Konuyu bende yeni farkettim. Hem geçmiş olsun hem yeni gelecek buzdolabınız şimdiden sorunsuz olması dileklerimle.
Buzdolabını aldığımızda bizimde servis olayımız olmuştu, iyi sonuçlanmıştı. Ondan bahsetmek isterim.
Bizde de KG76NAID1N mevcut. Panasonic kompresör. Sizdekiyle aynı diye biliyorum. Alalı 1 yıl biraz geçti. (11Ekim2022) Kurulumdan sonra akşamleyin temizlik sırasında buzdolabının üst kapağını(soğutucu bölümü) açtığımda üst orta gövde kısmı beyaz kısmında boya zedesi gördüm. 2 cm gibi bir şeydi. Kurulum sırasında keşke görseydim diye düşündüm. Üst kısım olduğu için oraya bakmak açıkcası aklıma gelmedi. Halbuki Genelde dış tarafta kusur olurdu. Değişim veya iskonto gibi haklarım vardı. Siemens satıcısı da önceden bahsetmişti bu tarz haklarımdan. Ufak kozmetik sorunu olduğundan değişim biraz mantıksız bulduğumdan iskonto hakkımdan yararlanmaya karar kılmıştım en azından şansımı deneyecektim. Kurulum sonrası fabrikasyon kusurda kaale alacaklarını düşünmüyordum. Ben aldığım zamanlarda buzdolabım 18k civarıydı.
Aynı gün gece 23.00 doğru Siemens Yetkili servisi arayarak kayıt açtırdım. Ertesi gün teknisyen gelip baktı, iskonto istediğimi raporlamasını söyledim. Kusuru kendisi de gördü onayladı ama red gelir gibisine kayıt açmak istemedi gibiydi ama ısrar edince yasal haklarımı söyleyince bir kaç yerle telefon görüşmesi yaptı, ondan sonra fabrikaya iskonto için zorlayacağını söyledi. Fabrika 2 iş günü sonrası kararı genelde iletiyormuş. 14 Ekim Cumaya kadar bekledim arayan olmadı. 14 Ekim akşama doğru müşteri hizmetlerini aradım, telesekreter 22 ekim de adresinize gelinecektir dedi. Şaşırdım zaten geldiler bir daha ne diye gelecekler. Hem 15 ekim de niye gelmiyorlar da bir hafta sonraya 22 ekimde gelmelerine şaşırdım. Hemen temsilciye bağlandım, durumu anlattım. Bana fabrikanın tekrardan foto ve rapor istediğini söyledi , o nedenle yeniden ekip gelecekmiş. 15 Ekime randevuyu ayarladı. 15 Ekim günü bekledim kimse gelmedi. Akşamleyin tekrar müşteri hizmetlerini aradım yoğunluktan gelmemişlerdir dedi, iyi madem 17 Ekim e randevu ayarlamalarını rica ettim, okeyledi. Bu tarz sürecin kısa sürede şekillenmesini istiyordum. Çünkü süreç uzadıkça belki o kusuru biz yapmışız diyebilirlerdi. 15 Ekim günü öğleden sonra 4 gibi hala gelen giden olmayınca müşteri hizmetlerini aradım, akşam 8 e kadar çalışıyorlar geleceklerdir dedi . Gelen olmadı. Ertesi gün 16 Ekim pazar günü Siemens MH yi aradım tekrar sistem otomatik 22 ekime randevu atamış 17 Ekim olarak düzelttirdim. 17 Ekim Pazartesi akşam 16.00 a kadar gelen olmayınca benim buraya bakan yetkili servisi aradım, Yoğunluk olduğunu bugün gelmeye çalışacaklarını aksi durumda yarın geleceklerini söylediler. Gelen olmadı. Müşteri hizmetlerinden sorgulama yaptırdığımda 18 Ekim Salı gelinecek denildi. 18 Ekim akşama doğru yine gelen giden olmadı. Benim buraya bakan servisi aradım. Sizin buzdolabınız fabrika tarafından değişim onaylandı dedi, en başta şaşırdım, iskonto bekliyorduk. Açıkcası çok üstelemedim . Telefon görüşmesinden sonra 1 saat sonra gibi teknisyen gelip buzdolabının kusurun fotosunu, seri no kısmının ve buzdolabı faturasını çekti. Yeni buzdolabı gelince sizi arayacağız dedi. Yenisini getirince sorunluyu alacağız dedi. İyi dedik.
20 Ekim Perşembe akşam 17.00 gibi Siemens müşteri hizmetlerinden sürpriz bir telefon geldi. İskonto iadesi için ibanınızı iletebilirsiniz dediler. Bizim ürün değişim olmuştu. Öyle demişlerdi dedik. Yok hayır, yeni model olduğu değişim olmuyor , iskonto verileceği söylendi. O zamanın parasına göre 3600 civarı iskonto vermiş oldular. 18k lık buzdolabı için iyi oran.
Bölgeye bakan yetkili servis çok önemli. Biri birini tutmuyor.
Buzdolabını aldığımızda bizimde servis olayımız olmuştu, iyi sonuçlanmıştı. Ondan bahsetmek isterim.
Bizde de KG76NAID1N mevcut. Panasonic kompresör. Sizdekiyle aynı diye biliyorum. Alalı 1 yıl biraz geçti. (11Ekim2022) Kurulumdan sonra akşamleyin temizlik sırasında buzdolabının üst kapağını(soğutucu bölümü) açtığımda üst orta gövde kısmı beyaz kısmında boya zedesi gördüm. 2 cm gibi bir şeydi. Kurulum sırasında keşke görseydim diye düşündüm. Üst kısım olduğu için oraya bakmak açıkcası aklıma gelmedi. Halbuki Genelde dış tarafta kusur olurdu. Değişim veya iskonto gibi haklarım vardı. Siemens satıcısı da önceden bahsetmişti bu tarz haklarımdan. Ufak kozmetik sorunu olduğundan değişim biraz mantıksız bulduğumdan iskonto hakkımdan yararlanmaya karar kılmıştım en azından şansımı deneyecektim. Kurulum sonrası fabrikasyon kusurda kaale alacaklarını düşünmüyordum. Ben aldığım zamanlarda buzdolabım 18k civarıydı.
Aynı gün gece 23.00 doğru Siemens Yetkili servisi arayarak kayıt açtırdım. Ertesi gün teknisyen gelip baktı, iskonto istediğimi raporlamasını söyledim. Kusuru kendisi de gördü onayladı ama red gelir gibisine kayıt açmak istemedi gibiydi ama ısrar edince yasal haklarımı söyleyince bir kaç yerle telefon görüşmesi yaptı, ondan sonra fabrikaya iskonto için zorlayacağını söyledi. Fabrika 2 iş günü sonrası kararı genelde iletiyormuş. 14 Ekim Cumaya kadar bekledim arayan olmadı. 14 Ekim akşama doğru müşteri hizmetlerini aradım, telesekreter 22 ekim de adresinize gelinecektir dedi. Şaşırdım zaten geldiler bir daha ne diye gelecekler. Hem 15 ekim de niye gelmiyorlar da bir hafta sonraya 22 ekimde gelmelerine şaşırdım. Hemen temsilciye bağlandım, durumu anlattım. Bana fabrikanın tekrardan foto ve rapor istediğini söyledi , o nedenle yeniden ekip gelecekmiş. 15 Ekime randevuyu ayarladı. 15 Ekim günü bekledim kimse gelmedi. Akşamleyin tekrar müşteri hizmetlerini aradım yoğunluktan gelmemişlerdir dedi, iyi madem 17 Ekim e randevu ayarlamalarını rica ettim, okeyledi. Bu tarz sürecin kısa sürede şekillenmesini istiyordum. Çünkü süreç uzadıkça belki o kusuru biz yapmışız diyebilirlerdi. 15 Ekim günü öğleden sonra 4 gibi hala gelen giden olmayınca müşteri hizmetlerini aradım, akşam 8 e kadar çalışıyorlar geleceklerdir dedi . Gelen olmadı. Ertesi gün 16 Ekim pazar günü Siemens MH yi aradım tekrar sistem otomatik 22 ekime randevu atamış 17 Ekim olarak düzelttirdim. 17 Ekim Pazartesi akşam 16.00 a kadar gelen olmayınca benim buraya bakan yetkili servisi aradım, Yoğunluk olduğunu bugün gelmeye çalışacaklarını aksi durumda yarın geleceklerini söylediler. Gelen olmadı. Müşteri hizmetlerinden sorgulama yaptırdığımda 18 Ekim Salı gelinecek denildi. 18 Ekim akşama doğru yine gelen giden olmadı. Benim buraya bakan servisi aradım. Sizin buzdolabınız fabrika tarafından değişim onaylandı dedi, en başta şaşırdım, iskonto bekliyorduk. Açıkcası çok üstelemedim . Telefon görüşmesinden sonra 1 saat sonra gibi teknisyen gelip buzdolabının kusurun fotosunu, seri no kısmının ve buzdolabı faturasını çekti. Yeni buzdolabı gelince sizi arayacağız dedi. Yenisini getirince sorunluyu alacağız dedi. İyi dedik.
20 Ekim Perşembe akşam 17.00 gibi Siemens müşteri hizmetlerinden sürpriz bir telefon geldi. İskonto iadesi için ibanınızı iletebilirsiniz dediler. Bizim ürün değişim olmuştu. Öyle demişlerdi dedik. Yok hayır, yeni model olduğu değişim olmuyor , iskonto verileceği söylendi. O zamanın parasına göre 3600 civarı iskonto vermiş oldular. 18k lık buzdolabı için iyi oran.
Bölgeye bakan yetkili servis çok önemli. Biri birini tutmuyor.