Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Kocaeli Klima Önerisi *Midea All Easy Pro Alındı*

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan dost
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
@dost Üstad geçmiş olsun. Bir epilepsi hastası olarak seni ve eşini en çok ben anlarım. Keşke firma isimlerini sansürlemeseydin kimin ne olduğu ortaya çıksaydı. Neyse senin bu konunu kaydettim ben Adem abi bu aralar yoğun ona yollayacağım müsait olduğu bir zaman bakar seninle iletişime girer dert edip kafana takma.

@deLLyici hocam her mesajın genelde şakayla karışık lütfen konuları ciddiyetinden saptırma. Şakanı ortam şen şakrak olduğu zaman yaparsın.

@Adem Helvacı adem hocam galiba yarın İstanbula olacak bende İzmit te yim İstanbul İzmit çok yakın yolunun üstü adem hocama söylemişsiniz rıca etsem bir kahvemizi çayımızı işsse ağırlasak başımızdan geçeni de anlatmış oluruz canlı canlı bizi de şereflendirir rıca etsem iletirmisiniz dm den yazamadım hangi ilacı vs kullanıyorsunuz merak etmiştim ama dm kapalı galiba
 
Öncelikle hayırlı günler dilerim herkese ve gecikmeli yazmamdan dolayı da özür dilerim herkezden.

Sevgili @dost ,

Göstermiş olduğun sabır ve anlayışından dolayı çok teşekkür ederim ama maalesef bu özverinin karşılığı böyle sonuçlanmamalıydı , yaşattıklarımızdan dolayı da çok özür dilerim senden.

İlk satış esnasında Konya dan direk Derince ye giden ambar olmadığından dolayı İstanbul FG den sevk ederiz dedik fakat stok kalmadığı ve 05.Ağustos tarihinde gireceği bilgisini aldık. Derince deki servis arkadaş ile görüşmemiz neticesinde müdürümün kendisini araması sonucunda benim elimde var 1 haftalık emanet ürün verelim FG den ürünü ona sevk edeceğimiz yönünde konuştuk ve kendisinin gecen Cuma günü ürünü götürüp montaj yapacağını söyledi. Bizde @dost kardeşe kendisini 10 gün bekletmeyeceğimizi Cuma günü montajı yaptıracağımızı ilettik. @dost beni Perşembe den aradı ve Derince deki zatı muhtereme o kadar araması sonucunda ulaşamadığını Cuma gün ki montajda bir sorun olmaması yönünde rica etti evde hanımı ve çocuğu rahatsızlığını en başından beri dile getirmişti .Bizde servis arkadaş ile Cuma günü montajda bir sorun olmayacağının teyidini almak için aramaya başladık fakat telefon sürekli kapalı. Bizi bir telaş aldı ve @dost u arayarak durumu izah ettim ve müsaade edersen Cuma günü nakliye bedeli de hiç önemli değil sadece sözümüz yerini bulsun , mahcup olmayalım ve evde ki hastalarımızı rahatlatmak amaçlı Konya dan Derince üzeri İstanbul a giden bir Tır ile ürünü göndereceğimizi fakat cumartesi sabah kendisinin ürünü tır şöförü ile konuşarak ürünü teslim alması gerektiğini rica ettik. Bizde ürünü montaj yaptırmak için Kocaeli de bir servis ile konuştuk ve müşterimizin evde hastası olduğu durumunu da izah ederek . Cumartesi sabah tır ın Derince ye ulaşması halinde kendisine haber ettiğimiz taktirde cumartesi günü montajı yaptıracağının teyidini aldık ve ürünü tırcıya teslim ettik.

Cumartesi sabah tır Derince de fakat @dost a 20 km uzakta bir mesafede olduğunu ve ona yakın petrole gelmesinin zaman alacağını söyleyerek iş hızlı olması açısından @dost un 20 km gelip ürünü bulunduğu yerden alması gerektiğini söylemiş. @dost da hızlı hareket etmek adına kabul etmiş ve git gel 40 km yol yaparak klima yı teslim alıp beni bilgilendirdi, bizde cumartesi tır teslim etsin bizde mutlaka montajını yaparız diyen Kocaeli’ deki servis arkadaşı bilgilendirdik. Montajı sorgulamak için öğleden sonra tekrar aradığımda saat 18:00 e kadar ekiplerin uğrayacağını ve bir takım ya sabır dedirten sözler sarfetmesine rağmen mahcubiyet olmasın diye sessiz kalarak gün sonuna kadar bekledik. Maalesef ki Kocaeli’ndeki zatı muhteremde sözünün arkasında durmamıştı ve bizi mahcup etmişti. Durumu @Dost’ a ilettim ve aynı tırcı dönüş yolunda ise arayıp konuşacağım ve Konya nakliyesini de kendi ödemek süretiyle ürünü iade etmek istediğini söyledi. Sözün bittiği yere gelmiştik ve kendinden özür dileyerek nasıl uygun görüyorsan öyle yapalım dedim ve sonuçta cumartesi akşam 19:00 sularında aynı tırcı Konya dönüş yoluna geçmiş ürünü @dost dan teslim alıp Konya ya doğru yola çıkmıştı ki Kocaeli’ndeki zatı muhterem beni aradı ve ürünü keşke Konya ya çekmeyip ona spotçu mantığında bir fiyata kendisine vermemi söyledi. Çok gerilmiştim zaten ve uzatıp kimseyi kırmakta istemiyordum hadi arkadaş işine git konuşmayalım dedim kapattım.

Maalesef ki olayın özeti olarak bazı ego sahibi arkadaşlar ellerinde ürün olmamasına rağmen kendi bölgelerine bir başkasının ürün satmasını hazmedemeyip , yalanlarla müşteri satıcı ilişkisini bozarak insanları mağdur edip ,markaya da zarar vermişlerdir.

Sevgili @dost, senden , eşinden ve çocuğunda özür diliyorum, keşke böyle olmasaydı…
 
Öncelikle hayırlı günler dilerim herkese ve gecikmeli yazmamdan dolayı da özür dilerim herkezden.

Sevgili @dost ,

Göstermiş olduğun sabır ve anlayışından dolayı çok teşekkür ederim ama maalesef bu özverinin karşılığı böyle sonuçlanmamalıydı , yaşattıklarımızdan dolayı da çok özür dilerim senden.

İlk satış esnasında Konya dan direk Derince ye giden ambar olmadığından dolayı İstanbul FG den sevk ederiz dedik fakat stok kalmadığı ve 05.Ağustos tarihinde gireceği bilgisini aldık. Derince deki servis arkadaş ile görüşmemiz neticesinde müdürümün kendisini araması sonucunda benim elimde var 1 haftalık emanet ürün verelim FG den ürünü ona sevk edeceğimiz yönünde konuştuk ve kendisinin gecen Cuma günü ürünü götürüp montaj yapacağını söyledi. Bizde @dost kardeşe kendisini 10 gün bekletmeyeceğimizi Cuma günü montajı yaptıracağımızı ilettik. @dost beni Perşembe den aradı ve Derince deki zatı muhtereme o kadar araması sonucunda ulaşamadığını Cuma gün ki montajda bir sorun olmaması yönünde rica etti evde hanımı ve çocuğu rahatsızlığını en başından beri dile getirmişti .Bizde servis arkadaş ile Cuma günü montajda bir sorun olmayacağının teyidini almak için aramaya başladık fakat telefon sürekli kapalı. Bizi bir telaş aldı ve @dost u arayarak durumu izah ettim ve müsaade edersen Cuma günü nakliye bedeli de hiç önemli değil sadece sözümüz yerini bulsun , mahcup olmayalım ve evde ki hastalarımızı rahatlatmak amaçlı Konya dan Derince üzeri İstanbul a giden bir Tır ile ürünü göndereceğimizi fakat cumartesi sabah kendisinin ürünü tır şöförü ile konuşarak ürünü teslim alması gerektiğini rica ettik. Bizde ürünü montaj yaptırmak için Kocaeli de bir servis ile konuştuk ve müşterimizin evde hastası olduğu durumunu da izah ederek . Cumartesi sabah tır ın Derince ye ulaşması halinde kendisine haber ettiğimiz taktirde cumartesi günü montajı yaptıracağının teyidini aldık ve ürünü tırcıya teslim ettik.

Cumartesi sabah tır Derince de fakat @dost a 20 km uzakta bir mesafede olduğunu ve ona yakın petrole gelmesinin zaman alacağını söyleyerek iş hızlı olması açısından @dost un 20 km gelip ürünü bulunduğu yerden alması gerektiğini söylemiş. @dost da hızlı hareket etmek adına kabul etmiş ve git gel 40 km yol yaparak klima yı teslim alıp beni bilgilendirdi, bizde cumartesi tır teslim etsin bizde mutlaka montajını yaparız diyen Kocaeli’ deki servis arkadaşı bilgilendirdik. Montajı sorgulamak için öğleden sonra tekrar aradığımda saat 18:00 e kadar ekiplerin uğrayacağını ve bir takım ya sabır dedirten sözler sarfetmesine rağmen mahcubiyet olmasın diye sessiz kalarak gün sonuna kadar bekledik. Maalesef ki Kocaeli’ndeki zatı muhteremde sözünün arkasında durmamıştı ve bizi mahcup etmişti. Durumu @Dost’ a ilettim ve aynı tırcı dönüş yolunda ise arayıp konuşacağım ve Konya nakliyesini de kendi ödemek süretiyle ürünü iade etmek istediğini söyledi. Sözün bittiği yere gelmiştik ve kendinden özür dileyerek nasıl uygun görüyorsan öyle yapalım dedim ve sonuçta cumartesi akşam 19:00 sularında aynı tırcı Konya dönüş yoluna geçmiş ürünü @dost dan teslim alıp Konya ya doğru yola çıkmıştı ki Kocaeli’ndeki zatı muhterem beni aradı ve ürünü keşke Konya ya çekmeyip ona spotçu mantığında bir fiyata kendisine vermemi söyledi. Çok gerilmiştim zaten ve uzatıp kimseyi kırmakta istemiyordum hadi arkadaş işine git konuşmayalım dedim kapattım.

Maalesef ki olayın özeti olarak bazı ego sahibi arkadaşlar ellerinde ürün olmamasına rağmen kendi bölgelerine bir başkasının ürün satmasını hazmedemeyip , yalanlarla müşteri satıcı ilişkisini bozarak insanları mağdur edip ,markaya da zarar vermişlerdir.

Sevgili @dost, senden , eşinden ve çocuğunda özür diliyorum, keşke böyle olmasaydı…

Estağ abi özür dileyecek en son kişi sensin. Asıl ben özür dilerim vaktini aldım. Bu yaşıma geldim tanıdığım en dürüst, namuslu esnafsın. Kendi cebinden nakliye ücreti verdin yeter ki işim görülsün diye buradaki bayilere montaj ücreti vermeyi göze aldın ben kabul etmedim iyi ki varsın sağ ol var ol. Ama şu noktayı bilmiyordum "Konya ya doğru yola çıkmıştı ki Kocaeli’ndeki zatı muhterem beni aradı ve ürünü keşke Konya ya çekmeyip ona spotçu mantığında bir fiyata kendisine vermemi söyledi. Çok gerilmiştim zaten ve uzatıp kimseyi kırmakta istemiyordum hadi arkadaş işine git konuşmayalım dedim kapattım." Şu kısım için sana ayrıca teşekkür ediyorum şimdi öğrendim. Adam yaptığı yanlış için özür dilemek yerine yangından mal kaçırır hesabı geri yollama bana sat krizden fırsat çıkarma peşinde! Çok şükür böyle esnaflara Midea'dan ürün alarak para kazandırmak nasip olmadı. Bir sözüm de Midea yöneticilerine yazık böyle insanlara bayilik veriyorsunuz daha kendi bayi arkadaşlarına müdürlerine verdikleri sözleri tutmuyorlar. Midea vs fark etmez artık en ufak bir elektronik alet alırken servis ve bayisini öğrenmeden almayacağım bize biraz maddi manevi zarara sebep olarak öğretti bu insanlar. Yapacak bir şey yok bu sene klima almak daha nasip olmaz hasta insanlar olmasına rağmen sorduğum herkes 1 ay sonraya gün veriyor nasip değilmiş. Ama bir taraftan da Yavuz Adak abimiz gibi temiz insanlarda var Allah sayılarınızı arttırsın sizin gibi insanların iyi ki varsınız. Sizin gibi dürüst esnaflar @Adem Helvacı hocam gibi haksızlığa boyun eğmeyenler bu kirli insanların oluşturduğu bu girdap ve kaosta fenerler gibisiniz, Allah ömrünüzün sonuna kadar fenerliğini bozmasın. Teşekkür ederim.
 
Öncelikle hayırlı günler dilerim herkese ve gecikmeli yazmamdan dolayı da özür dilerim herkezden.

Sevgili @dost ,

Göstermiş olduğun sabır ve anlayışından dolayı çok teşekkür ederim ama maalesef bu özverinin karşılığı böyle sonuçlanmamalıydı , yaşattıklarımızdan dolayı da çok özür dilerim senden.

İlk satış esnasında Konya dan direk Derince ye giden ambar olmadığından dolayı İstanbul FG den sevk ederiz dedik fakat stok kalmadığı ve 05.Ağustos tarihinde gireceği bilgisini aldık. Derince deki servis arkadaş ile görüşmemiz neticesinde müdürümün kendisini araması sonucunda benim elimde var 1 haftalık emanet ürün verelim FG den ürünü ona sevk edeceğimiz yönünde konuştuk ve kendisinin gecen Cuma günü ürünü götürüp montaj yapacağını söyledi. Bizde @dost kardeşe kendisini 10 gün bekletmeyeceğimizi Cuma günü montajı yaptıracağımızı ilettik. @dost beni Perşembe den aradı ve Derince deki zatı muhtereme o kadar araması sonucunda ulaşamadığını Cuma gün ki montajda bir sorun olmaması yönünde rica etti evde hanımı ve çocuğu rahatsızlığını en başından beri dile getirmişti .Bizde servis arkadaş ile Cuma günü montajda bir sorun olmayacağının teyidini almak için aramaya başladık fakat telefon sürekli kapalı. Bizi bir telaş aldı ve @dost u arayarak durumu izah ettim ve müsaade edersen Cuma günü nakliye bedeli de hiç önemli değil sadece sözümüz yerini bulsun , mahcup olmayalım ve evde ki hastalarımızı rahatlatmak amaçlı Konya dan Derince üzeri İstanbul a giden bir Tır ile ürünü göndereceğimizi fakat cumartesi sabah kendisinin ürünü tır şöförü ile konuşarak ürünü teslim alması gerektiğini rica ettik. Bizde ürünü montaj yaptırmak için Kocaeli de bir servis ile konuştuk ve müşterimizin evde hastası olduğu durumunu da izah ederek . Cumartesi sabah tır ın Derince ye ulaşması halinde kendisine haber ettiğimiz taktirde cumartesi günü montajı yaptıracağının teyidini aldık ve ürünü tırcıya teslim ettik.

Cumartesi sabah tır Derince de fakat @dost a 20 km uzakta bir mesafede olduğunu ve ona yakın petrole gelmesinin zaman alacağını söyleyerek iş hızlı olması açısından @dost un 20 km gelip ürünü bulunduğu yerden alması gerektiğini söylemiş. @dost da hızlı hareket etmek adına kabul etmiş ve git gel 40 km yol yaparak klima yı teslim alıp beni bilgilendirdi, bizde cumartesi tır teslim etsin bizde mutlaka montajını yaparız diyen Kocaeli’ deki servis arkadaşı bilgilendirdik. Montajı sorgulamak için öğleden sonra tekrar aradığımda saat 18:00 e kadar ekiplerin uğrayacağını ve bir takım ya sabır dedirten sözler sarfetmesine rağmen mahcubiyet olmasın diye sessiz kalarak gün sonuna kadar bekledik. Maalesef ki Kocaeli’ndeki zatı muhteremde sözünün arkasında durmamıştı ve bizi mahcup etmişti. Durumu @Dost’ a ilettim ve aynı tırcı dönüş yolunda ise arayıp konuşacağım ve Konya nakliyesini de kendi ödemek süretiyle ürünü iade etmek istediğini söyledi. Sözün bittiği yere gelmiştik ve kendinden özür dileyerek nasıl uygun görüyorsan öyle yapalım dedim ve sonuçta cumartesi akşam 19:00 sularında aynı tırcı Konya dönüş yoluna geçmiş ürünü @dost dan teslim alıp Konya ya doğru yola çıkmıştı ki Kocaeli’ndeki zatı muhterem beni aradı ve ürünü keşke Konya ya çekmeyip ona spotçu mantığında bir fiyata kendisine vermemi söyledi. Çok gerilmiştim zaten ve uzatıp kimseyi kırmakta istemiyordum hadi arkadaş işine git konuşmayalım dedim kapattım.

Maalesef ki olayın özeti olarak bazı ego sahibi arkadaşlar ellerinde ürün olmamasına rağmen kendi bölgelerine bir başkasının ürün satmasını hazmedemeyip , yalanlarla müşteri satıcı ilişkisini bozarak insanları mağdur edip ,markaya da zarar vermişlerdir.

Sevgili @dost, senden , eşinden ve çocuğunda özür diliyorum, keşke böyle olmasaydı…

Estağ abi özür dileyecek en son kişi sensin. Asıl ben özür dilerim vaktini aldım. Bu yaşıma geldim tanıdığım en dürüst, namuslu esnafsın. Kendi cebinden nakliye ücreti verdin yeter ki işim görülsün diye buradaki bayilere montaj ücreti vermeyi göze aldın ben kabul etmedim iyi ki varsın sağ ol var ol. Ama şu noktayı bilmiyordum "Konya ya doğru yola çıkmıştı ki Kocaeli’ndeki zatı muhterem beni aradı ve ürünü keşke Konya ya çekmeyip ona spotçu mantığında bir fiyata kendisine vermemi söyledi. Çok gerilmiştim zaten ve uzatıp kimseyi kırmakta istemiyordum hadi arkadaş işine git konuşmayalım dedim kapattım." Şu kısım için sana ayrıca teşekkür ediyorum şimdi öğrendim. Adam yaptığı yanlış için özür dilemek yerine yangından mal kaçırır hesabı geri yollama bana sat krizden fırsat çıkarma peşinde! Çok şükür böyle esnaflara Midea'dan ürün alarak para kazandırmak nasip olmadı. Bir sözüm de Midea yöneticilerine yazık böyle insanlara bayilik veriyorsunuz daha kendi bayi arkadaşlarına müdürlerine verdikleri sözleri tutmuyorlar. Midea vs fark etmez artık en ufak bir elektronik alet alırken servis ve bayisini öğrenmeden almayacağım bize biraz maddi manevi zarara sebep olarak öğretti bu insanlar. Yapacak bir şey yok bu sene klima almak daha nasip olmaz hasta insanlar olmasına rağmen sorduğum herkes 1 ay sonraya gün veriyor nasip değilmiş. Ama bir taraftan da Yavuz Adak abimiz gibi temiz insanlarda var Allah sayılarınızı arttırsın sizin gibi insanların iyi ki varsınız. Sizin gibi dürüst esnaflar @Adem Helvacı hocam gibi haksızlığa boyun eğmeyenler bu kirli insanların oluşturduğu bu girdap ve kaosta fenerler gibisiniz, Allah ömrünüzün sonuna kadar fenerliğini bozmasın. Teşekkür ederim.


Dostlar ikinizden de alıntı yapıyor, ikinize de sesleniyorum.

Zatı muhteremlere, X ve Y lere gerek yok, bu tarz ne kadar DANGOZ varsa ifşa edin, veya siz uğraşmayın bana bilgilerini ulaştırın ben ifşa ederim ve bu tarz iş ahlakından yoksun olanların illerine de ambargo uygulayalım gerekirse hep birlikte.

Kardeşim ''Benim elimde yoksa kimseden satın almasın'' gibi bir mantık nasıl bir mantıktır böyle?
Elinde mal olsa senden alacaktı vatandaş? Sende yokmuş başkasından almış, git sen de montajını yap montaj bede4lince kazan. Elinde mal olmadığına göre satamıyorsun, satamadığına göre de iş yapamıyorsun yani boştasın demektir. Bu da demek oluyor ki YALAN söylüyorsun.

@Erinç Aşıcıoğlu bu konu öyle ''ondan almış şuna gitmiş şu söylemiş bu da takmamış mevzusu değil bakın satıcı taraf bile dakika dakika olan biteni anlatıyor. Bu yaşananlara sebep olan iki işletme ile ilgili bir hesap sorulmazsa bu tüketici kendi içerisinde bunu hesabını markaya sorar bilginiz olsun.

Beni tanır bilirsin, Trabzon, Isparta, Gaizantep illerinize uyguladığım boykotu genişletirim ve sosyal mecrada yayın yapar ''Bu illerde Midea almayın, ürün iyi olsa da servisleri BOKTAN'' der geçerim.

Vatandaş Midea klima satın almak istiyor üstüne bir de dert çekiyor. Ne için? Tamam abi klimanız iyi güzel ama alternatifsiz de değil yani.
 
Dostlar ikinizden de alıntı yapıyor, ikinize de sesleniyorum.

Zatı muhteremlere, X ve Y lere gerek yok, bu tarz ne kadar DANGOZ varsa ifşa edin, veya siz uğraşmayın bana bilgilerini ulaştırın ben ifşa ederim ve bu tarz iş ahlakından yoksun olanların illerine de ambargo uygulayalım gerekirse hep birlikte.

Kardeşim ''Benim elimde yoksa kimseden satın almasın'' gibi bir mantık nasıl bir mantıktır böyle?
Elinde mal olsa senden alacaktı vatandaş? Sende yokmuş başkasından almış, git sen de montajını yap montaj bede4lince kazan. Elinde mal olmadığına göre satamıyorsun, satamadığına göre de iş yapamıyorsun yani boştasın demektir. Bu da demek oluyor ki YALAN söylüyorsun.

@Erinç Aşıcıoğlu bu konu öyle ''ondan almış şuna gitmiş şu söylemiş bu da takmamış mevzusu değil bakın satıcı taraf bile dakika dakika olan biteni anlatıyor. Bu yaşananlara sebep olan iki işletme ile ilgili bir hesap sorulmazsa bu tüketici kendi içerisinde bunu hesabını markaya sorar bilginiz olsun.

Beni tanır bilirsin, Trabzon, Isparta, Gaizantep illerinize uyguladığım boykotu genişletirim ve sosyal mecrada yayın yapar ''Bu illerde Midea almayın, ürün iyi olsa da servisleri BOKTAN'' der geçerim.

Vatandaş Midea klima satın almak istiyor üstüne bir de dert çekiyor. Ne için? Tamam abi klimanız iyi güzel ama alternatifsiz de değil yani.

Kocaman bir :clap2
Adem hoca aldı eline küsküyü :sopa1
 
Dostlar ikinizden de alıntı yapıyor, ikinize de sesleniyorum.

Zatı muhteremlere, X ve Y lere gerek yok, bu tarz ne kadar DANGOZ varsa ifşa edin, veya siz uğraşmayın bana bilgilerini ulaştırın ben ifşa ederim ve bu tarz iş ahlakından yoksun olanların illerine de ambargo uygulayalım gerekirse hep birlikte.

Kardeşim ''Benim elimde yoksa kimseden satın almasın'' gibi bir mantık nasıl bir mantıktır böyle?
Elinde mal olsa senden alacaktı vatandaş? Sende yokmuş başkasından almış, git sen de montajını yap montaj bede4lince kazan. Elinde mal olmadığına göre satamıyorsun, satamadığına göre de iş yapamıyorsun yani boştasın demektir. Bu da demek oluyor ki YALAN söylüyorsun.

@Erinç Aşıcıoğlu bu konu öyle ''ondan almış şuna gitmiş şu söylemiş bu da takmamış mevzusu değil bakın satıcı taraf bile dakika dakika olan biteni anlatıyor. Bu yaşananlara sebep olan iki işletme ile ilgili bir hesap sorulmazsa bu tüketici kendi içerisinde bunu hesabını markaya sorar bilginiz olsun.

Beni tanır bilirsin, Trabzon, Isparta, Gaizantep illerinize uyguladığım boykotu genişletirim ve sosyal mecrada yayın yapar ''Bu illerde Midea almayın, ürün iyi olsa da servisleri BOKTAN'' der geçerim.

Vatandaş Midea klima satın almak istiyor üstüne bir de dert çekiyor. Ne için? Tamam abi klimanız iyi güzel ama alternatifsiz de değil yani.
@Adem Helvacı Hocam öncelikle ilgi ve alakanız için çok teşekkür ederim. Servis bilgilerini adem.helvaci@out... mail adresinize yolladım konu başlığı "Midea Klima Alamama! Serüvenim (Almadan önce okumanız önerilir)" bu olarak. Ben bir tüketici olarak en fazla artık Midea almam etrafıma da önermem bu yaşadıklarımı anlatarak yapabileceğim başka bir şey olmaz çünkü kapasitem bu kadar. Yaklaşık 3 haftalık bu süreç bizi Maddi Manevi Psikolojik baya yıprattı ve mağdur etti aslında ben her şeyi kuralına göre oynadım klima almadan burada konu bile açtım hangi bayiden almalıyım diye https://inceleriz.com/forum/konular...li-guvenilir-nereden-alinir.8631/#post-127252 umarım bu olay bir milat olur başka insanlar da mağdur olmaması adına yetkililer daha iyi servis ve bayiler ile anlaşır.
 
Burada @toptanklima.com ayrı tutup bana mailden yolladığınız, X ve Y olarak tanımladığınız işletmeler ile ilgili inisiyatif artık bende merak etmeyin.
Gerek arka plan faaliyetleri ve gerekse sosyal mecrada ben bu işin peşini bırakmam.
Meydan boş değil kardeşim, bu tüketici de sizin oyuncağınız değil, aklınızı alırız ne olduğunu bile anlamazsınız.
Hadsizler..
 
Burada @toptanklima.com ayrı tutup bana mailden yolladığınız, X ve Y olarak tanımladığınız işletmeler ile ilgili inisiyatif artık bende merak etmeyin.
Gerek arka plan faaliyetleri ve gerekse sosyal mecrada ben bu işin peşini bırakmam.
Meydan boş değil kardeşim, bu tüketici de sizin oyuncağınız değil, aklınızı alırız ne olduğunu bile anlamazsınız.
Hadsizler..
Çok teşekkür ederim. Evet @toptanklima.com bu süreçte yanımda olan ve oda benim gibi kendi cebinden nakliye ücreti ödeyen maddi manevi yıpranan bir insan onun hakkı ödenmez iyi ki var o ve onun gibi insanlar..
 
Evet arkadaşlar finale geldik :) sağolsun pazartesi günü FG europe müdürü Turgut bey @Adem Helvacı abimiz vesilesi ile aradı yaşadığım sıkıntılı süreç için üzgün olduğunu belirtti istersem konuda belirttiğim Kocaeli de bulunan X-Y firmaları ile irtiba geçip bana klima sağlayacabileceğini belirtti. Bende tabi o firmalar ile iş yapmak istemediğimi belirtip teşekkür ettim. O zaman İstanbuldan bakayım size haber veriyim dedi o zaman olur dedim ve arkadaşlar sağolsun hemen RÜYA MÜHENDISLIK SANAYI VE TICARET LIMITED SIRKETI servisi Eyyüp bey aradı ellerinde midea easy pro da extreme save de olduğunu iletti easy pro 12 olmasını istedim sağolsun piyasanın altına bir fiyat ile satabileceğini yarın gelip kuracağını söyledi ve bugün direk gelip kurulumu gerçekleştirdi. 3 saat kurulama vakit harcadılar resim de görüldüğü gibi her türlü detayına kadar ellerinden geleni yaptılar yarım saat vakumlama yapıldı elektirik süpürgesi ile kendileri süpürdü benim elimi sürmeme izin bile vermediler sigorta hattına kadar kabloyu çektiler gerçekten böyle kaliteli servislerin olması Midea ya bakış açımı değiştirdi coğrafya kaderdir malesef yaşadığım il de böyle bir servis olmadığını için üzgünüm ama adamlar 60 km yol yapıp geldiler iyiki varsınız. Teşekkür ederim Turgut bey ve RÜYA MÜHENDISLIK ekibi arkadaşlara ve Eyyüp bey'e özellikle. Tabi bir teşekkür de Yavuz adak abime @toptanklima.com baştan beri elinden geleni yaptığın için çok teşekkür ederim abi. @Adem Helvacı hocama zaten ne kadar teşekkür etsem azdır iyiki varsınız sağolun varolun. @deLLyici kardeş maalesef başka bir ürün de tlc dene imkanım olur umarım. @Murat ALA kardeşim başlığı midea easy pro modeli alındı veya midea klima alma serüvenim diye değiştirebilirsen çok sevinirim.


2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg
 
Son düzenleme:
Evet arkadaşlar finale geldik :) sağolsun pazartesi günü FG europe müdürü Turgut bey @Adem Helvacı abimiz vesilesi ile aradı yaşadığım sıkıntılı süreç için üzgün olduğunu belirtti istersem konuda belirttiğim Kocaeli de bulunan X-Y firmaları ile irtiba geçip bana klima sağlayacabileceğini belirtti. Bende tabi o firmalar ile iş yapmak istemediğimi belirtip teşekkür ettim. O zaman İstanbuldan bakayım size haber veriyim dedi o zaman olur dedim ve arkadaşlar sağolsun hemen RÜYA MÜHENDISLIK SANAYI VE TICARET LIMITED SIRKETI servisi Eyyüp bey aradı ellerinde midea easy pro da extreme save de olduğunu iletti easy pro 12 olmasını istedim sağolsun piyasanın altına bir fiyat ile satabileceğini yarın gelip kuracağını söyledi ve bugün direk gelip kurulumu gerçekleştirdi. 3 saat kurulama vakit harcadılar resim de görüldüğü gibi her türlü detayına kadar ellerinden geleni yaptılar yarım saat vakumlama yapıldı elektirik süpürgesi ile kendileri süpürdü benim elimi sürmeme izin bile vermediler sigorta hattına kadar kabloyu çektiler gerçekten böyle kaliteli servislerin olması Midea ya bakış açımı değiştirdi coğrafya kaderdir malesef yaşadığım il de böyle bir servis olmadığını için üzgünüm ama adamlar 60 km yol yapıp geldiler iyiki varsınız. Teşekkür ederim Turgut bey ve RÜYA MÜHENDISLIK ekibi arkadaşlara ve Eyyüp bey'e özellikle. Tabi bir teşekkür de Yavuz adak abime @toptanklima.com baştan beri elinden geleni yaptığın için çok teşekkür ederim abi. @Adem Helvacı hocama zaten ne kadar teşekkür etsem azdır iyiki varsınız sağolun varolun. @deLLyici kardeş maalesef başka bir ürün de tlc dene imkanım olur umarım. @Murat ALA kardeşim başlığı midea easy pro modeli alındı veya midea klima alma serüvenim diye değiştirebilirsen çok sevinirim.
Oncelikle hayirli olsun mutlu olman ve işinin çozulmesi beni cok mutlu etti seni mutlu etmeleri beni daha cok mutlu etti 🤌 😅 artik mutluluk emojisi bol bol atabilirimm
 
@dost Abi sıkıntılı bir sürecin ardından
Markası ne olursa olsun içine sinerek bir klima sahibi olduğun için inanki kendim gibi sevindim.
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın inşallah.
Seninle klimadaş olduk 😀
 
@dost Abi sıkıntılı bir sürecin ardından
Markası ne olursa olsun içine sinerek bir klima sahibi olduğun için inanki kendim gibi sevindim.
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın inşallah.
Seninle klimadaş olduk 😀
Bu durum beni üzdü tcl alamadik diye sizi aep ciler 😅😅
 
Güzel günlerde sorunsuz kullanmanızı dilerim.
Bizi genelde Midea reklamcısı diye lanse etmeye gayret etseler de bu iş reklam işi değil, firmalar ile bağlantıda kalabilme ve vatandaş adına sorunların çözülmesine vesile olabilme işidir. Şimdi şu kardeşimizin sorununun çözülmesi için sadece ama sadece tek bir telefon görüşmesi yaptım, telefon elime mi yapıştı? Bu bağlantılarımız olmasa hemen her markada vatandaş sorun yaşadığında nasıl araya girip yardımcı olabileceğiz?

Bir telefonla 60km mesafeden farklı servisi ürün ile birlikte gönderip 1 günde montaj yaptırabiliyorsak bu durum aramızdaki saygı bağından kaynaklıdır. Elbette eksikleri ksuurlaroı görüp eleştireceğiz, halen tüm eksik ve kusurları kendi içimizde listeliyoruz ve bu konuda sevgili @gölge46 kardeşimin hakkını yiyemem inanılmaz bir arşivci kendisi ve bir numaralı destek unsurum diyebilirim.

Tüm tespitlerimizi raporlayıp ÇİN merkeze ulaşmasını sağlıyoruz, yapabilen varsa buyursun. Öyle Midea global adresini internetten bulup mail atmaktan bahsetmiyorum, Direkt üretime, mühendislerin önüne geri bildirim yapıp ürün iyileştirmesi yaptırtabilecek olan varsa lütfen buyrusun biz çekilelim, kendileri yapsın veya sağda solda gereksiz polemiklere vesile olmasınlar.

FG nin de eleştirilecek çok yönü var ve bunu da açık açık yapıyoruz. Nerede kimin ne kusuru varsa biz affetmeyiz kardeşim çatır çatır yazar söyleriz gerisini firmalar ve temsilcileri kendileri düşünsün.

Vatandaşa cart curt eden herkese gerektiği itina ile cevabı verilir nokta net.
 
Senden c-fresh ayrıntılı inceleme beklerim usta çok merak ettim o klimayı.
Bu arada senin makinada hayırlı olsun güle güle kullan.
Marka ne olursa olsun gardaşık 🫶
Bizimkiler c-fresh 1.0 geciyor disaridan oksijeni aliyor. 2.0 yurt disinda belli basli ulkelerdr varmis oda icerdeki havayi disari atiyormus o kadar detayli anlaticam ki üffff🤌😅
 
Oncelikle hayirli olsun mutlu olman ve işinin çozulmesi beni cok mutlu etti seni mutlu etmeleri beni daha cok mutlu etti 🤌 😅 artik mutluluk emojisi bol bol atabilirimm
Eyvallah :)
@dost Abi sıkıntılı bir sürecin ardından
Markası ne olursa olsun içine sinerek bir klima sahibi olduğun için inanki kendim gibi sevindim.
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın inşallah.
Seninle klimadaş olduk 😀
eyvallah ustad teşekkür ederim nelere dikkat etmem gerek nasıl temizleriz vs beraber hareket edelim pek fazla bilgim yok klima konusunda
Güzel günlerde sorunsuz kullanmanızı dilerim.
Bizi genelde Midea reklamcısı diye lanse etmeye gayret etseler de bu iş reklam işi değil, firmalar ile bağlantıda kalabilme ve vatandaş adına sorunların çözülmesine vesile olabilme işidir. Şimdi şu kardeşimizin sorununun çözülmesi için sadece ama sadece tek bir telefon görüşmesi yaptım, telefon elime mi yapıştı? Bu bağlantılarımız olmasa hemen her markada vatandaş sorun yaşadığında nasıl araya girip yardımcı olabileceğiz?

Bir telefonla 60km mesafeden farklı servisi ürün ile birlikte gönderip 1 günde montaj yaptırabiliyorsak bu durum aramızdaki saygı bağından kaynaklıdır. Elbette eksikleri ksuurlaroı görüp eleştireceğiz, halen tüm eksik ve kusurları kendi içimizde listeliyoruz ve bu konuda sevgili @gölge46 kardeşimin hakkını yiyemem inanılmaz bir arşivci kendisi ve bir numaralı destek unsurum diyebilirim.

Tüm tespitlerimizi raporlayıp ÇİN merkeze ulaşmasını sağlıyoruz, yapabilen varsa buyursun. Öyle Midea global adresini internetten bulup mail atmaktan bahsetmiyorum, Direkt üretime, mühendislerin önüne geri bildirim yapıp ürün iyileştirmesi yaptırtabilecek olan varsa lütfen buyrusun biz çekilelim, kendileri yapsın veya sağda solda gereksiz polemiklere vesile olmasınlar.

FG nin de eleştirilecek çok yönü var ve bunu da açık açık yapıyoruz. Nerede kimin ne kusuru varsa biz affetmeyiz kardeşim çatır çatır yazar söyleriz gerisini firmalar ve temsilcileri kendileri düşünsün.

Vatandaşa cart curt eden herkese gerektiği itina ile cevabı verilir nokta net.
Teşekkür ederim adem hocam iyi ki varsınız. Kafama koymuştum bir daha kesinlikle Midea almam diye ama sizin bu gayretiniz ve anında geri dönüş beni çok etkiledi siz olmasanız ne Midea bilirdik ne doğru dürüst esnaf görebilirdik iyi ki varsınız iyi ki var inceliriz.com
 
eyvallah ustad teşekkür ederim nelere dikkat etmem gerek nasıl temizleriz vs beraber hareket edelim pek fazla bilgim yok klima konusunda
Abi temizlik konusu konuma göre ortamın toz durumuna göre değişir.

Örneğin benim evin konumu çok tozlu filtre 15 gün bile dayanmıyor 15 20 güne bir klimayı kapatıp filtre temizliği yapıyorum filtresi üstte mıknatıslı sistem komple takıp çıkarmak çok basit yıkayacak zaman çeşme suyu ile duş başlığı tutup yıkanabilir.

Kullanım olayıda kişiye göre değişir biz yaklaşık 17 18m2 odada 2 kişi kapı kapalı 27° 26° set normal mod otomatik fanda kullanıyoruz yetip artıyor yeri geliyor 26° bile ufaktan üşütüyor
Misafirim olupta 5 6 kişi olunca seti duruma göre ayarlıyorum.

Yani tamamen size bağlı hangi derecede rahat ediyorsanız ona göre ayarlayın fan hızıda size bağlı ister otomatik ister orta ister yüksek fan.

Toparlayacak olursak aslında Dikkat edecek bir durum yok kendinize dikkat edin yeter normal modda 26 27° hangisi uygunsa çalıştırın kendi haline bırakın özellikle normal modda işini çok iyi yapıyor rahatınıza bakın.

Ağır bakımları kirlenme durumuna göre 1 veya 2 yılı bulabilir onu şimdiden kafanıza takmayın
Başka aklınıza takılan durum olursa hep birlikte yardımcı oluruz.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri