Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Klima Daikin Vakumsuz Klima Montajı

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Benim Adım Erşan Kuneri

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
27 Ağu 2023
Mesajlar
22
Herkese iyi forumlar. Acil yardıma ihtiyacım var.

Airfel LRXM35N 12.000 BTU klima aldık. 02.07.2024 tarihinde montaja gelen Adana Daikin servisi 2 kez talep edilmesine rağmen "bunlar fabrikadan vakumlu geliyor" diyerek ürünü vakumsuz olarak montajlayıp evden ayrılmışlar. Ev ahalisini vakum için özellikle uyarmıştım ama ben kurulum sırasında evde olmadığım için böyle bir talihsizlik yaşandı. Ayrıca servis gittikten sonra ürünün iç ünitesinde ön kapakta derin bir çizik olduğunu fark ettik. Ürünü aldığımız bayi ile görüşmemiz sonucu bugün gelen mesajda ürünün iç ünitesinin ön kapağını fabrikadan gelecek sıfır kapakla değiştirebileceklerini ve kozmetik olarak herhangi bir sorun kalmayacağını söylediler. Vakum konusunda ise dış ünitenin içindeki tüm gazın boşaltılarak tekrar gaz basılarak durumu çözebileceklerini belirttiler. Öncelikle @Adem Helvacı hocama sormak istiyorum. Bu şekilde tüm gaz boşaltılarak tekrar gaz basılırsa, ürün fabrikadan yeni çıkmış hale gelir mi ? Bu işleme güvenebilir miyiz? Bu teklifi kabul etmeli miyiz ? IMG_20240710_185707.jpgSatıcı bayi ile aramızda geçen görüşmeyi de ekliyorum. Kendisi klimaların bazen vanalarının açık kaldığını, ürünlerin fabrikadan eksik gazla geldiğini ve servislerin gaz bastığını söylüyor. Hiçbir sıkıntı olmayacağını belirtiyor. Bu durum mümkün mü ? Biz aslında ürünü direkt iade etmek istiyoruz zira iyice midemiz bulandı. Ancak iade edebilmek için ürünün önce tamir edilmesi gerektiği, eğer çözülmezse iade edilebileceğini söylediler. Montajı yapılan üründe bizim cayma hakkımız yok mu ?
Uzun lafın kısası sizce satıcının teklifini kabul mu etmeliyiz ? Yoksa tüketici hakem heyetine mi başvurmalıyız ? Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
 
Dış ünitenin değişmesi gerek. Gazı boşaltalım yeni gaz basalım laflarına inanmayın. Dediğim gibi dış ünitenin SIFIRIYLA değişmesi gerek. İç ünitedeki çiziği o parçayı değişerek giderirler orada sorun yok. Israrcı olun eğer dış ünite değişimine yanaşmazlarsa THH'ye verirsiniz.
 
Dış ünitenin değişmesi gerek. Gazı boşaltalım yeni gaz basalım laflarına inanmayın. Dediğim gibi dış ünitenin SIFIRIYLA değişmesi gerek. İç ünitedeki çiziği o parçayı değişerek giderirler orada sorun yok. Israrcı olun eğer dış ünite değişimine yanaşmazlarsa THH'ye verirsiniz.
Hocam peki gerçekten tüm gazı boşaltıp tekrar gaz basılsa sıfır ürün gibi olur mu yoksa yine performans düşüklüğü mü yaşanır ?
 
Dış ünitenin değişmesi gerek. Gazı boşaltalım yeni gaz basalım laflarına inanmayın. Dediğim gibi dış ünitenin SIFIRIYLA değişmesi gerek. İç ünitedeki çiziği o parçayı değişerek giderirler orada sorun yok. Israrcı olun eğer dış ünite değişimine yanaşmazlarsa THH'ye verirsiniz.
bana kalsa iç ünite kapak değişimini de kabul etmesinler hocam.Zaten cihazların plastik kalitesi ortada ,sökülüp takıldıktan sonra mutlaka takırtı cızırtı yapacaktır.Ben olsam komple değişim isterim.

Bu arada lafı gelmişken özellikle belirteyim kombiye klimaya bakım olmaz😀 çalışan sisteme dokunulmaz.Koku yapıyor diye benim baymak klimaya servis çağırdım 7. yılında sökmeyi beceremediler tırnakları kırdılar ,üstüne sprey sıkıp gittiler sonra ses yapmaya başladı.Aşırı kirlenme ve koku durumu yoksa kimse 5. yılından önce klimaasına bakım yaptırmasın,kombide durum daha ciddi çalıştığı sürece elletmeyin cihazlarınızı😀
 
Hocam peki gerçekten tüm gazı boşaltıp tekrar gaz basılsa sıfır ürün gibi olur mu yoksa yine performans düşüklüğü mü yaşanır ?
Malesef olmaz çünkü sisteme bir kere nem girdi bitti. Nem asla girmeyecek o sisteme yani nem demek zaten oksijen demek. İstedikleri kadar içindeki gazı boşaltılsın işte tekrar vakum yapılsın geçti borun pazarı sür eşeği niğdeye derler o hesap, olmaz. Direkt firmanın malı geri alması sana da sıfır klima verilmesi gerekiyor.
 
Ne oldu hani faprikadan fakkumlu geliyordu? Madem faprikkandan zaten fakkumlu geliyordu da niye gaz boşaltıyorlar ve yeniden gaz basıyorlar? Demek ki faprikkandan fakkumlu gelmiyormuş.

Çakal tayfası yalancı düzenbazlar sizi. İşleri güçleri riv riv riv..

Ben öyle garip inanışları olan birisi değilim fakat bir iş iyi başlamazsa iyi de gitmez bunu bilirim o nedenle şu aşamadan sonra o ürün ile ilgili işler ne kadar iyi gider bilemem.

Sizi burada olumsuz veya olumlu etkileyecek cümleler yazmak değil hiç birimizin amacı lakin öncelikle düzenbaz birisi tarafından takılan klimadan, sonrasında ne derece hayır gelir kısmı hepimizi huzursuz eder.

Bakın normal şartlarda samimiyetle yazıyorum ki kapak çizik çıkmış, kolu eğri çıkmış, bacağı büzük çıkmış hiç birisine ama hiç birisine kafayı takmam ve size de ''Hiç canınızı sıkmayınız, olur böyle şeyler, yıllardır hep karşılaşıyoruz, değiştirirler olur biter'' derdim ancak işin içine YALAN giren bir iş için benim bu noktadan sonrasına onay vermem mümkün değil.

Gelelim cayma hakkı konusuna. Şimdi sizin konuda ÇİZİK çıkan kapak nedeniyle ayıplı mal denebilir (Bu durum Hukuka intikal ettiğinde ''Çoğun içinde az da vardır'' ilkesi kapsamında belki ret gelebilir olsa da) ancak daha da önemlisi size sunulan bir ayıplı hizmet var.

Bir ürünü iade edebilmeniz için sadece malın ayıplı olması gerekmez, hizmetin de ayıplı sunulması sizin yine seçimlik haklarınızı kullanabilmenize gerekçedir.

Diğer yandan unutmamak gerekir ki sunulan ayıplı hizmet nedeniyle o da artık bir ayıplı mal halini almıştır zira hep örneğini verdiğim gibi arabanızın motor yağını değiştirirken yağın içine ustanın bir bardak çayı döküldüğünde nasıl ki ''Bir şey olmas abi'' denemiyorsa, yani arabanın motor yağında nasıl ki başka sıvı OLAMAZ ise, klima sistemleri içerisinde de atmosferik basınç yani oksijen ve nem O-LA-MAZ.

Bu yazışma neticesi vakum yapmadıklarını da zaten kabullendiklerine göre bu yazışmayı ve tüm detayları delil olarak kullanıp ürün iadesi talepli işlem başlatabilirsiniz.

Onlar sizin canınızı sıktıysa siz de onların canını sıkın, nasıl mı?

Siz THH ye işlem başlatın, bu esnada klimanızı da kullanmaya devam edin ;)

Aylar boyunca sürecek dosya görüşmeleri neticesi ürün iade kararı çıktığında siz aylarca kullanılmış klimayı iade eder, fatura bedeli üzerinden paranızı geri alır, enflasyon kaynaklı zararınızı da klimanın kiralama bedeli olarak sayarsınız olur biter.

Ve bence il ilçe servis de açıklasanız güzel olur. Gerekirse Daikin yöneticisi dostları bu servis ile ilgili uyarırız.

Alternatif yol da şu olur. Tüm bu yaşananlardan sonra bayiye gidip yüz yüze görüşün, durumu anlatın, gerekirse yazdıklarımı da okutun hiiiç sorun değil. Kendisine söyleyin o klima aylarca kullanılıp ikinci el konumuna düşmeden kısa yoldan iade alsın. Bu yaşananlarda bayinin hiçbir suçu olmasa da bu işgüzar servislerin bugüne kadar taktıkları kaç klimayı vakumsuz montaj yaptıklarını eşelemeye başlarsak canları daha çok sıkılır.

Şimdi sizin belirteceğiniz servis ve il ilçe bilgisi sonrası sosyal mecrada ''X bölgesinde Daikin bayisinden klima alan tüm vatandaşların dikkatine, bugüne kadar yapılan montajların vakumsuz yapıldığına dair şu yaşanan olay kaynaklı kafalarımızda oluşan soru işareti nedeniyle hepinizin gerekli kontrollerin yapılması ve vakum yapıldığına dair ispat sunulması talepli satıcıya veya servise başvurması gerekmektedir, yoksa klimanız çok yakar az kaçar, vakum yapılmadıysa iade edin'' desek uğraşacakları insanları ve harcayacakları ek mesaiyi düşünsünler.

Hatırlayın lütfen, sevgili @NBKpro kardeşimizin vakumsuz takılan kliması sonrası bu montajı yapan servisi ifşa ettiğimizde klimayı komple yenisi ile değiştirmeyi bırakın üst modeli ile değiştirmişlerdi ve haftalarca peşimden koşturdular yayını kaldırmam ricası ile çünkü telefon trafiğinden işlerini yapamamaya başlamışlardı, herkes delil ispat istemeye başladı, diğer yandan merkezden çok ciddi bir ceza yemişlerdi bu yaşananlar sonrası.

Bizim amacımız kimsenin canını sıkmak değil lakin kimse de ''Bunlar faprikkadan fakkumlu geliy'' saçmalıklarıyla bizi aptal yerine koyacak beyanlarda bulunup bizim canımızı sıkmasın..
 
bana kalsa iç ünite kapak değişimini de kabul etmesinler hocam.Zaten cihazların plastik kalitesi ortada ,sökülüp takıldıktan sonra mutlaka takırtı cızırtı yapacaktır.Ben olsam komple değişim isterim.

Bu arada lafı gelmişken özellikle belirteyim kombiye klimaya bakım olmaz😀 çalışan sisteme dokunulmaz.Koku yapıyor diye benim baymak klimaya servis çağırdım 7. yılında sökmeyi beceremediler tırnakları kırdılar ,üstüne sprey sıkıp gittiler sonra ses yapmaya başladı.Aşırı kirlenme ve koku durumu yoksa kimse 5. yılından önce klimaasına bakım yaptırmasın,kombide durum daha ciddi çalıştığı sürece elletmeyin cihazlarınızı😀
Kombiye de klimayada bakım şart. Ha kombiye senelik bakım yaptırmak gereksiz ayrı konu. Fan motorunun içi dolduğu zaman gürültülü çalışacak mecbur yıkanması lazım. Ateşleme bujilerinin bıçakla kazınması lazım ateşleme arızası vermemesi için. Tesisat dönüş filtresinin temizlenmesi lazım gerekirse tesisatın basınçlı makinelerle ilaçsız temizlenmesi lazım. Hele klimaya hepten şart. Cross fanı, filtreleri, kondanserini falan filan temizkemek lazım. Sağlık söz konusu havayı devirdaim eden bir alet ne de olsa. Sizin şanssızlığınıza işten anlamayan adamlar gelmiş kırmış parçayı.
 
Kombiye de klimayada bakım şart. Ha kombiye senelik bakım yaptırmak gereksiz ayrı konu. Fan motorunun içi dolduğu zaman gürültülü çalışacak mecbur yıkanması lazım. Ateşleme bujilerinin bıçakla kazınması lazım ateşleme arızası vermemesi için. Tesisat dönüş filtresinin temizlenmesi lazım gerekirse tesisatın basınçlı makinelerle ilaçsız temizlenmesi lazım. Hele klimaya hepten şart. Cross fanı, filtreleri, kondanserini falan filan temizkemek lazım. Sağlık söz konusu havayı devirdaim eden bir alet ne de olsa. Sizin şanssızlığınıza işten anlamayan adamlar gelmiş kırmış parçayı.
iddaa ya girerim ki sıkıntı yaratmadığı sürece bakım gereksiz. :) çalışan sisteme dokunulmaz.Ha arabaya da gerek yok diyecekseniz onda yağın ömrü var filtrelerin ömrü var.ama kombide e klima da biriken kirler tıkanıklık yaratmadığı sürece kesinlikle elletmeyin derim eşe dosta.Performans kaybı olur, özellikle kombi de faturalar yükselir petekler ısınmaz ancak ozaman bakım yaptırın derim.klima da ise sezonluk kullanımda ise 10 yıl hadi iyimser yazayım 5 sene geçmeden klimaları elletmeyin :)
 
Ne oldu hani faprikadan fakkumlu geliyordu? Madem faprikkandan zaten fakkumlu geliyordu da niye gaz boşaltıyorlar ve yeniden gaz basıyorlar? Demek ki faprikkandan fakkumlu gelmiyormuş.

Çakal tayfası yalancı düzenbazlar sizi. İşleri güçleri riv riv riv..

Ben öyle garip inanışları olan birisi değilim fakat bir iş iyi başlamazsa iyi de gitmez bunu bilirim o nedenle şu aşamadan sonra o ürün ile ilgili işler ne kadar iyi gider bilemem.

Sizi burada olumsuz veya olumlu etkileyecek cümleler yazmak değil hiç birimizin amacı lakin öncelikle düzenbaz birisi tarafından takılan klimadan, sonrasında ne derece hayır gelir kısmı hepimizi huzursuz eder.

Bakın normal şartlarda samimiyetle yazıyorum ki kapak çizik çıkmış, kolu eğri çıkmış, bacağı büzük çıkmış hiç birisine ama hiç birisine kafayı takmam ve size de ''Hiç canınızı sıkmayınız, olur böyle şeyler, yıllardır hep karşılaşıyoruz, değiştirirler olur biter'' derdim ancak işin içine YALAN giren bir iş için benim bu noktadan sonrasına onay vermem mümkün değil.

Gelelim cayma hakkı konusuna. Şimdi sizin konuda ÇİZİK çıkan kapak nedeniyle ayıplı mal denebilir (Bu durum Hukuka intikal ettiğinde ''Çoğun içinde az da vardır'' ilkesi kapsamında belki ret gelebilir olsa da) ancak daha da önemlisi size sunulan bir ayıplı hizmet var.

Bir ürünü iade edebilmeniz için sadece malın ayıplı olması gerekmez, hizmetin de ayıplı sunulması sizin yine seçimlik haklarınızı kullanabilmenize gerekçedir.

Diğer yandan unutmamak gerekir ki sunulan ayıplı hizmet nedeniyle o da artık bir ayıplı mal halini almıştır zira hep örneğini verdiğim gibi arabanızın motor yağını değiştirirken yağın içine ustanın bir bardak çayı döküldüğünde nasıl ki ''Bir şey olmas abi'' denemiyorsa, yani arabanın motor yağında nasıl ki başka sıvı OLAMAZ ise, klima sistemleri içerisinde de atmosferik basınç yani oksijen ve nem O-LA-MAZ.

Bu yazışma neticesi vakum yapmadıklarını da zaten kabullendiklerine göre bu yazışmayı ve tüm detayları delil olarak kullanıp ürün iadesi talepli işlem başlatabilirsiniz.

Onlar sizin canınızı sıktıysa siz de onların canını sıkın, nasıl mı?

Siz THH ye işlem başlatın, bu esnada klimanızı da kullanmaya devam edin ;)

Aylar boyunca sürecek dosya görüşmeleri neticesi ürün iade kararı çıktığında siz aylarca kullanılmış klimayı iade eder, fatura bedeli üzerinden paranızı geri alır, enflasyon kaynaklı zararınızı da klimanın kiralama bedeli olarak sayarsınız olur biter.

Ve bence il ilçe servis de açıklasanız güzel olur. Gerekirse Daikin yöneticisi dostları bu servis ile ilgili uyarırız.

Alternatif yol da şu olur. Tüm bu yaşananlardan sonra bayiye gidip yüz yüze görüşün, durumu anlatın, gerekirse yazdıklarımı da okutun hiiiç sorun değil. Kendisine söyleyin o klima aylarca kullanılıp ikinci el konumuna düşmeden kısa yoldan iade alsın. Bu yaşananlarda bayinin hiçbir suçu olmasa da bu işgüzar servislerin bugüne kadar taktıkları kaç klimayı vakumsuz montaj yaptıklarını eşelemeye başlarsak canları daha çok sıkılır.

Şimdi sizin belirteceğiniz servis ve il ilçe bilgisi sonrası sosyal mecrada ''X bölgesinde Daikin bayisinden klima alan tüm vatandaşların dikkatine, bugüne kadar yapılan montajların vakumsuz yapıldığına dair şu yaşanan olay kaynaklı kafalarımızda oluşan soru işareti nedeniyle hepinizin gerekli kontrollerin yapılması ve vakum yapıldığına dair ispat sunulması talepli satıcıya veya servise başvurması gerekmektedir, yoksa klimanız çok yakar az kaçar, vakum yapılmadıysa iade edin'' desek uğraşacakları insanları ve harcayacakları ek mesaiyi düşünsünler.

Hatırlayın lütfen, sevgili @NBKpro kardeşimizin vakumsuz takılan kliması sonrası bu montajı yapan servisi ifşa ettiğimizde klimayı komple yenisi ile değiştirmeyi bırakın üst modeli ile değiştirmişlerdi ve haftalarca peşimden koşturdular yayını kaldırmam ricası ile çünkü telefon trafiğinden işlerini yapamamaya başlamışlardı, herkes delil ispat istemeye başladı, diğer yandan merkezden çok ciddi bir ceza yemişlerdi bu yaşananlar sonrası.

Bizim amacımız kimsenin canını sıkmak değil lakin kimse de ''Bunlar faprikkadan fakkumlu geliy'' saçmalıklarıyla bizi aptal yerine koyacak beyanlarda bulunup bizim canımızı sıkmasın..
Adem bey verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Servis Adana Merkez Çukurova ilçesinde. Adı ARSER KLİMA ISITMA SOĞUTMA TEKNİK SERVİS. Yüzüncü Yıl mahallesi Hacı Bektaşi Veli Bulvarı, Çukurova/Adana da bulunuyor. Aşırı ilgisizler. Bir an evvel montajı yapıp kaçmak istiyorlar. Montaj bitiminde kartlarını istedik onu bile vermediler..
 
@Adem Helvacı Adem bey tekrar merhaba. Biz bu süreçte klimanın vakumu yapılmadığı için Daikin müşteri hizmetlerine şikayette bulunmuştuk. Şikayet sonucunda montajı yapan servis vakum yaptığını söylemiş ve daikin müşteri hizmetlerine bununla ilgili bir evrak yollamışlar. Bu sebeple şikayetimiz sonlanmış. Ancak herhangi bir vakum işlemi yapılmadı ve herhangi bir evrak imzalamadık. Yapılmayan vakum işlemini yapıldı olarak göstermeleri mümkün mü ? Tüketici hakem heyetine başvuracağız ancak bu durumu nasıl ispatlayabiliriz ?
 
Malesef olmaz çünkü sisteme bir kere nem girdi bitti. Nem asla girmeyecek o sisteme yani nem demek zaten oksijen demek. İstedikleri kadar içindeki gazı boşaltılsın işte tekrar vakum yapılsın geçti borun pazarı sür eşeği niğdeye derler o hesap, olmaz. Direkt firmanın malı geri alması sana da sıfır klima verilmesi gerekiyor.
Bu vakum yapilmadan takilan klimalar gercekten copmu oluyor ?bilmedigimden soruyorum 17 sene once Sharp marka klima aldim iklimsadan vakum vs. olmadan montaj yaptilar 17 sene tık demeden calisti .
 
Performansı etkiler, gerektiği yerde kendini kısmaz çok yakar vs vs.
Yani vakumsuz olsa bile yıllarca çalışabilir o ayrı bir konu...
Bu vakum yapilmadan takilan klimalar gercekten copmu oluyor ?bilmedigimden soruyorum 17 sene once Sharp marka klima aldim iklimsadan vakum vs. olmadan montaj yaptilar 17 sene tık demeden calisti .
 
@Adem Helvacı Adem bey tekrar merhaba. Biz bu süreçte klimanın vakumu yapılmadığı için Daikin müşteri hizmetlerine şikayette bulunmuştuk. Şikayet sonucunda montajı yapan servis vakum yaptığını söylemiş ve daikin müşteri hizmetlerine bununla ilgili bir evrak yollamışlar. Bu sebeple şikayetimiz sonlanmış. Ancak herhangi bir vakum işlemi yapılmadı ve herhangi bir evrak imzalamadık. Yapılmayan vakum işlemini yapıldı olarak göstermeleri mümkün mü ? Tüketici hakem heyetine başvuracağız ancak bu durumu nasıl ispatlayabiliriz ?
Elinizde vakum yapılmadığına ve tekrar servisten gelip gaz boşaltıp vakum yapacağız dediği WhatsApp konuşmaları var. Daiken müşteri hizmetlerine elinizdeki belgeleri iletebilir ve servisin yalan beyanda bulunduğunu, sahte evrak ile işlem yaptığını belirtebilirsiniz.

Ya da hiç uğraşmayın, direkt THH ye klimanızın seri numarası, WhatsApp konuşmaları gibi ne kadar evrak varsa iletin.

Bunlara ek olarak, servisi de arayıp, müşteri hizmetlerine vakum yapıldığına dair evrak yollamışsınız fakat elimde yapılmadığına dair WhatsApp konuşmaları ve vakum mıturu olmadan geldiğinizi gösteren güvenlik kamerası kayıtları mevcut. Hakkınızda evrakta sahtecilik olmak üzere adli makama başvuracağım diyebilirsiniz.

En azından o akşam rahat uyuyamaz.
 
Elinizde vakum yapılmadığına ve tekrar servisten gelip gaz boşaltıp vakum yapacağız dediği WhatsApp konuşmaları var. Daiken müşteri hizmetlerine elinizdeki belgeleri iletebilir ve servisin yalan beyanda bulunduğunu, sahte evrak ile işlem yaptığını belirtebilirsiniz.

Ya da hiç uğraşmayın, direkt THH ye klimanızın seri numarası, WhatsApp konuşmaları gibi ne kadar evrak varsa iletin.

Bunlara ek olarak, servisi de arayıp, müşteri hizmetlerine vakum yapıldığına dair evrak yollamışsınız fakat elimde yapılmadığına dair WhatsApp konuşmaları ve vakum mıturu olmadan geldiğinizi gösteren güvenlik kamerası kayıtları mevcut. Hakkınızda evrakta sahtecilik olmak üzere adli makama başvuracağım diyebilirsiniz.

En azından o akşam rahat uyuyamaz.
Teşekkür ederim
 
iddaa ya girerim ki sıkıntı yaratmadığı sürece bakım gereksiz. :) çalışan sisteme dokunulmaz.Ha arabaya da gerek yok diyecekseniz onda yağın ömrü var filtrelerin ömrü var.ama kombide e klima da biriken kirler tıkanıklık yaratmadığı sürece kesinlikle elletmeyin derim eşe dosta.Performans kaybı olur, özellikle kombi de faturalar yükselir petekler ısınmaz ancak ozaman bakım yaptırın derim.klima da ise sezonluk kullanımda ise 10 yıl hadi iyimser yazayım 5 sene geçmeden klimaları elletmeyin :)
Abi iddaaya giremezsin çünkü iddaya girebilmen için kanıtlanman lazım yıllardan bahsetmiyorum sadece 1 ay silinmeyen bir sehpanın üzerine elimle dokunduğumda tiksiniyorum ben o toz pislikten klimanın içindeki cross fana yapışmış toz pis virüs bakterilerin üzerinden yüzüne püfür püfür üfürülen havayı nasıl soluyacağız o iç ünitedeki nemin yaptığı virüsleri gözümüzle görebilsek keşke benim bu konuda düşüncem bakımdan kaynaklı oluşacak kırıklar döküntüler cüzzi miktarlara çözülür ama boğaz baş vb ağrılar çekip hasta olup aaa ben niye hasta oldum demek cüzzi miktarlara çözülmüyor😂
 
Abi iddaaya giremezsin çünkü iddaya girebilmen için kanıtlanman lazım yıllardan bahsetmiyorum sadece 1 ay silinmeyen bir sehpanın üzerine elimle dokunduğumda tiksiniyorum ben o toz pislikten klimanın içindeki cross fana yapışmış toz pis virüs bakterilerin üzerinden yüzüne püfür püfür üfürülen havayı nasıl soluyacağız o iç ünitedeki nemin yaptığı virüsleri gözümüzle görebilsek keşke benim bu konuda düşüncem bakımdan kaynaklı oluşacak kırıklar döküntüler cüzzi miktarlara çözülür ama boğaz baş vb ağrılar çekip hasta olup aaa ben niye hasta oldum demek cüzzi miktarlara çözülmüyor😂
Hocam sen temizlet ,1 ay kullan yine aynısı olacak doğası gereği günümüz teknolojisinde buna çare yok.Temizleme kurutma fonksiyonu boş iş.Ayrıca o nem direk içeri dağılıyor ben kapattım benim klimada.Birazda kullanılan mekana filtre temizliğine de bağlı.Misal klimalı odada sigara içerseniz durum daha da vahim hale geliyor.Ben bir arkadaşın temizleyememiştim yapışmış sigara dumanından tozlar.

Ben gerek yok şöyle diyorum klima bir kere sökülüp takılınca ne yaparsanız yapın titreme gacırdama sesinden kurtulamıyorsunuz.Birde ustalar narinde davranmıyorlar .Ben bir kere yaptırdım içine ilaç sıkıyotlarmış yahu fısfıs ın kendine hayrı yok.Ama dış ünite yılda 1 kez su tutularak yıkanır onun faydası çok oda ulaşabilir yerdeyse.İç üniyeye sökmeden ilaç fısfıs ardından bol su ile yıkanırsa ona lafım yok.Ama yine de koku yapmadığı sürece sıkıntı olmadığı sürece elletmeyin.
 
Hocam sen temizlet ,1 ay kullan yine aynısı olacak doğası gereği günümüz teknolojisinde buna çare yok.Temizleme kurutma fonksiyonu boş iş.Ayrıca o nem direk içeri dağılıyor ben kapattım benim klimada.Birazda kullanılan mekana filtre temizliğine de bağlı.Misal klimalı odada sigara içerseniz durum daha da vahim hale geliyor.Ben bir arkadaşın temizleyememiştim yapışmış sigara dumanından tozlar.

Ben gerek yok şöyle diyorum klima bir kere sökülüp takılınca ne yaparsanız yapın titreme gacırdama sesinden kurtulamıyorsunuz.Birde ustalar narinde davranmıyorlar .Ben bir kere yaptırdım içine ilaç sıkıyotlarmış yahu fısfıs ın kendine hayrı yok.Ama dış ünite yılda 1 kez su tutularak yıkanır onun faydası çok oda ulaşabilir yerdeyse.İç üniyeye sökmeden ilaç fısfıs ardından bol su ile yıkanırsa ona lafım yok.Ama yine de koku yapmadığı sürece sıkıntı olmadığı sürece elletmeyin.
Hocam Allah yakınlarınıza sabır versin size birşey anlatmak çok zor bizlik sıkıntı yok ama aynı evde yaşadıklarınız için zor birisiniz onların kıymetini bilin😂
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri