Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Soru Cevap Adem Abi acilen yardımına ihtiyacım var, aynı teknik servis tarafından 4. kez mağdur edilmek üzereyim.

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

ugurcan52

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
11 Eki 2024
Mesajlar
8
Merhaba,

Ayıplı mal ile ilgili yaşadığım sorunları ve mağduriyetleri detaylı bir şekilde paylaşmak istiyorum. Ülkemizde gerçekleşen 6 Şubat depremi sonrası üniversiteler uzaktan eğitim sistemine geçmişti ve ben de bilgisayar bölümünde okuduğum için acilen bir laptop satın alma kararı almıştım. Ancak, aldığım laptop ayıplı çıktı ve bu süreçte hemen satıcı ile iletişime geçtim, "bu laptop ayıplı, benim derslerim var ve bu laptopu ayıpsız olmayan bir laptop ile değiştirmek istiyorum". dedim. Satıcı ise "biz bir şey yapamayız, servise gidecek." dediler. Servise gitti, "hiçbir sorun görülmemiştir." dediler. Tekrardan satıcıyla iletişime geçip, "bu laptopun sorunları devam ediyor, hiçbir işlem yapılmamış." dedim. Tekrardan satıcı, "biz bir şey yapamayız, tekrardan servise gidecek." dedi. Bu süre zarfında derslerime giremediğim için büyük bir mağduriyet yaşadım. İki defa "hiçbir sorun görülmemiştir" şeklinde geri dönüş alarak, sorunlarımın çözülmediğini gördüm. Bu aşamada, distribütör olan ARENA BİLGİSAYAR ile de iletişime geçtim. Aylar süren süreçten sonra laptopta gerçekten bir sorun olduğunu onayladılar, fakat bu bekleyiş benim için eğitimim açısından büyük bir kayıp oldu.

Daha sonra, ikinci bir laptop almak için Asus markasına yöneldim. Ancak, bu laptopta da çeşitli sorunlar ortaya çıktı. Tekrardan satıcı ile iletişime geçtim ve yine aynı cevabı aldım, "biz bir şey yapamayız, servise gitmesi lazım". Aynı sorunu yaşayan başka bir kullanıcının cihazının hemen değiştirildiğini öğrenmeme rağmen, benim cihazım için yine "hiçbir sorun görülmemiştir" denildi ve yine hiçbir işlem yapılmadı ve laptop 3. kez tarafıma geri gönderildi. Bu süreçte ne yapacağımı bilemedim, yaşadıklarım psikolojimi olumsuz etkiledi. Derslerime çalışamadım ve okulum uzadı.

Tüm bu süreçlerin ardından, Tüketici Hakem Heyetine başvurmaya karar verdim. 6 ay süren bu süreç sonunda haklı bulunarak, THH kararı ile birlikte satıcı ile iletişime geçtim, para iadesi aldım. Tekrardan Acer marka bir laptop almayı tercih ettim. Ancak bu laptopun da fabrikasyon sorunları olduğunu fark ettim. Acer’in servisi yine SMS İNFOCOMM olduğu için tekrardan aynı servise gitti ve yine "bu laptopta sorun yok." diyorlar, hiçbir işlem yapmıyorlar. "Laptopun ekran çerçevesinde açıklık var, laptop 100 derece oluyor ve ara sıra kapanma sorunları yaşıyor, ekranda da sorun var." dediğimde "laptopun yakışıklı olmasını istemeyeceksin, her laptopta ekran çerçevesi açıklığı olabilir, laptopta 100 derece normalmiş." dediler. 4. kez aynı şeyi yapmak istiyorlar, "hiçbir sorun görülmemiştir." diyerek beni yasal sürece zorlamak istiyorlar. 1 ay sonra sınavlarım var ve yardımcı olmuyorlar. Ne yapacağımı bilmiyorum, yardımınıza ihtiyacım var.


ADMİN NOT:Kişisel bilgiler içermesi nedeniyle paylaşılan belgeler yönetim tarafından silinmiştir.
 
Benim yazıdan anladığım kadarıyla biraz da satıcı yüzünden mağduriyet yaşamışsınız. Sizin şu durumda aslında sadece amazon.com.tr üstünden gönderici ve satıcı amazon olan cihazlara bakmanız ve ona göre o cihazlardan birini satın almanız lazım. Ki o zaman işte panelde açıklık var veya ekranda bulutlanma oluyor işte siyahlar siyah değil bir bölgede beyaza kaçıyor ışık sızıyor gibi gibi sıkıntılarda amazon direkt tamam kardeşim iade et paranı al diyor ama başka satıcılarda bu çok zor. Adam paketini açtın diyor işte 2. el oldu diyor güvenlik bandı yırtılmış diyor ben geri satamam diyor seni servisle yüz yüze bırakıyor vs. vs. birde notebook sıcaklık konusu tam bir muallak, benzer sorun için daha 6 7 gün oluyor birisi yazdı bana abi notebook çok ısınıyor ne yapacağız ? film izlerken bile 90 95 100 derece oluyor falan bazen kapanıyor diye soruyor. Dedim ki nerede kullanıyorsun ? masada mı ? düz bir yüzeyde mi ? adam demesin mi abi yatakta kullanıyoruz yatağın üstünde vs. e dedim sorun belli, alet hava alamazsa 100 derecede olur kendini kapatır da çok normal. Dedim yatak yorgan vs üstünde kullanmayın düz tepsi olur başka birşey olur onun üstünde kullanın ki cihaz altından rahatça hava alabilsin. Öyle sorunu çözdük.
 
Benim yazıdan anladığım kadarıyla biraz da satıcı yüzünden mağduriyet yaşamışsınız. Sizin şu durumda aslında sadece amazon.com.tr üstünden gönderici ve satıcı amazon olan cihazlara bakmanız ve ona göre o cihazlardan birini satın almanız lazım. Ki o zaman işte panelde açıklık var veya ekranda bulutlanma oluyor işte siyahlar siyah değil bir bölgede beyaza kaçıyor ışık sızıyor gibi gibi sıkıntılarda amazon direkt tamam kardeşim iade et paranı al diyor ama başka satıcılarda bu çok zor. Adam paketini açtın diyor işte 2. el oldu diyor güvenlik bandı yırtılmış diyor ben geri satamam diyor seni servisle yüz yüze bırakıyor vs. vs. birde notebook sıcaklık konusu tam bir muallak, benzer sorun için daha 6 7 gün oluyor birisi yazdı bana abi notebook çok ısınıyor ne yapacağız ? film izlerken bile 90 95 100 derece oluyor falan bazen kapanıyor diye soruyor. Dedim ki nerede kullanıyorsun ? masada mı ? düz bir yüzeyde mi ? adam demesin mi abi yatakta kullanıyoruz yatağın üstünde vs. e dedim sorun belli, alet hava alamazsa 100 derecede olur kendini kapatır da çok normal. Dedim yatak yorgan vs üstünde kullanmayın düz tepsi olur başka birşey olur onun üstünde kullanın ki cihaz altından rahatça hava alabilsin. Öyle sorunu çözdük.
Amazon da aynısı yapıyor artık, onlar da servis raporu istiyor. Belgeler ortada, yetkili servis art niyetli kararlar vererek beni defalarca mağdur etti ve yine etmek istiyor, hiçbir işlem yapılmadığı gibi yalan da söylüyorlar. Hem servis, hem de Vatan Bilgisayar bana yalan söyledi. Tüketici Hakem Heyetindeki savunmalarında olmayan bir durumu sanki gerçekmiş gibi anlattılar, ben kazanamayayım diye, mağdur olayım diye ellerinden geleni yaptılar. Benim 1 ay sonra sınavlarım ve şimdi de Teknosa satıcısı tarafından mağdur edilmekteyim. Adem Helvacı'nın belgeleri incelemesini ve bana yardımcı olmasını istiyorum.
 
Amazon da aynısı yapıyor artık, onlar da servis raporu istiyor. Belgeler ortada, yetkili servis art niyetli kararlar vererek beni defalarca mağdur etti ve yine etmek istiyor, hiçbir işlem yapılmadığı gibi yalan da söylüyorlar. Hem servis, hem de Vatan Bilgisayar bana yalan söyledi. Tüketici Hakem Heyetindeki savunmalarında olmayan bir durumu sanki gerçekmiş gibi anlattılar, ben kazanamayayım diye, mağdur olayım diye ellerinden geleni yaptılar. Benim 1 ay sonra sınavlarım ve şimdi de Teknosa satıcısı tarafından mağdur edilmekteyim. Adem Helvacı'nın belgeleri incelemesini ve bana yardımcı olmasını istiyorum.
Ama işte işin olayını çözmen lazım. Amazona diyeceksin ki ben yasal iade hakkımı kullanıp iade ediyorum ürünü de beğenmedim. Sen ürüne ya bunun burasında sorun var orasında lcd ekranda ışık sızıyor işte ısınıyor diye iade etmeye çalışırsan işte senden servisten onay raporu da isterler o normal. Bu iade işlerinde biraz işin kurdu olmak lazım. ben en son vantilatör aldım vantilatörde bir gıcık bir uğultu sesi var. Belli ki mili ya da milin parçası sıkıntılı, şimdi iade ederken deseydim ki bunun mili arızalı o yüzdne iade ediyorum hop iadem reddedilecekti. E bende ne yaptım ürünü beğenmedim çok sesli çalışıyor yasal iade hakkımı kullanıp iade ediyorum deyip iade ediyorum sıkıntı olmuyor.
 
Konu içerisindeki belgeleri sildim.

Konunun teknik ve hukuki kısımları farklı sonuçlar ortaya koyar.
Mesela ben ilk mesajı okuduğumda sürekli SORUN ARIZA PROBLEM ifadelerini gördüm ama sorunun ne olduğunu anlamadım yani sorundan kasıt ne? @OrcunFix kardeşim de iyi bilir ki biz teknikciler sorun'un tanımı konusunda hassas yaklaşan insanlarız.

Problemin kesin tespiti, bunun delillendirilmesi yani elde ispata dair veri bulundurulması önem teşkil eder.
Hukuki taraftan bakarsak bir sorunun ispat edilmesi için tüketicinin BEYANI yeterli değildir ancak 6502 kapsamında ayıp yönünden ispat yükümlülüğü ilk 6 ay karşı taraftadır. Sorun şu ki yetkili servisler de karşı tarafın elindedir bu nedenle tüketici yine de dosyasında ispat delil sunmalıdır. Firmaların ''ürün arızalı'' beyanınızla ürün değiştirmek istememesi ve servise yönlendirmesi ise pek tabi en doğal olanıdır zira teknik ekibin sorun olup olmadığını ve bunun bir tükletici kaynaklı deformayson vs olup olmadığının kontrolü gereklidir.
 
Birçok Hakem Heyeti, firmaya haber dahi vermeden hemen THH ye başvuran tüketici dosyalarını reddediyor bunu da ek bilgi olarak paylaşayım.
 
Konu içerisindeki belgeleri sildim.

Konunun teknik ve hukuki kısımları farklı sonuçlar ortaya koyar.
Mesela ben ilk mesajı okuduğumda sürekli SORUN ARIZA PROBLEM ifadelerini gördüm ama sorunun ne olduğunu anlamadım yani sorundan kasıt ne? @OrcunFix kardeşim de iyi bilir ki biz teknikciler sorun'un tanımı konusunda hassas yaklaşan insanlarız.

Problemin kesin tespiti, bunun delillendirilmesi yani elde ispata dair veri bulundurulması önem teşkil eder.
Hukuki taraftan bakarsak bir sorunun ispat edilmesi için tüketicinin BEYANI yeterli değildir ancak 6502 kapsamında ayıp yönünden ispat yükümlülüğü ilk 6 ay karşı taraftadır. Sorun şu ki yetkili servisler de karşı tarafın elindedir bu nedenle tüketici yine de dosyasında ispat delil sunmalıdır. Firmaların ''ürün arızalı'' beyanınızla ürün değiştirmek istememesi ve servise yönlendirmesi ise pek tabi en doğal olanıdır zira teknik ekibin sorun olup olmadığını ve bunun bir tükletici kaynaklı deformayson vs olup olmadığının kontrolü gereklidir.
Adem Abi, bu konuyla ilgili olarak ithalatçı ile de iletişime geçtim. Yaşadığım mağduriyeti detaylı bir şekilde anlattım. Laptopu servise gönderirken de 1 sayfa yazı yazdım. Ekranın sol tarafı sarı renk, sağ tarafı ise beyaz renk gösteriyor, laptopu servise gönderirken duvar kağıdını ikiye bölerek bakın burası sarı-soluk renkte, bakın şurası da beyaz renkte göseriyor." şeklinde oklar ile gösterdim. Bu, BİOS ekranında bile belli oluyor. Ben bu laptopu alırken %100 sRGB amacıyla aldım ki "Renk doğruluğu ve tutarlı renkleri korur, gerçekçi renkler sunar." açıklamasıyla kendi sitesinde pazarlanıyor. Ayrıca, "laptopun ekran çerçevesinde açıklık var" dediğimde "bu laptoplar böyle diyorlar." diyorlar. 100 derece ısınma problemi ve kapanma sorunlarını da şahit oldum ki bu konu hakkında aynı modelde çokça şikayet mevcut. Servise gönderdiğim her ürün, hiçbir işlem yapılmadan geri dönüyor, "hiçbir sorun yok." denilerek mağdur ediliyorum.
 
Konu içerisindeki belgeleri sildim.

Konunun teknik ve hukuki kısımları farklı sonuçlar ortaya koyar.
Mesela ben ilk mesajı okuduğumda sürekli SORUN ARIZA PROBLEM ifadelerini gördüm ama sorunun ne olduğunu anlamadım yani sorundan kasıt ne? @OrcunFix kardeşim de iyi bilir ki biz teknikciler sorun'un tanımı konusunda hassas yaklaşan insanlarız.

Problemin kesin tespiti, bunun delillendirilmesi yani elde ispata dair veri bulundurulması önem teşkil eder.
Hukuki taraftan bakarsak bir sorunun ispat edilmesi için tüketicinin BEYANI yeterli değildir ancak 6502 kapsamında ayıp yönünden ispat yükümlülüğü ilk 6 ay karşı taraftadır. Sorun şu ki yetkili servisler de karşı tarafın elindedir bu nedenle tüketici yine de dosyasında ispat delil sunmalıdır. Firmaların ''ürün arızalı'' beyanınızla ürün değiştirmek istememesi ve servise yönlendirmesi ise pek tabi en doğal olanıdır zira teknik ekibin sorun olup olmadığını ve bunun bir tükletici kaynaklı deformayson vs olup olmadığının kontrolü gereklidir.
Abi çünkü bizlerde öğrendik yani, sağolsunlar öğrettiler. Geçen arkadaşım honor magic 6 pro telefon aldı, bunu da işte kandırmışlar işte bu süper telefon s24 ultradan daha iyi vs. adam almış internetten. E mal geliyor bakıyor ki samsungta olan özellikler yok bunda, yani yazılımsal özellik yok. Bu şimdi adam için süper büyük bir eksi, yok 2. el satsam mı ? işte ne yapacağım ne edeceğim vs. dedim dur ya dertlenme :D iade ederken iade notuna üründen memnun kalmadım yasal 14 günlük iade hakkım içerisinde iade ediyorum deyip iade et. Ha baktın reddedildi o zaman thh'e başvururuz, ha ama deseydi ki bunun yazılımında sorun var, şu şu şu özellik eksik vs. firma iade almayabilirdi ki almazdı da eminim. iade etti dediğim şekilde 53 bin lirasını da aldı. Sonra gitti s24 ultrasını aldı geçti. Öbür türlü çile çekecekti. Ben işte bu yüzden abi insanlara bir mal ürün önerirken 50 tane soru soruyorum genelde. Diyorum ki önceki telefonun ne kardeşim ? beklentin ne ? ne istiyorsun ? adam atıyorum iphone diyorsa bu adama oturupta android önermek büyük risk. Veya android kullanıyorsa iphone önermekte risk. Sonra biliyorum çünkü şu olacak ya kardeşim benim androiddeki whatsapp yedeğimi iphone'a nasıl alacağım ? adama diyemem ki ya kardeşim ona da ben yardımcı olamam uğraş bul öyle yap vs. adam benim sözüme güvenip almış malı ortada mı bırakalım ? daha çok olmadı 7 ay 8 ay oldu galiba bir forumda adama notebook önerisi yapılıyor. Adam öğrenci yanında o cihazı gezdirecek bu herif, 40 tane adamla dalaştım ya dedim bu adama kasası sağlam cihaz lazım yapmayın etmeyin kağıt gibi abs plastikli cihazı donanımı daha iyi diye önermeyin ama yok. Herife aldırdılar o s... boktan acer aspire bilmemneyi sonra herif yazıyor işte acer almayın çantasında mouse adaptörü varken ekranı kırıldı böyle dandik plastik mi olur diye ? ulan biliyorum işte üstüne pet şişe koysan ekran kapağı esniyor bok gibi plastik ekranı da kırar böyle çantada adaptörle mouse ile tutarsan çünkü baskı yapıyor ama yok, bu gerizekalı adamlar yüzünden herif durduk yere mağdur oldu.
 
Adem Abi, bu konuyla ilgili olarak ithalatçı ile de iletişime geçtim. Yaşadığım mağduriyeti detaylı bir şekilde anlattım. Laptopu servise gönderirken de 1 sayfa yazı yazdım. Ekranın sol tarafı sarı renk, sağ tarafı ise beyaz renk gösteriyor, laptopu servise gönderirken duvar kağıdını ikiye bölerek bakın burası sarı-soluk renkte, bakın şurası da beyaz renkte göseriyor." şeklinde oklar ile gösterdim. Bu, BİOS ekranında bile belli oluyor. Ben bu laptopu alırken %100 sRGB amacıyla aldım ki "Renk doğruluğu ve tutarlı renkleri korur, gerçekçi renkler sunar." açıklamasıyla kendi sitesinde pazarlanıyor. Ayrıca, "laptopun ekran çerçevesinde açıklık var" dediğimde "bu laptoplar böyle diyorlar." diyorlar. 100 derece ısınma problemi ve kapanma sorunlarını da şahit oldum ki bu konu hakkında aynı modelde çokça şikayet mevcut. Servise gönderdiğim her ürün, hiçbir işlem yapılmadan geri dönüyor, "hiçbir sorun yok." denilerek mağdur ediliyorum.
İşte benim sıklıkla yazdığım ve dün de paylaştığım ''yetkili servis beyanı Kanun değildir'' lafını sıklıkla kullanma nedenim bu
Ona göre sorun değilse üründe sorun yok olarak kabul edilmez.
 
Abi çünkü bizlerde öğrendik yani, sağolsunlar öğrettiler. Geçen arkadaşım honor magic 6 pro telefon aldı, bunu da işte kandırmışlar işte bu süper telefon s24 ultradan daha iyi vs. adam almış internetten. E mal geliyor bakıyor ki samsungta olan özellikler yok bunda, yani yazılımsal özellik yok. Bu şimdi adam için süper büyük bir eksi, yok 2. el satsam mı ? işte ne yapacağım ne edeceğim vs. dedim dur ya dertlenme :D iade ederken iade notuna üründen memnun kalmadım yasal 14 günlük iade hakkım içerisinde iade ediyorum deyip iade et. Ha baktın reddedildi o zaman thh'e başvururuz, ha ama deseydi ki bunun yazılımında sorun var, şu şu şu özellik eksik vs. firma iade almayabilirdi ki almazdı da eminim. iade etti dediğim şekilde 53 bin lirasını da aldı. Sonra gitti s24 ultrasını aldı geçti. Öbür türlü çile çekecekti. Ben işte bu yüzden abi insanlara bir mal ürün önerirken 50 tane soru soruyorum genelde. Diyorum ki önceki telefonun ne kardeşim ? beklentin ne ? ne istiyorsun ? adam atıyorum iphone diyorsa bu adama oturupta android önermek büyük risk. Veya android kullanıyorsa iphone önermekte risk. Sonra biliyorum çünkü şu olacak ya kardeşim benim androiddeki whatsapp yedeğimi iphone'a nasıl alacağım ? adama diyemem ki ya kardeşim ona da ben yardımcı olamam uğraş bul öyle yap vs. adam benim sözüme güvenip almış malı ortada mı bırakalım ? daha çok olmadı 7 ay 8 ay oldu galiba bir forumda adama notebook önerisi yapılıyor. Adam öğrenci yanında o cihazı gezdirecek bu herif, 40 tane adamla dalaştım ya dedim bu adama kasası sağlam cihaz lazım yapmayın etmeyin kağıt gibi abs plastikli cihazı donanımı daha iyi diye önermeyin ama yok. Herife aldırdılar o s... boktan acer aspire bilmemneyi sonra herif yazıyor işte acer almayın çantasında mouse adaptörü varken ekranı kırıldı böyle dandik plastik mi olur diye ? ulan biliyorum işte üstüne pet şişe koysan ekran kapağı esniyor bok gibi plastik ekranı da kırar böyle çantada adaptörle mouse ile tutarsan çünkü baskı yapıyor ama yok, bu gerizekalı adamlar yüzünden herif durduk yere mağdur oldu.
''Güzel ülkeme hoşgeldin'' demek zorunda kalıyoruz :D
 
İşte benim sıklıkla yazdığım ve dün de paylaştığım ''yetkili servis beyanı Kanun değildir'' lafını sıklıkla kullanma nedenim bu
Ona göre sorun değilse üründe sorun yok olarak kabul edilmez.
Adem Abi peki ne yapmam gerek? Laptopu kargolayıp ikamet ettiğim Teknosa şubesine geri göndermişler. Ben bu süreçte çok yıprandım. Ne yapacağımı bilmiyorum, nereye gideceğimi bilmiyorum.
 
Adem Abi peki ne yapmam gerek? Laptopu kargolayıp ikamet ettiğim Teknosa şubesine geri göndermişler. Ben bu süreçte çok yıprandım. Ne yapacağımı bilmiyorum, nereye gideceğimi bilmiyorum.
Bence çok karmaşık bir durum yok, aynı süreci bu ürün için yeniden başlatacaksınız mecburen.
Ayrıca bundan sonra neyi satın alacaksanız mağazada açtırıp, fiziksel kontrollerini sağlayıp , testlerini yapıp öyle almanız sizin adınıza daha makul olacaktır.
 
Bence çok karmaşık bir durum yok, aynı süreci bu ürün için yeniden başlatacaksınız mecburen.
Ayrıca bundan sonra neyi satın alacaksanız mağazada açtırıp, fiziksel kontrollerini sağlayıp , testlerini yapıp öyle almanız sizin adınıza daha makul olacaktır.
Adem abi 1 ay sonra sınavlarım var. 6 ay gibi bir süre bekleyemem ki bunun için ithalatçıyla iletişime geçip süreci hızlıca çözüme kavuşturma amacındaydım. Teknosa şubesine elimdeki belgelerle gidip durumu anlatsam olur mu? Beni haklı bulabilirler mi? Çünkü bu laptopu Mağaza müdürü bizzat servise gönderdi. Ona durumu açıklasam bana yardımcı olabilir mi?
 
Adem abi 1 ay sonra sınavlarım var. 6 ay gibi bir süre bekleyemem ki bunun için ithalatçıyla iletişime geçip süreci hızlıca çözüme kavuşturma amacındaydım. Teknosa şubesine elimdeki belgelerle gidip durumu anlatsam olur mu? Beni haklı bulabilirler mi? Çünkü bu laptopu Mağaza müdürü bizzat servise gönderdi. Ona durumu açıklasam bana yardımcı olabilir mi?
Yan, buna evet veya hayır demek fal bakmak gibi olur kardeşim :(
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri