Yozgat Reeder mağazasından alınan ve alalı 8 ay bile olmayan Reeder P13 Blue cep telefonu kendi kendine ekrana dokunuyor gibi çalışmaya başladı. Yozgat Reeder mağazası aracılığı ile garantiye gönderildi. Yaklaşık 12 gün sonra servis ücreti hakkında mesajı geldi ve bunun üzerine servis arandığında iç ekranın kırıldığı ve kullanıcı hatası olduğu söylendi. Kullanım sırasında sürekli silikon kılıf ve ekran koruyucu ile kullanılan ve hiçbir darbeye maruz kalmayan telefon mağazaya teslim edilirken sadece kullanım kaynaklı kılcal çizikler olduğu belirtilmişti. Bu durumu servise ilettiğimizde THH'ne gidebilirsiniz gibi bir cevapla karşılandık. Biz de servis raporu ile birlikte telefonun geri gönderilmesini talep ettik. Telefon henüz elimize ulaşmadı. Nasıl bir yol izlemeliyiz?