Evet birisi bunun mantıklı bir açıklamasını yapabilir mi acaba?
İçimizde yazılım işi ile uğraşan ve hatta bazı CRM programlarını ana dili gibi bilen dostlar var biliyorum.
Bütün markalar SAMSUNG LG PHILIPS VESTEL ARÇELİK SONY TCL vs vs kendi resmi web sitelerine bir arama bölümü ekleyip seri numarası sorgulaması ile tüketicinin karşısına üretimlde kullanılan paneli KARMA PANEL BİLE OLSA aslında çıkartabilir diye düşünüyorum. Yani sistem ve teknik olarak bu kesinlikle mümkün ancak minik bir altyapı senkronizasyonu gerekir diye tahmin ediyorum.
İşte bu konuya dair tepkimizi ortaya sergilemek adına sizlerin de hem görüşü hem desteği önemli.
Mesela Vestel panel bilgi hattı gibi yerlerde yazıp bir de keyfimiz olup cevaplayalım diye neden beklemek zorunda kalsın vatandaş?
Tamam hiçbirimiz keyfi bekletmiyoruz o ayrı konu fakat neticede bekleyen bir taraf var. Bunun bir sistematiğe otuması lazım. Vatandaş hangi paneli satın aldığınıbilip ona göre karar verebilmeli.
İçimizde yazılım işi ile uğraşan ve hatta bazı CRM programlarını ana dili gibi bilen dostlar var biliyorum.
Bütün markalar SAMSUNG LG PHILIPS VESTEL ARÇELİK SONY TCL vs vs kendi resmi web sitelerine bir arama bölümü ekleyip seri numarası sorgulaması ile tüketicinin karşısına üretimlde kullanılan paneli KARMA PANEL BİLE OLSA aslında çıkartabilir diye düşünüyorum. Yani sistem ve teknik olarak bu kesinlikle mümkün ancak minik bir altyapı senkronizasyonu gerekir diye tahmin ediyorum.
İşte bu konuya dair tepkimizi ortaya sergilemek adına sizlerin de hem görüşü hem desteği önemli.
Mesela Vestel panel bilgi hattı gibi yerlerde yazıp bir de keyfimiz olup cevaplayalım diye neden beklemek zorunda kalsın vatandaş?
Tamam hiçbirimiz keyfi bekletmiyoruz o ayrı konu fakat neticede bekleyen bir taraf var. Bunun bir sistematiğe otuması lazım. Vatandaş hangi paneli satın aldığınıbilip ona göre karar verebilmeli.