Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru Beko km 90 çamaşır kurutma makinesi cızırtı sesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Berat68
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Etiketler Etiketler
    #beko
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Berat68

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
4 Ara 2023
Mesajlar
20
Marka Model Bilgisi
Beko km 90 çamaşır kurutma makinesi
Merhaba 29.11.2023 te kurulumu yapılan beko km 90 çamaşır kurutma makinemden cızırtı şeklinde bir ses geliyor. Ayrıca makine kapalı konumdayken de kulağımı kasaya yasladığım vakitte ince bir cızırtı sesi gelmeye devam ediyor. Çalıştığında ise cızırtı sesi inanılmaz boyutlara ulaşıyor. Bu sesin normal olmayacağını düşündüğüm için hemen servis talep ettim. Makine alınalı 3-4 gün oldu. Geldiği günden beri cızırtılı çalışıyor. Servis 05.12.2023 te gelecek. Bu konuda sizlerin görüşlerini almak istedim.
 
Bana normal bir kompresör sesi gibi geliyor bu ses. Yani biz kendi cihazlarımızı da gösterdik ses aslında marka farklı da olsa yine aynı kompresör sesi. Koskoca forumda şu makineden kullanan yok mu çok önerilen bir model diye biliyorum en azından bir kıyaslama yapılır.
Servis geldikten sonra ses düzelmişti. Daha önceki mesajlarımda paylaşmıştım. Gelen servis elemanları da sesin normal olmadığını söylemiş. Aynı makineden komşumuzda var onlarda hiç cızırtı yok. Cızırtısız halini tekrar paylaşayım. Bu arada ses gittikçe yükseldi. İlk şikayetimizdeki noktaya ulaştı. Sorun devam ediyor yani.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Son düzenleme:
Servis geldikten sonra ses düzelmişti. Daha önceki mesajlarımda paylaşmıştım. Gelen servis elemanları da sesin normal olmadığını söylemiş. Aynı makineden komşumuzda var onlarda hiç cızırtı yok. Cızırtısız halini tekrar paylaşayım. Bu arada ses gittikçe yükseldi. İlk şikayetimizdeki noktaya ulaştı. Sorun devam ediyor yani.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Bu esnada programı yeni mi başlatmıştınız? Kompresör devreye girmemiş gibi. Bir de o şekilde deneyebilir misiniz aynı programı tekrar açın biraz bekleyin.
Youtube'da bulduğum şu makinede de yani videodan duyabildigim kadarıyla benzer/aynı ses var.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Son düzenleme:
Bu esnada programı yeni mi başlatmıştınız? Kompresör devreye girmemiş gibi. Bir de o şekilde deneyebilir misiniz aynı programı tekrar açın biraz bekleyin.
Youtube'da bulduğum şu makinede de yani videodan duyabildigim kadarıyla benzer/aynı ses var.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Öncesinde iki kere daha kullandık ama hiçbir cızırtı sesi duymadık. 3. çalıştırmamızda kompresör sesi çok kısık bir cızırtıyla başladı. Cızırtı sesi gittikçe arttı.
 
Bugün beko yetkili servisinden aradılar. Değişim talebim reddedilmiş. Üründe hiçbir arıza tespit edilmemiş. Hatta ilk çıkan cızırtı sesini bile sizin makinenizde ses yoktu sadece kıymıklar vardı onlarda çıkarıldı şeklinde yalanlamaya çalıştılar. Personel indirimiyle alındığı için ne değişim ne de iade hakkım olmadığını söyleyerek konuyu kapatıyoruz dendi. Ben de ne şekilde alınırsa alınsın tüketici hakları kanunu herkesi bağlar şeklinde durumu ilettim. Tekrar servis çağırdığımda 260 TL ücret alıncağı söylendi. Sonrasında telefonu suratıma kapattılar. Beko yetkili servisi personel indirimiyle alındığı için tüm haklarımı yok sayıyor. Böyle bir hakkı var mı bu sevisin. @Adem Helvacı hocam bu konuda sizin fikrinizi merak ediyorum. Biliyorum herkese cevap vermeye çalışıyorsunuz. Bu aşamada cihazdan çok servisin tutumu çok can sıkıcı bir hal aldı. Şimdiden teşekkür ederim.
 
Bugün beko yetkili servisinden aradılar. Değişim talebim reddedilmiş. Üründe hiçbir arıza tespit edilmemiş. Hatta ilk çıkan cızırtı sesini bile sizin makinenizde ses yoktu sadece kıymıklar vardı onlarda çıkarıldı şeklinde yalanlamaya çalıştılar. Personel indirimiyle alındığı için ne değişim ne de iade hakkım olmadığını söyleyerek konuyu kapatıyoruz dendi. Ben de ne şekilde alınırsa alınsın tüketici hakları kanunu herkesi bağlar şeklinde durumu ilettim. Tekrar servis çağırdığımda 260 TL ücret alıncağı söylendi. Sonrasında telefonu suratıma kapattılar. Beko yetkili servisi personel indirimiyle alındığı için tüm haklarımı yok sayıyor. Böyle bir hakkı var mı bu sevisin. @Adem Helvacı hocam bu konuda sizin fikrinizi merak ediyorum. Biliyorum herkese cevap vermeye çalışıyorsunuz. Bu aşamada cihazdan çok servisin tutumu çok can sıkıcı bir hal aldı. Şimdiden teşekkür ederim.
Hiç uzatmadan tüketici hakem heyetine verin.
 
Hiç uzatmadan tüketici hakem heyetine verin.
Öyle yapmayı düşünüyorum ama komşumuzun personel girişiyle aldık. Kendisi çerkezköyde arçelik fabrikasında çalışıyor. Fatura onun adına. Bu süreçte işiyle ilgili sıkıntı yaşar mı diye endişe ettiğim için fevri hareket etmek istemiyorum.
 
Firmaların tüketicileri göz göre göre mağdur etmesi ne üzücü bir durum. Birde bu markalar bizim yerli markalarımız. İnşallah hakkınızı alırsınız.
 
Firmaların tüketicileri göz göre göre mağdur etmesi ne üzücü bir durum. Birde bu markalar bizim yerli markalarımız. İnşallah hakkınızı alırsınız.
Firmalar bu tür durumlarda topu yetkili servise atıyor sanırım. Yetkili servisten arayan kişi bu ürüne değişim kararı verirsem bana fatura ederler dedi. O sebeple yetkili servisler olabildiğince tüketici aleyhine kararlar veriyor anladığım kadarıyla.
 
Öyle yapmayı düşünüyorum ama komşumuzun personel girişiyle aldık. Kendisi çerkezköyde arçelik fabrikasında çalışıyor. Fatura onun adına. Bu süreçte işiyle ilgili sıkıntı yaşar mı diye endişe ettiğim için fevri hareket etmek istemiyorum.
O zaman işin rengi değişir. Arkadaşınız araya birilerini koyamaz mı?
 
Bugün beko yetkili servisinden aradılar. Değişim talebim reddedilmiş. Üründe hiçbir arıza tespit edilmemiş. Hatta ilk çıkan cızırtı sesini bile sizin makinenizde ses yoktu sadece kıymıklar vardı onlarda çıkarıldı şeklinde yalanlamaya çalıştılar. Personel indirimiyle alındığı için ne değişim ne de iade hakkım olmadığını söyleyerek konuyu kapatıyoruz dendi. Ben de ne şekilde alınırsa alınsın tüketici hakları kanunu herkesi bağlar şeklinde durumu ilettim. Tekrar servis çağırdığımda 260 TL ücret alıncağı söylendi. Sonrasında telefonu suratıma kapattılar. Beko yetkili servisi personel indirimiyle alındığı için tüm haklarımı yok sayıyor. Böyle bir hakkı var mı bu sevisin. @Adem Helvacı hocam bu konuda sizin fikrinizi merak ediyorum. Biliyorum herkese cevap vermeye çalışıyorsunuz. Bu aşamada cihazdan çok servisin tutumu çok can sıkıcı bir hal aldı. Şimdiden teşekkür ederim.
geçmiş olsun ,işte yerli firmaların terbiyesizliğine bir örnek daha.Bu yüzden artık Siemens bakıyorum bende Arçelik vestel vs. işim olmaz.
 
O zaman işin rengi değişir. Arkadaşınız araya birilerini koyamaz mı?
Murat bey komşumuz üretim kısmında çalışıyor. Yetkili servisle hiçbir bağlantıları yok. Bugün tekrar yetkili servisten bir ustamız geldi. Gayet bilgili ve tecrübeliydi. Makineyle 1 saate yakın uğraştı. Tuşlar üzerinden her bir parçasını tek tek çalıştırıp test etti. Sadece kompresörü çalıştırdığında cızırtı sesi vardı ama makul seviyelerdeydi. Bunun normal olduğunu söyledi. Telefondaki sesi dinlettiğimde sesin yüksek olduğunu söyledi. Telefonda görüştüğüm kişiyi dikkate almamam gerektiğini söyledi. Biz ne dersek o olur şeklinde durumu izah etti. Garantimin olduğunu ve her zaman çağırabileceğim şeklinde açıklamalarla durumu gayet güzel toparladı. Değişim talebimin karşılık bulabilmesi için ustamızın bir delil sunması gerekiyormuş. Nedense doktora gidersiniz daha muayenehaneye girmeden iyileşirsiniz ya. Bugün o durumu yaşadık. Ustamız geldi. En ufak bir cızırtı sesi çıkmadı çalışma esnasında. O sebeple ustamızda haklı olarak değişim talebi açamadı. Makinenin çalışma prensibiyle ilgili anlayacağım dilde gayet güzel açıklamalarla beni ikna etti. Değişim talebim şimdilik askıya alındı. Kullanmaya devam edeceğiz. Üstüne 4 yıllıkta garanti uzattık. Tüm bu sorunları bir kenara bırakırsak makinenin kurutmasından çok memnunum. Makineden çıkardığımız gibi rahatlıkla dolaba asabiliyoruz. Umarım bu konu beko almayı düşünen ya da kullanların işine yarar.
 
Doktor muayene etmeden tedavi uygulayamaz ustanında muayene etmesi ölçümler yapaması görseller alması gerekli.Zırıltı anakart switch mod trafosunun zırıltısı olabilir makinadan memnunsanız kullanın bence
 
Doktor muayene etmeden tedavi uygulayamaz ustanında muayene etmesi ölçümler yapaması görseller alması gerekli.Zırıltı anakart switch mod trafosunun zırıltısı olabilir makinadan memnunsanız kullanın bence
Çıkan ses dışında kurutmasından memnunuz. İlk baştaki sesli çalışmasına nazaran şimdiki cızırtı kabul edilebilir seviyelerde. Değişim talep etsek bile yeni gelecek makine de muhtemelen aynı olacak. O sebeple en iyi makine bildiğin makinedir mantığıyla hareket ettik.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri