Bir ay önce Samsung 2023 crystal uhd 4k tv aldım (75CU7100). Görüntü en güneşli yaz günü sahnelerinde bile kasvetli kapalı sonbar gibi. Reklam sloganı bu model için “Crystal”
Peki ortada ne var? leş gibi bir görüntü, hatta görüntü kayıpları. 2014 model full hd philips marka eski televizyonum yanında oled gibi durdu. Ekte ikisinin aynı anda çekilmiş fotoğraflarını ekledim. Müşteri hizmetleriyle bir aydır iletişim trafiğimiz bitmedi her yerden yazıyorum. Samsung X. (Twitter) adminine dm den sorunu anlatıp fotoğrafları paylaştım. Resimleri görünce baya ilgilendi. Elinden geleni yapacağını söyledi. Bir kaç gün sonra direk aradı beni. Samsung mühendisleri fotoğrafları incelemişler ve her hangi bir sorun görememişler. Tabi ben durmadım. En son servisin gelmesi için ikna ettim. O kısımda da şöyle bir tehtit var; eğer ki servis bir sorun görmez ise servis ücreti talep edecekmiş, onayımı aldıktan sonra servis yönlendirdiler. Servis beni aradı sorun ne diye sordu, anlattım. Bir kaç bilgi topladıktan sonra. Diyorki; abi senin eski tv 55 inç yenisi 75 inç, ekran büyüdüğü için görüntü dağılması normal-miş. Dedim peki full hd den 4k’ya geçerken piksellerin en az iki katına çıkmasını ne yapacağız? Boş ver yada sen gel ben sana 55 inç’i tv’yi zoom yaparım bölgesel bakarsın baktığın kareler 2 ekranda da aynı ebatta olacak. Servis geldi 2014 model full hd tv ve 2023 model 4k samsung tv yi açtım, elemanın dili tutuldu ama belli etmiyor tabi. Bir kaç resim çekti sisteme yükledi. Kararı Samsung verecek dedi. Onların karar verecek bir şeyi yok. Onlar kararını vermiş zaten Türk tüketici dünyada ki en değersiz müşteridir.
Peki ortada ne var? leş gibi bir görüntü, hatta görüntü kayıpları. 2014 model full hd philips marka eski televizyonum yanında oled gibi durdu. Ekte ikisinin aynı anda çekilmiş fotoğraflarını ekledim. Müşteri hizmetleriyle bir aydır iletişim trafiğimiz bitmedi her yerden yazıyorum. Samsung X. (Twitter) adminine dm den sorunu anlatıp fotoğrafları paylaştım. Resimleri görünce baya ilgilendi. Elinden geleni yapacağını söyledi. Bir kaç gün sonra direk aradı beni. Samsung mühendisleri fotoğrafları incelemişler ve her hangi bir sorun görememişler. Tabi ben durmadım. En son servisin gelmesi için ikna ettim. O kısımda da şöyle bir tehtit var; eğer ki servis bir sorun görmez ise servis ücreti talep edecekmiş, onayımı aldıktan sonra servis yönlendirdiler. Servis beni aradı sorun ne diye sordu, anlattım. Bir kaç bilgi topladıktan sonra. Diyorki; abi senin eski tv 55 inç yenisi 75 inç, ekran büyüdüğü için görüntü dağılması normal-miş. Dedim peki full hd den 4k’ya geçerken piksellerin en az iki katına çıkmasını ne yapacağız? Boş ver yada sen gel ben sana 55 inç’i tv’yi zoom yaparım bölgesel bakarsın baktığın kareler 2 ekranda da aynı ebatta olacak. Servis geldi 2014 model full hd tv ve 2023 model 4k samsung tv yi açtım, elemanın dili tutuldu ama belli etmiyor tabi. Bir kaç resim çekti sisteme yükledi. Kararı Samsung verecek dedi. Onların karar verecek bir şeyi yok. Onlar kararını vermiş zaten Türk tüketici dünyada ki en değersiz müşteridir.
Ekli dosyalar
-
FC6212F4-6BD7-4B44-8318-81451475F30B.jpeg107.9 KB · Görüntüleme: 73
-
6341E9D6-2412-4106-BFDD-4DB1B26ACE55.jpeg59.5 KB · Görüntüleme: 72
-
2DD79BB8-6695-4B21-AA62-173E5B907CB9.jpeg224.6 KB · Görüntüleme: 61
-
2FB1A0AC-4B74-4208-935F-C11B0E118C9D.jpeg43.4 KB · Görüntüleme: 62
-
065F593A-EAF1-423A-ABA9-24EE6C89A359.jpeg74.1 KB · Görüntüleme: 61
-
A92082A2-D32B-4E1D-AFC7-83396FA27958.jpeg101.6 KB · Görüntüleme: 63
-
2F7236E1-E2A5-4512-B2D1-5DE93F61A47D.jpeg31.6 KB · Görüntüleme: 61
-
461C506F-8572-41DE-B656-F0A07D944CEE.png297.6 KB · Görüntüleme: 63
-
03C93778-901A-4AD2-80BE-6CCCF1AE8C3E.jpeg62.1 KB · Görüntüleme: 70