08.07.2023 tarihinde Dyson v15 şarjlı süpürge aldım. Süpürgeyi alırken teknik servislerinin yerinde servis olduğunu belirterek bir telefon numarası verdiler. Süpürgede çekiş sorunu olduğu için verdikleri numarayı bugün aradım. Çağrı merkezi görüntülü görüşme talep etti. Görüntülü görüşmede süpürgeyi söktürüp orasına burasına vurun ince bir cisim sokup temizleyin. Yere kahve döküp süpürün gibi bir dünya saçmalıklar yaptırıyorlar. Yaklaşık olarak 50 dakika görüntülü görüşme zorunda bırakıyorlar. Görüntülü görüşme yaparak söylediklerini yapmak istemediğimi söylememe rağmen servis hizmeti için bu görüşme yapılmadan servis hizmeti verilmeyeceğini söylediler. Servis adresi verin ben teslim götürüp cihazı servise kendim bırakayım dediğimde bile bu reddedildi. Garanti kapsamında teknik servis hizmeti vermek için görüntülü görüşmeyi zorunlu tutmak gibi bir hakları var mı ? Gerçekten bugün bunlar yüzünden sinir hastası olmak üzereydim. Tüm günümü mahvettiler. Nerelere hangi şikayetleri yapabilirim rica etsem bilgilendirme yapabilirmisiniz. Teşekkür ederim.