Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Amazon Kusurlu Üründe Değişim Mağduriyeti

RedLegend

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
22 Eyl 2023
Mesajlar
9
Herkese selamlar arkadaşlar,

Amazondan 17 Haziran 2023 tarihinde Amazon Türkiye satışlı (3. parti bir satıcı değildi, satıcı direk Amazon.tr) bir adet Asus marka wifi/blutooth adaptör (ASUS PCE-AXE59BT AXE5400 WiFi 6E PCI-E adaptörü) aldım. Ürün geçtiğimiz haftalarda arıza yaptı ve çalışmaz hale geldi, Amazona durumu bildirdiğimde beni asus yetkili teknik servisine yönlendirdiler ve Asus, ürünü kendilerine göndermemi rica etti. Ürünü Asus'a gönderdikten sonra Asus tarafından arandım ve ürünün tamir olamayacak boyutta bozulduğunu tarafıma iade/değişim hakkının sağlandığını, konuyla ilgili kendilerinden tarafıma iletilen belge ile birlikte (belgeyi özel bilgileri silerek mesajın altında paylaşıyor olacağım arkadaşlar) Amazon'dan ürünün değişimini ya da iadesini talep edebileceğimi bildirdiler.

Bu bilgilendirmenin ardından Amazon ile telefon üzerinden görüşme sağladım, fakat Amazon ürünün şu an Amazon.tr stoklarında bulunmadığını belirtti, yalnızca para iadesi yapabileceklerini ilettiler. Malum arkadaşlar ülkemizde enflasyon var, ürünü ben 1789₺ gibi bir fiyattan almışken şu an aynı ürünün Hepsiburada da fiyatı bugün itibariyle (21/09/2023) 2319₺ küsur gibi bir meblağya ulaşmış durumda. Türkiye üzerindeki elektronik marketlerinde ise bu fiyat daha da yükseliyor. Bu durumda Amazondan aradaki fiyat farkının tarafıma iletilmesi talebinde bulunduğumda da bunu bana sağlayamayacaklarını iletiyorlar. Muadili başka bir ürün alsam o konuda yardımcı olup olamayacaklarını sorduklarımda da ürünün tıpa tıp aynısı olmadığı konularda yardımcı olamayacaklarını ilettiler yine. Bu arada arkadaşlar, Amazon ile sağladığım tüm görüşmeler oldukça saygı çerçevesinde ve kibar biçimde gerçekleşti, arkadaşlar Amazon'un buna izin vermediğini konunun kendi ellerinde olmadığını ve aynı durumu kendileri yaşasalardı memnun kalmayacaklarını dile getirdiler, kendilerine ilgileri adına teşekkürlerimi sunuyorum.

Amazona ürünün stoğa gelmesini bekleyip bekleyemeyeceğimi sorduğumda ise, Asus tarafından tarafıma iletilen belgede 30gün içerisinde iade ve değişim alabileceğim yazdığı için, (bu arada ürün Asus'ta kaldı ve tarafıma tekrar gönderimi sağlanmadı) 30 günden fazla bir süre boyunca ürün Amazon stoklarına girmez ise ürün için bir daha asla değişim alamayacağımı bana söylediler.

Uzun zamandır yalnız ve yalnızca Amazon üzerinden sipariş veren birisi oldum, bu tarz konularda en çok Amazona güvenen birisiydim, yaşadığım bu son olay beni çok şaşırttı. Ben yasal hakkım olarak ürünün değişimini (gerekirse misliyle) talep ederken Amazon'un bunu sağlamıyor oluşu çok garibime gidiyor. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz arkadaşlar ?

Bundan önce Mediamarkt ile ilgili bir sorun yaşamıştım ve Adem bey'İn ve forumun katkılarıyla konu kısa zamanda çözülmüştü, o konuyla ilgili de yeniden öncelikle Adem bey'e ve foruma teşekkür ederim arkadaşlar :)

Ekte Asus tarafından verilen değişim/iade belgesini, Amazon sipariş bilgilerini paylaşıyorum arkadaşlar, belgelerden özel bilgileri temizliyor olacağım.

Herkese saygılar ve sevgiler arkadaşlar (yine babamla birlikte aldığımız üründe başımıza geldi ?)
Ergün MISIRLI
Alper MISIRLI

photo1695317518.jpegphoto1695317518 (1).jpeg
 
Amazon.com.tr'i tüketici hakem heyetine şikayet edip bu ürünün muadili aynı özellikteki bir başka marka modeli veya üst modeliyle değişimini talep edebilmen lazım. Büyük bir ihtimal de kazanırsın amazonda paşa paşa bir üst modelini artık stokta hangisi varsa onu vermek zorunda kalır. Ha bu thh süreci ne zaman sonuçlanır ? muamma, sonuçlandı amazon sana diyebilir ki, ben uygulamıyorum ne yaparsan yap ? avukatıydı bilmemnesiydi icra takibi başlatabilirsin ama süreç çok karın ağrısına dönüşecek. :(
 

Ürün şuan stoklarda

Acil aksiyon alın



Ürünün yurdışı olması sizi bağlamaz. Sonuç olarak amazon uluslararası bir şirket ve Almanya amazon üzerinden zaten sizin adınıza temin edebiliyor.
Hocam bilgilendirmeniz için teşekkür ederim, az önce Amazon ile görüşme sağladım fakat maalesef ürünü Amazon.tr'den aldığım için stoğun Amazon.tr'ye girmesi gerekliymiş, aynı şekilde kendilerine ürünü Amazon germany'den satın almayı ve aradaki fiyat farkınının dilerlerse puan dilerlerse de tarafıma iadesini kabul edebileceğimi teklif ettim, maalesef red ettiler.

@orcun hocam çok haklısınız, gerçekten güvendiğim dağlara kar yağdı, Amazondan bunu hiç beklemezdim.
 
Hocam bilgilendirmeniz için teşekkür ederim, az önce Amazon ile görüşme sağladım fakat maalesef ürünü Amazon.tr'den aldığım için stoğun Amazon.tr'ye girmesi gerekliymiş, aynı şekilde kendilerine ürünü Amazon germany'den satın almayı ve aradaki fiyat farkınının dilerlerse puan dilerlerse de tarafıma iadesini kabul edebileceğimi teklif ettim, maalesef red ettiler.

@orcun hocam çok haklısınız, gerçekten güvendiğim dağlara kar yağdı, Amazondan bunu hiç beklemezdim.
Amazon bir şirkettir, amazon de, amazon us, amazon tr ise şubedir.

Vatan mersinden ürün aldınız, bozuk çıktı ve yenisi ile değiştireceksiniz. Mersin şubede yok diye değişimi kabul etmiyorlar gibi bir durum oluyor. Halbuki İstanbul dan ürünü çekebiliyorlar.

Size tavsiyem farklı saat dilimlerinde 2-3 farklı temsilci görüşün. Bazen temsilciler cevabını bilmedikleri konuları kestirip atabiliyor.


Bir de size tavsiyem üşenmeden durumunuzu açıkça belirten bir metin yazın. Türkiyenin uygulamasından da bahsedin. İngilizce'ye çevirip Amazon.us iletişim bölümüne iletin.
Ben artık hangi firma olursa olsun official adresi neresi ise ora ile irtibata geçiyorum. Kesin çözüm oluyor

Hatta aynı metni Asus official a da gönderin. Bazen onlarda müşteri memnuniyet altında aracı firmalardan bağımsız size tekrar ürün gönderiyor.


Bundan 10 sene önce Dell ile ilgili ölü pixel sorunu yaşadım. Dell official mail attım. Adamlar anında dönüş yaptı ve adresimi istedi. Eski monitör ne olacak dedim. O da sizde kalabilir diyerek yenisini yolladılar
 
Amazon bir şirkettir, amazon de, amazon us, amazon tr ise şubedir.

Vatan mersinden ürün aldınız, bozuk çıktı ve yenisi ile değiştireceksiniz. Mersin şubede yok diye değişimi kabul etmiyorlar gibi bir durum oluyor. Halbuki İstanbul dan ürünü çekebiliyorlar.

Size tavsiyem farklı saat dilimlerinde 2-3 farklı temsilci görüşün. Bazen temsilciler cevabını bilmedikleri konuları kestirip atabiliyor.


Bir de size tavsiyem üşenmeden durumunuzu açıkça belirten bir metin yazın. Türkiyenin uygulamasından da bahsedin. İngilizce'ye çevirip Amazon.us iletişim bölümüne iletin.
Ben artık hangi firma olursa olsun official adresi neresi ise ora ile irtibata geçiyorum. Kesin çözüm oluyor

Hatta aynı metni Asus official a da gönderin. Bazen onlarda müşteri memnuniyet altında aracı firmalardan bağımsız size tekrar ürün gönderiyor.


Bundan 10 sene önce Dell ile ilgili ölü pixel sorunu yaşadım. Dell official mail attım. Adamlar anında dönüş yaptı ve adresimi istedi. Eski monitör ne olacak dedim. O da sizde kalabilir diyerek yenisini yolladılar

Hocam öneriniz için tekrardan teşekkür ederim. Amazon ile tekrar bir görüşme daha sağladım, yarın saat 14-15 arası için daha yetkili birisi benimle bir arama gerçekleştirecekmiş, duruma göre söylediğiniz yollara gidebilirim, Asus'a sağlam bir metin yazıp yollayabilirim durumla ilgili.
 
Bu cümleyi sıklıkla yazarım, ''Firmaların söylediği KURAL, Devletin söylediği KANUN olarak geçer''
Yani Amazonun size söylediği ne 30 gün kıstasının ne de ''Sadece ücret iadesi yapabiliriz'' kısmının yasal geçerliliği yoktur.

Siz Edevlet üzerinden yapın başvurunuzu, Şirketlerin büyüklüğü, tüketicisine duyduğu saygı ile ölçülür, kaç Ülkede faaliyet gösterdiği ile değil.

Amazon benim gözümde inanılmaz puan kaybetmiştir. Hem de o kadar basit konularda o kadar amatör hatalar yapıyorlar ki ben bunun da artık TÜRKLEŞMEK den kaynakalandığını yani kasıtlı yapıldığını düşünüyorum.

Biz, 4 Temmuzda satın aldığımız, bize 2 kere yamuk gönderilen tavanın iade sürecini daha geçen hafta tamamlayabildik düşünün artık.

Bakın olayın basitliğine dikkat edin lütfen, Tava aldık yamuk çıktı. Tamam olur böyle şeyler, yenisini yollayın dedik, kargoyu kendimiz götürmek zorunda kaldık 30km yol gidip çünkü yaşadığımız yerde kargo yok, evden de aldırmıyorlar ne yazık ki. (bizim yaşadığımız yerde aldırmıyorlar) sonra yeni tava gönderdiler yine yamuk çıktı. Yine 30km gidip iade kargo teslim ettik, 2 kere ''15 gün içerisinde iadenizi yapacağız'' mesajı yolladılar, 4 kere özür mesajı yolladılar gecikmeler için ve nihayetinde geçen hafta paramız iade edildi.

Amazon bize tüm bunları yaşatırken her zaman olduğu gibi her konuda UÇLARI yaşayan benim yüce Milletim, Amazon ile ilgili olumsuz içerik ürettiğimde ''Ben amazonu yedirtmem'' diyebiliyor.

Oğlum Amazon çoktan seni yemiş, sıra aile üyelerine gelmiş senin haberin yok..
 
Bu cümleyi sıklıkla yazarım, ''Firmaların söylediği KURAL, Devletin söylediği KANUN olarak geçer''
Yani Amazonun size söylediği ne 30 gün kıstasının ne de ''Sadece ücret iadesi yapabiliriz'' kısmının yasal geçerliliği yoktur.

Siz Edevlet üzerinden yapın başvurunuzu, Şirketlerin büyüklüğü, tüketicisine duyduğu saygı ile ölçülür, kaç Ülkede faaliyet gösterdiği ile değil.

Amazon benim gözümde inanılmaz puan kaybetmiştir. Hem de o kadar basit konularda o kadar amatör hatalar yapıyorlar ki ben bunun da artık TÜRKLEŞMEK den kaynakalandığını yani kasıtlı yapıldığını düşünüyorum.

Biz, 4 Temmuzda satın aldığımız, bize 2 kere yamuk gönderilen tavanın iade sürecini daha geçen hafta tamamlayabildik düşünün artık.

Bakın olayın basitliğine dikkat edin lütfen, Tava aldık yamuk çıktı. Tamam olur böyle şeyler, yenisini yollayın dedik, kargoyu kendimiz götürmek zorunda kaldık 30km yol gidip çünkü yaşadığımız yerde kargo yok, evden de aldırmıyorlar ne yazık ki. (bizim yaşadığımız yerde aldırmıyorlar) sonra yeni tava gönderdiler yine yamuk çıktı. Yine 30km gidip iade kargo teslim ettik, 2 kere ''15 gün içerisinde iadenizi yapacağız'' mesajı yolladılar, 4 kere özür mesajı yolladılar gecikmeler için ve nihayetinde geçen hafta paramız iade edildi.

Amazon bize tüm bunları yaşatırken her zaman olduğu gibi her konuda UÇLARI yaşayan benim yüce Milletim, Amazon ile ilgili olumsuz içerik ürettiğimde ''Ben amazonu yedirtmem'' diyebiliyor.

Oğlum Amazon çoktan seni yemiş, sıra aile üyelerine gelmiş senin haberin yok..

Adem hocam, tekrardan ilgilenip dönüş yaptığınız için öncelikle çok teşekkür ederim.

Size cevap yazmak için Amazonun dün söz verdiği üzere beni 14-15 arası zaman diliminde aramasını bekledim fakat kendileri tarafından aranmadım. Arayıp durumu sorduğumda yarına kadar kesinlikle aranacağım söylendi, kendilerinden gelecek yanıta göre hem Edevlet üzerinden süreci başlatacağım hemde Asus global kanalına yukarıdaki arkadaşların önerdiği gibi bir metin yazacağım.

Aynı Amazon geçen yaz bana cam bir sürahi göndermişti, sürahide küçücük bir çatlak vardı ve bunu onlara bildirdiğimde anında tarafıma iadem yapılmıştı, ürünü de kendilerine göndermememi söylemişlerdi çatlağın yolda kırılıp bana zarar vermesi ihtimaline karşı. Aynı amazona acaba ne oldu, şirket politikası olarak çok farklılaştılar. Size katılıyorum Amazon bizi çoktan yedi... Amazon bizim bilip güvendiğimiz eski Amazon değil artık.
 
Bire bir aynı sorunu Mi Band 6 ürünü ile yaşıyorum. Servis-ithalatçı-Amazon para iadesi diyor. Ürün Amazon’un kendisi tarafından satılmıyor.

Baktım olmadı, arızalı ürünü servisten geri alıp iki hafta önce Amazon’u Hakem Heyetine şikayet ettim. Şikayet ederken “bilirkişi atanıp eşdeğer tespit edilsin” talebim olmuştu. Şu an Amazon’dan savunma bekleniyor aşamasında.

Taleplerime cevap dahi vermeyen Amazon’dan dün ik e-posta geldi. Birinde ürüne iade talebi açtıkları bilgisi vardı. Diğeri de “Amazon üst düzey müşteri ilişkileri biriminden” :) bir hanımefendi. Özetle, ürünü artık satmıyoruz, eşdeğer olarak Reeder S2 Max layık gördük. 400 liranızı iade edelim, farkına da çek verelim Reeder alın diyorlar.

Cevap olarak Reeder’in özellik, kalite, değer vb hiçbirşejilde eşdeğer olmadığını, sitelerinde;

Mi Band 6: 1454,17 - 2376,60 TL

Mi Band 7: 1098,50 - 1490 TL

Fiyatlar ile satıldığını, bire bir Mi Band 6 ile bire bir yahut onlar için daha düşük maliyetli olan Mi Band 7 ile değişim yönünde bir yaklaşım bekledğimi, yoksa hakem heyeti kararını bekleyeceğimi cevaben yazdım.

6 saatte döneriz diye cevap geldi ama üst düzeyden dönen yok hala :)

Bakalım nolcek?
 
Arkadaşlar günaydın,

Dün akşam 21-22 arası Amazon hala dönmeyince bana tekrar kendilerini aradım ve durumla ilgili hemen çözüm sağlanmadığı takdirde THH'ye başvurumu yapacağımı söyledim, bana hatta bir 15dk kadar beklememi söylediler ve ardından şu şekilde bir teklifte bulundular. Dedilerki, aynı ürün Amazon germany'de var, biz size ürünün iadesini ve ve arada kalan fiyat farkını amazon hesabınıza puan olarak yükleyelim uygunsa dediler. Sizde aynı ürünü esktra ücret ödemeden Amazon germany'den satın almış olun dediler. Bende tabiiki uygundur zaten ilk günden beri teklifimde buydu dedim.

Sonuç olarak istediğimi ve tatmin olacağım sonucu alabildim ama bunun için bu kadar kavga dövüşe ne gerek vardı onu anlamadım.

Yaşadığım olaydan mütevellit daha önce burada da arkadaşlar demişti, 5-6 kez arayıp biraz darlamak iyi geliyor. Yasal hakkımız olan şeyler için bu kadar uğraşmak beni bezdirmiyor değil ama haklarımızı savunmazsak herkes üstüne yatmaya hazır bekliyor sanki.

Yardımlarınız ve önerileriniz için teşekkür ederim arkadaşlar.

@Swift hocam, sizde darlamaya devam edin bence :)
 
Darlamaya devam :)

Benim için acil ihtiyaç bir ürün değil, Ama Amazon ama Heyet çözecek işi. Zorlaştırırlarsa kendileri bilir. Bilirkişi ücreti geçen sene 750 lira gibiydi. Bu sene herhalde iki katına çıkmıştır. Ödesinler. Hatta daha da uzasın bir de yeni mezun avukat sokayım devreye ona da bir kaç katı ödeme yapsınlar çocuğa harçlık olsun.

Ha bu arada, aramıyorum onları artık. Çözüm niyetleri varsa kendileri ararlar.
 
Arkadaşlar günaydın,

Dün akşam 21-22 arası Amazon hala dönmeyince bana tekrar kendilerini aradım ve durumla ilgili hemen çözüm sağlanmadığı takdirde THH'ye başvurumu yapacağımı söyledim, bana hatta bir 15dk kadar beklememi söylediler ve ardından şu şekilde bir teklifte bulundular. Dedilerki, aynı ürün Amazon germany'de var, biz size ürünün iadesini ve ve arada kalan fiyat farkını amazon hesabınıza puan olarak yükleyelim uygunsa dediler. Sizde aynı ürünü esktra ücret ödemeden Amazon germany'den satın almış olun dediler. Bende tabiiki uygundur zaten ilk günden beri teklifimde buydu dedim.

Sonuç olarak istediğimi ve tatmin olacağım sonucu alabildim ama bunun için bu kadar kavga dövüşe ne gerek vardı onu anlamadım.

Yaşadığım olaydan mütevellit daha önce burada da arkadaşlar demişti, 5-6 kez arayıp biraz darlamak iyi geliyor. Yasal hakkımız olan şeyler için bu kadar uğraşmak beni bezdirmiyor değil ama haklarımızı savunmazsak herkes üstüne yatmaya hazır bekliyor sanki.

Yardımlarınız ve önerileriniz için teşekkür ederim arkadaşlar.

@Swift hocam, sizde darlamaya devam edin bence :)
Amazon politikası kendi satmadığı ürünü temin etmiyor işte garip bir durum bütün pazar yeri sana ait satıcılara ödemeyi sen yapıyorsun illa ben satmalıyım benim ürünüm olmalı çok saçma bir politika.
 
Arkadaşlar günaydın,

Dün akşam 21-22 arası Amazon hala dönmeyince bana tekrar kendilerini aradım ve durumla ilgili hemen çözüm sağlanmadığı takdirde THH'ye başvurumu yapacağımı söyledim, bana hatta bir 15dk kadar beklememi söylediler ve ardından şu şekilde bir teklifte bulundular. Dedilerki, aynı ürün Amazon germany'de var, biz size ürünün iadesini ve ve arada kalan fiyat farkını amazon hesabınıza puan olarak yükleyelim uygunsa dediler. Sizde aynı ürünü esktra ücret ödemeden Amazon germany'den satın almış olun dediler. Bende tabiiki uygundur zaten ilk günden beri teklifimde buydu dedim.

Sonuç olarak istediğimi ve tatmin olacağım sonucu alabildim ama bunun için bu kadar kavga dövüşe ne gerek vardı onu anlamadım.

Yaşadığım olaydan mütevellit daha önce burada da arkadaşlar demişti, 5-6 kez arayıp biraz darlamak iyi geliyor. Yasal hakkımız olan şeyler için bu kadar uğraşmak beni bezdirmiyor değil ama haklarımızı savunmazsak herkes üstüne yatmaya hazır bekliyor sanki.

Yardımlarınız ve önerileriniz için teşekkür ederim arkadaşlar.

@Swift hocam, sizde darlamaya devam edin bence :)
Dediğime gelmiş amazon :D Almanya dan stok çekebiliyor olması lazımdı. yani başından itibaren saçmalıktı. Dediğim gibi işbilmez temsilcilere denk gelmişsiniz, onlarda bilmedikleri konuları kestirip atmış.

Çok çok geçmiş olsun. Umarım kısa sürede sorunsuz elinize ulaşır.
 
Dediğime gelmiş amazon :D Almanya dan stok çekebiliyor olması lazımdı. yani başından itibaren saçmalıktı. Dediğim gibi işbilmez temsilcilere denk gelmişsiniz, onlarda bilmedikleri konuları kestirip atmış.

Çok çok geçmiş olsun. Umarım kısa sürede sorunsuz elinize ulaşır.
Çekiyor da extra vergisi ıvır zıvırı var zorunlu hallerde müşteri çok ısrar ederse yoksa süreç çok uzuyor..
 
Bire bir aynı sorunu Mi Band 6 ürünü ile yaşıyorum. Servis-ithalatçı-Amazon para iadesi diyor. Ürün Amazon’un kendisi tarafından satılmıyor.

Baktım olmadı, arızalı ürünü servisten geri alıp iki hafta önce Amazon’u Hakem Heyetine şikayet ettim. Şikayet ederken “bilirkişi atanıp eşdeğer tespit edilsin” talebim olmuştu. Şu an Amazon’dan savunma bekleniyor aşamasında.

Taleplerime cevap dahi vermeyen Amazon’dan dün ik e-posta geldi. Birinde ürüne iade talebi açtıkları bilgisi vardı. Diğeri de “Amazon üst düzey müşteri ilişkileri biriminden” :) bir hanımefendi. Özetle, ürünü artık satmıyoruz, eşdeğer olarak Reeder S2 Max layık gördük. 400 liranızı iade edelim, farkına da çek verelim Reeder alın diyorlar.

Cevap olarak Reeder’in özellik, kalite, değer vb hiçbirşejilde eşdeğer olmadığını, sitelerinde;

Mi Band 6: 1454,17 - 2376,60 TL

Mi Band 7: 1098,50 - 1490 TL

Fiyatlar ile satıldığını, bire bir Mi Band 6 ile bire bir yahut onlar için daha düşük maliyetli olan Mi Band 7 ile değişim yönünde bir yaklaşım bekledğimi, yoksa hakem heyeti kararını bekleyeceğimi cevaben yazdım.

6 saatte döneriz diye cevap geldi ama üst düzeyden dönen yok hala :)

Bakalım nolcek?
Sizin şu EŞDEĞER kısmı için bilirkişi ataması yapılırsa bilgi verirmisiniz rica etsem.
Bu konuda komisyonlarda fikir ayrılıkları yaşıyoruz sıklıkla, şunu bir türlü izah edemiyorum kimseye.
 
Arkadaşlar günaydın,

Dün akşam 21-22 arası Amazon hala dönmeyince bana tekrar kendilerini aradım ve durumla ilgili hemen çözüm sağlanmadığı takdirde THH'ye başvurumu yapacağımı söyledim, bana hatta bir 15dk kadar beklememi söylediler ve ardından şu şekilde bir teklifte bulundular. Dedilerki, aynı ürün Amazon germany'de var, biz size ürünün iadesini ve ve arada kalan fiyat farkını amazon hesabınıza puan olarak yükleyelim uygunsa dediler. Sizde aynı ürünü esktra ücret ödemeden Amazon germany'den satın almış olun dediler. Bende tabiiki uygundur zaten ilk günden beri teklifimde buydu dedim.

Sonuç olarak istediğimi ve tatmin olacağım sonucu alabildim ama bunun için bu kadar kavga dövüşe ne gerek vardı onu anlamadım.

Yaşadığım olaydan mütevellit daha önce burada da arkadaşlar demişti, 5-6 kez arayıp biraz darlamak iyi geliyor. Yasal hakkımız olan şeyler için bu kadar uğraşmak beni bezdirmiyor değil ama haklarımızı savunmazsak herkes üstüne yatmaya hazır bekliyor sanki.

Yardımlarınız ve önerileriniz için teşekkür ederim arkadaşlar.

@Swift hocam, sizde darlamaya devam edin bence :)
Hadi bakalım size de geçmiş olsun, Bizim de 4 Temmuzda satın aldığımız tava iadesi nihayet geçen hafta gerçekleşti de kurtulduk :D
 
Çekiyor da extra vergisi ıvır zıvırı var zorunlu hallerde müşteri çok ısrar ederse yoksa süreç çok uzuyor..
Yok öyle bir durum, orada gördüğünüz fiyat son halidir. Ürün zaten 1500dür Almanya da sizden 2000 alır. Aradaki fark vergi, gümrük, shipping için kullanır. Para artarsa hesaba artı para olarak tanımlanır.

Size ayak yapmışlar şirin gözükmek için. Yok sizin adınıza karşılıyoruz vs ?
 
Amazon politikası kendi satmadığı ürünü temin etmiyor işte garip bir durum bütün pazar yeri sana ait satıcılara ödemeyi sen yapıyorsun illa ben satmalıyım benim ürünüm olmalı çok saçma bir politika.

Sizin şu EŞDEĞER kısmı için bilirkişi ataması yapılırsa bilgi verirmisiniz rica etsem.
Bu konuda komisyonlarda fikir ayrılıkları yaşıyoruz sıklıkla, şunu bir türlü izah edemiyorum kimseye.

13 Eylül'de "savunma istendi" aşamasına geldi. herhalde 2-3 hafta daha bekleyebiliriz. Gelişme oldukça buradan yazacağım.
 
Yok öyle bir durum, orada gördüğünüz fiyat son halidir. Ürün zaten 1500dür Almanya da sizden 2000 alır. Aradaki fark vergi, gümrük, shipping için kullanır. Para artarsa hesaba artı para olarak tanımlanır.

Size ayak yapmışlar şirin gözükmek için. Yok sizin adınıza karşılıyoruz vs ?
Ben çok alışveriş yaptım Amazon'dan bizdekiler müşteri bunalana kadar işi uzatıyor sonra bir şekilde çözülüyor da olan yine müşteriye oluyor..
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri