Merhaba arkadaşlar forumda ki ikinci konumu da açmış bulunuyorum
Bu sıralar her ne kadar simfer adlı firma ile uğraşsamda işini düzgün yapan insalar da yok değil. Haziran ayında kurulumu yapılan hoover marka ısı pompalı kurutma makinam motor kısmından reçine gibi birşey kaçırmaya başladı ve arıza kaydı oluşturdum. İzmir bölge servis Atlas servis firması adeta değişim için benimle birlikte uğraştı hoover firmasının dünyanın en iğrenç müşteri hizmetleri deneyimi ve ısrarla ürün değişimine karşı olmasına rağmen fotoğraf ve videolar ile üründe sorun olduğunu yarın daha büyük arızalar yaşatacağını firmaya anlattı ve istanbula gönderdi ve değişim olmayacak diyen hoover firması değişim kararı verdi. Atlas yetkili servis aynı gün içinde değişimin onaylandığını haber verdi ve 12. gün yeni makinayı sıfır açılmamış bir şekilde teslim edip kurulumunu gerçekleştirdi. Kendilerine gerçekten çok teşekkür ettim ve servis müdürü ile ayak üzeri muhabbet esnasında kendilerine teşekkür etmek için forum sitesinde konu açabilirmiyim diye sordum hangi forum diye sorduğunda @Adem Helvacı abiyi instagram da takip ettiklerini öğrendim ve bu beni daha da çok mutlu etti. Çünkü firmalar da başta @Adem Helvacı ve diğer bilinçli tüm tüketiciler sayesinde işlerini düzgün yapmaya başlıyor en azından çalışıyor belki @Adem Helvacı abide youtube ve instagram da işini iyi yapmayan firmaları ifşa ettiği gibi böyle firmalar hakkında bilgi vererek yetkili servisleri iyi yönde teşvik edebilir. Böyle böyle işini yarım yamalak yapan hatta hiç yapmayan firmalar yola gelecektir kanaatimce. Bu forumu oluşturan emek veren herkese teşekkürlerimle. Ayrıca İzmir Karabağlar bölgesinde hoover veya electrolux marka ürün alacak arkadaşlar rahat olsunlar servis gerçekten işini iyi yapan bir firma.
