Neler yeni

2016 Fluence Aracımızla Kazamız ve Sonradan Gelişen Olaylar

janavar

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
24 Ağu 2023
Mesajlar
205
Tepki puanı
204
Puanları
43
Burada başka bir olay var arkadaşlar. Servisin temin edememe gibi bir durumu olamaz. Kaporta hariç neredeyse tüm aksamlar muadil araçlarda kullanılan parçalardır. direksiyon rotili fluence yoktur, megan için vardır. dacia da vardır. araç modelleri farklı olsa da bu gibi ortak parçalar vardır. bunu örnek olsun diye söylüyorum tabi ki.


Burada eksper çakallığı var %99.9

sen servise götürmüşsündür fakat olay için atanan eksper servislerle çalışmaz , onların kendi çalıştığı parça depoları vardır. Orada elinde yok ise parça yok der. Servisteki parça 5000 tl ise deposunda 3000 tl dir. o yüzden yok çeker. Burada eksper ve servis danışıklı dövüş yapıyor olması muhtemel.

siz globale başvurunca kuyruklarını kıstırmışlar.


Benzer durumu ben Citroen aracım ile yaşadım. Üretim kaynaklı hata kapsamında servis depomu değiştirmedi. Git nereye başvurursan vura getirdiler konuyu. türkiye PSA da talebim reddedildi denildi. bununla ilgili evrak istedim vermediler.

gittim Fransa PSA ya yazdım ve 3 gün sonra türkiye aradı beni. , Fransaya başvurmuşsunuz. parça garanti kapsamında değişim yapabiliriz dediler.


şuan ekşisözlükte de benzer durumu yaşayan var. kendisine ulaştım ve burayı işaret ettim.
 

aeronics

Mühendis
Kadim Üye
Katılım
26 Ocak 2023
Mesajlar
309
Çözümler
3
Tepki puanı
519
Puanları
93
Konum
İstanbul
Burada başka bir olay var arkadaşlar. Servisin temin edememe gibi bir durumu olamaz. Kaporta hariç neredeyse tüm aksamlar muadil araçlarda kullanılan parçalardır. direksiyon rotili fluence yoktur, megan için vardır. dacia da vardır. araç modelleri farklı olsa da bu gibi ortak parçalar vardır. bunu örnek olsun diye söylüyorum tabi ki.


Burada eksper çakallığı var %99.9

sen servise götürmüşsündür fakat olay için atanan eksper servislerle çalışmaz , onların kendi çalıştığı parça depoları vardır. Orada elinde yok ise parça yok der. Servisteki parça 5000 tl ise deposunda 3000 tl dir. o yüzden yok çeker. Burada eksper ve servis danışıklı dövüş yapıyor olması muhtemel.

siz globale başvurunca kuyruklarını kıstırmışlar.


Benzer durumu ben Citroen aracım ile yaşadım. Üretim kaynaklı hata kapsamında servis depomu değiştirmedi. Git nereye başvurursan vura getirdiler konuyu. türkiye PSA da talebim reddedildi denildi. bununla ilgili evrak istedim vermediler.

gittim Fransa PSA ya yazdım ve 3 gün sonra türkiye aradı beni. , Fransaya başvurmuşsunuz. parça garanti kapsamında değişim yapabiliriz dediler.


şuan ekşisözlükte de benzer durumu yaşayan var. kendisine ulaştım ve burayı işaret ettim.
İyi de sigorta eksperi "parça yok" demez. Servis değişmesi gereken parçaları listeler ve bunun için gerekli olan tutarı teklif olarak ekspere iletir. Eksper ise bu teklifi alır ve bu maliyetin sigorta şirketi için karşılanıp karşılanmamasının karlılığına bakar. Parçaların fiyatları zaten 3 aşağı 5 yukarı bellidir. Burada çakallık yapan taraf servis olur genelde. Değişmesi lazım diyerek fiyat verir, eksper onayladıktan sonra gider o parçayı tamir eder ama parayı değişmiş gibi almıştır.

Arkadaşın durumundada durum bundan ibaret büyük ihtimal. Büyük ihtimal merkez yedek parça deposu fiyat listesi hatalı idi. Servis bu hatalı fiyat üstünden telif verdi. Onaylandıktan sonra parçaları sipariş etmek istedi ama merkez depo fiyat yanlışlığını farkedip yeni fiyat çekti servise. Serviste bu durumda zarar edeceğinden parça yok dedi. Merkez de kendi hatası olduğundan servisle ağız birliği etti. Muhtemelen sonrasında globalden bir azar işittiler ve zararına yapmak zorunda kaldılar.
 

janavar

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
24 Ağu 2023
Mesajlar
205
Tepki puanı
204
Puanları
43
İyi de sigorta eksperi "parça yok" demez. Servis değişmesi gereken parçaları listeler ve bunun için gerekli olan tutarı teklif olarak ekspere iletir. Eksper ise bu teklifi alır ve bu maliyetin sigorta şirketi için karşılanıp karşılanmamasının karlılığına bakar. Parçaların fiyatları zaten 3 aşağı 5 yukarı bellidir. Burada çakallık yapan taraf servis olur genelde. Değişmesi lazım diyerek fiyat verir, eksper onayladıktan sonra gider o parçayı tamir eder ama parayı değişmiş gibi almıştır.

Arkadaşın durumundada durum bundan ibaret büyük ihtimal. Büyük ihtimal merkez yedek parça deposu fiyat listesi hatalı idi. Servis bu hatalı fiyat üstünden telif verdi. Onaylandıktan sonra parçaları sipariş etmek istedi ama merkez depo fiyat yanlışlığını farkedip yeni fiyat çekti servise. Serviste bu durumda zarar edeceğinden parça yok dedi. Merkez de kendi hatası olduğundan servisle ağız birliği etti. Muhtemelen sonrasında globalden bir azar işittiler ve zararına yapmak zorunda kaldılar.
Maalesef eksper parça yok diyebiliyor. Geçtiğimiz ay dolu hasarı sebebiyle aracımda bir parçanın değişmesi gerekti. Bu sebeple sigorta firması eksper atadı. ilgili parça Eksper in çalıştığı merkez depolarda olmadığı için parça yok diyerek dosyayı kapatmak istedi.

Ben parçayı yetkili serviste buldum. Fakat eksper oradan temin edemeyiz. bu dosyayı kapatıp, aracı yetkili servise çektirirsiniz o zaman oradan işlemi yürütürüz dedi. olmazsa siz parçaları satın alın, faturasını bize atın biz dosyanıza işleyelim diye yol gösterdi.
 

ogimu

Meraklı
Meraklı
Katılım
21 Şub 2023
Mesajlar
88
Tepki puanı
114
Puanları
33
Burada başka bir olay var arkadaşlar. Servisin temin edememe gibi bir durumu olamaz. Kaporta hariç neredeyse tüm aksamlar muadil araçlarda kullanılan parçalardır. direksiyon rotili fluence yoktur, megan için vardır. dacia da vardır. araç modelleri farklı olsa da bu gibi ortak parçalar vardır. bunu örnek olsun diye söylüyorum tabi ki.


Burada eksper çakallığı var %99.9

sen servise götürmüşsündür fakat olay için atanan eksper servislerle çalışmaz , onların kendi çalıştığı parça depoları vardır. Orada elinde yok ise parça yok der. Servisteki parça 5000 tl ise deposunda 3000 tl dir. o yüzden yok çeker. Burada eksper ve servis danışıklı dövüş yapıyor olması muhtemel.

siz globale başvurunca kuyruklarını kıstırmışlar.


Benzer durumu ben Citroen aracım ile yaşadım. Üretim kaynaklı hata kapsamında servis depomu değiştirmedi. Git nereye başvurursan vura getirdiler konuyu. türkiye PSA da talebim reddedildi denildi. bununla ilgili evrak istedim vermediler.

gittim Fransa PSA ya yazdım ve 3 gün sonra türkiye aradı beni. , Fransaya başvurmuşsunuz. parça garanti kapsamında değişim yapabiliriz dediler.


şuan ekşisözlükte de benzer durumu yaşayan var. kendisine ulaştım ve burayı işaret ettim.
Hocam işte bir çakallık var ben çözemedim neden böyle yaptılar diye.Sigorta-Servis çakallığı gibi geldi bana yorumum bu oldu.
 

ogimu

Meraklı
Meraklı
Katılım
21 Şub 2023
Mesajlar
88
Tepki puanı
114
Puanları
33
Maalesef eksper parça yok diyebiliyor. Geçtiğimiz ay dolu hasarı sebebiyle aracımda bir parçanın değişmesi gerekti. Bu sebeple sigorta firması eksper atadı. ilgili parça Eksper in çalıştığı merkez depolarda olmadığı için parça yok diyerek dosyayı kapatmak istedi.

Ben parçayı yetkili serviste buldum. Fakat eksper oradan temin edemeyiz. bu dosyayı kapatıp, aracı yetkili servise çektirirsiniz o zaman oradan işlemi yürütürüz dedi. olmazsa siz parçaları satın alın, faturasını bize atın biz dosyanıza işleyelim diye yol gösterdi.
Evet bizde başka servise çekecektik orasının anlaşması yokmuş sigorta siz oraya çektirin biz parasını öderiz dediler.
 
Üst