Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Amazon'dan Aldığım Webcam Sorunlu Çıktı

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Lefsos

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
22 Ara 2023
Mesajlar
5
Amazon üzerinden bir Nuroum markasının V15-AF 2K adlı webcam modelini satın aldım. 13 Aralıkta verdiğim siparişi 22 Aralık, bugün itibariyle elime ulaştırdılar. Paket gelir gelmez açtım ve kurulumunu yaptım ama videoda gördüğüm üzere lensin içinde bir toz tanesi girmiş ve belli oluyor. Normalde Türkiye içinden alsaydım hemen iade ederdim ve uğraşmazdım ama yurtdışından geldiği için iade etsem gitmesi en iyi ihtimalle 1 haftayı bulacak ve onaylanması, paramın yatması derken toplam alış-veriş sürem 1 ayı bulacak. Bu durumu müşteri temsilcilerine de ilettim ve iade edeceğimi ama bu zaman kaybımı nasıl telafi etmeyi planladıklarını sordum. Bana iade etmediğiniz sürece hiçbir şekilde yardımcı olamayacaklarını söylediler. Ben zaten iade edeceğimi söylemiştim, hatta kendilerine dediğim üzere bana bir mail adresi vermelerini ve kanıtlarımı göndermek istediğimi belirttim. Bana yaptıkları dönüşte kanıt görmeye ihtiyaçları olmadığını ve her türlü sürecin aynı işleyeceğini söylediler. Benim buradaki en büyük mağduriyetim zaman. Çünkü aldığım ürünün parası bana yatmadan yeni ürün alamam zira öğrenciyim ve bir webcam'e ihtiyacım vardı. Bu noktada ne yapmamı önerirsiniz?
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Görsel 2023-12-22 saat 14.01.37_5fc297c8.jpg
    WhatsApp Görsel 2023-12-22 saat 14.01.37_5fc297c8.jpg
    41.4 KB · Görüntüleme: 8
  • WIN_20231222_13_57_00_Pro.jpg
    WIN_20231222_13_57_00_Pro.jpg
    41.8 KB · Görüntüleme: 8
Amazon yurtdışından ürün cuma geldi. denedim. bozuk çıktı. satıcıya beyanda bulunmak için mesaj yazıdım.
haftasonu çalışmıyoruz otomatik cevabı geldi.
pazartesi geri döndüler. video-resi istediler
o sıra videosunu çekemedim.
akşama para iadesi dendi. dünde iadeyi aldım.
siz kaç defa sorunlu ürünle karşılaştınız, değişim oldu.
 
Amazon yurtdışından ürün cuma geldi. denedim. bozuk çıktı. satıcıya beyanda bulunmak için mesaj yazıdım.
haftasonu çalışmıyoruz otomatik cevabı geldi.
pazartesi geri döndüler. video-resi istediler
o sıra videosunu çekemedim.
akşama para iadesi dendi. dünde iadeyi aldım.
siz kaç defa sorunlu ürünle karşılaştınız, değişim oldu.

Ben müşteri hizmetlerine yazdım ama zerre ilgilenmediler. Satıcıya nasıl mesaj yazabilirim?
 
@evrenatabek Ben de bunu denedim ama her seferinde müşteri hizmetlerine bağlıyorlar. Müşteri hizmetlerine beni satıcıya bağlar mısınız dediğimde ise maalesef bizimle muhattap olmanız lazım diyorlar.
 
ister amazon kendisi satsın ister mağaza bende sipariş listesinde "Siparişle ilgili sorun" butonu çıkıyor.
 
NuroumGlobal olarak gözüküyor ama muhattap olarak bulduğum taraf hep Amazon. Büyük ihtimalle Amazon.de bünyesinde cevap veriyorlar. En son yazdıkları cevap ise "Yardımcı olmak isterdik ama ürün fiyatı belli bir limitin üzerinde olduğu için iadesiz para gönderimi yapamıyoruz." şeklindeydi.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri