Sizler için bir fayda sağlayabiliyor, etki oluşturabiliyorsam ne mutlu bana. Bunlar firmalar için ARTI değer katan kurumsal davranışlar.Konu ile ilgili az önce bir görüşme gerçekleştirdim. Süreç, hafta sonu ve bu saat olmasına rağmen işlemeye başladı galiba. Konu ile ilgili detayları aktardım, kendileri de servis müdürüne aktaracaklarını ifade ettiler. @Adem Helvacı hocam her şey sizlerin sayesinde oluyor. Teşekkür ediyorum tekrardan.![]()
Benim bazen dile getirdiğim bir görüşüm var, firmaların kurumsallık ve profesyonellik anlayışı en tepede %100 e yakınsa bile aşağılara doğru indikçe, heşe ki olay servis gruplarına gelene kadar sanki %30 %40 lara kadar düşüyor gibi. Hatta bunu sizlere davranış şekillerinden dahi anlayabiliyorsunuz.
Yani yola çıkış niyeti süper olsa da hayaller Paris, Gerçekler Kastamonu gibi bir sonuçla karşılaşılabiliyor o nedenle bizler bu gibi durumlarda aslında %100'e ulaşmayı hedefleyen yöneticilerin dikkatini çekmeyi deniyoruz. Başarabiliyorsak ne mutlu

Ve haftasonu bu saatte ilgilenmeleri ise Sema Hanım'ın veya asistanlarından birisinin olaya el attığının, veya duyarlı diğer yöneticilerden birinin dikkatini çekebildiğimizin göstergesi gibi geliyor bana
