısı değil aksine bütün markalara eşit mesafede olan fakat kullanıcının gerçek ihtiyacı ne ise onu almasını isteyen koca bir platformun parçasıdır.

Size de kimse bir marka dayatamaz, gizli gizli pazarlamaya kalkamaz burada. Sadece öneriler sunulur, nihai kararı yine siz verirsiniz :)
Adem Bey bu uzun açıklayıcı yazınız için teşekkür ediyorum. Ben sizi forumdan önce instagramda tüketicileri koruyan videolardan bi kaç yıl öncesinden zaten tanıyor ve yaklaşımınızı biliyorum. Yanlış anlaşıldım ya da başkası mı bi şey söyledi bilmiyorum ama benim Midea konusunda ya da başka markalar için benim bir iddiam olmadı.

Forumda evet ben de ilk okumaya başladığımda bir Midea sempatisi olduğunu düşünmüştüm ancak öneride bulunanların çoğunun objektif olduğunun da farkındayım.

Açık konuşmak gerekirse Midea ve Gree modellerinden ziyade Japon menşeili ürünler içime daha çok sinecekti ancak yazınızdaki “yazın 2 ay soğutmada kullanılacak” tanımı beni ifade ediyor. Bu minvalde 50-60bin ₺ bandında kalitesinden emin olduğunuz her markaya açığım artık.

Tekrar samimi yaklaşımınız için teşekkürler.
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri