Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Amazon.com satıcısı iade almıyor.

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Btk17

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
12 Ocak 2024
Mesajlar
12
amazon.com.tr'den satın almış olduğum ses sistemi bugün geldi. Fakat cihazda hdmi çıkışı olmadığı için aide etmek istedim. Cihazı çalıştırmadım. Kablolarını bile açmadım. Bu durumu satıcıya bildirdim daha sonra satıcı beni şahsi telefonundan aradı ve kutu açıldığı için geri iade almayacağını boşuna göndermemem gerektiğini söyledi. Ben de kendisine 14 gün aide hakkım olduğunu zaten amazonda bunun yazdığını söyledim ve görüşmeyi sonlandırdık. Bu durumda ne yapmam gerekiyor . Ürünü geri gönderiyim mi yarın ? @Adem Helvacı
 
Son düzenleme:
amazon.com.tr'den satın almış olduğum ses sistemi bugün geldi. Fakat cihazda hdmi çıkışı olmadığı için aide etmek istedim. Cihazı çalıştırmadım. Kablolarını bile açmadım. Bu durumu satıcıya bildirdim daha sonra satıcı beni şahsi telefonundan aradı ve kutu açıldığı için geri iade almayacağını boşuna göndermemem gerektiğini söyledi. Ben de kendisine 14 gün aide hakkım olduğunu zaten amazonda bunun yazdığını söyledim ve görüşmeyi sonlandırdık. Bu durumda ne yapmam gerekiyor . Ürünü geri gönderiyim mi yarın ? @Adem Helvacı


Amazon'un kendi müşteri temsilcisi ile konuştunuz mu? Ürüne veya kutuya zarar vermediğiniz takdirde iade kabul olması lazım.
Ben pahalı ürünleri veya bulabildiğim her ürünü Amazon'dan alırım. Diğer alışveriş sitelerinde satış yapan bir mağazanın diğer sitelerde iade kabul etmezken Amazon'daki satışlarında paşa paşa iade aldığını görmüştüm.
Sizde durum nasıl olur bilmiyorum ama Amazon'un kendi müşteri temsilcisi ile bir görüşün derim.
Edit: Ürünü göndermeden, herhangi bir zarar vermediğinizi ve ürünü tekrar satışa uygun şekilde yolladığınızı ispatlamak için fotoğraf çekebilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Yasal süre içinde iade edin.Artık gerisi Amazonun tutumuna bağlı.Amazonunda sıkıntı çıkaracağını sanmam.
 
amazon.com.tr'den satın almış olduğum ses sistemi bugün geldi. Fakat cihazda hdmi çıkışı olmadığı için aide etmek istedim. Cihazı çalıştırmadım. Kablolarını bile açmadım. Bu durumu satıcıya bildirdim daha sonra satıcı beni şahsi telefonundan aradı ve kutu açıldığı için geri iade almayacağını boşuna göndermemem gerektiğini söyledi. Ben de kendisine 14 gün aide hakkım olduğunu zaten amazonda bunun yazdığını söyledim ve görüşmeyi sonlandırdık. Bu durumda ne yapmam gerekiyor . Ürünü geri gönderiyim mi yarın ? @Adem Helvacı


Hiç beklemeden fotoğraf ve videolu şekilde ürünü paketleyin iade edin almak zorunda vakit kaybetmeden gönderin amazon adamı yer almazsa hatta arayıp sizi ürünü almamakla tehtid ettiğini falanda söyleyin amazon müşteri hizmetlerine
 
Şöyle bir gelişme yaşandı. Amazon beni bu arkadaş ile görüştürdü. Arkadaş ürünü tedarikci firmaya göndermemi söyledi onlar inceleyip kabul ettiği taktirde kendisi kabul edecekmiş. Ürünü geldiği iade adresi dışında bir yer. Amazona sordum gönderin dediler. Ben anlamadım şimdi bu durumu . Ürünü neden satın aldığım dışında bir yere gönderiyorum. Herhangi bir arıza yada tamirlik bir durum yok. amazonun bana verdiği iade adresi farklı. Kaldı ki ürünün gittiği yerde başına birşey gelirse sorumluluğu kim üstlenecek
 
Şöyle bir gelişme yaşandı. Amazon beni bu arkadaş ile görüştürdü. Arkadaş ürünü tedarikci firmaya göndermemi söyledi onlar inceleyip kabul ettiği taktirde kendisi kabul edecekmiş. Ürünü geldiği iade adresi dışında bir yer. Amazona sordum gönderin dediler. Ben anlamadım şimdi bu durumu . Ürünü neden satın aldığım dışında bir yere gönderiyorum. Herhangi bir arıza yada tamirlik bir durum yok. amazonun bana verdiği iade adresi farklı. Kaldı ki ürünün gittiği yerde başına birşey gelirse sorumluluğu kim üstlenecek
Farklı yer dediğiniz tam olarak nasıl oluyor? İade talebinde bildiğim üzere sistem tarafından size bir kod veriliyor ve o kodla gönderim yapıyorsunuz sistemin size belirttiği şekilde.
İade talebi oluşturdunuz mu yoksa direkt satıcı/temsilci mi bu adrese yollayın dedi?
Paketleme yaparken üründe herhangi bir kusur olmadığına dair video kaydı alın.
 
Farklı yer dediğiniz tam olarak nasıl oluyor? İade talebinde bildiğim üzere sistem tarafından size bir kod veriliyor ve o kodla gönderim yapıyorsunuz sistemin size belirttiği şekilde.
İade talebi oluşturdunuz mu yoksa direkt satıcı/temsilci mi bu adrese yollayın dedi?
Paketleme yaparken üründe herhangi bir kusur olmadığına dair video kaydı alın.
sistem üzerinde bulunan iade kodu dışındaki farklı bir adrese göndermemi istedi . Farklı adresdeki kişi iadea alırsa kendisinin kabul edeceğini söyledi. Heralde ürünü tedarikçi başka bir firmaya gönderiyor. Amazon da gönderin dedi kabul etti. Benim yasal olarak aide etme hakkım yok mu ?
 
sistem üzerinde bulunan iade kodu dışındaki farklı bir adrese göndermemi istedi . Farklı adresdeki kişi iadea alırsa kendisinin kabul edeceğini söyledi. Heralde ürünü tedarikçi başka bir firmaya gönderiyor. Amazon da gönderin dedi kabul etti. Benim yasal olarak aide etme hakkım yok mu ?
Ben olsam diğer şahıslara değil sistemin yönlendirdiği adrese yollardım. Sonuçta kiminle muhatap olduğumu bilmiyorum ve bir sıkıntıda size de sorarlar neden sistemin size verdiği adrese değil de başka adrese yolladınız diye, yanlış adrese yolladınız derler işin içinden çıkarlar. Bilmiyorum ben güvenmezdim her türlü şey insanın başına gelebiliyor. Yani neden sistemin verdiği adrese gönderince iade kabul olmayacak da başka bir adrese gönderince iade kabul edecekler bu saçma geldi bana.
Amazon'da siparişim sayfasından iade süreci başlattınız ve size iade kodu da verdi değil mi direkt iade kaydına bağlı olarak?
Bence son bir kez daha Amazon temsilcisi ile görüşün. Böyle böyle dendi bana ama sistemin yönlendirdiğinin dışında bir adrese yollamayı güvenli bulmuyorum diye. Bakalım ne diyecekler. Ama sizin de ürünü bir kusur olmadan, tekrar satışa çıkabilecek halde yollamanız lazım ve bunu yaparken kayıt alın, tekrar belirttim kusura bakmayın ama ürünün fiyatı da oldukça yüksek, kendinizi garantiye alın.
 
Ben olsam diğer şahıslara değil sistemin yönlendirdiği adrese yollardım. Sonuçta kiminle muhatap olduğumu bilmiyorum ve bir sıkıntıda size de sorarlar neden sistemin size verdiği adrese değil de başka adrese yolladınız diye, yanlış adrese yolladınız derler işin içinden çıkarlar. Bilmiyorum ben güvenmezdim her türlü şey insanın başına gelebiliyor. Yani neden sistemin verdiği adrese gönderince iade kabul olmayacak da başka bir adrese gönderince iade kabul edecekler bu saçma geldi bana.
Amazon'da siparişim sayfasından iade süreci başlattınız ve size iade kodu da verdi değil mi direkt iade kaydına bağlı olarak?
Bence son bir kez daha Amazon temsilcisi ile görüşün. Böyle böyle dendi bana ama sistemin yönlendirdiğinin dışında bir adrese yollamayı güvenli bulmuyorum diye. Bakalım ne diyecekler. Ama sizin de ürünü bir kusur olmadan, tekrar satışa çıkabilecek halde yollamanız lazım ve bunu yaparken kayıt alın, tekrar belirttim kusura bakmayın ama ürünün fiyatı da oldukça yüksek, kendinizi garantiye alın.
Evet video çektim . Amazondaki müşteri temsilcisine sordum . Satıcının istediği adrese gönderin dedi. Ekran resmi aldım. Bu bana da hiç mantıklı gelmedi . Ürünü bana satıcı gönderdi. Ürünün son halini satıcı hatırlıyor. Benden çıkan halini de ben hatırlıyorum. Benden çıkan ürün üçüncü kişide bir probleme uğrarsa . satıcı ben sağlam gönderdim, ben diyeceğim gönderdiğimde bir sorun yoktu. üçüncü sahıs da ben böyle teslim aldım. İş daha da büyüyecek
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri