Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru Arçelik 278551 Buzdolabını Severek Aldım Hüsrana Uğradım

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Pharaoh23

Meraklı
Meraklı
Katılım
28 Eyl 2023
Mesajlar
66
Marka Model Bilgisi
Arçelik 278551 EI
Herkese merhabalar,

Öncelikle foruma yeni kayıt oldum herkese hayırlı forumlar dilerim. Adem hocamı uzun süredir severek takip ederdim kayıt olmak bugüne kısmetmiş, kendisine başarılarının devamını dilerim ve diğer forumda emeği geçenlere tabi ki :) Siz uzmanlardan 2 konuda destek rica edecektim. Birincisi 13 yıllık Hotpoint-Ariston buzdolabımı severek kullanırken elektrik git gel durumunda kart problemi yüzünden hurdaya çıkarma durumu oldu bende çok araştırdım aileme uygun olan Arçelik 278551 EI model dolabı satın aldım indirimden uyguna geldi diye tercih ettim bu modeli farklı bir buzdolabı önerir misiniz yoksa bu model iyi midir ? İkinci ve asıl problem ise teknik bir konu. Dolabın sitesinde pro smart inverter motor için standart kompresöre göre 4 kat sessiz olduğu söylenmiş fakat geldiği günden beri evde kavga gürültü var nedeni ise mutfaktan evin içine dağılan titreşimli gürültü mü diyeyim, uğultu mu diyeyim bilemedim çok rahatsız ettiğini rahatlıklar söyleyebilirim ama. Yetkili servis gelene kadar birkaç gün kullanalım sıfır motordur diye 5 gün idare ettik düzelme olmayınca teknik servis geldi. Bu sesin 35 desibel olduğunu, zaman zaman 50 desibellere çıkabileceğini ve inverter motorun standart motora göre daha yüksek seviyede çalıştığını söyledi benim hiç aklıma yatmadı. Dolabı değişim mi yaptırayım veya iade mi talep edeyim çok kararsız kaldım iade etsem yeniden alabileceğim bize uygun dolap modeli yok ve iade kolay sonuçlanır mı acaba ? Ayrıca motorun yan kısmında (3.görsel) benim gördüğüm siyah tellerin fazlalığı olurdu burada ufacık parça koymuşlar alan kocaman boş kalmış soğutucu pervane bile yok eriyen sular ile mi soğuyor diye düşündüm ben ne dersiniz ? Dolabın soğutması çok iyi fakat bu gürültüden dolayı elden çıkarma durumuna kadar geldim desteklerinizi bekliyorum, teşekkürler.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20230928_033447.jpg
    IMG_20230928_033447.jpg
    63.5 KB · Görüntüleme: 113
  • IMG_20230928_033453.jpg
    IMG_20230928_033453.jpg
    58.9 KB · Görüntüleme: 108
  • IMG_20230928_033513.jpg
    IMG_20230928_033513.jpg
    55.4 KB · Görüntüleme: 109
Herkese merhabalar,

Öncelikle foruma yeni kayıt oldum herkese hayırlı forumlar dilerim. Adem hocamı uzun süredir severek takip ederdim kayıt olmak bugüne kısmetmiş, kendisine başarılarının devamını dilerim ve diğer forumda emeği geçenlere tabi ki :) Siz uzmanlardan 2 konuda destek rica edecektim. Birincisi 13 yıllık Hotpoint-Ariston buzdolabımı severek kullanırken elektrik git gel durumunda kart problemi yüzünden hurdaya çıkarma durumu oldu bende çok araştırdım aileme uygun olan Arçelik 278551 EI model dolabı satın aldım indirimden uyguna geldi diye tercih ettim bu modeli farklı bir buzdolabı önerir misiniz yoksa bu model iyi midir ? İkinci ve asıl problem ise teknik bir konu. Dolabın sitesinde pro smart inverter motor için standart kompresöre göre 4 kat sessiz olduğu söylenmiş fakat geldiği günden beri evde kavga gürültü var nedeni ise mutfaktan evin içine dağılan titreşimli gürültü mü diyeyim, uğultu mu diyeyim bilemedim çok rahatsız ettiğini rahatlıklar söyleyebilirim ama. Yetkili servis gelene kadar birkaç gün kullanalım sıfır motordur diye 5 gün idare ettik düzelme olmayınca teknik servis geldi. Bu sesin 35 desibel olduğunu, zaman zaman 50 desibellere çıkabileceğini ve inverter motorun standart motora göre daha yüksek seviyede çalıştığını söyledi benim hiç aklıma yatmadı. Dolabı değişim mi yaptırayım veya iade mi talep edeyim çok kararsız kaldım iade etsem yeniden alabileceğim bize uygun dolap modeli yok ve iade kolay sonuçlanır mı acaba ? Ayrıca motorun yan kısmında (3.görsel) benim gördüğüm siyah tellerin fazlalığı olurdu burada ufacık parça koymuşlar alan kocaman boş kalmış soğutucu pervane bile yok eriyen sular ile mi soğuyor diye düşündüm ben ne dersiniz ? Dolabın soğutması çok iyi fakat bu gürültüden dolayı elden çıkarma durumuna kadar geldim desteklerinizi bekliyorum, teşekkürler.
Şanslısınız Embraco kompresörlü gelmiş dolap. Kolay kolay sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum. Dolabı öne alın motora yakın bir şekilde bir video çekin. Bir de dolap yerindeyken karşısından normal bir şekilde video çekin. Bu videoları Youtube'a yükleyin buraya da link koyun bakalım neyin nesiymiş.
 
Ben de arkadaşlara ilaveten şu detayları gireyim.
Embraco markası, Arçelik ve Vestel efendinin sıklıkla kullandığı Jiaixipera markasından çok daha kalitelidir.
Hatta geçen sene arıza yapan birçok Arçelik üretmi buzdolabında, kompresör arızası nedeniyle çıkan Jia kompresörler yerine Embracolar takıldı.

Ses konusuna gelince. Servis beyan etmiş olduğu ''İnverter motorlar eski motorlardan daha yüksek devirde çalışır'' kısmı hatalı, şöyle ki; İnverter motorlar değişken devirli, eski tip on/off dediklerimiz ise sabit devirli motorlardır yani birisi sürekli aynı devirde çalışırken diğeri sistemin durumuna göre değişken devirle çalışır.

Bu da demektir ki dolap ilk çalıştığında eskisinden biraz daha yüksek devirde, aradan 1-2 gün geçince aynı devirde, İlerleyen bütün zamanlarda sizin kullanım sıklığınıza göre değişmekle birlikte daha düşük devirde çalışır.

Temel prensip bu şekildedir.

Sağda gördüğün boşluk ise paket kondenser alanı. Bu ürünlerde sıcaklık artık güvdeden dışarı verilir yani eskiden dolapların arkasında kocaman görünen siyah telden verilmesi gereken sıcaklık transferi artık dolabın gövdesinden yapılıyor. O nedenle artık ne standart kondenser, ne de paket kondenser kullanılmıyor. Oradaki alanda ise hem minik bir sıcaklık atışı hem de aslında buharlaştırma işlemi yapılıyor.

İnverter kompresörlerin standart kompresörlerden daha yüksek sesi yoktur ancak daha tiz bir sesi vardır bu nedenle sizi rahatsız etmiş olabilir. Ayrıca standart kompresör sesi takribi 50 yıldır hayatımızda, alışılmış bir ses, yadırgamıyoruz ve hatta benim ofiste şu an TEE kompresörün sesi bu yazıları yazarken kulağımda :D

İnverter olanlar ise sabit olmadığı için yüksek devirde ayrı, ortada ayrı, düşükte ayrı tonda ses verirler sizi bu da rahatsız etmiş olabilri bilemedim.

Her ne şekilde olursa olsun bu durumun iadeye gerekçe olup olmadığı tartışılır ancak evde huzuru bozuyorsa tabi ki şartları zorlamanın da anlamı yoktur.
 
Öncelikle @Adem Helvacı hocamın detaylı ve güzel bir şekilde açıklayıcı yorumundan dolayı kendisine, diğer yorumda bulunan arkadaşlarıma da teşekkür ederim. Çekim yaptım fakat telefonda dinlediğimde daha çok tiz sesi geliyorken PC üzerinden tarayıcıda izlediğimde ve PC'ye bağlı 5+1 ses sistemi olduğu için daha tok duyuyorum sesi, işte asıl rahatsız edici uğultu şeklindeki boğuk gürültü kaliteli ses sisteminde kendini gösteriyor. Tabi şunuda belirteyim insan kulağının duyduğu hertz ile telefon aynı değil kulağa gelen ses keşke duyma şansınız olsa. Direk kompresörden ses gelse okey diyecem etrafa yayılan basınçlı gürültü işi bozuyor tamamen. İşin uzmanları olarak videoyu size bırakıyorum, yetkili servis dün aradı bozuk ayak ve çatlak raf için geleceğiz dediler şuanda bekleyin dedim. Serviste sağolsun iyi bir usta denk geldi yardımcı olmaya çalışıyor ama beni Arçelik'e ifşa etme diyor işimden olurum yoksa :) Dediği şu ; bu sesten rahatsız isen değişim talep edersen farklı dolap gelirse yine aynısı olacak. İade talep edip Bosch veya Siemens buzdolabı alabilirsin dedi. Ön frenleyici ve denge ayağının birinde üretim hatası var galiba ayak dönmüyor dişinde sıkıntı var. Biz hiç gelmeyelim sen düşün talebi iptal edip iade veya değişim talebi açtırırsın genel merkezden dedi ve bende direk buraya geldim sizin destekleriniz ile bir yol izlemek istiyorum. Bu model dolap ayarında Bosch ve Siemens sitelerinden detaylıca modellere baktım 40 Bin TL'den aşağı dolap yok o kadar bütçemde yok maalesef. İade yoluna gitsem ne alacağım onu da bilmiyorum gerçekten. Şaştım kaldım cidden. Yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Sabit bir ses olunca kulak alışıyor ama sürekli değişen bir ses olunca sürekli dikkat çekiyor. Sırf inverter kompresör değil her cihaz ile böyle. Hassas kulaklı biri olarak bendeki durum bu.

İnverterler ile yaşamaya alışmak gerek.
 
Öncelikle @Adem Helvacı hocamın detaylı ve güzel bir şekilde açıklayıcı yorumundan dolayı kendisine, diğer yorumda bulunan arkadaşlarıma da teşekkür ederim. Çekim yaptım fakat telefonda dinlediğimde daha çok tiz sesi geliyorken PC üzerinden tarayıcıda izlediğimde ve PC'ye bağlı 5+1 ses sistemi olduğu için daha tok duyuyorum sesi, işte asıl rahatsız edici uğultu şeklindeki boğuk gürültü kaliteli ses sisteminde kendini gösteriyor. Tabi şunuda belirteyim insan kulağının duyduğu hertz ile telefon aynı değil kulağa gelen ses keşke duyma şansınız olsa. Direk kompresörden ses gelse okey diyecem etrafa yayılan basınçlı gürültü işi bozuyor tamamen. İşin uzmanları olarak videoyu size bırakıyorum, yetkili servis dün aradı bozuk ayak ve çatlak raf için geleceğiz dediler şuanda bekleyin dedim. Serviste sağolsun iyi bir usta denk geldi yardımcı olmaya çalışıyor ama beni Arçelik'e ifşa etme diyor işimden olurum yoksa :) Dediği şu ; bu sesten rahatsız isen değişim talep edersen farklı dolap gelirse yine aynısı olacak. İade talep edip Bosch veya Siemens buzdolabı alabilirsin dedi. Ön frenleyici ve denge ayağının birinde üretim hatası var galiba ayak dönmüyor dişinde sıkıntı var. Biz hiç gelmeyelim sen düşün talebi iptal edip iade veya değişim talebi açtırırsın genel merkezden dedi ve bende direk buraya geldim sizin destekleriniz ile bir yol izlemek istiyorum. Bu model dolap ayarında Bosch ve Siemens sitelerinden detaylıca modellere baktım 40 Bin TL'den aşağı dolap yok o kadar bütçemde yok maalesef. İade yoluna gitsem ne alacağım onu da bilmiyorum gerçekten. Şaştım kaldım cidden. Yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Ne diyeyim bu ses beni pek rahatsız etmedi. Inverter kompresör olduğu için yükselir alçalır susar sürekli değişir. İsterseniz değişin aynı model dolapla madem rafında ve ayağında da sorun var.
 
Sabit bir ses olunca kulak alışıyor ama sürekli değişen bir ses olunca sürekli dikkat çekiyor. Sırf inverter kompresör değil her cihaz ile böyle. Hassas kulaklı biri olarak bendeki durum bu.

İnverterler ile yaşamaya alışmak gerek.
Sadece kompresör sesi olsa eyvallah eski buzdolabında standart kompresör vardı ve ses her zaman aynıydı öyle uğultulu, gürültülü değildi olduğu yerde duyuluyordu sadece bu Arçelik dolaptaki inverter motor evin içine dağılan bir ses dalgası iletiyor sıkıntım o. Videoyu izlerken varsa bi ses sistemi bass artırıp dinleyince orada belli oluyor. Benimde böyle seslere acayip takıntım var yani takıntı derken kafamı oraya vermiyorum örneğin TV izlerken bakıyorum sağ tarafımdan bir ses geliyor gidip kapayı kapatıyorum. Yani bu dolabı iade etsem ne alacağım dolapta yok sıkıntılı bir durum :/
 
Ne diyeyim bu ses beni pek rahatsız etmedi. Inverter kompresör olduğu için yükselir alçalır susar sürekli değişir. İsterseniz değişin aynı model dolapla madem rafında ve ayağında da sorun var.
Hocam imkanın varsa ses sisteminde bass artırıp dinlersen o gürültü belli oluyor çünkü o hertz tonunda tiz bir ses değil. Sadece motor değil ön frenleyici ve sabitleyici ayak problemi, soğutucu bölümün kapısı rahatlıkla kapanmama problemi, dış kısımdaki kapı ışığının sürekli yanık durumda olması birde işte rafın çatlak olması gibi sorunlardan dolayı genel merkezi aradım yetkili servis ile görüşme yapmışlar parça sipariş verdikleri için onarım olabiliyormuş değişim olmuyormuş böyle saçmalık görmedim illaha iade yoluna gitmem gerekiyor yani.
 
Hocam imkanın varsa ses sisteminde bass artırıp dinlersen o gürültü belli oluyor çünkü o hertz tonunda tiz bir ses değil. Sadece motor değil ön frenleyici ve sabitleyici ayak problemi, soğutucu bölümün kapısı rahatlıkla kapanmama problemi, dış kısımdaki kapı ışığının sürekli yanık durumda olması birde işte rafın çatlak olması gibi sorunlardan dolayı genel merkezi aradım yetkili servis ile görüşme yapmışlar parça sipariş verdikleri için onarım olabiliyormuş değişim olmuyormuş böyle saçmalık görmedim illaha iade yoluna gitmem gerekiyor yani.
İptal etsinler o zaman parça siparişini. Çok da önemli bir durum muymuş. Değişim yapmamak için kırk takla atıyorlar yine anlaşılan. Bu sorun çözülürse genel merkez ve servise baskı yaparak çözülür. Özellikle merkezin servise değiştir demesini sağlamak iyi bir yöntem. Belki ses konusunda değil ama diğer kusurlar yönünden THH'den de değişim kararı çıkması muhtemel.
 
Hocam imkanın varsa ses sisteminde bass artırıp dinlersen o gürültü belli oluyor çünkü o hertz tonunda tiz bir ses değil. Sadece motor değil ön frenleyici ve sabitleyici ayak problemi, soğutucu bölümün kapısı rahatlıkla kapanmama problemi, dış kısımdaki kapı ışığının sürekli yanık durumda olması birde işte rafın çatlak olması gibi sorunlardan dolayı genel merkezi aradım yetkili servis ile görüşme yapmışlar parça sipariş verdikleri için onarım olabiliyormuş değişim olmuyormuş böyle saçmalık görmedim illaha iade yoluna gitmem gerekiyor yani.
Kafalarına göre iş yapıp size hakkınızı kullandırmamışlar kabul etmeyin parça değişimini aynı modelle ya da 278552 EI ile değişimini isteyin.
 
İptal etsinler o zaman parça siparişini. Çok da önemli bir durum muymuş. Değişim yapmamak için kırk takla atıyorlar yine anlaşılan. Bu sorun çözülürse genel merkez ve servise baskı yaparak çözülür. Özellikle merkezin servise değiştir demesini sağlamak iyi bir yöntem. Belki ses konusunda değil ama diğer kusurlar yönünden THH'den de değişim kararı çıkması muhtemel.
Genel merkeze baskı yaptım garanti başlayalı 14 günü geçmedi bu sebeple birden fazla problem var diyerek değişimini talep ettiğimi söyledim. Onlarda yetkili servis ile görüşüp dönüş yaparız dediler bir baktım bana haber verilmeden servis randevusu oluşturulmuş. Yine aradım ben onarım istemiyorum bu neyin nesi diye bu sefer teknik servis aradı işte efendim teknisyenin gelipte onay vermesi lazımda falan filan. İyi dedim gelsin ama onarım kabul etmeyecem dedim bilginiz olsun. 04.10.2023 tarihine randevu var bakalım ne olacak gelişmeleri buraya yazarım herkes bilgilenmiş olur. İlgin, alakan ve önerilerin için teşekkür ederim hocam.
 
Kafalarına göre iş yapıp size hakkınızı kullandırmamışlar kabul etmeyin parça değişimini aynı modelle ya da 278552 EI ile değişimini isteyin.
Sen dedikten sonra kontrol ettim hocam 278552 EI modeli ben satın alırken ne bayilerde nede sitesinde yoktu teknik özellikleri incelediğimde sadece enerji konusunda bir düşüş var onun dışında her şey tamamen aynı görünüyor acaba neden böyle bir şey yaptılar Embreco kompresörü değiştirmiş olabilirler mi ? Mesela 278550 modelinde dış tarafta display yoktu onada display koymuşlar bu arçelik ne yapmaya çalışıyor anlamış değilim. Yarın teknisyen gelip değişim için işlemleri başlatacağını söyledi bir yamuk yapmazlarsa eğer. Değişim olmazsa THH'ye gidicem mecburen hatta fiyat 30 binin üstünde diye tüketici mahkemesi bakıyor direk oraya giderim. Şimdi kafamı kurcalayan 278552 yeni modeli talep etsem pişman olur muyum acaba ? Konuyla ilgili bilgin var mı veya kısa sürede edinebilir miyim hocam ?
 
Hocam rahat olun ve stres yapmayın, değmez.

Gerekenleri yapıp arkanıza yaslanın ve sesi takmayıp kullanmaya devam edin. Ama kendiliğinden, ama hakem heyeti kararı ile seve seve sıfırı ile değiştirecekler. Yeterki siz prosedür hatası yapmayın.

3 yıllık garantisi bitmeye yakın kazanında pas lekeleri oluşan bulaşık makinesini sıfırı ile değiştirttim Arçelik'e, hakem heyeti kararı ile. Sizinkinin daha kırkı bile çıkmamış, mutlaka değişir.
 
Sen dedikten sonra kontrol ettim hocam 278552 EI modeli ben satın alırken ne bayilerde nede sitesinde yoktu teknik özellikleri incelediğimde sadece enerji konusunda bir düşüş var onun dışında her şey tamamen aynı görünüyor acaba neden böyle bir şey yaptılar Embreco kompresörü değiştirmiş olabilirler mi ? Mesela 278550 modelinde dış tarafta display yoktu onada display koymuşlar bu arçelik ne yapmaya çalışıyor anlamış değilim. Yarın teknisyen gelip değişim için işlemleri başlatacağını söyledi bir yamuk yapmazlarsa eğer. Değişim olmazsa THH'ye gidicem mecburen hatta fiyat 30 binin üstünde diye tüketici mahkemesi bakıyor direk oraya giderim. Şimdi kafamı kurcalayan 278552 yeni modeli talep etsem pişman olur muyum acaba ? Konuyla ilgili bilgin var mı veya kısa sürede edinebilir miyim hocam ?
Ya her ürünü ufak tefek makyajlayıp her sene satıyorlar işte. Bir sene motoru değişir bir sene yoksa ekran gelir falan filan. C enerji sınıfı olarak tahminimce LG kompresöre geçtiler o yüzden tüketim düştü. Yoksa kendi kompresörleri olan TEE'lerle bu değerleri yakalayamazlar. E zaten önümüzdeki yıllar için LG kompresör kullanacaklarını da biliyoruz. TAMAMEN BENİM FİKRİMDİR. BELKİ 278552 EI MODEL DOLAPTA LG KOMPRESÖRE GEÇİLMİŞ OLABİLİR.
 
Ya her ürünü ufak tefek makyajlayıp her sene satıyorlar işte. Bir sene motoru değişir bir sene yoksa ekran gelir falan filan. C enerji sınıfı olarak tahminimce LG kompresöre geçtiler o yüzden tüketim düştü. Yoksa kendi kompresörleri olan TEE'lerle bu değerleri yakalayamazlar. E zaten önümüzdeki yıllar için LG kompresör kullanacaklarını da biliyoruz. TAMAMEN BENİM FİKRİMDİR. BELKİ 278552 EI MODEL DOLAPTA LG KOMPRESÖRE GEÇİLMİŞ OLABİLİR.
Teşekkür ederim hocam, genel merkeze talep bırakmıştım aradılar fark olarak 278551 EI modelde homewhiz yani wifi + bluetooh varken yeni çıkan 278552 EI modelde bu iki özellik yok. Raf sayısı düşürülmüş yeni modelde. Birde ısıtıcı yan duvarlarda olan komponent midir nedir öyle birşey dedi onu çıkarmışlar. E peki nasıl çalışıyor sistem dedim bilmiyoruz dedi. Peki kullanan kompresör ne dedim onuda söyleyemiyoruz dedi. Yarım saat sonra tekrar genel merkezi aradım dedim böyle böyle tamam sizi en teknik birime ilettim sorununuz orada çözülecektir dedi haber bekliyorum şimdi. Senin bilgin var mıdır hocam yoksa Adem hocaya mı sorayım Embreco mu iyidir yoksa LG mi diye ?
 
Teşekkür ederim hocam, genel merkeze talep bırakmıştım aradılar fark olarak 278551 EI modelde homewhiz yani wifi + bluetooh varken yeni çıkan 278552 EI modelde bu iki özellik yok. Raf sayısı düşürülmüş yeni modelde. Birde ısıtıcı yan duvarlarda olan komponent midir nedir öyle birşey dedi onu çıkarmışlar. E peki nasıl çalışıyor sistem dedim bilmiyoruz dedi. Peki kullanan kompresör ne dedim onuda söyleyemiyoruz dedi. Yarım saat sonra tekrar genel merkezi aradım dedim böyle böyle tamam sizi en teknik birime ilettim sorununuz orada çözülecektir dedi haber bekliyorum şimdi. Senin bilgin var mıdır hocam yoksa Adem hocaya mı sorayım Embreco mu iyidir yoksa LG mi diye ?
Wifi ve Bluetooth ne kadar elzem bilemem. 278551'de de gövdede zaten kondanser. Motorun yanındaki boşluktan belli olur. Ya arka duvarda boylamasına ya da kompresörün sağında olur kondanser ama yeni üretim dolaplarda kondanserin görevini dolapların yan duvarlarını görüyor. Madem kısılmış özellikte siz yine 278551'den yürüyün hiç değilse kompresörünü felan biliyoruz. Değişim için uğraşın onarım istemeyin dediğim gibi.
 
Wifi ve Bluetooth ne kadar elzem bilemem. 278551'de de gövdede zaten kondanser. Motorun yanındaki boşluktan belli olur. Ya arka duvarda boylamasına ya da kompresörün sağında olur kondanser ama yeni üretim dolaplarda kondanserin görevini dolapların yan duvarlarını görüyor. Madem kısılmış özellikte siz yine 278551'den yürüyün hiç değilse kompresörünü felan biliyoruz. Değişim için uğraşın onarım istemeyin dediğim gibi.
3 gündür değişim işlemleri için uğraşıyordum hocam bu sebeple dönüş yapamadım, yetkili servis elinde çatlak olan raf ve arızalı ayak yedek parçaları ile geldi. Niye bununla geldiniz kaç defa dedim değişim olacak hatta genel merkeze de söyledim haberiniz yok mu dedim onarım kabul etmedim, teknisyen tamam ben rapor göndereyim karar çıkarsa değişim olur dedi ve ertesi gün değişim onayı geldi ve genel merkezden aranıp aşama aşama bilgilendirme yapıldı. Bugün dolap servisin eline ulaşacak nasipse yarın kurulum için gelecekler inşallah hayırlısı olur. Birkaç gün test yapıp buradan bilgilendirme yapacağım, embreco kompresöre veya bu buzdolabı modelini almayı düşünen arkadaşlara fikir olmuş olur.
 
3 gündür değişim işlemleri için uğraşıyordum hocam bu sebeple dönüş yapamadım, yetkili servis elinde çatlak olan raf ve arızalı ayak yedek parçaları ile geldi. Niye bununla geldiniz kaç defa dedim değişim olacak hatta genel merkeze de söyledim haberiniz yok mu dedim onarım kabul etmedim, teknisyen tamam ben rapor göndereyim karar çıkarsa değişim olur dedi ve ertesi gün değişim onayı geldi ve genel merkezden aranıp aşama aşama bilgilendirme yapıldı. Bugün dolap servisin eline ulaşacak nasipse yarın kurulum için gelecekler inşallah hayırlısı olur. Birkaç gün test yapıp buradan bilgilendirme yapacağım, embreco kompresöre veya bu buzdolabı modelini almayı düşünen arkadaşlara fikir olmuş olur.
Yen dolap gelince kompresörünün fotoğrafını paylaşın tekrar. Dolabın ısısı oturana kadar kompresör tam kademede çalışır ısı dengelenince kompresörde kademesini düşürür.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri