Neler yeni

Dyson teknik servis hizmeti vermemek için bıktırma bezdirme politikası.

rridvann

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
8 Kas 2023
Mesajlar
6
Tepki puanı
4
Puanları
3
08.07.2023 tarihinde Dyson v15 şarjlı süpürge aldım. Süpürgeyi alırken teknik servislerinin yerinde servis olduğunu belirterek bir telefon numarası verdiler. Süpürgede çekiş sorunu olduğu için verdikleri numarayı bugün aradım. Çağrı merkezi görüntülü görüşme talep etti. Görüntülü görüşmede süpürgeyi söktürüp orasına burasına vurun ince bir cisim sokup temizleyin. Yere kahve döküp süpürün gibi bir dünya saçmalıklar yaptırıyorlar. Yaklaşık olarak 50 dakika görüntülü görüşme zorunda bırakıyorlar. Görüntülü görüşme yaparak söylediklerini yapmak istemediğimi söylememe rağmen servis hizmeti için bu görüşme yapılmadan servis hizmeti verilmeyeceğini söylediler. Servis adresi verin ben teslim götürüp cihazı servise kendim bırakayım dediğimde bile bu reddedildi. Garanti kapsamında teknik servis hizmeti vermek için görüntülü görüşmeyi zorunlu tutmak gibi bir hakları var mı ? Gerçekten bugün bunlar yüzünden sinir hastası olmak üzereydim. Tüm günümü mahvettiler. Nerelere hangi şikayetleri yapabilirim rica etsem bilgilendirme yapabilirmisiniz. Teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

  • BB263E8D-7CA1-4CE1-86B0-A4113B063129.png
    BB263E8D-7CA1-4CE1-86B0-A4113B063129.png
    126.7 KB · Görüntüleme: 8
  • D24BDD25-19F5-4A4F-B8BE-A3192CEA3B61.png
    D24BDD25-19F5-4A4F-B8BE-A3192CEA3B61.png
    170.7 KB · Görüntüleme: 8

Faruk KATI

Forumun Dinamik Yüzü 😉
Kadim Üye
Katılım
30 Nis 2023
Mesajlar
3,108
Çözümler
2
Tepki puanı
4,606
Puanları
113
Konum
Samsun-Atakum
Web sitesi
atakumtesisat.net
08.07.2023 tarihinde Dyson v15 şarjlı süpürge aldım. Süpürgeyi alırken teknik servislerinin yerinde servis olduğunu belirterek bir telefon numarası verdiler. Süpürgede çekiş sorunu olduğu için verdikleri numarayı bugün aradım. Çağrı merkezi görüntülü görüşme talep etti. Görüntülü görüşmede süpürgeyi söktürüp orasına burasına vurun ince bir cisim sokup temizleyin. Yere kahve döküp süpürün gibi bir dünya saçmalıklar yaptırıyorlar. Yaklaşık olarak 50 dakika görüntülü görüşme zorunda bırakıyorlar. Görüntülü görüşme yaparak söylediklerini yapmak istemediğimi söylememe rağmen servis hizmeti için bu görüşme yapılmadan servis hizmeti verilmeyeceğini söylediler. Servis adresi verin ben teslim götürüp cihazı servise kendim bırakayım dediğimde bile bu reddedildi. Garanti kapsamında teknik servis hizmeti vermek için görüntülü görüşmeyi zorunlu tutmak gibi bir hakları var mı ? Gerçekten bugün bunlar yüzünden sinir hastası olmak üzereydim. Tüm günümü mahvettiler. Nerelere hangi şikayetleri yapabilirim rica etsem bilgilendirme yapabilirmisiniz. Teşekkür ederim.
Ürün garantili. Servis mecbur bakacak, eğer kullanıcı hatası derse ürünü geri alın ondan sonra eldeki evraklarla thhye başvuralım. Ancak buna benzer sıkıntı yaşayan 2 arkadaşıma yeni modellerden verdiler. Şikayetten önce servis yolunu denemelisiniz.
 

rridvann

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
8 Kas 2023
Mesajlar
6
Tepki puanı
4
Puanları
3
Ürün garantili. Servis mecbur bakacak, eğer kullanıcı hatası derse ürünü geri alın ondan sonra eldeki evraklarla thhye başvuralım. Ancak buna benzer sıkıntı yaşayan 2 arkadaşıma yeni modellerden verdiler. Şikayetten önce servis yolunu denemelisiniz.
Servise gönderebilmem için tam 4 kez 45-50 dakikalık telefonda görüntülü görüşme yaptım. Sonunda bugün kargo firması yönlendirdiler gelip aldılar.
 

dmc178

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
23 Ocak 2024
Mesajlar
51
Tepki puanı
31
Puanları
18
yerinde servis hizmetin almasaydın bu işler başına gelmezdi gider servise bırakırdın yerinde servis hizmeti malasef böyle çalışıyor bir de olaya marka tarafından bakmak lazım her caın sıkıldıgın da yerinde servis hizmetinden faydalanmak istemezsin
 
Üst