30 Aralık'ta Türk Telekom’a numara taşıma başvurusu yaptım. Dijital Kurye kimliğimin ön ve arka yüzünün fotoğrafını çekti, kimliği çipli cihazda onayladı ve işlemi tamamladı. 31 Aralık’ta TT’den SMS geldi: “Kimlik uyuşmazlığı nedeniyle işlem reddedildi.”
Bu mesaj üzerine kullandığım NetGSM’i aradım, “Evraklarda eksik ya da hatalı bilgi olduğu” söylendi. Ancak kimlik bilgilerim doğru ve Dijital Kurye işlemleri eksiksiz tamamladı. Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradığımda “Dijital Kurye ile görüşün” denildi. Dijital Kurye ise “Tüm işlemler eksiksiz, Türk Telekom’a başvurun” dedi.
Tekrar TT müşteri hizmetlerini aradığımda NetGSM’e yönlendirildim. NetGSM, Türk Telekom’un evrakları eksik ya da hatalı gönderdiğini söyledi. Bu süreçte sürekli iki taraf arasında gidip geldim ve kimse çözüm sunmadı.
Tekrar TT'yi aradığımda operatör Dilek hanım bana Kimliğimi tekrar gönderirsem başvurumu güncelleyeceklerini söyledi. Tekrar kimliğimi gönderdim ve aradığımda başka bir çalışan bu sefer başvurumun iptal edildiğini, yeniden başvurmam gerektiğini ve 180TL'lik 20GB paketten faydalanamayacağımı söylediler.
Sonuç olarak numara taşıma işlemi iptal edildi ve kampanyalı tarifeden yararlanma hakkım kayboldu. Eğer kimlik bilgilerimde hata varsa neden bu süreçte uyarılmadım? Kimlik bilgilerimle NETGSM abonesi olabiliyorken neden TT abonesi olamıyorum. Hata yoksa NetGSM neden işlemi reddetti? Tüm bu hatanın ve mağduriyetin sorumlusu kim? Sorunun benden kaynaklandığını düşünmüyorum bu olaydan dolayı neden 450TL'lik yeni tarife fiyatlarına mecbur bırakıldım? Bu konuyla ilgili THH'ye başvuruda bulunabilir miyim? Ne önerirsiniz
Bu mesaj üzerine kullandığım NetGSM’i aradım, “Evraklarda eksik ya da hatalı bilgi olduğu” söylendi. Ancak kimlik bilgilerim doğru ve Dijital Kurye işlemleri eksiksiz tamamladı. Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradığımda “Dijital Kurye ile görüşün” denildi. Dijital Kurye ise “Tüm işlemler eksiksiz, Türk Telekom’a başvurun” dedi.
Tekrar TT müşteri hizmetlerini aradığımda NetGSM’e yönlendirildim. NetGSM, Türk Telekom’un evrakları eksik ya da hatalı gönderdiğini söyledi. Bu süreçte sürekli iki taraf arasında gidip geldim ve kimse çözüm sunmadı.
Tekrar TT'yi aradığımda operatör Dilek hanım bana Kimliğimi tekrar gönderirsem başvurumu güncelleyeceklerini söyledi. Tekrar kimliğimi gönderdim ve aradığımda başka bir çalışan bu sefer başvurumun iptal edildiğini, yeniden başvurmam gerektiğini ve 180TL'lik 20GB paketten faydalanamayacağımı söylediler.
Sonuç olarak numara taşıma işlemi iptal edildi ve kampanyalı tarifeden yararlanma hakkım kayboldu. Eğer kimlik bilgilerimde hata varsa neden bu süreçte uyarılmadım? Kimlik bilgilerimle NETGSM abonesi olabiliyorken neden TT abonesi olamıyorum. Hata yoksa NetGSM neden işlemi reddetti? Tüm bu hatanın ve mağduriyetin sorumlusu kim? Sorunun benden kaynaklandığını düşünmüyorum bu olaydan dolayı neden 450TL'lik yeni tarife fiyatlarına mecbur bırakıldım? Bu konuyla ilgili THH'ye başvuruda bulunabilir miyim? Ne önerirsiniz