Merhabalar. Turktelekom altyapisiyla superonline ev interneti kullaniyorum. 6 yildir ayni adreste ayni firma uzerinden hizmet aliyorum. Tek tuk problemler disinda simdiye kadar bi sorun yasamadim.
Ancak 15 nisan tarihinde internetim kesildi. Önceki 1 hafta boyuncada ara ara kesilmeler oluyordu ama 15 inde komple gitti. Superonlineyi aradim alt yapim turktelekom oldugu icin onlari yonlendireceklerini soylediler. 1-2 gun sonra turktelekomdan geldiler. Apartmanin girisindeki internet dolabina benim portuma(port mu diyorlar ona tam bilmiyorum) bir cihaz bagladi ve porta internet gelmediğini tespit etti. Alt yapi problemi var diyerek mahallenin ana dolabina gitti geldi birseyler denedi ama duzelmedi. Bana siz beklemeyin ben halledecegim diyip tekrar ana dolaba gitti. Ertesi gune kadar haber cikmadi daha sonra problem cozuldu diye mesaj geldi ama hala devam ediyordu. Bende tekrar superonlineyi aradim tekrar ariza kaydi actilar. Bu sefer gelen giden olmadi 2 gun sonra probleminiz giderilmistir diye mesaj geldi. En son 23 nisanda tekrar superonlineyi aradim duzelmedi diye tekrar ariza kaydi actilar ve 4 gundur yine gelen giden yok. Az once tekrar aradim aciliyet bildirdik cozmeye calisiyoruz vs. Diyip turktelekoma atiyorlar suçu.
Bugun 12. Gun ve hala internetim yok. Bu durumda cayma bedeli odemeden interneti kapatma hakkim var mi? Varsa resmi bir makama basvurmam gerekiyor mu yoksa superonline ile mi hallediyoruz islemleri? Veya eger problem bir sekilde cozulurse hizmet alamadigim simdilik 12 veya daha fazla gunun ücret iadesini alabilir miyim?
Daha once benzer durum yasayan varsa yardimci olursaniz sevinirim.
Ancak 15 nisan tarihinde internetim kesildi. Önceki 1 hafta boyuncada ara ara kesilmeler oluyordu ama 15 inde komple gitti. Superonlineyi aradim alt yapim turktelekom oldugu icin onlari yonlendireceklerini soylediler. 1-2 gun sonra turktelekomdan geldiler. Apartmanin girisindeki internet dolabina benim portuma(port mu diyorlar ona tam bilmiyorum) bir cihaz bagladi ve porta internet gelmediğini tespit etti. Alt yapi problemi var diyerek mahallenin ana dolabina gitti geldi birseyler denedi ama duzelmedi. Bana siz beklemeyin ben halledecegim diyip tekrar ana dolaba gitti. Ertesi gune kadar haber cikmadi daha sonra problem cozuldu diye mesaj geldi ama hala devam ediyordu. Bende tekrar superonlineyi aradim tekrar ariza kaydi actilar. Bu sefer gelen giden olmadi 2 gun sonra probleminiz giderilmistir diye mesaj geldi. En son 23 nisanda tekrar superonlineyi aradim duzelmedi diye tekrar ariza kaydi actilar ve 4 gundur yine gelen giden yok. Az once tekrar aradim aciliyet bildirdik cozmeye calisiyoruz vs. Diyip turktelekoma atiyorlar suçu.
Bugun 12. Gun ve hala internetim yok. Bu durumda cayma bedeli odemeden interneti kapatma hakkim var mi? Varsa resmi bir makama basvurmam gerekiyor mu yoksa superonline ile mi hallediyoruz islemleri? Veya eger problem bir sekilde cozulurse hizmet alamadigim simdilik 12 veya daha fazla gunun ücret iadesini alabilir miyim?
Daha once benzer durum yasayan varsa yardimci olursaniz sevinirim.
Son düzenleme: