Herkese iyi forumlar. Acil yardıma ihtiyacım var.
Airfel LRXM35N 12.000 BTU klima aldık. 02.07.2024 tarihinde montaja gelen Adana Daikin servisi 2 kez talep edilmesine rağmen "bunlar fabrikadan vakumlu geliyor" diyerek ürünü vakumsuz olarak montajlayıp evden ayrılmışlar. Ev ahalisini vakum için özellikle uyarmıştım ama ben kurulum sırasında evde olmadığım için böyle bir talihsizlik yaşandı. Ayrıca servis gittikten sonra ürünün iç ünitesinde ön kapakta derin bir çizik olduğunu fark ettik. Ürünü aldığımız bayi ile görüşmemiz sonucu bugün gelen mesajda ürünün iç ünitesinin ön kapağını fabrikadan gelecek sıfır kapakla değiştirebileceklerini ve kozmetik olarak herhangi bir sorun kalmayacağını söylediler. Vakum konusunda ise dış ünitenin içindeki tüm gazın boşaltılarak tekrar gaz basılarak durumu çözebileceklerini belirttiler. Öncelikle @Adem Helvacı hocama sormak istiyorum. Bu şekilde tüm gaz boşaltılarak tekrar gaz basılırsa, ürün fabrikadan yeni çıkmış hale gelir mi ? Bu işleme güvenebilir miyiz? Bu teklifi kabul etmeli miyiz ?
Satıcı bayi ile aramızda geçen görüşmeyi de ekliyorum. Kendisi klimaların bazen vanalarının açık kaldığını, ürünlerin fabrikadan eksik gazla geldiğini ve servislerin gaz bastığını söylüyor. Hiçbir sıkıntı olmayacağını belirtiyor. Bu durum mümkün mü ? Biz aslında ürünü direkt iade etmek istiyoruz zira iyice midemiz bulandı. Ancak iade edebilmek için ürünün önce tamir edilmesi gerektiği, eğer çözülmezse iade edilebileceğini söylediler. Montajı yapılan üründe bizim cayma hakkımız yok mu ?
Uzun lafın kısası sizce satıcının teklifini kabul mu etmeliyiz ? Yoksa tüketici hakem heyetine mi başvurmalıyız ? Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Airfel LRXM35N 12.000 BTU klima aldık. 02.07.2024 tarihinde montaja gelen Adana Daikin servisi 2 kez talep edilmesine rağmen "bunlar fabrikadan vakumlu geliyor" diyerek ürünü vakumsuz olarak montajlayıp evden ayrılmışlar. Ev ahalisini vakum için özellikle uyarmıştım ama ben kurulum sırasında evde olmadığım için böyle bir talihsizlik yaşandı. Ayrıca servis gittikten sonra ürünün iç ünitesinde ön kapakta derin bir çizik olduğunu fark ettik. Ürünü aldığımız bayi ile görüşmemiz sonucu bugün gelen mesajda ürünün iç ünitesinin ön kapağını fabrikadan gelecek sıfır kapakla değiştirebileceklerini ve kozmetik olarak herhangi bir sorun kalmayacağını söylediler. Vakum konusunda ise dış ünitenin içindeki tüm gazın boşaltılarak tekrar gaz basılarak durumu çözebileceklerini belirttiler. Öncelikle @Adem Helvacı hocama sormak istiyorum. Bu şekilde tüm gaz boşaltılarak tekrar gaz basılırsa, ürün fabrikadan yeni çıkmış hale gelir mi ? Bu işleme güvenebilir miyiz? Bu teklifi kabul etmeli miyiz ?

Uzun lafın kısası sizce satıcının teklifini kabul mu etmeliyiz ? Yoksa tüketici hakem heyetine mi başvurmalıyız ? Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.