Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Klima İklimsa Pişmanlıkmı ?

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Senior

Süper Üye
Araştırmacı
Katılım
26 Şub 2024
Mesajlar
588
Bugün size İklimsa'dan satın aldığım klima ve yaşadığım sorunları anlatıcam. Bunu yaparkende kendimden kesinlikle bir şey katmadan noktası virgülüne dokunmadan tüm samimiyetimle anlatıcam.

13.03.2024'de aldığım ve 16.03.2024'de kurulumu yapılan fujitsu asyg09kpce 9000 BTU duvar tipi inverter klima'nın dış ünitesinden sürtünme sesleri gibi sesler gelmeye başladı. 27.03.2025 perşembe günü servis geldi. Kontrollerini yaptı ve sesin kompresörden geldiğini belirterek kompresörün değişmesi gerektiğini söyledi. Klima dış ünitesindeki kodun resmini çekip gittiler. 29.03.2025 tarihinde servise giderek servis tutanağı istedim.

Servis sahibi, bana her gelene servis tutanağı veremeyeceklerini yüksek bir sesle söyledi. Ben de klimamda arıza olduğunu belirttiklerini ve bu arızaya istinaden servis tutanağı istediğimi tekrarladım. Tutanakta ısrar edince, yaptıkları teşhisi bu defa klimada arıza yok, kardeşim git mahkemeye ver diyerek yüksek sesle haykırdı.

Bende bunun üzerine şikayetvar üzerinden bir şikayet metni oluşturdum fakat üzerinden 1 hafta geçmesine rağmen arayan soran olmamıştı, bende kendim iklimsa müşteri hizmetlerini aradım ve bir kayıt açtırdım. Fakat yine servisten bir ses çıkmadı , kayıt açtırdıktan 3 gün sonra beni iklimsa müşteri hizmetlerinden tekrar arayıp servisin gelip gelmediğini sordu, servisin gelmediğini benide aramadığını söyledim. Bana tekrar dönüş yapacaklarını belirterek telefonu kapattık. 1 gün sonra servis beni aradı ve eve gelip klimaya tutanak tutacaklarını söylediler, bende hangi sebepten tutanak tutacaksınız dedim, biz sizin videoyu Adana bölgeye gönderdik bize bu kompresör arızası değil gaz sesiymiş o sebepten tutanak tutacaklarını belirttiler. Peki bu gaz sesinin çözümünü yapacakmısınız dedim ona bizim yapacak bir şeyimiz yok dediler. Bende ozaman gelmeyin neden geleceksiniz dedim. Sonra bunlar beni tekrardan aradılar tekrar bir video gönderdim bu defa sesler daha fazla çıkmaya başlamıştı. Attığınız videoyu tekrar Adana Bölgeye göndereceklerini haber beklememi söylediler. 3 4 gün sonra servisi tekrar aradım ve bana verdikleri yanıt iklimsayı arayıp kayıt açtırman gerekiyormuş oldu. Kayıt zaten açtırdığımı söylememe rağmen yine açmam gerektiğini belirttiler. Tamam dedim iklimsa müşteri hizmetlerini aradım kayıt açtırmak için ve tekrar kayıt açtırdım ve servisi arayıp kayıt açtırdığımı söyledim. Bana yarın size dönüş yapıcaz dediler ve üstünden bu günde dahil 3 gün geçmesine rağmen herhangi bir dönüş yapılmadı ve yapılacağınıda zannetmiyorum.

Ben sesin ne sesi olduğunu bilmiyorum, servis elemanları bana sesin kompresörden geldiğini değişmesi gerektiğini söyledi , sonra çark etti gaz sesiymiş biz yanlış teşhiş koymuşuz dedi falan filan. Ben artık peşini düşmeyeceğim çünkü bir muhattap bulamıyorum.

Bu konuyu açmamın sebebi iklimsadan yaşadığım mağduriyeti sizlerinde bilmesi ve başınıza gelir gelmez bilemem haberdar olmanızı istedim.

Klimanın çıkardığı seside buraya bırakıyorum.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Geçmiş olsun.

SA ile bitenleri ile hiç anlaşamadım.

25 sene önce TeknoSA uyumsuz ürün vermeleri (faks-modem) değişim-iade yapmaya gittiğimde mağaza şef-müdür bizim firma içi yönetmelik var. kanunlar bizi bağlamaz demez mi? Şirketinin ruhunu nasılda benimsemiş.

...SA ile olanları Hakem heyeti ile ççzdüm sonuçta.

SA ile bitenlerden alışveriş yapmamaya çalışıyorum.

Sizde de şirketin ruhunu benimsemişler.
 
Bulabilirseniz ceo yada birkaç üst yetkiliye LinkedIn den mesaj atın. Sonuç alamazsanız thh düşünebilirsiniz. Teknik olarak klima arızasından anlamam ama belki de motor yağ basıyordur garip bir ses.
 
Geçmiş olsun. Artık hangi firmaya güvenip hangisinden ürün alacağımızı bilmiyorum. Bir tanesi de ''Yahu kardeşim müşterimiz bizi tercih etmiş ama ürün ile ilgili bir problem var, teknik ekip gönderelim de detaylıca sorunu incelesin, raporunu tutsun, biz de gerekli adımları atalım.'' diyemiyor. Sektör, firma fark etmeksizin sürekli olarak bir sorun yaşanıyor ve tüketici hakkını alabilmek için aylarca uğraşıp duruyor. Benzer süreçleri yaşamış biri olarak size de kolaylıklar diliyorum. Umarım bir şekilde sorunu çözebilirsiniz.
 
Az önce İklimsa Müşteri Hizmetlerinden arandım güya servis gelmiş kontrollerini yapmış klimada sorun olmadığını söylemiş ve kaydı kapatmışlar. Sadece 1 kere eve gelip klima kompresörü arızalı diyen servis klimada sorun yok demiş ve kayıt kapanmış. Ben klimada sorun olduğunu iddia etmiyorum (Gaz Akış Sesi) olabilir hiç bir itirazım yok fakat eve geldikleri süreden 23 gün daha geçtikten sonra bir daha gelmişlerde klima kontrollerini yapmışlarda klimada sorun yok deyip kayıt kapatmalarıda ne bileyim diyecek bir şey bulamadım.
 
Geçmiş olsun, az daha alıyordum iyiki almamışım.iklimsa dan hiç bir şey almadım umarım almam
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri