Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Arçelik Klima 10 günde arıza verdi!! Ch32 Hatası (Arçelik servis kurulum süreci )

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Paris

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
27 Tem 2023
Mesajlar
8
Merhabalar, Arçelik 18325 Ekolojik Inverter Klima 18.000 Btu modelini sipariş verdim ve kuruluma geldiler, Adem abinin hasbel kader denk geldiğim videolardan kulak aşinalığı olduğundan mutlaka VAKUMLAMA YAPILMASINI söyledim ama kurulumu yapan kişi 1 dakika sonra ibre sona dayandı sizde gördünüz diyip vakumlamayı kapattı..

Tam 10 gün sonra havanın en sıcak olduğu gün klimam CH32 hatası verdi ve soğuk üflemiyor.. Ch32 hatasının sebebi düzgün vakumlama yapılmamasımıdır.


Diğer sorunum ise ; kurulumu yapan arkadaşlara boruları duvarı kırıp içeri saklamalarını ve alçı yapmalarını söyledim ama bunu kendilerinin yapmadıklarını özel klima servisine yaptırmamız gerektiğini söylediler ve hortumlar dışarıda olacak şekilde montaj yapıldı..
 
Merhabalar, Arçelik 18325 Ekolojik Inverter Klima 18.000 Btu modelini sipariş verdim ve kuruluma geldiler, Adem abinin hasbel kader denk geldiğim videolardan kulak aşinalığı olduğundan mutlaka VAKUMLAMA YAPILMASINI söyledim ama kurulumu yapan kişi 1 dakika sonra ibre sona dayandı sizde gördünüz diyip vakumlamayı kapattı..

Tam 10 gün sonra havanın en sıcak olduğu gün klimam CH32 hatası verdi ve soğuk üflemiyor.. Ch32 hatasının sebebi düzgün vakumlama yapılmamasımıdır.


Diğer sorunum ise ; kurulumu yapan arkadaşlara boruları duvarı kırıp içeri saklamalarını ve alçı yapmalarını söyledim ama bunu kendilerinin yapmadıklarını özel klima servisine yaptırmamız gerektiğini söylediler ve hortumlar dışarıda olacak şekilde montaj yapıldı..
Klimayı sigortadan kapatıp 5 dakika kapalı tutun sonra tekrardan çalıştırın düzelebilir. Gelelim montaja. Vakum 1 dakika süren bir iş değil. Yaptık demek için bağlayıp sökmüşler. Muhtemelen fotoğrafını da çekip sisteme vakum yapılmıştır diye girmiş olabilirler. Şimdi onları da anlamak istiyorum bizim milletimiz de kapıya dayanınca iş yapıldığı için herkes klimasını yaz mevsiminde alıyor servislere de aşırı yük biniyor. Montajlarda özensiz oluyor diğer müşterilere yetişebilmek için. Klimanın borusu ankastre tesisat olmadığı için dışarıdan gider servis duvarı kırıp ona yol açıp tekrar üstünü alçıyla sıvayla kapatmaz. Arkalı önlü montaj olsaydı boru göründü derdiniz olmazdı demek ki dış ünitenin yeri ters. Klima yine CH32 arızası verirse müşteri hizmetlerine kayıt açın. Tekrar belirteyim vakum yanlış yapıldığı için montajda maalesef hatalı olmuş oluyor.
 
Klimayı sigortadan kapatıp 5 dakika kapalı tutun sonra tekrardan çalıştırın düzelebilir. Gelelim montaja. Vakum 1 dakika süren bir iş değil. Yaptık demek için bağlayıp sökmüşler. Muhtemelen fotoğrafını da çekip sisteme vakum yapılmıştır diye girmiş olabilirler. Şimdi onları da anlamak istiyorum bizim milletimiz de kapıya dayanınca iş yapıldığı için herkes klimasını yaz mevsiminde alıyor servislere de aşırı yük biniyor. Montajlarda özensiz oluyor diğer müşterilere yetişebilmek için. Klimanın borusu ankastre tesisat olmadığı için dışarıdan gider servis duvarı kırıp ona yol açıp tekrar üstünü alçıyla sıvayla kapatmaz. Arkalı önlü montaj olsaydı boru göründü derdiniz olmazdı demek ki dış ünitenin yeri ters. Klima yine CH32 arızası verirse müşteri hizmetlerine kayıt açın. Tekrar belirteyim vakum yanlış yapıldığı için montajda maalesef hatalı olmuş oluyor.

Denedim sigorta kapatıp açma ile düzelmiyor dünden beri bu şekilde..

Ch32 kodu hatası eksik vakumdan kaynaklı bir hatamıdır..
 
Ben ortadan konuşayım kimse darılıp gücenmesin.

Tüketici beyanı sürenin 1 dakika olduğu yönde ancak karşı tarafın beyanını bilmiyoruz. Burada kimseye bir ithamda bulunmuyorum yanlış anlaşılmasın fakat tüketicilerin kafası attığında canı ne isterse gelip yazdığını, firmalar ile yaptığımız görüşmelerde ve eriştiğimiz kayıtlarda tüketicilerin beyanlarının çok büyük bölümünün kendi çıkarlarına göre abartılı olduğunu tespit ve ispat ettik. Bazılarını hatta yayınladık forumda.

Dolayısı ile tüketici 1 dakika diyorsa 1 dakikadır diye biz her zaman kabul etmiyoruz bunu baştan belirtelim zira bizim işimiz burada oturup tüketici ile birlikte servis hakkında sallamak değil. Marka karalamak da değil, marka güzellemek de değil. Biz sadece doğru bildiğimiz orta yoldan ilerleyip teknik detayları açıklıyoruz.

Haaa ''tüketici 1 diyor da gerçek süre 3 olsun, ne farkeder? Yine de yetersiz'' diye düşünebilirz veya ''Kardeşim 1 dakika bile olsa önemli olan manometredir, vakum motorunun cfe değeridir, süre hiçbir zaman tam etken değildir'' de diyebiliriz çünkü bu sözlerin ikisi de duruma ve koşula göre değerlendirilebilir.

Şimdi o vakum motorunun markası modeli ve CFE değeri neydi mesela?

Ben size Sağlam bir vakum motorunun sistemdeki havayı nasıl şak diye attığını kendi vakum motorumdan göstereyim örneğin.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Bakın bu videoda her şey 1 dakika içerisinde bitmiş. Sistemde hava kalmamış, Montaj yapılan günün havadaki nem durumu, montaj yapılan coğrafyadaki nem dengesi vs bütün bunlar birer etkendir.

Neticede klimanıza vakum yapılmış, manometre olması gereken ibreyi göstermiş, gerisi tedbir amaçlı nem için çalışması gereken süre ancak onu beklemeye gerek görmemişler, kimse kusura bakmasın böyle bir sezonda da görmezler.

Ben size servisin yaptığı doğru demiyorum, ancak yıllardır bakın abartısız yıllardır gerek yazılı ve gerekse görsel kanaldan sosyal medyada sürekli diyoruz ki ''Klima satın alma sürecinizi Haziran Temmuz Ağustosa Bırakmayın!''

Siz Nisan Mayıs gibi aylarda klimanızı satın alıp, servislerin sakin olduğu zaman diliminde montaj yaptırmayıp, Temmuzun göbeğinde dışarısı 45 derecede herkes çıldırmışken ve ''Montajım neden yapılmadı'' diye kendince elindeki tanıdık avantajları ile servislere baskı kurduğu zaman diliminde klima satına ldığınızda bırakın 1 dakikayı, vakum yapıyor olmaları bile mucize ki yapmak zorundalar o ayrı konu.


Diğer yandan, hiçbir yetkili servis hiç kimsenin duvarını kırıp içine boru gömüp üstüne alçı yapmaz. Anlıyorum ki klimanızı satın almadan evvel buralara uğrayıp hiçbir araştırma yapmamışsınız :)

CH32 VAKUM KAYNAKLI ARIZA DEĞİLDİR

Tahmin ediyorum ki montajın aceleye getirilmesi nedeniyle rekorlar tam sıkılmadığı için veya çok sıkılıp havşa kestiği için soğutucu akışkanı kaçırmış olabilir.

Sizin yapabileceğiniz bir şey yok. Servisin gelip önce basınç kontrolü yapıp kaçağın nereden olduğunu bulup sonra vakumlama yapıp gramınca yenidenb gaz şarjı yapmaları gerekebilir.

Her şekilde servis gelmelidir.
 
Öncelikle detaylı cevabınız için teşekkür ederim, fakat bu vakumlama olayını öğreten turkiye de ki en önemli forum sizsiniz şimdi bu vakumlama olayı anladığım kadarıyla insiyatif alınabilecek bir durumda değil ( köpük olan videonuzu izledim ) mevsimin ne olduğunu müşteri düşünemez hasta hasta olduğunda ilaç alır gibi ya da dondurmayı kışın kimse yemez gibi belki de klima alırken verdiğimiz paranın önemli bir kısmı bu servis kurulum hizmeti için alınıyor..
Şöyle vakum cihazı üzerinde bir gösterge var orda ibre son kısıma dayandı durdu oraya baktığımda 30 yazıyordu.. bu pompa başka mamometre dediğiniz cihaz ayrı bir parça mı acaba mamometre varsayıyorum vakumlama kusursuz yapıldı
( ama sadece 1 dk yapıldı burada yalan söylemenin bayi için bir zarar benim için bir kar olacağı düşüncesinde değilim )

kurulum hatası belli olan 9 günlük cihaz için bana 1 ay sonraya randevu atıyor bu normal bir sistem arızası değil ki beni yoğunluğun sırasına alıp 1 ay beklet bu düpedüz ilk kurulum hatası..
 
Öncelikle detaylı cevabınız için teşekkür ederim, fakat bu vakumlama olayını öğreten turkiye de ki en önemli forum sizsiniz şimdi bu vakumlama olayı anladığım kadarıyla insiyatif alınabilecek bir durumda değil ( köpük olan videonuzu izledim ) mevsimin ne olduğunu müşteri düşünemez hasta hasta olduğunda ilaç alır gibi ya da dondurmayı kışın kimse yemez gibi belki de klima alırken verdiğimiz paranın önemli bir kısmı bu servis kurulum hizmeti için alınıyor..
Şöyle vakum cihazı üzerinde bir gösterge var orda ibre son kısıma dayandı durdu oraya baktığımda 30 yazıyordu.. bu pompa başka mamometre dediğiniz cihaz ayrı bir parça mı acaba mamometre varsayıyorum vakumlama kusursuz yapıldı
( ama sadece 1 dk yapıldı burada yalan söylemenin bayi için bir zarar benim için bir kar olacağı düşüncesinde değilim )

kurulum hatası belli olan 9 günlük cihaz için bana 1 ay sonraya randevu atıyor bu normal bir sistem arızası değil ki beni yoğunluğun sırasına alıp 1 ay beklet bu düpedüz ilk kurulum hatası..
Kurulum hatası olduğu konusunda hemfikiriz, vakum konusunun önemi konusunda da hemfikiriz ve halen söylemlerimizin de arkasındayız, sadece koşullar durumlar her zaman değişkendir kısmını unutmamanız gerektiğini ve bu konuda otoritenin biz değil manometre yani gösterge olduğunu belirtiyoruz.

Arçelik benim babamın oğlu değil, servisi tanımam etmem hatta nerenin servisi, siz nereden yazıyorsunuz onu da bilmem. Ben olaylara GENEL çerçeveden ayrı, ÖZEL çerçeveden ayrı bakarak iki şekilde de yorumluyorum. Genelden başka, özelden başka sonuçlar çıkması da gayet normal.

Diğer yandan hastalık dediğiniz konu ani ve beklenmeden gelişen konudur, Oysa ki her sene Temmuz ayının cehennem gibi geçtiği öngörülebilir, hatta öngörmeye gerek olmadan bilinir bir durumdur.

Bu konularda geçmiş yıllardan gelen tecrübelerimizden dolayı sizleri satın alım süreci ile ilgili uyarıyoruz zaten.

Klima denen ürün, televizyon gibi 5 dakikada kurulan ve hayati önem arzeden ürün değildir. Yerine ve borulama mesafesine göre 45dk, 1 saat, 2 saat süren montajlar var. Günde kaç klima satılıyor? 1 servis günde kaç klma takabilir? Sadece 2 ay sürecek yoğunluk için neden ekip arttırsın ve kalan 10 ay ek personel masrafı yükü altına girsin gibi milyon tane konu var bununla ilgili iredelenebilecek.

Tüketici olarak sizin şu an yaşadığınız şey kesinlikle mağduriyet, buna kimse itiraz etmiyor. Arçelik olmasına rağmen firmanın burada yaptığı da işgüzarlık buna da kimse itiraz etmiyor.
 
Öncelikle detaylı cevabınız için teşekkür ederim, fakat bu vakumlama olayını öğreten turkiye de ki en önemli forum sizsiniz şimdi bu vakumlama olayı anladığım kadarıyla insiyatif alınabilecek bir durumda değil ( köpük olan videonuzu izledim ) mevsimin ne olduğunu müşteri düşünemez hasta hasta olduğunda ilaç alır gibi ya da dondurmayı kışın kimse yemez gibi belki de klima alırken verdiğimiz paranın önemli bir kısmı bu servis kurulum hizmeti için alınıyor..
Şöyle vakum cihazı üzerinde bir gösterge var orda ibre son kısıma dayandı durdu oraya baktığımda 30 yazıyordu.. bu pompa başka mamometre dediğiniz cihaz ayrı bir parça mı acaba mamometre varsayıyorum vakumlama kusursuz yapıldı
( ama sadece 1 dk yapıldı burada yalan söylemenin bayi için bir zarar benim için bir kar olacağı düşüncesinde değilim )

kurulum hatası belli olan 9 günlük cihaz için bana 1 ay sonraya randevu atıyor bu normal bir sistem arızası değil ki beni yoğunluğun sırasına alıp 1 ay beklet bu düpedüz ilk kurulum hatası..
"Klima aldığımız zaman paranın önemli kısmını servis kurulu için alınıyor."

Ben 30 sene klima servisliği yaptım, hiç görmedim böyle bir şey. Kim kime vermiş o parayı.
Yani ben sizde biraz Servisi dövecem edası gördüm kusura bakmayın.
 
:D Aynen bugüne kadar çok dövdük ne saçma sapan öngörünüz var hangi yazımdan bunu anladınız merak ettim..
( arıza vakumlama kaynaklımı onu sormuşum, vakumlama düzgün yapıldımı ona anlamaya çalışmışım )
Bu sizin aldığınız para olarak söylemiyorum saten satıcı firma bunları düşünerek belki o vakum süresini 30 dakika hesaplayarak ücretlerini klima satış fiyatına ekliyor onu kasteddim..

Garantiyi de 2030 a kadar da garanti süresi uzatmıştım çok değerli saygı değer servislerimizin muhteşem kusursuz kitabına göre yaptıkları işçiliklerinden faydalanmak için..
 
:D Aynen bugüne kadar çok dövdük ne saçma sapan öngörünüz var hangi yazımdan bunu anladınız merak ettim..
( arıza vakumlama kaynaklımı onu sormuşum, vakumlama düzgün yapıldımı ona anlamaya çalışmışım )
Bu sizin aldığınız para olarak söylemiyorum saten satıcı firma bunları düşünerek belki o vakum süresini 30 dakika hesaplayarak ücretlerini klima satış fiyatına ekliyor onu kasteddim..

Garantiyi de 2030 a kadar da garanti süresi uzatmıştım çok değerli saygı değer servislerimizin muhteşem kusursuz kitabına göre yaptıkları işçiliklerinden faydalanmak için..
Asıl yanlışı saçma, sapan insanlarla muhatab olarak yaptık. Kusura bakmayın. Ne haliniz varsa görün. Sizin gibi para verince her şeyi satın aldığını düşünenler yüzünden artık akıllı uslu adam kalmadı servis sektöründe. Daha da beter olur inşallah.
 
Sizin hizmet sektöründe olmamınız lazım bence hem yazılanları anlamıyorsunuz, hemde size gelen bir taş yokken konuyu içselleştiriyorsunuz, bana ithamda bulunup servisciyi döversiniz diyip sonrada kendi kendinize sıvamışsınız.. Ortada gergin bir ortam yok ben forumda ki arkadaşlardan bilgi alıyorum sen niye saldırıya geçiyorsun..
Klima profösörü demissiniz ama hizmet sektöründe bilginiz kadar davranışlarınız da önemli siz bana itham ettiğiniz konudan baya bi müzdarip görünüyorsunuz.. Gittiğiniz yerlerde müşteri dövüyormusunuz!!! Geldin konumu da dağıttın..
 
Sizin hizmet sektöründe olmamınız lazım bence hem yazılanları anlamıyorsunuz, hemde size gelen bir taş yokken konuyu içselleştiriyorsunuz, bana ithamda bulunup servisciyi döversiniz diyip sonrada kendi kendinize sıvamışsınız.. Ortada gergin bir ortam yok ben forumda ki arkadaşlardan bilgi alıyorum sen niye saldırıya geçiyorsun..
Klima profösörü demissiniz ama hizmet sektöründe bilginiz kadar davranışlarınız da önemli siz bana itham ettiğiniz konudan baya bi müzdarip görünüyorsunuz.. Gittiğiniz yerlerde müşteri dövüyormusunuz!!! Geldin konumu da dağıttın..
Hocam bakın. En başından alalım konuyu. Belli ki araştırmadan klima almışsınız okey. Montajda sorun da yaşamışsınız tamam. Klimanız arızaya geçmiş tamam. Montajın kusurlu olduğunu demişiz. CH32 arızasının vakumla alakalı olmadığını da demişiz. Buraya kadar tamam. Ama şunu da unutmayın yaz mevsimindeyiz. Klima servisleri yoğun olur. Biraz düşünseydiniz bu satın almayı yazın ortasına bırakmazdınız. Ha derseniz ki banane kardeşim ben mi düşünecem servisin yoğunluğunu parasını vermişim gelecek evime takacak gidecek kusura bakmayın böyle bir düşüncesizlik içerisindeyken maalesef kötü hizmetten kaçamazsınız.
 
Hocam benim söylediklerinize itiraz ettiğim bir nokta olmadı, soruklarım oldu cevabını aldıklarıma itirazım olmadı..

Şuan bu ilk kurulum arızası olduğu için normal bir arıza gibi kullanılmış klimalar gibi sıraya alıp 1 ay sonraya vermesi bir sistem hatası onu söylütorum.. Diğer sorunlar kitabına uygun iş yapmama sadece zamandan değil ülkemizin en büyük problemi okulundan mezun olan ustalarda alaylı gibi davranıyor bildiklerini kenara bırakıyor.

Benim cevaplarla ilgili bir sıkıntım yok.

Şimdi öğrenmek istediğim şu ; verilen arıza ch32 vakumlama ile ilgili bir arıza olmadıya ben şimdi performansın daha iyi olması için vakumlama yaptırsam ( özel servisten ücreti mükabil de olur ) bunun bana faydası olur mu..
 
Hocam benim söylediklerinize itiraz ettiğim bir nokta olmadı, soruklarım oldu cevabını aldıklarıma itirazım olmadı..

Şuan bu ilk kurulum arızası olduğu için normal bir arıza gibi kullanılmış klimalar gibi sıraya alıp 1 ay sonraya vermesi bir sistem hatası onu söylütorum.. Diğer sorunlar kitabına uygun iş yapmama sadece zamandan değil ülkemizin en büyük problemi okulundan mezun olan ustalarda alaylı gibi davranıyor bildiklerini kenara bırakıyor.

Benim cevaplarla ilgili bir sıkıntım yok.

Şimdi öğrenmek istediğim şu ; verilen arıza ch32 vakumlama ile ilgili bir arıza olmadıya ben şimdi performansın daha iyi olması için vakumlama yaptırsam ( özel servisten ücreti mükabil de olur ) bunun bana faydası olur mu..
Vakum en baştan yapılacaktı o geçti artık. CH32 de vakumla alakalı bir olay değil zaten. Adem abi de söyledi zaten. Şimdi servis gelecek kaçağı bulacak kaçağı giderip vakumu yapıp gerekli gramajda gazı tekrardan sisteme verecekler. Siz sürekli müşteri hizmetlerinden aciliyet bildirin montaj yapıldığından beri kullanamıyorum diye erken çözülebilir sorununuz.
 
Hocam benim söylediklerinize itiraz ettiğim bir nokta olmadı, soruklarım oldu cevabını aldıklarıma itirazım olmadı..

Şuan bu ilk kurulum arızası olduğu için normal bir arıza gibi kullanılmış klimalar gibi sıraya alıp 1 ay sonraya vermesi bir sistem hatası onu söylütorum.. Diğer sorunlar kitabına uygun iş yapmama sadece zamandan değil ülkemizin en büyük problemi okulundan mezun olan ustalarda alaylı gibi davranıyor bildiklerini kenara bırakıyor.

Benim cevaplarla ilgili bir sıkıntım yok.

Şimdi öğrenmek istediğim şu ; verilen arıza ch32 vakumlama ile ilgili bir arıza olmadıya ben şimdi performansın daha iyi olması için vakumlama yaptırsam ( özel servisten ücreti mükabil de olur ) bunun bana faydası olur mu..
Aslına bakarsanız bu sonuçta bir ARIZA.

Yani sizin seçimlik haklarınız doğmuş.
Yani sizin servisi bekleyip ürünü onarım yaptırtmanıza dahi gerek yok, Ben size o klimayı sıfırı ile de değiştirtirim ve bunu baştan da yazardım istesem fajat şu cehennem sıcaklarında işinizin hemen çözülmesi demek, konfora hemen kavuşulması demektir diye kısa yoldan çözülsün olsun bitsin gözüyle baktım konuya.

Zaten servis 1 ay sonraya gün veriyorsa, sizinle de kimse ilgilenmiyorsa, 1 ay sonra bu yz sıcaklarının rahatsız ediciliği de kalmayacağına göre ben sizin yerinizde olsam o artık bir AYIPLI MAL olduğu için yasal haklarımı kullanı rve ürünün ayıpsız misli ile değişimini talep ederdim.

Böylece hem klimanız sıfırı ile değişmiş olur, hem de yaşadığınız bu tecrübeden hareketle bir sonraki montajda vakumun adam gibi yapılmasını sağlama olanağınız olur.

Yani siz Arçeliğin peşinden koşacağınıza, verin Hakem heyetine, Alın değişim kararını, bırakın onlar sizin peşinizde koşsun.

Ayrıca, O klima ne zaman değişir ve evinize takılırsa (ki aylar sürecek) GARANTİSİ de o gün başlayacak zira klimanızın montaj yapıldığı günden beri ARIZALI olması nedeniyle onarımda ve Hukuki süreçte geçen zaman, ürünün garanti süresine eklenir yani garanti hakkınızı da yedirmeyin.
 
Bu kavurucu sıcaklarda uçuk fiyatlar ödeyip klima alınmış, o da büyük talihsizlik ile arızalı duruma düşmüş. Arkadaşımızın sitemini ve sinirini çok iyi anlıyorum. Çünkü ev kururken aldığım her ürün 2 kere bazen de 3 kere değişti.
Bunlardan biri televizyon diğeri fırındı. Bu ürünleri gerekirse 2-3 ay kullanmaz beklersiniz ama klima öyle değil.
Yoğun bir sezonda taktırmış olması da belki elde olmayan sebepler ve maddi durumudur. Bu sıcakta herkes gerginken bir de ürünün bozuk çıkmasıyla insan gerilip sinirlenebilir, servise çemkirebilir. Mağdur arkadaşa ne haliniz varsa görün demek hiç hoş değil. Baştan sona okudum, bunu demenizi gerektirecek hiçbir şey yok. Arkadaşın sitemi rahatsız ediyorsa cevap vermeyip ana sayfaya dönmek varken neden bu kalp kırmak? Ne gereği var..
 
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Yoğun uğraş ve çabalar sonucu ikna ettik ve kurulumu yapan servis geldi..

Neyse hata iç bağlantı noktasında kaçak testip edildi..

Yanlarında konik ( rekor ya da neyse işde ) olmadığı için arıza çözülemedi..! :))

Yarın gelecek diye söz verdi en azından hiç yokdan iyi..

Tabi düzgün yapılmayan vakum içime dert oldu ama söz etmedim aynı servisin başka ustası geldi.
 
Son düzenleme:
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Yoğun uğraş ve çabalar sonucu ikna ettik ve kurulumu yapan servis geldi..

Neyse hata iç bağlantı noktasında kaçak testip edildi..

Yanlarında konik ( rekor ya da neyse işde ) olmadığı için arıza çözülemedi..! :))

Yarın gelecek diye söz verdi en azından hiç yokdan iyi..

Tabi düzgün yapılmayan vakum içime dert oldu ama söz etmedim aynı servisin başka ustası geldi.
Arızanız çözülsün klimayı kullanmaya başlayın hele bakalım. Değişim için THH üzerinden uğraşabiliriz tahminimce. @Adem Helvacı
 
Sorunum çözüldü geldi o gün yaptılar, bu da 2. klimamın takılışı 12 bin BTUluk

Bu sefer gelen arkadaşlar düzgün olması gerektiği gibi kurulum aşamalarının tamaında ve sonunda düzgün çalıştılar..

Görünen değer olması gereken di mi manuel de 0 ın altında diyordu ama takılırken de buraya yakındı..

15 dk vakum yapıldı.

363847253_10160993812519655_201784726387546871_n.jpg
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri