Merhaba,
Maalesef kargo şirketi sebebi ile kasam kırık geldi. Çalıştığım için gündüz saatlerinde kargoyu annem teslim almış. Açıkçası ben de dikkat etmedim. Kutu görsellerde göründüğü gibi bayağı bayağı yere fırlatılmış gibi. Ayrıca bazı yerlerinde delikler var. Büyük bir heyecanla eve geldiğimde direkt kutuyu açtım ve elime kasa ayağının parçacıkları geldi. Dikkatle incelediğimde kasada yamulma da olmuş ve çizikler de vardı. Bunun haricinde başka bir sorun tespit etmedim.
Mesai saatleri dolduğu için GameGaraj'ın canlı desteğine bağlanıp durumu anlattım ve kasa ayağı gönderebileceklerini farklı türde problemler için kargo şirketinden tutanak tutulması gerektiğini söylediler.
Arkadaş tamam kutu hasarlı geldi ve tutanak tutmadık diyelim. Daha sonrasında hangi kargocu bu duruma evet hadi tutalım der ben de bilmiyorum. GameGaraj'da bulduğum tek suç Yurtiçi Kargo ile çalışmaları. Onun haricinde de suç bulamıyorum. Bana akıl verir misiniz? Ne hevesim kaldı ne de heyecanım. Durumdan dolayı midem bulandı kasadan. Para kolay kazanılmıyor takdir edersiniz ki. 42.500 TL'ye sistem alıp böyle olması üzüyor haliyle.
İade talebi oluşturmak istiyorum. Sitelerinde cayma haklarını okudum ve şöyle yazıyordu.
"Cayma hakkı: 11.alıcı; satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde, satıcı'ya aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir."
Durumumu anlattım. Kargonun açılmadan önceki fotoğrafı da annem çekmiş ve bunu da kanıt olarak sundum fakat hiç yardımcı olmadılar diyebilirim. Gayet çözüm odaklı ve medenice yaklaşıp iade süreci ile uğraşmadan kasanın en baştan toplanıp takas usulü gerçekleştirilmesini talep ettim. Kabul edilmedi. Fiyatı dahilinde yeni bir kasa ve içindeki bileşenlerin de sağlamlık kontrolünü sağlayarak teslim edebileceğini söylediler. 24 saat içerisinde Yurtiçi Kargo'ya tutanak tutulmadığı için iade talebi oluşturamayız dediler. Cayma hakkımı kullansam dahi (kasayı hiç çalıştırmadım) içerisindeki bileşenler için iade olabilir fakat kasa fiyatı bana faturalanacaktır dediler. Kısacası şu ki; bu konu hakkında yardım edemeyiz, siz kargoyu tutanaksız aldınız, umrumuzda da değil. Heh tabii bir ayak takar tornavida ile de düzeltiriz. İçerisindekiler de sağlamdır ya bir şey olmaz dediler.
İlk fotoğraf da annemin ilk geldiği zaman bana haber vermek maksadıyla kutu açılmadan önce çekip attığı fotoğraf. Kutu hasarlı.
Haklarım ve yapabileceklerim hakkında lütfen yardımcı olur musunuz? Pek bir bilgim yok.
Maalesef kargo şirketi sebebi ile kasam kırık geldi. Çalıştığım için gündüz saatlerinde kargoyu annem teslim almış. Açıkçası ben de dikkat etmedim. Kutu görsellerde göründüğü gibi bayağı bayağı yere fırlatılmış gibi. Ayrıca bazı yerlerinde delikler var. Büyük bir heyecanla eve geldiğimde direkt kutuyu açtım ve elime kasa ayağının parçacıkları geldi. Dikkatle incelediğimde kasada yamulma da olmuş ve çizikler de vardı. Bunun haricinde başka bir sorun tespit etmedim.
Mesai saatleri dolduğu için GameGaraj'ın canlı desteğine bağlanıp durumu anlattım ve kasa ayağı gönderebileceklerini farklı türde problemler için kargo şirketinden tutanak tutulması gerektiğini söylediler.
Arkadaş tamam kutu hasarlı geldi ve tutanak tutmadık diyelim. Daha sonrasında hangi kargocu bu duruma evet hadi tutalım der ben de bilmiyorum. GameGaraj'da bulduğum tek suç Yurtiçi Kargo ile çalışmaları. Onun haricinde de suç bulamıyorum. Bana akıl verir misiniz? Ne hevesim kaldı ne de heyecanım. Durumdan dolayı midem bulandı kasadan. Para kolay kazanılmıyor takdir edersiniz ki. 42.500 TL'ye sistem alıp böyle olması üzüyor haliyle.
İade talebi oluşturmak istiyorum. Sitelerinde cayma haklarını okudum ve şöyle yazıyordu.
"Cayma hakkı: 11.alıcı; satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde, satıcı'ya aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir."
Durumumu anlattım. Kargonun açılmadan önceki fotoğrafı da annem çekmiş ve bunu da kanıt olarak sundum fakat hiç yardımcı olmadılar diyebilirim. Gayet çözüm odaklı ve medenice yaklaşıp iade süreci ile uğraşmadan kasanın en baştan toplanıp takas usulü gerçekleştirilmesini talep ettim. Kabul edilmedi. Fiyatı dahilinde yeni bir kasa ve içindeki bileşenlerin de sağlamlık kontrolünü sağlayarak teslim edebileceğini söylediler. 24 saat içerisinde Yurtiçi Kargo'ya tutanak tutulmadığı için iade talebi oluşturamayız dediler. Cayma hakkımı kullansam dahi (kasayı hiç çalıştırmadım) içerisindeki bileşenler için iade olabilir fakat kasa fiyatı bana faturalanacaktır dediler. Kısacası şu ki; bu konu hakkında yardım edemeyiz, siz kargoyu tutanaksız aldınız, umrumuzda da değil. Heh tabii bir ayak takar tornavida ile de düzeltiriz. İçerisindekiler de sağlamdır ya bir şey olmaz dediler.
İlk fotoğraf da annemin ilk geldiği zaman bana haber vermek maksadıyla kutu açılmadan önce çekip attığı fotoğraf. Kutu hasarlı.
Haklarım ve yapabileceklerim hakkında lütfen yardımcı olur musunuz? Pek bir bilgim yok.
Ekli dosyalar
-
WhatsApp Image 2024-03-19 at 11.52.54 AM.jpeg66.2 KB · Görüntüleme: 34
-
WhatsApp Image 2024-03-19 at 7.15.47 PM.jpeg58.1 KB · Görüntüleme: 33
-
WhatsApp Image 2024-03-19 at 7.15.45 PM.jpeg37.7 KB · Görüntüleme: 34
-
WhatsApp Image 2024-03-19 at 7.15.00 PM.jpeg55.9 KB · Görüntüleme: 34
-
WhatsApp Image 2024-03-19 at 7.15.47 PM (2).jpeg60.2 KB · Görüntüleme: 33