Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Numara taşıma işleminde yaşanılan sorun için başvuruda bulunulabilir mi?

Perseus

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
8 Eki 2023
Mesajlar
8
30 Aralık'ta Türk Telekom’a numara taşıma başvurusu yaptım. Dijital Kurye kimliğimin ön ve arka yüzünün fotoğrafını çekti, kimliği çipli cihazda onayladı ve işlemi tamamladı. 31 Aralık’ta TT’den SMS geldi: “Kimlik uyuşmazlığı nedeniyle işlem reddedildi.”

Bu mesaj üzerine kullandığım NetGSM’i aradım, “Evraklarda eksik ya da hatalı bilgi olduğu” söylendi. Ancak kimlik bilgilerim doğru ve Dijital Kurye işlemleri eksiksiz tamamladı. Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradığımda “Dijital Kurye ile görüşün” denildi. Dijital Kurye ise “Tüm işlemler eksiksiz, Türk Telekom’a başvurun” dedi.

Tekrar TT müşteri hizmetlerini aradığımda NetGSM’e yönlendirildim. NetGSM, Türk Telekom’un evrakları eksik ya da hatalı gönderdiğini söyledi. Bu süreçte sürekli iki taraf arasında gidip geldim ve kimse çözüm sunmadı.

Tekrar TT'yi aradığımda operatör Dilek hanım bana Kimliğimi tekrar gönderirsem başvurumu güncelleyeceklerini söyledi. Tekrar kimliğimi gönderdim ve aradığımda başka bir çalışan bu sefer başvurumun iptal edildiğini, yeniden başvurmam gerektiğini ve 180TL'lik 20GB paketten faydalanamayacağımı söylediler.

Sonuç olarak numara taşıma işlemi iptal edildi ve kampanyalı tarifeden yararlanma hakkım kayboldu. Eğer kimlik bilgilerimde hata varsa neden bu süreçte uyarılmadım? Kimlik bilgilerimle NETGSM abonesi olabiliyorken neden TT abonesi olamıyorum. Hata yoksa NetGSM neden işlemi reddetti? Tüm bu hatanın ve mağduriyetin sorumlusu kim? Sorunun benden kaynaklandığını düşünmüyorum bu olaydan dolayı neden 450TL'lik yeni tarife fiyatlarına mecbur bırakıldım? Bu konuyla ilgili THH'ye başvuruda bulunabilir miyim? Ne önerirsiniz
 
Tüm süreci bu şekilde anlatıp bu anlatımlarınızı başvuru yapıp onaylandığını ve SİZ kaynaklı sorun olmadığını ispat edebilirseniz hak kaybınız konusunda THH aracılığı ile talepte bulunabilirisniz.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri