Neler yeni

Klima Detaylı İnceleme: "TCL T-Pro 24" Alındı, Montaj Tecrübeleri ve Sonrası Giderilen Eksiklikler

Adem Helvacı

Everybody Dies
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
15,881
Çözümler
82
Tepki puanı
44,809
Puanları
313
Konum
Cumhuriyet Toprakları
Web sitesi
www.inceleriz.com
Kaira DTXR71E - LG UV Sirius

Valla birinci sırada Kaira olmak üzere sanırım en makul iki ürün bunlar :alala (Fiyat avantajı nedeniyle Kaira, Teknolojik üstünlük değil)
 

esucsuz

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
20 Nis 2024
Mesajlar
59
Tepki puanı
95
Puanları
18
Konum
Bursa Nilüfer
Kaira DTXR71E - LG UV Sirius

Valla birinci sırada Kaira olmak üzere sanırım en makul iki ürün bunlar :alala (Fiyat avantajı nedeniyle Kaira, Teknolojik üstünlük değil)
@Adem Helvacı hocam demek istediğinizi anladım.

Bursa özelinde Kaira konusunda sorun yaşayacağımı düşünmüyorum.
Ama LG konusunda keşke Fethiye konusunda bahsettiğiniz gibi süper bir yetkili servis olduğunu bilsem tercihim o yönde olur kesin. Ne kadar araştırsam da LG Klima Bursa yetkili servis konusunda tecrübe deneyim bulamadım 🥲

Aynı şekilde TCL klima yetkili servisi için de Bursa konusunda deneyim yok. Aslında önceki yorumlarınızdan TCL klimanın teknolojisini beğendiğinizi biliyorum ama servisi yüzünden sıcak bakmıyorsunuz.

Acaba LG-TCL klima Bursa yetkili servisi hakkında deneyimi olan çıkar mı forumda bilmiyorum.

Özellikle TCL klima konusunda kendimi zor tutuyorum 😊 ürünü çok güzel ama servis olunca kendimi frenlemeye çalışıyorum.
Sanırım siz de böyle düşünüyorsunuz de mi @Adem Helvacı hocam.
Sizce TCL için eğer problem olursa Tüketici Hakem Heyetini yoluna gitmek gibi risk almaya değer mi; süreç elbet uzun olduğu için yorucu oluyor. Ya da LG yi daha az riskli mi görüyorsunuz?
 

Adem Helvacı

Everybody Dies
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
15,881
Çözümler
82
Tepki puanı
44,809
Puanları
313
Konum
Cumhuriyet Toprakları
Web sitesi
www.inceleriz.com
@Adem Helvacı hocam demek istediğinizi anladım.

Bursa özelinde Kaira konusunda sorun yaşayacağımı düşünmüyorum.
Ama LG konusunda keşke Fethiye konusunda bahsettiğiniz gibi süper bir yetkili servis olduğunu bilsem tercihim o yönde olur kesin. Ne kadar araştırsam da LG Klima Bursa yetkili servis konusunda tecrübe deneyim bulamadım 🥲

Aynı şekilde TCL klima yetkili servisi için de Bursa konusunda deneyim yok. Aslında önceki yorumlarınızdan TCL klimanın teknolojisini beğendiğinizi biliyorum ama servisi yüzünden sıcak bakmıyorsunuz.

Acaba LG-TCL klima Bursa yetkili servisi hakkında deneyimi olan çıkar mı forumda bilmiyorum.

Özellikle TCL klima konusunda kendimi zor tutuyorum 😊 ürünü çok güzel ama servis olunca kendimi frenlemeye çalışıyorum.
Sanırım siz de böyle düşünüyorsunuz de mi @Adem Helvacı hocam.
Sizce TCL için eğer problem olursa Tüketici Hakem Heyetini yoluna gitmek gibi risk almaya değer mi; süreç elbet uzun olduğu için yorucu oluyor. Ya da LG yi daha az riskli mi görüyorsunuz?
O zaman sizin için şöyle bir güzellik yapalım.
Ben tavırlıyım yalan değil, o nedenle direkt olarak kendileri ile görüşmüyrum fakat sevgili @İlteriş Yılmaz kardeşimizden rica edelim, HTS Teknik Hizmetler CEO su ile bir görüşme sağlasın ve Bursa servisinin bilgilerini öğrensin, sonra da durumu kendilerine izah ederek güvence veriyorlarsa TCL klimayı alacağınızı belirtsin tabi tekrar ediyorum rica edelim, yapar yapmaz kendi takdiridir.

Eğer TCL klima ile ilgili Bursa servisinin sorun çıkartmadan işi bitireceğine dair garanti veriyorlarsa içinizde kalacağına güzel bir klima sahibi olmuş olun :ok

@İlteriş Yılmaz ne dersin?
 

İlteriş Yılmaz

Sürecin kendisi sonuçtan çok daha kıymetli.
Yönetici
Admin
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
3,106
Çözümler
2
Tepki puanı
7,382
Puanları
213
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.inceleriz.com
O zaman sizin için şöyle bir güzellik yapalım.
Ben tavırlıyım yalan değil, o nedenle direkt olarak kendileri ile görüşmüyrum fakat sevgili @İlteriş Yılmaz kardeşimizden rica edelim, HTS Teknik Hizmetler CEO su ile bir görüşme sağlasın ve Bursa servisinin bilgilerini öğrensin, sonra da durumu kendilerine izah ederek güvence veriyorlarsa TCL klimayı alacağınızı belirtsin tabi tekrar ediyorum rica edelim, yapar yapmaz kendi takdiridir.

Eğer TCL klima ile ilgili Bursa servisinin sorun çıkartmadan işi bitireceğine dair garanti veriyorlarsa içinizde kalacağına güzel bir klima sahibi olmuş olun :ok

@İlteriş Yılmaz ne dersin?
Ben iletişim kurup bilgi ve yardım talep ederim elbette. @esucsuz kararınızı verip bilgilendirirseniz sevinirim.
 

esucsuz

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
20 Nis 2024
Mesajlar
59
Tepki puanı
95
Puanları
18
Konum
Bursa Nilüfer
O zaman sizin için şöyle bir güzellik yapalım.
Ben tavırlıyım yalan değil, o nedenle direkt olarak kendileri ile görüşmüyrum fakat sevgili @İlteriş Yılmaz kardeşimizden rica edelim, HTS Teknik Hizmetler CEO su ile bir görüşme sağlasın ve Bursa servisinin bilgilerini öğrensin, sonra da durumu kendilerine izah ederek güvence veriyorlarsa TCL klimayı alacağınızı belirtsin tabi tekrar ediyorum rica edelim, yapar yapmaz kendi takdiridir.

Eğer TCL klima ile ilgili Bursa servisinin sorun çıkartmadan işi bitireceğine dair garanti veriyorlarsa içinizde kalacağına güzel bir klima sahibi olmuş olun :ok

@İlteriş Yılmaz ne dersin?

Sayın @Adem Helvacı hocam sanırım bundan daha iyi bir güzellik düşünülemezdi sanırım son nokta oluyor artık 😊

Sizin TCL servisleri konusundaki tüm yorumlarınız okuduğum için ben de onlara karşı net tavrınızı öğrendim artık.

Eğer Sayın @İlteriş Yılmaz hocam da ricamızı kırmayıp uygun görürse çok sevinirim. BURSA NİLÜFER İlçesinde ikamet etmekteyim. Klima modeli olarak da TCL T-PRO 24 modelini beğenmiştik. Eğer müsaitliğiniz olursa bu konuda yardım etmenizi çok isteriz.

Eğer süreç olumlu ilerlerse ve montaj aşamasına gelirsek; tüm aşamayı ben de kaydetmeyi ve yayınlamayı planlıyorum. TCL Klima servislerinin durumunun aynı olup olmadığı; zamanlamaları, yapılan işçilik, vakum ve temiz çalışma gibi durumlarını görme şansımız olacak.
Tabi Bursa özelinde bir çalışma olacak ama en azından bu bölge için ortaya bir deneyim ve tecrübe çıkmış olacak.
Bu konuda doğru mu düşünüyorum bilmiyorum tabi takdir siz hocalarımın 😊


@İlteriş Yılmaz hocam eğer ricamız için müsaitliğiniz ve zamanınız varsa size şimdiden çok teşekkür ederek güzel haberlenizi beklediğimizi belirtmek istiyorum 😊


Tekrar görüşmek üzere. Sizlere ve tüm foruma; iyi forumlar dilerim.
 

İlteriş Yılmaz

Sürecin kendisi sonuçtan çok daha kıymetli.
Yönetici
Admin
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
3,106
Çözümler
2
Tepki puanı
7,382
Puanları
213
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.inceleriz.com
Sayın @Adem Helvacı hocam sanırım bundan daha iyi bir güzellik düşünülemezdi sanırım son nokta oluyor artık 😊

Sizin TCL servisleri konusundaki tüm yorumlarınız okuduğum için ben de onlara karşı net tavrınızı öğrendim artık.

Eğer Sayın @İlteriş Yılmaz hocam da ricamızı kırmayıp uygun görürse çok sevinirim. BURSA NİLÜFER İlçesinde ikamet etmekteyim. Klima modeli olarak da TCL T-PRO 24 modelini beğenmiştik. Eğer müsaitliğiniz olursa bu konuda yardım etmenizi çok isteriz.

Eğer süreç olumlu ilerlerse ve montaj aşamasına gelirsek; tüm aşamayı ben de kaydetmeyi ve yayınlamayı planlıyorum. TCL Klima servislerinin durumunun aynı olup olmadığı; zamanlamaları, yapılan işçilik, vakum ve temiz çalışma gibi durumlarını görme şansımız olacak.
Tabi Bursa özelinde bir çalışma olacak ama en azından bu bölge için ortaya bir deneyim ve tecrübe çıkmış olacak.
Bu konuda doğru mu düşünüyorum bilmiyorum tabi takdir siz hocalarımın 😊


@İlteriş Yılmaz hocam eğer ricamız için müsaitliğiniz ve zamanınız varsa size şimdiden çok teşekkür ederek güzel haberlenizi beklediğimizi belirtmek istiyorum 😊


Tekrar görüşmek üzere. Sizlere ve tüm foruma; iyi forumlar dilerim.
Estağfirullah, kırmak olur mu. Yarın uygun vakitte ben görüşmeyi yapıp size bilgi vereceğim bu konuda. Umuyorum olumlu bir geri dönüş olur sizin de içinizden geçen ürünü temin etmeniz ve kullanmanız mümkün olur. Yarın görüşmek üzere. ☺️ :cak
 

Adem Helvacı

Everybody Dies
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
15,881
Çözümler
82
Tepki puanı
44,809
Puanları
313
Konum
Cumhuriyet Toprakları
Web sitesi
www.inceleriz.com
Estağfirullah, kırmak olur mu. Yarın uygun vakitte ben görüşmeyi yapıp size bilgi vereceğim bu konuda. Umuyorum olumlu bir geri dönüş olur sizin de içinizden geçen ürünü temin etmeniz ve kullanmanız mümkün olur. Yarın görüşmek üzere. ☺️ :cak
Oooo süper.

Hadi bakalım görelim servisleri üzerinde ne derece etkileri olduğunu :ok
 

İlteriş Yılmaz

Sürecin kendisi sonuçtan çok daha kıymetli.
Yönetici
Admin
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
3,106
Çözümler
2
Tepki puanı
7,382
Puanları
213
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.inceleriz.com
Oooo süper.

Hadi bakalım görelim servisleri üzerinde ne derece etkileri olduğunu :ok
Sayın @Adem Helvacı hocam sanırım bundan daha iyi bir güzellik düşünülemezdi sanırım son nokta oluyor artık 😊

Sizin TCL servisleri konusundaki tüm yorumlarınız okuduğum için ben de onlara karşı net tavrınızı öğrendim artık.

Eğer Sayın @İlteriş Yılmaz hocam da ricamızı kırmayıp uygun görürse çok sevinirim. BURSA NİLÜFER İlçesinde ikamet etmekteyim. Klima modeli olarak da TCL T-PRO 24 modelini beğenmiştik. Eğer müsaitliğiniz olursa bu konuda yardım etmenizi çok isteriz.

Eğer süreç olumlu ilerlerse ve montaj aşamasına gelirsek; tüm aşamayı ben de kaydetmeyi ve yayınlamayı planlıyorum. TCL Klima servislerinin durumunun aynı olup olmadığı; zamanlamaları, yapılan işçilik, vakum ve temiz çalışma gibi durumlarını görme şansımız olacak.
Tabi Bursa özelinde bir çalışma olacak ama en azından bu bölge için ortaya bir deneyim ve tecrübe çıkmış olacak.
Bu konuda doğru mu düşünüyorum bilmiyorum tabi takdir siz hocalarımın 😊


@İlteriş Yılmaz hocam eğer ricamız için müsaitliğiniz ve zamanınız varsa size şimdiden çok teşekkür ederek güzel haberlenizi beklediğimizi belirtmek istiyorum 😊


Tekrar görüşmek üzere. Sizlere ve tüm foruma; iyi forumlar dilerim.
Az önce HTS TEKNİK CEO'su Chiheb Bey ile görüştüm. Hiçbir problem olmayacağını iletti. Servisin bilgilerini de paylaştı. Burada paylaşmamda zaten sakınca yok.

MİRTEKNİK SAMET KAÇARSANTRAL GARAJ MAH. 2.ERLER SK. NO: 23 A OSMANGAZİ/ BURSA2242506088-5074998850

Ayrıca randevunun müşteri hizmetleri üzerinden alındığını ekledi. Siz servise bu durumu aktarın yine de. ☺️
 

esucsuz

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
20 Nis 2024
Mesajlar
59
Tepki puanı
95
Puanları
18
Konum
Bursa Nilüfer
Az önce HTS TEKNİK CEO'su Chiheb Bey ile görüştüm. Hiçbir problem olmayacağını iletti. Servisin bilgilerini de paylaştı. Burada paylaşmamda zaten sakınca yok.

MİRTEKNİK SAMET KAÇARSANTRAL GARAJ MAH. 2.ERLER SK. NO: 23 A OSMANGAZİ/ BURSA2242506088-5074998850

Ayrıca randevunun müşteri hizmetleri üzerinden alındığını ekledi. Siz servise bu durumu aktarın yine de. ☺️

Öncelikle Merhaba Sayın @Adem Helvacı ve @İlteriş Yılmaz Hocalarım.

Bugün biraz geç yazdım ancak süreçten sonra bilgilendirmek istedim. İlteriş Yılmaz Hocamın paylaşmış olduğu MİR TEKNİK SAMET KAÇAR' ı arayarak bilgi almak istediğimi ve keşif için gelmelerinin mümkün olup olmadığını sordum. Kendileri ücretsiz keşiflerinin olmadığını ve ücretli keşif yaptıklarını ama indirimli olarak gelebileceklerini söyledi ki sonuçta ücretsiz keşif onların sorumluluğunda olmadığı için kendi insiyatifimle ücreti ödeyebileceğimi söyledim.

Kendileri 2 saat içerisinde evimde oldular. TCL hakkında olan servis sorunlarından, Forumumuzdan ve Kendilerine nasıl bir süreçte ulaştığımı anlattım. Onlar da kendilerini anlattılar; yaklaşık 1 senedir TCL yetkili servis ve kurulum işini aldıklarını, bu süreçte problem yaşamadıklarını ve tabi ki de vakumun olmazsa olmaz olduğunu belirttiler.

Kendileri klima için belirlediğimiz yerin en iyi seçim olduğunu çünkü evin yapısı gereği alternatif daha iyi bir yerin olmadığını belirttiler. Ücretsiz keşif için gelen diğer firmalardan daha çok ilgilendiler ve ilk defa keşif için 2 personel geldi. Her yeri metre ile ölçerek tam planı çıkardılar.
Elektrik tesisatı konusunda da malzemeleri benim almam karşılığında (Tüm Malzemeleri Yazdırdılar) daha uygun bir ücretle aynı anda delik açarak aynı noktadan bağlantıyı geçirebileceklerini söylediler ve bu benim için büyük bir artı oldu.

Sadece TCL Klimanın içinden 4 metrelik boru çıktığını söylediler. Hesapladıklarına göre 6,5-7 metre arasında boru gideceğini söylediler ve tabi ki ekstra ücrete tabi.
Ancak şu konuda biraz eksiğim ve kafamda soru işareti kaldı; boruları birbirine kaynakla ekliyoruz, tek parça 7 metre isterseniz daha masraflı olur sizin için dendi.

Boru eklenmesinde bir problem var mı yoksa normal süreç bu şekilde mi ilerliyor? Yoksa dışarıdan 1/4" sıvı 3/8" gaz borusunu tek parça kendim mi almalıyım. Normalde ilave her metre için 750 TL isteniyor ancak 7 metrelik tek parça boru herşeyi ile 900 TL civarında. Bu konuda görüşünüz nedir, yetkili servis dışarıdan alınan boruyu bağlayamam der mi?


Bu arada ürünü kargoda hasar alma ihtimaline karşın online sipariş vermek yerine; kendileri de klima için yakın bir fiyat verdiklerinden dolayı kendilerinden almak konusunda anlaştım ve siparişi geçtim. Doğal olarak keşif için de benden para talep etmediler.

İlk izlenim güzel geçti, tüm sorularıma açıkça cevap verdiler. Ürünün ellerinde olmadığını söyleyerek ödemesini aldılar ve siparişini de hemen geçtiler.

Umarım bundan sonraki süreç de güzel olur. Klimanın montajı, yapılanlar, işçilik ve ürün ile ilgili yoruma açık her şeyi fotoğraflayarak ve gözlemleyerek tüm süreci burada paylaşmaya devam edeceğim.


Sayın @Adem Helvacı ve @İlteriş Yılmaz Hocalarıma ilgilerini için tekrar teşekkür ediyorum, bu süreçte sizleri çok yordum, hakkınızı helal edin.

Ben de tecrübe ve bilgilendirme için tüm süreci buraya aktararak devam ettirecek ve sizleri bilgilendireceğim.


En yakın zamanda Görüşmek üzere :)
 
Son düzenleme:

İlteriş Yılmaz

Sürecin kendisi sonuçtan çok daha kıymetli.
Yönetici
Admin
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
3,106
Çözümler
2
Tepki puanı
7,382
Puanları
213
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.inceleriz.com
Öncelikle Merhaba Sayın @Adem Helvacı ve @İlteriş Yılmaz Hocalarım.

Bugün biraz geç yazdım ancak süreçten sonra bilgilendirmek istedim. İlteriş Yılmaz Hocamın paylaşmış olduğu MİR TEKNİK SAMET KAÇAR' ı arayarak bilgi almak istediğimi ve keşif için gelmelerinin mümkün olup olmadığını sordum. Kendileri ücretsiz keşiflerinin olmadığını ve ücretli keşif yaptıklarını ama indirimli olarak gelebileceklerini söyledi ki sonuçta ücretsiz keşif onların sorumluluğunda olmadığı için kendi insiyatifimle ücreti ödeyebileceğimi söyledim.

Kendileri 2 saat içerisinde evimde oldular. TCL hakkında olan servis sorunlarından, Forumumuzdan ve Kendilerine nasıl bir süreçte ulaştığımı anlattım. Onlar da kendilerini anlattılar; yaklaşık 1 senedir TCL yetkili servis ve kurulum işini aldıklarını, bu süreçte problem yaşamadıklarını ve tabi ki de vakumun olmazsa olmaz olduğunu belirttiler.

Kendileri klima için belirlediğimiz yerin en iyi seçim olduğunu çünkü evin yapısı gereği alternatif daha iyi bir yerin olmadığını belirttiler. Ücretsiz keşif için gelen diğer firmalardan daha çok ilgilendiler ve ilk defa keşif için 2 personel geldi. Her yeri metre ile ölçerek tam planı çıkardılar.
Elektrik tesisatı konusunda da malzemeleri benim almam karşılığında (Tüm Malzemeleri Yazdırdılar) daha uygun bir ücretle aynı anda delik açarak aynı noktadan bağlantıyı geçirebileceklerini söylediler ve bu benim için büyük bir artı oldu.

Sadece TCL Klimanın içinden 4 metrelik boru çıktığını söylediler. Hesapladıklarına göre 6,5-7 metre arasında boru gideceğini söylediler ve tabi ki ekstra ücrete tabi.
Ancak şu konuda biraz eksiğim ve kafamda soru işareti kaldı; boruları birbirine kaynakla ekliyoruz, tek parça 7 metre isterseniz daha masraflı olur sizin için dendi.

Boru eklenmesinde bir problem var mı yoksa normal süreç bu şekilde mi ilerliyor? Yoksa dışarıdan 1/4" sıvı 3/8" gaz borusunu tek parça kendim mi almalıyım. Normalde ilave her metre için 750 TL isteniyor ancak 7 metrelik tek parça boru herşeyi ile 900 TL civarında. Bu konuda görüşünüz nedir, yetkili servis dışarıdan alınan boruyu bağlayamam der mi?


Bu arada ürünü kargoda hasar alma ihtimaline karşın online sipariş vermek yerine; kendileri de klima için yakın bir fiyat verdiklerinden dolayı kendilerinden almak konusunda anlaştım ve siparişi geçtim. Doğal olarak keşif için de benden para talep etmediler.

İlk izlenim güzel geçti, tüm sorularıma açıkça cevap verdiler. Ürünün ellerinde olmadığını söyleyerek ödemesini aldılar ve siparişini de hemen geçtiler.

Umarım bundan sonraki süreç de güzel olur. Klimanın montajı, yapılanlar, işçilik ve ürün ile ilgili yoruma açık her şeyi fotoğraflayarak ve gözlemleyerek tüm süreci burada paylaşmaya devam edeceğim.


Sayın @Adem Helvacı ve @İlteriş Yılmaz Hocalarıma ilgilerini için tekrar teşekkür ediyorum, bu süreçte sizleri çok yordum, hakkınızı helal edin.

Ben de tecrübe ve bilgilendirme için tüm süreci buraya aktararak devam ettirecek ve sizleri bilgilendireceğim.


En yakın zamanda Görüşmek üzere :)
Bu duruma gerçekten çok mutlu oldum. Firmalarımızın tamamı benzer özveriyi gösterse de bizim tek derdimiz kişiye, bütçeye ve kaliteye göre ürün önermek olsa. ☺️

Bu vesileyle birçok yerde servis ile ilgili yaşanan problemlerden ötürü çekincemizi bölge ve firma bazında giderip sizin doğru ve iyi hizmet almanızı sağlayan MİR TEKNİK ve HTS'ye teşekkür ederiz. ☺️ Hep olduğu gibi olumsuz durumlarda tüketici faydasına tepki gösterdiğimiz gibi olumlu durumlarda da teşekkür ederiz elbette.

Teknik kısımları @Adem Helvacı abinin yanıtlaması çok daha isabetli olacaktır. Şimdiden güzel günlerde kullanmanız dileğiyle. ☺️
 

esucsuz

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
20 Nis 2024
Mesajlar
59
Tepki puanı
95
Puanları
18
Konum
Bursa Nilüfer
Bu duruma gerçekten çok mutlu oldum. Firmalarımızın tamamı benzer özveriyi gösterse de bizim tek derdimiz kişiye, bütçeye ve kaliteye göre ürün önermek olsa. ☺️

Bu vesileyle birçok yerde servis ile ilgili yaşanan problemlerden ötürü çekincemizi bölge ve firma bazında giderip sizin doğru ve iyi hizmet almanızı sağlayan MİR TEKNİK ve HTS'ye teşekkür ederiz. ☺️ Hep olduğu gibi olumsuz durumlarda tüketici faydasına tepki gösterdiğimiz gibi olumlu durumlarda da teşekkür ederiz elbette.

Teknik kısımları @Adem Helvacı abinin yanıtlaması çok daha isabetli olacaktır. Şimdiden güzel günlerde kullanmanız dileğiyle. ☺️
Biz de size çok teşekkür ederiz zaman ayırdığınız ve ilgilendiğiniz için @İlteriş Yılmaz hocam. Emeğinize sağlık. Dediğiniz gibi olumlu yönleri de takdir etmek gerekiyor 😊

Görüşmek üzere, Selamlar ve İyi Akşamlar.
 

İlteriş Yılmaz

Sürecin kendisi sonuçtan çok daha kıymetli.
Yönetici
Admin
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
3,106
Çözümler
2
Tepki puanı
7,382
Puanları
213
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.inceleriz.com
Biz de size çok teşekkür ederiz zaman ayırdığınız ve ilgilendiğiniz için @İlteriş Yılmaz hocam. Emeğinize sağlık. Dediğiniz gibi olumlu yönleri de takdir etmek gerekiyor 😊

Görüşmek üzere, Selamlar ve İyi Akşamlar.
Ne demek, elimizden geldiği ve vaktimiz olduğu sürece her daim. Selamlar, iyi akşamlar. Görüşmek üzere. :giggle:
 

esucsuz

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
20 Nis 2024
Mesajlar
59
Tepki puanı
95
Puanları
18
Konum
Bursa Nilüfer
Öncelikle Merhaba Sayın @Adem Helvacı ve @İlteriş Yılmaz Hocalarım.

Bugün biraz geç yazdım ancak süreçten sonra bilgilendirmek istedim. İlteriş Yılmaz Hocamın paylaşmış olduğu MİR TEKNİK SAMET KAÇAR' ı arayarak bilgi almak istediğimi ve keşif için gelmelerinin mümkün olup olmadığını sordum. Kendileri ücretsiz keşiflerinin olmadığını ve ücretli keşif yaptıklarını ama indirimli olarak gelebileceklerini söyledi ki sonuçta ücretsiz keşif onların sorumluluğunda olmadığı için kendi insiyatifimle ücreti ödeyebileceğimi söyledim.

Kendileri 2 saat içerisinde evimde oldular. TCL hakkında olan servis sorunlarından, Forumumuzdan ve Kendilerine nasıl bir süreçte ulaştığımı anlattım. Onlar da kendilerini anlattılar; yaklaşık 1 senedir TCL yetkili servis ve kurulum işini aldıklarını, bu süreçte problem yaşamadıklarını ve tabi ki de vakumun olmazsa olmaz olduğunu belirttiler.

Kendileri klima için belirlediğimiz yerin en iyi seçim olduğunu çünkü evin yapısı gereği alternatif daha iyi bir yerin olmadığını belirttiler. Ücretsiz keşif için gelen diğer firmalardan daha çok ilgilendiler ve ilk defa keşif için 2 personel geldi. Her yeri metre ile ölçerek tam planı çıkardılar.
Elektrik tesisatı konusunda da malzemeleri benim almam karşılığında (Tüm Malzemeleri Yazdırdılar) daha uygun bir ücretle aynı anda delik açarak aynı noktadan bağlantıyı geçirebileceklerini söylediler ve bu benim için büyük bir artı oldu.

Sadece TCL Klimanın içinden 4 metrelik boru çıktığını söylediler. Hesapladıklarına göre 6,5-7 metre arasında boru gideceğini söylediler ve tabi ki ekstra ücrete tabi.
Ancak şu konuda biraz eksiğim ve kafamda soru işareti kaldı; boruları birbirine kaynakla ekliyoruz, tek parça 7 metre isterseniz daha masraflı olur sizin için dendi.

Boru eklenmesinde bir problem var mı yoksa normal süreç bu şekilde mi ilerliyor? Yoksa dışarıdan 1/4" sıvı 3/8" gaz borusunu tek parça kendim mi almalıyım. Normalde ilave her metre için 750 TL isteniyor ancak 7 metrelik tek parça boru herşeyi ile 900 TL civarında. Bu konuda görüşünüz nedir, yetkili servis dışarıdan alınan boruyu bağlayamam der mi?


Bu arada ürünü kargoda hasar alma ihtimaline karşın online sipariş vermek yerine; kendileri de klima için yakın bir fiyat verdiklerinden dolayı kendilerinden almak konusunda anlaştım ve siparişi geçtim. Doğal olarak keşif için de benden para talep etmediler.

İlk izlenim güzel geçti, tüm sorularıma açıkça cevap verdiler. Ürünün ellerinde olmadığını söyleyerek ödemesini aldılar ve siparişini de hemen geçtiler.

Umarım bundan sonraki süreç de güzel olur. Klimanın montajı, yapılanlar, işçilik ve ürün ile ilgili yoruma açık her şeyi fotoğraflayarak ve gözlemleyerek tüm süreci burada paylaşmaya devam edeceğim.


Sayın @Adem Helvacı ve @İlteriş Yılmaz Hocalarıma ilgilerini için tekrar teşekkür ediyorum, bu süreçte sizleri çok yordum, hakkınızı helal edin.

Ben de tecrübe ve bilgilendirme için tüm süreci buraya aktararak devam ettirecek ve sizleri bilgilendireceğim.


En yakın zamanda Görüşmek üzere :)

Sayın @Adem Helvacı hocamın yorumlarını da merak ediyoruz 😊
 

Adem Helvacı

Everybody Dies
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
15,881
Çözümler
82
Tepki puanı
44,809
Puanları
313
Konum
Cumhuriyet Toprakları
Web sitesi
www.inceleriz.com
Sizin adınıza çok sevindim zira herkesin şunu anlamasını istiyoruz ki bu platformun tek derdi, tüketicinin iyi bir ürünü İYİ KALİTEDE HİZMET ile satın alabilmesine katkı sunmaktır.

Biz reklam yapıyor muyuz? Evet yapıyoruz fakat bunların tamamı ücretli reklamlar değil. Mesela ben bugün LG Yetkili servisinin montajına refakat ederek içerik paylaştım ve önümüzdeki süreçte de paylaşmaya devam edeceğim.

Buradaki temel amacım şu, sadece firmalara değil küçük işletmelerin kendilerine de ''Siz de bu işin bir tarafı ve parçasısınız'' diyebilmek.
Mesela geçmiş dönemde biz markaları bir bütün olarak ele alıp değerlendirdik ve ülkemizde genel anlamda yapılan en büyük hatalardan birisi bu. Fakat aynı marka için X ilinde süper teşekkür edilirken Y ilinde Kahırlar Belalar okunuyor olması beni bu yola sevk etti ve ben bundan sonraki süreçte eğer olanak bulursam 81 vilayeti gezip markaların hizmet kalitelerini sizlere aktarmaya gayret edeceğim.

İşte TCL konusunda da biz ürünü geçen sene inceledik, çok da beğendik ve hatta önerdik ancak bazı işgüzar servisler nedeniyle önerdiğimize önereceğimize pişman olduk.

E kimse darılıp gücenmesin bu servislerin bağlı olduğu şirketin de servisler üzerinde ciddi bir etkisi ve yaptırımı olmadığını görüp anlayınca ister istemez elimizi çektik ve hatta aksine ''Aman şimdilik uzak durun'' demeye başladık insalara.

Açık konuşayım ki sizin vesileniz ile uzun zaman sonra ilk defa yeniden bir öneri durumu söz konusu oldu ve bunun MUTLU şekilde sonuçlanmasını arzu ediyorum.

Bu anlamda öncelikle sizin adınıza çok mutlu olduğumu ve size hizmet sunan işletmeye de teşekkürlerimi sunduğumu belirtmek isterim.

Boru konusundan başlayayım.

Aslında orijinal 4 metrelik kiti alıp size kangaldan 7 metre yekpare boru kesip verebilirler isteseler fakat eğer firmanın ürününden çıkan boru kalitesi ile ustamızın boru kalitesi farklı ise usta kendi boru kalitesinin daha yüksek olması nedeniyle belki buna yanaşmak istememiş olabilir. Aslına bakarsanız oksijenle kaynak yapmak demek hem oksijen kullanımı hem de gereksiz iş yükü+zaman kaybı demektir ama vardır ustamızın bir bildiği mutlaka.

İşin erbabının yaptığı bir kaynak ile hiçbir sorun yaşamazsınız fakat bilinen bir gerçek var ki buzdolaplarında bile yıllar geçtikçe gazın ilk kaçtığı yer genelde kaynak yerleridir. Yani mümkünü varsa yekpare olursa güzel olur ama uzlaşamıyorsanız ve ustamızın da işçiliği iyi ise (ki mutlaka öyledir) bu koşullarda sorun teşkil etmeyeceğini belirtmek isterim.

İleride oluşabilecek olası bir gaz kaçırma vs sorununda ''Abi borular bizim değil ya ondan'' denmesin diye ben sizin yerinizde olsam 100 200 bakmam, muhatabım servis olsun diye alışverişimi de servisten BELGE KARŞILIĞI yaparım.

Aklınıza takılan ne olursa olsun lütfen yazın. İlk fırsat bulduğumda mutlaka cevaplarım :ok
 

esucsuz

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
20 Nis 2024
Mesajlar
59
Tepki puanı
95
Puanları
18
Konum
Bursa Nilüfer
Sizin adınıza çok sevindim zira herkesin şunu anlamasını istiyoruz ki bu platformun tek derdi, tüketicinin iyi bir ürünü İYİ KALİTEDE HİZMET ile satın alabilmesine katkı sunmaktır.

Biz reklam yapıyor muyuz? Evet yapıyoruz fakat bunların tamamı ücretli reklamlar değil. Mesela ben bugün LG Yetkili servisinin montajına refakat ederek içerik paylaştım ve önümüzdeki süreçte de paylaşmaya devam edeceğim.

Buradaki temel amacım şu, sadece firmalara değil küçük işletmelerin kendilerine de ''Siz de bu işin bir tarafı ve parçasısınız'' diyebilmek.
Mesela geçmiş dönemde biz markaları bir bütün olarak ele alıp değerlendirdik ve ülkemizde genel anlamda yapılan en büyük hatalardan birisi bu. Fakat aynı marka için X ilinde süper teşekkür edilirken Y ilinde Kahırlar Belalar okunuyor olması beni bu yola sevk etti ve ben bundan sonraki süreçte eğer olanak bulursam 81 vilayeti gezip markaların hizmet kalitelerini sizlere aktarmaya gayret edeceğim.

İşte TCL konusunda da biz ürünü geçen sene inceledik, çok da beğendik ve hatta önerdik ancak bazı işgüzar servisler nedeniyle önerdiğimize önereceğimize pişman olduk.

E kimse darılıp gücenmesin bu servislerin bağlı olduğu şirketin de servisler üzerinde ciddi bir etkisi ve yaptırımı olmadığını görüp anlayınca ister istemez elimizi çektik ve hatta aksine ''Aman şimdilik uzak durun'' demeye başladık insalara.

Açık konuşayım ki sizin vesileniz ile uzun zaman sonra ilk defa yeniden bir öneri durumu söz konusu oldu ve bunun MUTLU şekilde sonuçlanmasını arzu ediyorum.

Bu anlamda öncelikle sizin adınıza çok mutlu olduğumu ve size hizmet sunan işletmeye de teşekkürlerimi sunduğumu belirtmek isterim.

Boru konusundan başlayayım.

Aslında orijinal 4 metrelik kiti alıp size kangaldan 7 metre yekpare boru kesip verebilirler isteseler fakat eğer firmanın ürününden çıkan boru kalitesi ile ustamızın boru kalitesi farklı ise usta kendi boru kalitesinin daha yüksek olması nedeniyle belki buna yanaşmak istememiş olabilir. Aslına bakarsanız oksijenle kaynak yapmak demek hem oksijen kullanımı hem de gereksiz iş yükü+zaman kaybı demektir ama vardır ustamızın bir bildiği mutlaka.

İşin erbabının yaptığı bir kaynak ile hiçbir sorun yaşamazsınız fakat bilinen bir gerçek var ki buzdolaplarında bile yıllar geçtikçe gazın ilk kaçtığı yer genelde kaynak yerleridir. Yani mümkünü varsa yekpare olursa güzel olur ama uzlaşamıyorsanız ve ustamızın da işçiliği iyi ise (ki mutlaka öyledir) bu koşullarda sorun teşkil etmeyeceğini belirtmek isterim.

İleride oluşabilecek olası bir gaz kaçırma vs sorununda ''Abi borular bizim değil ya ondan'' denmesin diye ben sizin yerinizde olsam 100 200 bakmam, muhatabım servis olsun diye alışverişimi de servisten BELGE KARŞILIĞI yaparım.

Aklınıza takılan ne olursa olsun lütfen yazın. İlk fırsat bulduğumda mutlaka cevaplarım :ok

Tamamdır @Adem Helvacı hocam, çok teşekkür ediyorum. Tüm süreci detaylıca not edip paylaşacağım.
Hatta kurulumdan önce kendime check list yapıyorum hiçbir şeyi atlamayayım diye 😊

En yakın zamanda paylaşımlarla görüşmek üzere; iyi forumlar diliyorum. Emeklerinize çok teşekkür ediyorum.
 

Adem Helvacı

Everybody Dies
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
15,881
Çözümler
82
Tepki puanı
44,809
Puanları
313
Konum
Cumhuriyet Toprakları
Web sitesi
www.inceleriz.com
Tamamdır @Adem Helvacı hocam, çok teşekkür ediyorum. Tüm süreci detaylıca not edip paylaşacağım.
Hatta kurulumdan önce kendime check list yapıyorum hiçbir şeyi atlamayayım diye 😊

En yakın zamanda paylaşımlarla görüşmek üzere; iyi forumlar diliyorum. Emeklerinize çok teşekkür ediyorum.
Biz teşekkür ederiz, görüşmek üzere :ok
 

esucsuz

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
20 Nis 2024
Mesajlar
59
Tepki puanı
95
Puanları
18
Konum
Bursa Nilüfer
Öncelikle Herkese Tekrar Merhaba,

Sayın @Adem Helvacı hocam ile uzun istişareler sonucunda bir karara varmıştım Bu süreçte Kaira, Daylux, Airfel, ECA, LG, Sigma, Gree birçok marka hakkında konuşmuş ve görüş alışverişinde bulunmuştuk.

Adem Hocam ile Sigma ve Gree konusunda hem fikir olsak da; bu firmalar ile bağlantı kurup ücretsiz keşif yaptırsak ve ürünler hakkında bilgi alsak da benim içimden hep TCL Klima geçmekteydi. Çünkü benim gözümde özellik olarak çok dolu ve özelliklerine göre tam bir fiyat/performans canavarıydı.
Ancak TCL klimadan haberdar olmamın ve beğenmemin esası Adem Hocamın TCL Elite serisi incelemesi olmuştur. Klimayı parçalarına kadar ayırıp incelemesi ve TCL klima hakkındaki yorumları seçimimde etkili olmuştur.
Tabi ki bir problem vardı ve Adem Hocam TCL Klimanın yetkili servisleri yüzünden ağzının yanması nedeniyle tepkili ve ve temkinliydi. Evet cihaz güzel olabilir ancak servisi yüzünden kimseye önermiyordu.

Sayın @Adem Helvacı hocam TCL klima içimde kalacak dediğimde beni kırmadı ve bana gerçekten çok büyük bir güzellik yaptı. Bu süreçte ne kadar kendisini uğraştırsam da, bıktırsam da yine beni kırmadı :)
Sayın @İlteriş Yılmaz Hocamdan HTS Teknik Hizmetler CEO' su ile görüşülerek Bursa servisi hakkında bilgi alabilir miyiz diye ricada bulundu. İlteriş Yılmaz Hocam da sağolsun bizi kırmadı ve İsmail Chiheb ile görüşerek hiç bir problem olmayacağı konusunu iletti ve ilgili bayinin iletişim bilgilerini verdi.


Hal böyle olunca TCL T-Pro 24 / TAC-24CHSD/TPG11I modelini almaya karar verdim. Model ile ilgili özellikleri ve montaj sürecini görmek isteyen arkadaşlar için fotoğrafları sırasıyla ekleyerek devam ediyorum.


Öncelikle T-Pro Modelini seçmemdeki en önemli etkenler: Rüzgarsız Hava Akımı(Wind Free) Teknolojisi, Üfleme Teknolojileri(3D Hava Akımı, Yatay), Sessiz olması, Hisset Özelliği(I Feel), Gold Fin Kaplama, Kendi Kendine Filtre Temizliği Yapması ve 55C' de Sterilizasyon Yapması ve Filtre Kirlilik Alarmı gibi pahalı markada olan özellikler olması ve hepsini bir araya toplaması oldu.
1.jpg
2.jpg



Tekrar teşekkür ettiğim @İlteriş Yılmaz Hocamın görüşmesine istinaden vermiş olduğu bilgiyle TCL Klima Bursa Servisi MİR TEKNİK - Samet KAÇAR ile görüştüm.
Bu arada TCL Klimanın ücretsiz keşif hizmeti bulunmuyor. MİR TEKNİK' e durumundan bahsettim ve kendileri bana gayet güzel şekilde bilgi verdiler ancak ücretsiz keşif hizmetlerinin olmadığını ilettiler. Ben de kendim inisiyatif alarak ücretli keşif talep ettiğimi ilettim ve 300 TL karşılığında gerçekleştirebileceklerini söylediler.

Kendileri keşif için geldiler ve kapasite, model seçimi ve montaj yeri ile montaj süreci hakkında bilgi verdiler.
TCL T-Pro 24 Modelinin internet fiyatı 38.959 TL idi ve hala öyle. Ben de keşif için gelen ekibin hem yaklaşımı ve yardımı hem de kargoda yaşayabileceğim olumsuz durumlar nedeniyle kendilerinden almak istediğimi söylediğimde bana fiyat verdiler ve indirim yaparak 41.000 TL anlaştık. Ayrıca ürünü onlardan aldığım için 300 TL olan ücretli keşif ücretini de almadılar.

Ürünün hafta sonuna kadar ellerine ulaşacağını ve daha sonra montaj için benimle iletişime geçeceklerini söylediler. Ben de biraz kendilerini darlasam da sözlerini tuttular ve Cumartesiye kadar ürünü getirip montajını da yaparak sözlerini tuttular. Bir hafta içinde tüm süreci bitirmiş oldular.

Montaj Bölgesi: Bursa / Nilüfer
Montajı Gerçekleştiren Yetkili Servis: MİR TEKNİK - Samet KAÇAR
Montaj 2 Kişi ile Gerçekleştirildi

Montaj öncesi forumdaki deneyimlerden ve bilgilerden yaralanarak montaj esnasında ve bu yazıyı yazdığım esnada hazırlamış olduğum "Check List" den takip ederek gittim ve olumlu/olumsuz durumları bu listeyi takip ederek dile getirmek istedim.


İç ünite montajı hızlı bir şekilde gerçekleşti ve tavan ile klima arasında 25cm' den daha fazla boşluk bıraktılar. Montaj deliklerini su terazisi ile işaretleyip deldiler.

***NOT: İç ünitenin yamuk gözükmesinin nedeni evin yapısından kaynaklı maalesef; montaj sonrası su terazi ve yerden metre ile ölçülmüş teyit edilmiştir.
032.JPG



Keşif için geldiklerinde malzemeleri benim almam şartıyla elektrik bağlantısını 500 TL karşılığında yapabileceklerini söylemişler ve ben de kabul etmiştim. Elektrik bağlantısı da yapılarak; elektrik kablosu dış üniteye giden hortuma klipslerle bağlanarak aynı delikten dışarıya taşındı.
034.JPG



Dış üniteye gelecek olursak; balkonun eni dar olduğu için asılmak yerine yere konuldu ve en başta da öyle planlamıştık. Dış ünite ile duvar arasında mesafe bıraktılar, balkon köşesinde yer alan gidere olabildiğince yaklaştırdılar. Dış ünite altına 4 Adet Vibrasyon Takozu Koydular.

Buradaki olumsuz yorumlarım ise;
*Duvara ayaklar ile asılıyor ve sabitleniyorsa; yere montaj konusunda da yerden yükseltici kaide ayağı konulmalıydı ve kendilerine yağmur vb. nedenlerle su birikmesi gibi risklere karşı kaide ayağı ile yerden 10cm yükseltmemiz gerektiğini söylesem de; suyun içinde kalsa bile bir şey olmaz cevabı verildi, Klima ayakları ile yere temas eden Vibrasyon takozlarının birbirlerine vidalanmasını istediğimi söyleyince; kendileri vibrasyon takozu ile ayakları vidalamak için seramiği delmek zorunda olduklarını ve seramiğe delip sabitlersek alttaki komşudan çok şikayet alırsın şeklinde cevap verdiler ve istesen de hareket ettiremezsin dış üniteyi diye cevap verildi, Dış ünitenin altına drenaj piposu ve su tahliye borusu bağlanmayacak mı dedim. Onlar da bağlarsak yere yakın drenaj piposu ve boru kırılır ayrıca balkonda eğim var su gidere doğru akacaktır bir problem yaşamazsınız şeklinde cevap verildi.

***NOT: Talebim üzerine servis ile tekrar görüşüldü ve yer için uygun olan vidalı ve vakumlu ayaklar yerleştirildi; fotoğraflarını alt bölüme ekliyorum. Ayrıca drenaj piposu ve drenaj borusu da bağlanarak bu kısım da çözülmüş oldu.
023.JPG
025.JPG
026.JPG



***Servisin 2. kez gelerek düzelttiği; montaj ayakları ve drenaj piposu ile borusunun takılması işlemlerinin fotoğrafları:
001.JPG

002.JPG

003.JPG


Sıralamayı biraz değiştirerek öncelikle herkesin merak ettiği Vakum konusuna deyineyim. Kendileri keşif sırasında zaten vakumsuz montaj yapmadıklarını iletmişlerdi ve dedikleri gibi de oldu. Süre olarak da ara vermemize denk geldi. Nesillerdir Güzel Kültürümüzde eve gelen Ustaya ve Çalışana gösterilen misafirperverlik ve saygı örneğini biz de devam ettirmek istedik ve kendilerini yemek ve çay ikramında bulunduk ki öncesinde vakum cihazını açmışlardı ve bu süre zarfında ben bir şey söylemediğim halde 40 dakikadan fazla vakum yaptılar. Manometrede değerin sıfırın altına düştüğünü kendim de gördüm.

*Bu kısımda gördüğüm olumsuzluk ise daha sonra da bahsedeceğim üzere boru uzunluğu yetmediği için kaynak yapılarak uzatıldı. Vakum bittikten sonra cihazı kapattılar ve kendilerine kaçak olup olmadığını kontrol etmek için 10 dakika manometreden değeri takip edebilir miyiz dediğimde gerek yok cevabını verdiler.
007.JPG



Borulama konusuna gelecek olursak;

Boruların tamamında dekoratif sargı kullanıldı ve elektrik kablosu bu boru demetine klipslerle sabitlenerek götürüldü.

Ürün içeriğinden 4 metre boru çıkmaktadır. Eğer daha uzun bir boru kullanılacaksa servis bunu ücretli gerçekleştirmektedir. Benim evimde 1,5 metre ek yapıldı ve bunun karşılığı olarak metresi 750TL' den 1.100 TL ücret alındı.
*Bu konuda ki olumsuz yorumum ise; ürün içinden çıkan 4 metrelik borunun benden alınarak tek parça 6 metre boru kullanılması olmalıydı ve kendilerinden talep ettiğimde bu durumun daha pahalıya mal olacağını gerek olmadığını söylediler.
*Diğer husus ise duvardan geçen borular için sadece 1 tane klips atmaları. Kendilerinden rica ettim bir tane daha klips atın ne olur ne olmaz düşer diye. Ancak ellerinde 1 tane klips varmış ancak diğer arkadaş cırt kelepçelerden bir tane daha klips yapıp sabitledi. Ancak servisin yanında klips olmaması ki birden fazla klips gideceği apaçık belli iken getirmemeleri veya masraf görmeleri hiç doğru bir tutum değil.

***BU KONUDA BİR YANLIŞ ANLAŞILMA OLUŞTU SANIRIM; BURASI BANYO DEĞİL, BALKON İLE KİLER ARASINDA EV YAPILDIĞI ZAMAN EBEVEYN BANYOSU OLARAK PLANLANMIŞ ANCAK GİDER VB SORUNLAR OLDUĞU İÇİN DUŞAKABİN, ELEKTRİK HATTI BAĞLANMAYAN ANCAK ZAMANINDA SERAMİK DÖŞEMEN, LAVABO VE DUŞ BAŞLIĞI KONULAN BÖLME. YAPISAL SORUNLAR NEDENİYLE TÜM BİNADA ARDİYA OLARAK KULLANILIYOR TÜM APARTMANDA.

***NOT: Talebim üzerine servisin ikinci kez gelmesiyle: daha önce atılan kelepçe ve klipsler sökülerek yerlerine 2 adet yeni büyük klips atılmıştır, fotoğraflarını alt bölüme ekliyorum.
027.JPG
028.JPG
29.JPG
30.JPG

***Servisin 2. kez gelerek düzelttiği klipslerin fotoğrafları:
005.JPG
006.JPG
 

Ekli dosyalar

  • 002.JPG
    002.JPG
    82 KB · Görüntüleme: 0
Son düzenleme:

esucsuz

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
20 Nis 2024
Mesajlar
59
Tepki puanı
95
Puanları
18
Konum
Bursa Nilüfer
Duvarların delinmesi, alçı, köpük, aparat veya hamur ile kapatılması konusuna gelecek olursak;

En olumsuz süreçlerden birisi kesinlikle bu bölümdü.
*Borunun duvarlardan geçeceği deliklerin açılması konusunda çok iyi şeyler söyleyemeyeceğim. Kendilerine kiracı olduğumu borunun geçeceği ara bölümün seramik olduğunu ve delmeden seramiğin canavar spiral başlıkla kare şekilde kesilmesini evden çıkarken kesilen parçayı tekrar yerine yapıştırmam gerektiğini söylemiştim. Kendileri cihazı getirmişti ancak işini çok bilen usta gerek yok spirale ben düzgün şekilde delerim dedi fakat seramiğin delinen yeri parça parça oldu ve bana dalga geçer tavırla gülerek al parçalarını güle güle kullan yapıştırırsın işte dedi. İnsan halden anlar ev sahibi değiliz, aynı seramikten bulmak ne mümkün ki ev sahibi ile neden papaz olayım. Sağolsun diğer arkadaş ikinci deliği açmasına izin vermedi ve seramiği keserek çıkardı sonrasında diğer usta devam etti ve arkadan duvarı patlattı. Dedikleri gibi usta var usta var. Ayrıca benden yastık istediler ve parçaların patlamaması için arkadan yastık ile bastırdılar ve tabi ki de işe yaramadı. Hayatımda ilk defa böyle bir yöntem duyuyorum ve üstüne üstük yastığın toz pislik içinde kalması da cabası.

*Maalesef diğer olumsuz yön ise deliklerin kapatılması durumu oldu. Deliklerin hiç birini kapatmadılar. İş bitti diyerek apar topar toplanıp gittiler. Hal böyle olunca zaten niyet de belli olunca sesimi bile çıkarmadım ki sağ omzumdan ameliyatlı olduğumu ve kolumun askıda olduğunu gördükleri halde teklif bile etmediler, duvarlardan dışarısı gözükür şekilde açık bırakıp gittiler.
Fotoğraflarda göreceğiniz üzere TCL bu durumu düşünerek "Hamur" şeklinde macun koymuş ki ustalar düşünmüyor ama elin gavuru üretici firma düşünüyor :) Eşim ve Annem evimi temizledikten sonra ben de o delikleri A4 kağıdı ve poşetlerle doldurduktan sonra Hamur ile kapadım. Kusura bakmayın baya kötü şekilde kapatmışım ama ameliyatlı olunca tek elle ancak bu kadar oluyor :)

***NOT: Talebim üzerine Servis 2. kez geldiğinde boşlukları kapatmak için alçı getirmişti ancak ben hamur ile kapattığım için tekrar alçı ile kapatılmasına gerek olmadığını söylediğim için bu işlemin düzeltilmesini istemedim.

014.JPG
015.JPG
016.JPG
017.JPG
029.JPG
030.JPG
031.JPG




Temizlik ve Temiz Çalışma konusunda ise;
En olumsuz süreçlerden bir diğeriyse buydu.

*Maalesef biz 1 oda ve 1 kilerin batmasını beklerken bütün ev battı. Servis gelmeden önce her yeri ayarlayıp boşalttık ve elektrik süpürgesi vb. hazırladık. Ancak bırakın faraşınız, süpürgeniz var mı diye soru sormayı elektrik süpürgesini dahi sormadılar. Bu zamana kadar evle ilgili kurulum, montaj, mobilya, delme işleri için gelen ustaların ilk istediği her zaman elektrik süpürgesi olmuştur ki çok fazla toz çıkmasın diyerek delerken süpürgenin ucunu tutarlardı. İlk defa böyle bir rahatlıkla karşılaşıyorum. Acaba kendi evlerinde hizmet alırken aynı duruma düşseler ustalar hakkında ne derlerdi.

*Diğer bir husus ise ne zaman kurulum, montaj vb. için ürün gelse servisler kutuları alıp götürürler veya çöpe atarlardı. Bu arkadaşlar kapımıza bırakıp apar topar gittiler. Bu yönler TCL için biraz olumsuz oldu.
Belki bazı arkadaşlar kızacaktır; kardeşim usta geliyor evin tabi kirlenecek abartıyorsun diye ancak daha önce ki montaj ve kurulumların hiç birinde bu kadar pis bir durumla karşılaşmadım.
002.JPG
004.JPG
011.JPG
013.JPG



*Klima özellikleri ve Kumanda kullanımı konusu da çok iyi değildi. İç ünite filtresinin çıkarılmasını gösterdi. Kumanda konusunda önemli noktalar bunlar diyerek tarif etti. Ben şu özellikleri de gösterir misin dediğinde onlar çok önemli özellikler değil dedi ki Wi-Fi kurulumu falan hak getire. Bana en iyisi kullanım kılavuzunu indir oradan hepsini öğrenirsin abi dedi. Ben zaten meraklıyım aldığım her ürünün kullanım kılavuzunu okur tüm özelliklerini test ederim. Ancak servisin bu konuyu hiç umursamaması doğru bir davranış değil.

**Diğer can sıkıcı durum ise "Servis Formunun" o anda düzenlenmemesiydi fakat TCL Klima tarafından 1 gün sonra SMS ile Link atılarak tutulan online servis formunu da gönderdi. Ancak servis formuna 1,5 metre boru uzatımı yapıldı, elektrik tesisatı bağlandı, vakum yapıldı, yer ayakları takıldı gibi detayların yazılmasını isterdim açıkçası.


Genel anlamda servisi değerlendirecek olursam; söz verdiği gibi ve zamanında kurulum gerçekleştirdi. Büyük bir problem yaşadığımı düşünmüyorum. Hatta elektrik hattı konusunda yardımcı olmaları da ekstrası oldu. Duvarın delinmesi, borulama ve temizlik konusundaki problemler arka plana atılabilir. Genel olarak belirtilen zamanda kurulumun yapılması ve kurulumda büyük bir problem çıkmaması beni sevindirdi. Birkaç önemli detay ve ufak tefek ince detayların düzeltilmesi servis için iyi olacaktır diye düşünüyorum ki sonradan eksiklikleri telafi ettiler.








Yaklaşık 4,5 saattir bu yazıyı oluşturmaya, en faydalı ve anlaşılır şekilde hiçbir noktayı atlamadan oluşturmaya çalışıyorum ki bunu zevkle ve isteyerek yapıyorum. Klima konusunda hiçbir bilgim yokken forum sayesinde değerli insanların paylaştığı bilgilerle ve bunlardan öğrendiklerimle yol almaya çalıştım. Daha önce de klima haricinde platformda görüş alışverişi ve bilgi paylaşımı içindeydim. Ama bu sefer daha aktif şekilde ve iyi bir geri bildirimle bu yazıyı oluşturmaya çalıştım. Ben forumda bütün bu bilgileri öğrendim, öğrendiğim şekilde takip ettim ve şimdi sırasıyla toparlayarak yazıyor ve faydalı olmaya çalışıyorum. Umarım seçimimdeki düşüncelerimi, yaşamış olduğum tecrübeleri iyi bir şekilde yansıtmayı başarabilmişimdir ve diğer arkadaşlarımıza da bir nebze de olsa fikir verebilmişimdir.


Bu süreçte gerçekten çok emeği geçen, her zaman bana zaman ayıran ve bütün sorularıma sabırla cevap veren, zamanını çokça çaldığım Sayın @Adem Helvacı Hocama çok çok teşekkür ediyorum. Adem Hocam hakkınızı helal edin, emeğinizi ben dahil kimse ödeyemez. İnsanları düşünmek, karşılıksız yardım etmek, bilinçlendirmek ve bu konuda bu kadar zaman harcamak her baba yiğidin harcı değildir. Şahsım ve bütün arkadaşlar adına tekrar teşekkür ediyorum. Umarım hazırladığım check listden takip ettiğim bu süreci, geri bildirimimi ve bilgilendirmemi beğenmişsinizdir. Zamanla tecrübelerimi ve izlenimlerimi paylaşmaya devam edeceğim hocam. TCL klima düşünen arkadaşlar için ben de bilgilerimi paylaşmak istiyorum. En yakın zamanda görüşmek üzere Hocam.


Bu arada ricamızı kırmayıp; zamanınızdan bize ayırarak bu işe vesile olan Sayın @İlteriş Yılmaz Hocama da çok çok teşekkür ediyorum. İşlerinin arasında zamanını ayırıp bu konuyla ilgilenerek ve çözüm sağlayarak bizi çok onure ettiniz. Emeğinize sağlık tekrar hakkınızı helal edin, çok teşekkür ediyorum.
Umarım elimden geldiğince çabalayarak hazırlamış olduğum geri dönüşü/geri bildirimi beğenmişsinizdir. Hiç bir noktayı atlamadan oluşturmaya çalıştım. Gerçek kullanıcı deneyimi olarak ve tüm konulara netlik getirerek açıklamaya çalıştım. Tabi ki bu süreçten HTS TEKNİK' in haberi olur mu veya kendileriyle bir paylaşımda bulunur musunuz bilmiyorum ancak böyle bir durum için bile umarım iyi bir geri bildirim olmuştur. Evet delme, borulama, temizlik servislerin genel sorunu olabilir ve ince işçilik olarak görülüyor olabilir ancak gerçek bir deneyimdeki yansımasını bu şekilde görünmektedir. Benim için önemli olan asıl iki nokta Dış ünitenin altına yerden yükseltmek için kaide ayaklarının konmaması ve servis formunun düzenlenmemesi. Bence bu iki nokta kritik ve atlanmaması gereken bir nokta olmalıydı. Eğer bu konuda paylaşımda bulunursanız lütfen bu iki noktayı hatırlatmanızı rica ediyorum. Hatta eğer bu konuda HTS TEKNİK; Bursa servisi ile iletişime geçer ve çözerlerse çok müteşekkir olurum. Umarım siz de beğenmişsinizdir. Tekrar her şey için çok teşekkür ediyorum, görüşmek üzere :)



Bu arada klima hakkındaki ilk izlenimlerim çok iyi.
Dış ünite çok ama çok sessiz. Şu ana kadar duyduğum en sessiz dış ünite diyebilirim.
Malum bugün Bursa'da hava baya soğuktu ve biz de sıcak modda denemek istedik. Bizim düşüncemizde klimanın hemen yanındaki oda olan yatak odasında etkili olur diye düşünürken; arada baya fark olan ve koridorun sonundaki çocuk odası ve oturma odasına hemen etki etti. Sadece sıcak modunda ve orta seviye fanda 15 dakika çalıştırmamıza rağmen çocuk odasını 23,2C' den 25,2C' ye yükseltti. Ama daha özelliklerini kurcalayamadığım için yanındaki oda olan yatak odasında bu etkiyi göremedik :)

Zamanla klima hakkında izlenimlerimi, tecrübelerimi paylaşacağım tabi ki havalar ısınıp soğutma modunda kullanmaya başlayıp gerçek tecrübeleri edindikten sonra ama önce sıra özelliklerini kurcalayıp keşfetmekte :)


Görüşmek Üzere, Herkese İyi Forumlar.
 

Ekli dosyalar

  • 031.JPG
    031.JPG
    73.1 KB · Görüntüleme: 2
Son düzenleme:

İlteriş Yılmaz

Sürecin kendisi sonuçtan çok daha kıymetli.
Yönetici
Admin
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
3,106
Çözümler
2
Tepki puanı
7,382
Puanları
213
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.inceleriz.com
Duvarların delinmesi, alçı, köpük, aparat veya hamur ile kapatılması konusuna gelecek olursak;

En olumsuz süreçlerden birisi kesinlikle bu bölümdü.
*Borunun duvarlardan geçeceği deliklerin açılması konusunda çok iyi şeyler söyleyemeyeceğim. Kendilerine kiracı olduğumu borunun geçeceği ara bölümün seramik olduğunu ve delmeden seramiğin canavar spiral başlıkla kare şekilde kesilmesini evden çıkarken kesilen parçayı tekrar yerine yapıştırmam gerektiğini söylemiştim. Kendileri cihazı getirmişti ancak işini çok bilen usta gerek yok spirale ben düzgün şekilde delerim dedi fakat seramiğin delinen yeri parça parça oldu ve bana dalga geçer tavırla gülerek al parçalarını güle güle kullan yapıştırırsın işte dedi. İnsan halden anlar ev sahibi değiliz, aynı seramikten bulmak ne mümkün ki ev sahibi ile neden papaz olayım. Sağolsun diğer arkadaş ikinci deliği açmasına izin vermedi ve seramiği keserek çıkardı sonrasında diğer usta devam etti ve arkadan duvarı patlattı. Dedikleri gibi usta var usta var. Ayrıca benden yastık istediler ve parçaların patlamaması için arkadan yastık ile bastırdılar ve tabi ki de işe yaramadı. Hayatımda ilk defa böyle bir yöntem duyuyorum ve üstüne üstük yastığın toz pislik içinde kalması da cabası.

*Maalesef diğer olumsuz yön ise deliklerin kapatılması durumu oldu. Deliklerin hiç birini kapatmadılar. İş bitti diyerek apar topar toplanıp gittiler. Hal böyle olunca zaten niyet de belli olunca sesimi bile çıkarmadım ki sağ omzumdan ameliyatlı olduğumu ve kolumun askıda olduğunu gördükleri halde teklif bile etmediler, duvarlardan dışarısı gözükür şekilde açık bırakıp gittiler.
Fotoğraflarda göreceğiniz üzere TCL bu durumu düşünerek "Hamur" şeklinde macun koymuş ki ustalar düşünmüyor ama elin gavuru üretici firma düşünüyor :) Eşim ve Annem evimi temizledikten sonra ben de o delikleri A4 kağıdı ve poşetlerle doldurduktan sonra Hamur ile kapadım. Kusura bakmayın baya kötü şekilde kapatmışım ama ameliyatlı olunca tek elle ancak bu kadar oluyor :)
Ekli dosyayı görüntüle 15829
Ekli dosyayı görüntüle 15830
Ekli dosyayı görüntüle 15831
Ekli dosyayı görüntüle 15832
Ekli dosyayı görüntüle 15833
Ekli dosyayı görüntüle 15834
Ekli dosyayı görüntüle 15838




Temizlik ve Temiz Çalışma konusunda ise;
En olumsuz süreçlerden bir diğeriyse buydu.

*Maalesef biz 1 oda ve 1 kilerin batmasını beklerken bütün ev battı. Servis gelmeden önce her yeri ayarlayıp boşalttık ve elektrik süpürgesi vb. hazırladık. Ancak bırakın faraşınız, süpürgeniz var mı diye soru sormayı elektrik süpürgesini dahi sormadılar. Bu zamana kadar evle ilgili kurulum, montaj, mobilya, delme işleri için gelen ustaların ilk istediği her zaman elektrik süpürgesi olmuştur ki çok fazla toz çıkmasın diyerek delerken süpürgenin ucunu tutarlardı. İlk defa böyle bir rahatlıkla karşılaşıyorum. Acaba kendi evlerinde hizmet alırken aynı duruma düşseler ustalar hakkında ne derlerdi.

*Diğer bir husus ise ne zaman kurulum, montaj vb. için ürün gelse servisler kutuları alıp götürürler veya çöpe atarlardı. Bu arkadaşlar kapımıza bırakıp apar topar gittiler. Bu yönler TCL için biraz olumsuz oldu.
Belki bazı arkadaşlar kızacaktır; kardeşim usta geliyor evin tabi kirlenecek abartıyorsun diye ancak daha önce ki montaj ve kurulumların hiç birinde bu kadar pis bir durumla karşılaşmadım.
Ekli dosyayı görüntüle 15839
Ekli dosyayı görüntüle 15840
Ekli dosyayı görüntüle 15841
Ekli dosyayı görüntüle 15842



*Klima özellikleri ve Kumanda kullanımı konusu da çok iyi değildi. İç ünite filtresinin çıkarılmasını gösterdi. Kumanda konusunda önemli noktalar bunlar diyerek tarif etti. Ben şu özellikleri de gösterir misin dediğinde onlar çok önemli özellikler değil dedi ki Wi-Fi kurulumu falan hak getire. Bana en iyisi kullanım kılavuzunu indir oradan hepsini öğrenirsin abi dedi. Ben zaten meraklıyım aldığım her ürünün kullanım kılavuzunu okur tüm özelliklerini test ederim. Ancak servisin bu konuyu hiç umursamaması doğru bir davranış değil.

**Diğer can sıkıcı durum ise "Servis Formunun" düzenlenmemesi. Bu zamana kadar beyaz eşya, mobilya, yatak vb. hangi servis getirip teslim edip kurduysa servis formu düzenledi. Ancak ben sorduğumda gerek yok abi biz bugün dükkana gidince garantisini başlatırız dediler ve tekrarlasam da durum değişmedi.
Servis formu benim için çok önemli çünkü ileride oluşabilecek olumsuz durumlarda kurtarıcı oluyor ve THH konusunda kesinlikle elde olması gerekiyor. Örneğin servis formuna 1,5 metre boru uzatımı yapıldı yazılmasını isterdim. İleride garantide bu konuda oluşabilecek olumsuzluk karşısında kim yaptı bu hizmeti, yetkili servis mi dendiğinde elimde yazılı bir belgem olurdu.


Genel anlamda servisi değerlendirecek olursam; söz verdiği gibi ve zamanında kurulum gerçekleştirdi. Büyük bir problem yaşadığımı düşünmüyorum. Hatta elektrik hattı konusunda yardımcı olmaları da ekstrası oldu. Ancak benim için önemli olan dış ünitenin yerden yükseltilmesi için kaide ayağının konulmaması ve servis formunun düzenlenmemesi çok önemli bir eksik oldu. Duvarın delinmesi, borulama ve temizlik konusundaki problemler arka plana atılabilir. Genel olarak belirtilen zamanda kurulumun yapılması ve kurulumda büyük bir problem çıkmaması beni sevindirdi. Birkaç önemli detay ve ufak tefek ince detayların düzeltilmesi servis için iyi olacaktır diye düşünüyorum ki bu işine ve müşteriye olan saygısını da göstermektedir bence.








Yaklaşık 4,5 saattir bu yazıyı oluşturmaya, en faydalı ve anlaşılır şekilde hiçbir noktayı atlamadan oluşturmaya çalışıyorum ki bunu zevkle ve isteyerek yapıyorum. Klima konusunda hiçbir bilgim yokken forum sayesinde değerli insanların paylaştığı bilgilerle ve bunlardan öğrendiklerimle yol almaya çalıştım. Daha önce de klima haricinde platformda görüş alışverişi ve bilgi paylaşımı içindeydim. Ama bu sefer daha aktif şekilde ve iyi bir geri bildirimle bu yazıyı oluşturmaya çalıştım. Ben forumda bütün bu bilgileri öğrendim, öğrendiğim şekilde takip ettim ve şimdi sırasıyla toparlayarak yazıyor ve faydalı olmaya çalışıyorum. Umarım seçimimdeki düşüncelerimi, yaşamış olduğum tecrübeleri iyi bir şekilde yansıtmayı başarabilmişimdir ve diğer arkadaşlarımıza da bir nebze de olsa fikir verebilmişimdir.


Bu süreçte gerçekten çok emeği geçen, her zaman bana zaman ayıran ve bütün sorularıma sabırla cevap veren, zamanını çokça çaldığım Sayın @Adem Helvacı Hocama çok çok teşekkür ediyorum. Adem Hocam hakkınızı helal edin, emeğinizi ben dahil kimse ödeyemez. İnsanları düşünmek, karşılıksız yardım etmek, bilinçlendirmek ve bu konuda bu kadar zaman harcamak her baba yiğidin harcı değildir. Şahsım ve bütün arkadaşlar adına tekrar teşekkür ediyorum. Umarım hazırladığım check listden takip ettiğim bu süreci, geri bildirimimi ve bilgilendirmemi beğenmişsinizdir. Zamanla tecrübelerimi ve izlenimlerimi paylaşmaya devam edeceğim hocam. TCL klima düşünen arkadaşlar için ben de bilgilerimi paylaşmak istiyorum. En yakın zamanda görüşmek üzere Hocam.


Bu arada ricamızı kırmayıp; zamanınızdan bize ayırarak bu işe vesile olan Sayın @İlteriş Yılmaz Hocama da çok çok teşekkür ediyorum. İşlerinin arasında zamanını ayırıp bu konuyla ilgilenerek ve çözüm sağlayarak bizi çok onure ettiniz. Emeğinize sağlık tekrar hakkınızı helal edin, çok teşekkür ediyorum.
Umarım elimden geldiğince çabalayarak hazırlamış olduğum geri dönüşü/geri bildirimi beğenmişsinizdir. Hiç bir noktayı atlamadan oluşturmaya çalıştım. Gerçek kullanıcı deneyimi olarak ve tüm konulara netlik getirerek açıklamaya çalıştım. Tabi ki bu süreçten HTS TEKNİK' in haberi olur mu veya kendileriyle bir paylaşımda bulunur musunuz bilmiyorum ancak böyle bir durum için bile umarım iyi bir geri bildirim olmuştur. Evet delme, borulama, temizlik servislerin genel sorunu olabilir ve ince işçilik olarak görülüyor olabilir ancak gerçek bir deneyimdeki yansımasını bu şekilde görünmektedir. Benim için önemli olan asıl iki nokta Dış ünitenin altına yerden yükseltmek için kaide ayaklarının konmaması ve servis formunun düzenlenmemesi. Bence bu iki nokta kritik ve atlanmaması gereken bir nokta olmalıydı. Eğer bu konuda paylaşımda bulunursanız lütfen bu iki noktayı hatırlatmanızı rica ediyorum. Hatta eğer bu konuda HTS TEKNİK; Bursa servisi ile iletişime geçer ve çözerlerse çok müteşekkir olurum. Umarım siz de beğenmişsinizdir. Tekrar her şey için çok teşekkür ediyorum, görüşmek üzere :)
Merhaba, hayırlı uğurlu olsun. Keyifle ve sorunsuz kullanın inşallah. Katkı sağlayabildiysek ne mutlu. :cak

Bu harika geri bildirim için de ayrıca biz teşekkür ederiz. Bu bilgiler ihtiyacı olan tüketicilerin işine gerçekten yarayacaktır. Ellerinize sağlık. :clap2

Şu servis dünyası işine saygı göstermeyi öğrense, firmalar da onların hakkını yeterince ödese biz tüketiciler ne kadar mutlu olacağız. 😅 Mutlu tüketici oluşturmak bu kadar basit aslında. Zaten yapıyor olduğun işi olması gerektiği gibi yap bu kadar. Ama maalesef kaytarma, işimize geldiği gibi yapma, masraftan kaçınma gibi küçük hesaplarla alınan sonuçlar bizi bu noktaya getirdi. Her seferinde firmaların satış sonrası hizmetlerini de sorguluyor olmamız bu yüzden. Allahtan yapılması gerekenlerden kritik olanlarının bazılarını halletmişler, ürün de sizi tatmin etmiş.
 

janavar

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
24 Ağu 2023
Mesajlar
205
Tepki puanı
204
Puanları
43
Konuya damdan düşer gibi gireceğim kusura bakmayın, baştan sona kadar okudum konuyu.

Tüm forum okuyucularından özür dileyerek şunu ifade etmem gerekiyor. Kusura bakmayın ama BOK gibi iş yapmışlar. Şartlar böyle bir işlemi gerektiriyordu gibi bir cümle bunun açıklaması olamaz maalesef.

Banyodan boru geçirmek nasıl bir kafadır Allah aşkına. Hatta bu borunun yetmezmiş gibi duş tarafından geçirilmesi ayrı facia. Macun çektiğiniz yerler ne kadar sızdırmaz bilemem, sıcak banyo buharı ile özelliğini kaybeder mi bilemem. Ama o kesilen yerden bir şekilde içeri su alması, ıslanan terleyen klima borusundan içeri su yürümesi durumunda fayans altına su sızabilir, hatta bu sızıntı aşağı komşuya kadar bile gidebilir.

Umarım bu işlem işçin ev sahibinden izin almışsınızdır. Ben ev sahibi olsam aklım çıkardı çünkü böyle bir manzara ile karşılaşsam. muhtemelen evden çıkarken 10-20 bin depozito keser veya yoksa sizden tahsil eder.

Kusura bakmayın ama kirada oturulan bir evde bu denli kötü bir iş olacağı göz önüne alınarak, başlarım performans verimine, elektrik tüketimine diyerek daha saçma bir yere koyarak(giriş kapısı üstü, koridorun uzun olan duvarı, yatak odası) , 1 veya 2 vantilatör ile havayı dağıtmayı tercih eder, çözüm üretirdim.

toplamda 40 bin klima , çıkarken ödeyeceğiniz masraf göz önüne alınıp , aylık 5 bin daha fazla verip klimalı daha ferah bir eve geçmek bile mantık çerçevesinde değerlendirilebilir.


Ayrıca siz çekim açısı kaynaklı iç ünite öyle gözüküyor diyorsunuz ama %99 o ünite yamuk monte edilmiş. tavan eğri değilse... ayrıca dış ünite yere sabitlenebilir, ama kiracı olmanız sebebiyle sabitlememeleri yararınıza olmuş.

"bana dalga geçer tavırla gülerek al parçalarını güle güle kullan yapıştırırsın işte dedi."


benle şu cümle kurulmuş olsa, toplayın eşyalarınızı derdim. durumun ciddiyetinden bahsetmişsiniz, al bunları ne demek !!!

Servis formu yok, kaynak kontrolü yok, vakum yaptık mı yaptık, kaçak var mı kontrol yok. 7 metre boru için 1 tane klips olması, duvarların kırılması, sözde keşif yapılmış olması, yetmezmiş gibi motorun sabitlenmeden kauçuk takoz üzerinde bırakılması, borunun eğimi (2 derece eğim verse 7 metrede 25 santim fark eder) .


Kısaca bu kadar kötü keşif işlemini, montajı ve pisliği siz de, ben de rahatça yapabilirdik.

baştan sona hatalar silsilesi yaşanmış.

daha çok şey yazasım var ama ucu başka yere gidecek. Valla sizin adınıza ben daha çok sinirlendim böyle bir işçilik ve işleyen sürece.

TEKRAR TÜM FORUM OKUYUCULARINDAN ÖZÜR DİLERİM.
 
Üst