Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Diğer Sorular Kendim kurmuş olduğum ürünü 1 yıl kullanmama rağmen garanti dışı olduğu söylenmesi..

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Arda Ekici

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
10 Ağu 2024
Mesajlar
15
Merhaba 05.09.2023 tarihinde hasarsız teslim almış olduğum, kendim kurarak 1 yıl kadar kullandığım Hoover marka kurutma makinesi dün akşam arıza verdi. Program başladıktan hemen sonra kendi kendine kapanıyor. 10.08.2024 tarihinde servisi aradığımda öncelikle problemi sormak yerine doğruca kendim kurduğum için itina ile garanti dışı olduğunu söylediler. Garanti yönetmeliği hakkında bilgi sahibi olduğumu ve öyle bir durum olmadığını söylediğimde ''Bize böyle söyleniyor.'' diyerek cevap aldım. Sonrasında servisin geleceği günü ayarlamak için aradıklarında ''Cihazı sizin kurduğunuzu söylediler büyük ihtimalle garanti dışı olacaktır, servis ücreti 500tl.'' yanıtını aldım. En azından yetkililere ulaşmam için yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
hocam hoover yönetim olarak çok zayıf bir firmna bana kalırsa servisi iyiyse iyi yoksa Allah yardımcınız olsun bende hoover kurutma kullanıyorum. Bunların kurumsal mailinden bir mail atın ve gelecek cevaba göre hoş cevap vereceklerini sanmıyorum thh ye iade için başvuru yapın.
 
Merhaba, Garanti Beşge Yönetmeliğini YOK SAYAN bu firma ile ilgili birkaç girişimde bulunacağım.
Size DM iletişim kanalı açıyorum. Bana iletişim bilgilerinizi paylaşın ki yetkililer ulaşmak istediğind ekendilerine aktarabileyim.
Abi bunlar ne zaman bitecek ya, yani bizler ne zaman normali göreceğiz. Yasa da yönetmelikte olmayan birşey için bile bunun ispatı için tüketici uğraşıyor, ya bu dünyanın hangi ülkesinde var ?
 
Abi bunlar ne zaman bitecek ya, yani bizler ne zaman normali göreceğiz. Yasa da yönetmelikte olmayan birşey için bile bunun ispatı için tüketici uğraşıyor, ya bu dünyanın hangi ülkesinde var ?
kardeşim bence bizim normalimiz artık bu hiç bir zaman iyi yönde gelişmeyeceğiz. En basitinden 3-5 kuruş ucuz diye yaptığımız alışverişleri sırf ensesi kalın bir kaç firma istiyor diye devlet eli ile engellediler. Kurumlar içi boş hale getirildi. Çoğu kurum çalışanı hiç bir bilgiye sahip değil. Devlet çoğu şeyi görüyor ama gözünü kapatıp devam edin diyor.
 
kardeşim bence bizim normalimiz artık bu hiç bir zaman iyi yönde gelişmeyeceğiz. En basitinden 3-5 kuruş ucuz diye yaptığımız alışverişleri sırf ensesi kalın bir kaç firma istiyor diye devlet eli ile engellediler. Kurumlar içi boş hale getirildi. Çoğu kurum çalışanı hiç bir bilgiye sahip değil. Devlet çoğu şeyi görüyor ama gözünü kapatıp devam edin diyor.
Her şey bir yıldırımın doğru yere düşmesi ile düzelmeye başlayabilir aslında.
Dinden imandan zaten ettiler, artık insanlığa inancımı da yitirmeye başladım bunlar yüzünden.
 
Her şey bir yıldırımın doğru yere düşmesi ile düzelmeye başlayabilir aslında.
Dinden imandan zaten ettiler, artık insanlığa inancımı da yitirmeye başladım bunlar yüzünden.
abi hangi din iman. Zaten bütün felaketler bizi buluyor ama anlamıyoruz. Bu kafayla anlamamız da zor zaten.
 
Benim anlamadığım konu şu ,neden cihazı satın alınca servis çağırıp ilk devreye almayı yaptırmıyorsunuz. Ücretsiz bir hizmet zaten bu. İlk devreye alma da hangi marka olursa olsun ,merkezden müşteri kaydı oluşuyor ve bu sizi koruyan bir durum. Neden buna karşıyız buna anlam veremiyorum. Bu konu sadece Hoover için böyle değil ki . Her beyaz eşya için geçerli. Sadece 2-3 gün sabretmek lazım.
 
Benim anlamadığım konu şu ,neden cihazı satın alınca servis çağırıp ilk devreye almayı yaptırmıyorsunuz. Ücretsiz bir hizmet zaten bu. İlk devreye alma da hangi marka olursa olsun ,merkezden müşteri kaydı oluşuyor ve bu sizi koruyan bir durum. Neden buna karşıyız buna anlam veremiyorum. Bu konu sadece Hoover için böyle değil ki . Her beyaz eşya için geçerli. Sadece 2-3 gün sabretmek lazım.
Tam tersi neden birini beklemek zorundayım? Cihazda bir sorun varsa sorumluluğu üstüme alıyorum sonuçta. Garanti ile alakası nedir bunun? Cihaz 1 sene sonra mı bozulmaya karar verdi ben kurdum diye. Başka ülkelerde niye böyle problemlerle karşılaşılmıyor ancak bizim gibi 3. dünya ülkelerinde oluyor. Sen bir telefonu aldığında onu birinin açmasını bekliyorsun herhalde.
 
Tam tersi neden birini beklemek zorundayım? Cihazda bir sorun varsa sorumluluğu üstüme alıyorum sonuçta. Garanti ile alakası nedir bunun? Cihaz 1 sene sonra mı bozulmaya karar verdi ben kurdum diye. Başka ülkelerde niye böyle problemlerle karşılaşılmıyor ancak bizim gibi 3. dünya ülkelerinde oluyor. Sen bir telefonu aldığında onu birinin açmasını bekliyorsun herhalde.
Üstad sert yapmaya gerek yok. Tamam siz kurdunuz diye garanti dışı kalması saçma ama firma nasılsa ücretsiz bir şekilde kurulum hizmeti veriyor. Onlara kurdursanız bahaneleri boşa düşecek. Sizde böyle mağdur olmayacaksınız. Telefona kurutma makinesini karşılaştırmak saçma markası kurulum hizmeti mi veriyor telefona :D
 
Toplum olarak çok seviyoruz ben haklıyım kafasını. Size kolay gelsin. Ben şahsen seviyorum 3. sınıf ülkemi. 1. sınıf olup ta ,katliyama göz yummuyor Ülke en azından
 
Üstad sert yapmaya gerek yok. Tamam siz kurdunuz diye garanti dışı kalması saçma ama firma nasılsa ücretsiz bir şekilde kurulum hizmeti veriyor. Onlara kurdursanız bahaneleri boşa düşecek. Sizde böyle mağdur olmayacaksınız. Telefona kurutma makinesini karşılaştırmak saçma markası kurulum hizmeti mi veriyor telefona :D
Kurulum kılavuzu olan bir cihazı kurmam pekte anormal sayılmaz. Kurutma makinesi sadece, fişe takıyorsun çalışıyor. Gider bağlantısı istemeyen bir model. Telefondan farkı yok. Bu ülkenin insanları böyle olduğu sürece bu devran değişmez. Hasarsız bir şekilde bana ulaştı 1 sene kullandım. Saçma olan garantimi niye etkiliyor olacağı.
 
Toplum olarak çok seviyoruz ben haklıyım kafasını. Size kolay gelsin. Ben şahsen seviyorum 3. sınıf ülkemi. 1. sınıf olup ta ,katliyama göz yummuyor Ülke en azından
Ülkemi sevmediğime dair herhangi bir cümle kurmadım ama sen bilirsin. Nereden nereye. Neyin katliamından bahsediyorsunuz merak ettim doğrusu.
 
Toplum olarak çok seviyoruz ben haklıyım kafasını. Size kolay gelsin. Ben şahsen seviyorum 3. sınıf ülkemi. 1. sınıf olup ta ,katliyama göz yummuyor Ülke en azından
ABD Kanada Avrupa cihazlarına 6ay 1yıl garanti veriyor. İstersen kendin kur diyor. Şirket politikasında uzatma oluyor. Telefonda da uluslararasında 1 yıl. Aslında yasal 2 yıl 90larda verilmiş güzel bir hak.
 
ABD Kanada Avrupa cihazlarına 6ay 1yıl garanti veriyor. İstersen kendin kur diyor. Şirket politikasında uzatma oluyor. Telefonda da uluslararasında 1 yıl. Aslında yasal 2 yıl 90larda verilmiş güzel bir hak.
Bizde de var da firmalar işgüzarlık yapıyor. E tabi denetim eksikliği de olunca kanun lay lay lom.
 
ABD Kanada Avrupa cihazlarına 6ay 1yıl garanti veriyor. İstersen kendin kur diyor. Şirket politikasında uzatma oluyor. Telefonda da uluslararasında 1 yıl. Aslında yasal 2 yıl 90larda verilmiş güzel bir hak.
Bizim ülkede ekonominin kötüye gitmesiyle bu tarz garanti ile alakalı şeylerde git gide kötüleşiyor. Tabi konuma göre de değişir ben Esenyurt'ta yaşıyorum ne yazık ki çoğu firma burada düzgün hizmet vermiyor.
 
Bizde de var da firmalar işgüzarlık yapıyor. E tabi denetim eksikliği de olunca kanun lay lay lom.
ticarethanenin görevi en fazla kar etmek. bunuda çeşitli bahaneleri hazırlamak.
Zaten fatura tarihinden garantiyi başlatacak, servisle oldumu kurulumdan. tüketiciye kurulumdan başlatmak hele düğün paketlerinde daha avantajlı oluyor.
Ceyizde hala devam ediyor mu? 6 aya kadar erteleme.
denetleme görevide sosyal devlette. nedense sosyal devlet tanımı sadece yoksul maaşı geliyor.
THH de kazanılması yüksek hakkı, uzatarak ne elde etmeye çalışıyorlar.
 
ticarethanenin görevi en fazla kar etmek. bunuda çeşitli bahaneleri hazırlamak.
Zaten fatura tarihinden garantiyi başlatacak, servisle oldumu kurulumdan. tüketiciye kurulumdan başlatmak hele düğün paketlerinde daha avantajlı oluyor.
Ceyizde hala devam ediyor mu? 6 aya kadar erteleme.
denetleme görevide sosyal devlette. nedense sosyal devlet tanımı sadece yoksul maaşı geliyor.
THH de kazanılması yüksek hakkı, uzatarak ne elde etmeye çalışıyorlar.
beyaz eşyada servis devreye alırken fatura sormuyor. istersen 1 sene önce satın al. devreye aldığı günden itibaren min 2 yıl garanti.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri