Neler yeni

LG 55QNED756RA Defolu Ürün ve Değişim Onaylanmaması

efetrnn

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
19 Mar 2024
Mesajlar
6
Tepki puanı
3
Puanları
3
Konum
İstanbul
İyi akşamlar başlıkta belirtilen modelin kurulum için bugün geldiler stant vesaire monte edildi takıldı, ekranda sorun yok lakin fotoğrafta gözüktüğü gibi televizyon arka kasanın üstünde açıklık vardı servis merkeze fotoğraf attı ve bir aylık süreç olacağını söyledi. Bu durumda bir ay beklemem yasal olarak normal mi ayrıca süreç hakkında bilginiz varsa yeşertebilirseniz sevinirim.IMG_2919.jpeg
 

Adem Helvacı

Everybody Dies
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
15,881
Çözümler
82
Tepki puanı
44,811
Puanları
313
Konum
Cumhuriyet Toprakları
Web sitesi
www.inceleriz.com
Ekşiciler böyle yazıyordu sanırım değil mi ''Yeşertmek'' :D

Belki de yanlış hatırlıyorum bilemedim, neyse şimdi sizin konuda sürecin 1 ay kadar olması bazen lehinize de olabiliyor fakat burada bu konunun bir kusur veya ayıp olduğuna dair elinizde servis tarafından tutulmuş rapor veya form var mı o önem teşkil eder.
 

efetrnn

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
19 Mar 2024
Mesajlar
6
Tepki puanı
3
Puanları
3
Konum
İstanbul
Ekşiciler böyle yazıyordu sanırım değil mi ''Yeşertmek'' :D

Belki de yanlış hatırlıyorum bilemedim, neyse şimdi sizin konuda sürecin 1 ay kadar olması bazen lehinize de olabiliyor fakat burada bu konunun bir kusur veya ayıp olduğuna dair elinizde servis tarafından tutulmuş rapor veya form var mı o önem teşkil eder.
Ekşi sözlük okumaktan ekşi terimleri bana da geçmiş 😂
Servis merkeze bildirdi ve bana form vesaire bırakmadı. Bir ay beklemem sonucu LG'nin mağduriyet gidermek üzere üst modelle değişimi söz konusu mu peki?
 

efetrnn

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
19 Mar 2024
Mesajlar
6
Tepki puanı
3
Puanları
3
Konum
İstanbul
Televizyonun arka kasanın üstünde açıklık var, kolide de bir iki küçük darbe var ama fotoğraftan da anlayabileceğiniz üzere o denli bir açıklık ya üretim esnasında oldu ya da büyük bir darbe aldı fakat darbe izi küçük.
Servis geldiğinde durumu fark etti ve merkeze iletti, birkaç gün sonra LG kararı çıktı: koli hasarlıdır, değişimi uygun değildir, lütfen bayinize başvurun cevabı verildi, bugün aldığım site üzerinden satıcıya yazdım ve iki gün içerisinde inceleyip sonuçlandıracaklarını söylediler. Bu durumlarda prosedüre uymayan ve benim yapabileceğim bir şey var
mı? IMG_2919.jpegWhatsApp Görsel 2024-03-21 saat 11.42.20_d12af108.jpg
 

Ekli dosyalar

  • IMG_2919.jpeg
    IMG_2919.jpeg
    57.5 KB · Görüntüleme: 3
  • WhatsApp Görsel 2024-03-21 saat 11.42.20_d12af108.jpg
    WhatsApp Görsel 2024-03-21 saat 11.42.20_d12af108.jpg
    86.6 KB · Görüntüleme: 2

Adem Helvacı

Everybody Dies
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
15,881
Çözümler
82
Tepki puanı
44,811
Puanları
313
Konum
Cumhuriyet Toprakları
Web sitesi
www.inceleriz.com
Ekşi sözlük okumaktan ekşi terimleri bana da geçmiş 😂
Servis merkeze bildirdi ve bana form vesaire bırakmadı. Bir ay beklemem sonucu LG'nin mağduriyet gidermek üzere üst modelle değişimi söz konusu mu peki?
Yani yasal anlamda zorunlu değiller ancak genelde süreç o şekilde ilerler. Tabi stok durumuna göre süreç de sonuç da hep değişik oluyor.

Bu arada ekşicep uygulamasını benim kardeşim yazdı :D
Umarım ekşicep uygulaması kullanıyorsundur :kiskis
 

efetrnn

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
19 Mar 2024
Mesajlar
6
Tepki puanı
3
Puanları
3
Konum
İstanbul
Yani yasal anlamda zorunlu değiller ancak genelde süreç o şekilde ilerler. Tabi stok durumuna göre süreç de sonuç da hep değişik oluyor.

Bu arada ekşicep uygulamasını benim kardeşim yazdı :D
Umarım ekşicep uygulaması kullanıyorsundur :kiskis
Mobilde ekşicep olmazsa olmaz :naughty
Şu an aklıma asıl takılan bayi de değiştirmezse televizyonu kullanırsam sorun olup olmayacağı çünkü 6 ay tüketici mahkemesi uzun bir süre.
 
Son düzenleme:

efetrnn

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
19 Mar 2024
Mesajlar
6
Tepki puanı
3
Puanları
3
Konum
İstanbul
Güncelleme: Dün akşam televizyonu takıp test ettim görseldeki gibi üst kısım baskıdan ötürü beyaz.
Satıcı sonuçlandırdı, LG raporu bir şey ifade etmiyor, kargo hasar tespit tutanağı gerek.
Borusan Lojistik hasar tespit tutanağını sonradan vermediğini söyledi
N11 süreç hakkında hala işlem devam ettiğini bildirdi lakin umudum yok.
Son çarem tüketici haklarına kargo teslim aldıktan hemen sonraki fotoğraf ile başvurmak olucak. @Adem Helvacı
IMG_2953.jpeg
 

Murat ALA

Moderator
Moderator
Katılım
21 Şub 2023
Mesajlar
8,921
Çözümler
45
Tepki puanı
10,307
Puanları
213
Konum
Ankara
Güncelleme: Dün akşam televizyonu takıp test ettim görseldeki gibi üst kısım baskıdan ötürü beyaz.
Satıcı sonuçlandırdı, LG raporu bir şey ifade etmiyor, kargo hasar tespit tutanağı gerek.
Borusan Lojistik hasar tespit tutanağını sonradan vermediğini söyledi
N11 süreç hakkında hala işlem devam ettiğini bildirdi lakin umudum yok.
Son çarem tüketici haklarına kargo teslim aldıktan hemen sonraki fotoğraf ile başvurmak olucak. @Adem Helvacı
Ekli dosyayı görüntüle 14271
Nasıl kabul etmiyormuş LG'nin raporunu. Mesele kargo kaynaklı değil ki LG kaynaklı. Kabul etmiyorsa satıcıyı direkt THH'ye verin tabii LG'den de değişim-iade raporu için arıza kaydı açın gelsin baksınlar.
 

efetrnn

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
19 Mar 2024
Mesajlar
6
Tepki puanı
3
Puanları
3
Konum
İstanbul
Nasıl kabul etmiyormuş LG'nin raporunu. Mesele kargo kaynaklı değil ki LG kaynaklı. Kabul etmiyorsa satıcıyı direkt THH'ye verin tabii LG'den de değişim-iade raporu için arıza kaydı açın gelsin baksınlar.
Koli hasarlı olduğu için LG raporunda değişim onaylanmadı yazıyor, satıcı LG raporunu değil kargo tespit tutanağını talep etti, lojistik firması teslim sonrası imza attığım için tutanak vermiyor. N11 hala görüşüyormuş bir ihtimal değişir olmazsa THH'ye vereceğim. LG ile de konuştum bizlik sorun yok satıcı ile görüşmeniz gerekiyor diyor.
 
Üst