Bugün size İklimsa'dan satın aldığım klima ve yaşadığım sorunları anlatıcam. Bunu yaparkende kendimden kesinlikle bir şey katmadan noktası virgülüne dokunmadan tüm samimiyetimle anlatıcam.
13.03.2024'de aldığım ve 16.03.2024'de kurulumu yapılan fujitsu asyg09kpce 9000 BTU duvar tipi inverter klima'nın dış ünitesinden sürtünme sesleri gibi sesler gelmeye başladı. 27.03.2025 perşembe günü servis geldi. Kontrollerini yaptı ve sesin kompresörden geldiğini belirterek kompresörün değişmesi gerektiğini söyledi. Klima dış ünitesindeki kodun resmini çekip gittiler. 29.03.2025 tarihinde servise giderek servis tutanağı istedim.
Servis sahibi, bana her gelene servis tutanağı veremeyeceklerini yüksek bir sesle söyledi. Ben de klimamda arıza olduğunu belirttiklerini ve bu arızaya istinaden servis tutanağı istediğimi tekrarladım. Tutanakta ısrar edince, yaptıkları teşhisi bu defa klimada arıza yok, kardeşim git mahkemeye ver diyerek yüksek sesle haykırdı.
Bende bunun üzerine şikayetvar üzerinden bir şikayet metni oluşturdum fakat üzerinden 1 hafta geçmesine rağmen arayan soran olmamıştı, bende kendim iklimsa müşteri hizmetlerini aradım ve bir kayıt açtırdım. Fakat yine servisten bir ses çıkmadı , kayıt açtırdıktan 3 gün sonra beni iklimsa müşteri hizmetlerinden tekrar arayıp servisin gelip gelmediğini sordu, servisin gelmediğini benide aramadığını söyledim. Bana tekrar dönüş yapacaklarını belirterek telefonu kapattık. 1 gün sonra servis beni aradı ve eve gelip klimaya tutanak tutacaklarını söylediler, bende hangi sebepten tutanak tutacaksınız dedim, biz sizin videoyu Adana bölgeye gönderdik bize bu kompresör arızası değil gaz sesiymiş o sebepten tutanak tutacaklarını belirttiler. Peki bu gaz sesinin çözümünü yapacakmısınız dedim ona bizim yapacak bir şeyimiz yok dediler. Bende ozaman gelmeyin neden geleceksiniz dedim. Sonra bunlar beni tekrardan aradılar tekrar bir video gönderdim bu defa sesler daha fazla çıkmaya başlamıştı. Attığınız videoyu tekrar Adana Bölgeye göndereceklerini haber beklememi söylediler. 3 4 gün sonra servisi tekrar aradım ve bana verdikleri yanıt iklimsayı arayıp kayıt açtırman gerekiyormuş oldu. Kayıt zaten açtırdığımı söylememe rağmen yine açmam gerektiğini belirttiler. Tamam dedim iklimsa müşteri hizmetlerini aradım kayıt açtırmak için ve tekrar kayıt açtırdım ve servisi arayıp kayıt açtırdığımı söyledim. Bana yarın size dönüş yapıcaz dediler ve üstünden bu günde dahil 3 gün geçmesine rağmen herhangi bir dönüş yapılmadı ve yapılacağınıda zannetmiyorum.
Ben sesin ne sesi olduğunu bilmiyorum, servis elemanları bana sesin kompresörden geldiğini değişmesi gerektiğini söyledi , sonra çark etti gaz sesiymiş biz yanlış teşhiş koymuşuz dedi falan filan. Ben artık peşini düşmeyeceğim çünkü bir muhattap bulamıyorum.
Bu konuyu açmamın sebebi iklimsadan yaşadığım mağduriyeti sizlerinde bilmesi ve başınıza gelir gelmez bilemem haberdar olmanızı istedim.
Klimanın çıkardığı seside buraya bırakıyorum.
13.03.2024'de aldığım ve 16.03.2024'de kurulumu yapılan fujitsu asyg09kpce 9000 BTU duvar tipi inverter klima'nın dış ünitesinden sürtünme sesleri gibi sesler gelmeye başladı. 27.03.2025 perşembe günü servis geldi. Kontrollerini yaptı ve sesin kompresörden geldiğini belirterek kompresörün değişmesi gerektiğini söyledi. Klima dış ünitesindeki kodun resmini çekip gittiler. 29.03.2025 tarihinde servise giderek servis tutanağı istedim.
Servis sahibi, bana her gelene servis tutanağı veremeyeceklerini yüksek bir sesle söyledi. Ben de klimamda arıza olduğunu belirttiklerini ve bu arızaya istinaden servis tutanağı istediğimi tekrarladım. Tutanakta ısrar edince, yaptıkları teşhisi bu defa klimada arıza yok, kardeşim git mahkemeye ver diyerek yüksek sesle haykırdı.
Bende bunun üzerine şikayetvar üzerinden bir şikayet metni oluşturdum fakat üzerinden 1 hafta geçmesine rağmen arayan soran olmamıştı, bende kendim iklimsa müşteri hizmetlerini aradım ve bir kayıt açtırdım. Fakat yine servisten bir ses çıkmadı , kayıt açtırdıktan 3 gün sonra beni iklimsa müşteri hizmetlerinden tekrar arayıp servisin gelip gelmediğini sordu, servisin gelmediğini benide aramadığını söyledim. Bana tekrar dönüş yapacaklarını belirterek telefonu kapattık. 1 gün sonra servis beni aradı ve eve gelip klimaya tutanak tutacaklarını söylediler, bende hangi sebepten tutanak tutacaksınız dedim, biz sizin videoyu Adana bölgeye gönderdik bize bu kompresör arızası değil gaz sesiymiş o sebepten tutanak tutacaklarını belirttiler. Peki bu gaz sesinin çözümünü yapacakmısınız dedim ona bizim yapacak bir şeyimiz yok dediler. Bende ozaman gelmeyin neden geleceksiniz dedim. Sonra bunlar beni tekrardan aradılar tekrar bir video gönderdim bu defa sesler daha fazla çıkmaya başlamıştı. Attığınız videoyu tekrar Adana Bölgeye göndereceklerini haber beklememi söylediler. 3 4 gün sonra servisi tekrar aradım ve bana verdikleri yanıt iklimsayı arayıp kayıt açtırman gerekiyormuş oldu. Kayıt zaten açtırdığımı söylememe rağmen yine açmam gerektiğini belirttiler. Tamam dedim iklimsa müşteri hizmetlerini aradım kayıt açtırmak için ve tekrar kayıt açtırdım ve servisi arayıp kayıt açtırdığımı söyledim. Bana yarın size dönüş yapıcaz dediler ve üstünden bu günde dahil 3 gün geçmesine rağmen herhangi bir dönüş yapılmadı ve yapılacağınıda zannetmiyorum.
Ben sesin ne sesi olduğunu bilmiyorum, servis elemanları bana sesin kompresörden geldiğini değişmesi gerektiğini söyledi , sonra çark etti gaz sesiymiş biz yanlış teşhiş koymuşuz dedi falan filan. Ben artık peşini düşmeyeceğim çünkü bir muhattap bulamıyorum.
Bu konuyu açmamın sebebi iklimsadan yaşadığım mağduriyeti sizlerinde bilmesi ve başınıza gelir gelmez bilemem haberdar olmanızı istedim.
Klimanın çıkardığı seside buraya bırakıyorum.