Evinizdeyse bakmanız daha iyi olurKGN55VIF0N kullanıyorum ben de kendi evimde. Bildiğim kadarıyla Türkiye üretimi. Bunlarda da mı Panasonic var acaba Murat bey?

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
Evinizdeyse bakmanız daha iyi olurKGN55VIF0N kullanıyorum ben de kendi evimde. Bildiğim kadarıyla Türkiye üretimi. Bunlarda da mı Panasonic var acaba Murat bey?
Evinizdeyse bakmanız daha iyi olurFotoğrafını da çeker paylaşırsınız burada. BSH grubunun bütün buzdolapları Çerkezköy üretimi ithal gelen buzdolabı yok.
Tamam bu markalardan birine bakabilirsem alıcam + ek garanti yaptırdınız mı? +4 yıl ne kadar? Bayiler ek garanti Fiyatı vermedi servisten alıcamı söylediSadece kompresörleri değil a dan z ye birebir aynı modeller bunlar renk ve marka dışında.
Jiaxipera çok iyi bir üretici değil ama çok ta kötü değil. Orta şeker hayat kurtaran bir üretici. Alman malı diye aldığını dolaplarda Çin malı Jiaxipera kompresör böyle çıkar işteEkli dosyayı görüntüle 6238
Üşenmedim bu saatte çektim
Panasonic olmadığı kesin de bu neymiş okuyamadım bile. Umarım iyidir.
Google'da arattım yine ne çıktı
![]()
Jiaxipera Kompresör Üreticisi Kimdir?
Jiaxipera Kompresör Ülkemizde Vestel Arçelik Uğur Beko Regal Seg Altus Grundig Bosch Siemens Profilo ve daha bilinen birçok markanın belli başlı modellerindewww.inceleriz.com
Ek garanti yok BSH'larda. 3 yıl fabrika garantisinden sonra her sene senelik uzatıyorsunuz. 3+1+1+1+1+1+1+1 şeklinde.Tamam bu markalardan birine bakabilirsem alıcam + ek garanti yaptırdınız mı? +4 yıl ne kadar? Bayiler ek garanti Fiyatı vermedi servisten alıcamı söyledi
O zamanlar forumu bilmiyordum tabi. Neyse sağlık olsun, nazar değmesin çok memnunuz şu an için. Çok sessiz, soğutması çok iyi. Garanti uzatmak için zamanını bekliyorum ben de ?Jiaxipera çok iyi bir üretici değil ama çok ta kötü değil. Orta şeker hayat kurtaran bir üretici. Alman malı diye aldığını dolaplarda Çin malı Jiaxipera kompresör böyle çıkar işte![]()
Hiç kimse bir bardak su da fırtına kopartıyorum zannetmesin ancak markaların artık MARKA kısmının sadece algıdan ibaret olduğunun minik bir örneği olarak da görülebilir bu durum.Maalesef 20. günde benim KG76PAIC0N kodlu buzdolabım sukoy verdi.
Sabah bir uyandım, gece dondurucu bölmesinin sıcaklığı arttı diye 2 kez alarm vermiş. Zaten soğutucu kısmı yakından takip ediyordum aldığım günden beri. Üst 2 derece alt -20'ye ayarlıydı. Ancak dondurucu bölmesindeki çoğu şey yarı çözülmüş. Soğutucu bölümde 7-8 derecelerde geziyor.
Alt tarafa da termometre koyup çıkmak durumundaydım. Şu anda bakıyorum -7-8 lerde geziyor dondurucu bölüm. Servis gelip bakacak ama onarım vs. kabul etmem. Hiç yoktan 15 yıllık dolaptan olduk. Şimdi değişim olsun diye uğraş dur. Ki bana göre değişim de bir çözüm olmayacak gibi geliyor içimden.
Moraller bozuk.
Hiç kimse bir bardak su da fırtına kopartıyorum zannetmesin ancak markaların artık MARKA kısmının sadece algıdan ibaret olduğunun minik bir örneği olarak da görülebilir bu durum.
Elbette ki bir bzd arızası ile bütün üretimi ve markayı töhmet altında bırakamayız fakat ısrarla belirttiğim üzere bilinen marka demek, tam sorunsuzluk anlamına hiçbir zaman gelmemeli. Kimsede bu beklenti olmamalı.
''Mümkün olan en iyisi'' kısmında mutabık kalmalıyız diye düşünüyorum.
Geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum, Belki yeni gelecek olanda sıfır derece bölmesindeki stabilite de farklı olur.
Hocam yetkili servisler bu gibi durumlarda kendilerini otorite olarak görse de değiller açık ve net.Üstad az önce servis geldi. Doncurucu kısmın arkasındaki kapağı zar zor söktü. Donmuş çünkü. Arkasında evapta üstte buzlanma vardı. Ben kameraya aldım, sordum o esnada bu normal mi diye, hayır dedi. Muhtemelen elektrik gidip gelmiş o esnada evap üzerinde su varmış sonra devreye girince o suyu buza çevirmiş diyor. Evde bir sürü buluta bağlı alet var elektrik kesintisi olmadığından eminim bu arada. O zaman voltaj gidip gelmiştir diyor.
Testo koyup 3 gün sonra bakacağız dedi. Gördüğü durumu görüntüleyip kayda almasını ve servis raporuna eklemesini istedim. 20 dk benimle tartıştı, o esnada evaptaki buz eridi. Sonra benim ısrarımla bendeki kamera görüntüsünden o buzlu halini çekip elindeki tablete ekleyerek şu notu düştü;
Cihazda evapta az bu şekilde karlanma vardı. Resim çekildi cihaza testo konuldu soğutma yetersiz şikayete istinaden.
Ben hiç bir şekilde bu cihazı artık istemediğimi belirttim. ama testo cihazında sorun düzelirse, ki muhtemelen düzelir buzu eritti manuel olarak, o zaman değişim olmazmış.
Bu noktada nasıl hareket etmeliyim acaba. Elimde cihazla ilgili pek çok geçmiş sıcaklık kaydıda var. Sabah cihazı bulduğum anda da kameraya almıştık bulduğum durumu.
Hocam yetkili servisler bu gibi durumlarda kendilerini otorite olarak görse de değiller açık ve net.
O cihazla o buzlanmayı algılaması gereken bir sensör sistemi ve algıladıktan sonra da hemen devreye girmesi gereken bir defrost sistemi var.
Daha geöen hafta bacanaın Arçelik 270560 buzdolabını söküp parçaladım birkaç güne kadar bunun videosunu çekip atacağım sosyal mecraya, Bir tamirci müsveddesi ürünün anakart ve sensörünün arızalı olduğunu ve 6400tl onarım maliyeti olduğunu söylemiş.
Buzdolabının o evapatatör bölümü nasıl sökülür, neresi neyle nasıl ölçülür tek tek foto ve kısa videolarını aldım. vatandaş ileride aynı tuzağa düşmesin diye.
Senin yaşadığın sorunun aynısı yani Buz bloklaması yapmış ürün. Buzlanma yapmış ama eritme yapamamış.
Burada sorun buzlanma değil, buzlanma bu işin doğası gereği zaten var olması gereken şey. Sorun o buzlanmanın
1- Algılanmaması
2- Geç algılanması
3- Algılanması ancak eritememesi
Ürünlerinizde Bu üçünden birisi olmuştur ve hangisi olursa olsun bu bir problemdir, evinize servis geldi mi? geldi.
Söktüğünde bzulanma olduğu ve eritme yapmadığını gördü mü? Gördü.
Servis oradayken buzlanma eridi mi? Eridi.
Ürünün 3 gün içerisinde aynı hataya düşme olasılığı %?
Testo sonucunda 3 günlük veride sorun görmediklerinde ürüne salam raporu verecekleri %?
Sonradan arıza yapmayacağının garantisi %?
Hocam kesinlikle talep edebilme hakkınız var olmakla birlikte Hakem Heyeti de sizi haklı bulur zira ürün arıza yapmış, evinize servis gelmiş, ürünü SÖKMÜŞ daha bundan ötesi ne olabilir ki?Tam olarak son paragrafınızla aynı yerdeyim fikir olarak. Sorun tekrar etmeyebilir. Peki bu noktada ben elimdeki dondurucu sökülmüşken aldığım kamera kaydı ve servis görevlisinin bunun normal olmadığı beyanı ile servis fişiyle bana verilen evapta karlanma vardı ifadesi ile cihaz değişimi için Siemens nezdinde olmasa da kanun nezdinde yeterli delile sahip miyim hocam?
Firmanın işi zora koşacağına hiç şüphem yok, sonrası için haklılığımı ispat edecek yeterli delile sahip miyim o konudan emin olmak istiyorum.
Hocam kesinlikle talep edebilme hakkınız var olmakla birlikte Hakem Heyeti de sizi haklı bulur zira ürün arıza yapmış, evinize servis gelmiş, ürünü SÖKMÜŞ daha bundan ötesi ne olabilir ki?
Beyanınızda mutlaka teknisyenin ertime işlemini sökmek sureti ile yaptığını ve dolabın ancak bundan sonra yeniden çalıştığını fakat aslında üründe bu buzlanmayı eritecek bir sistemin zaten var olduğunu, bunun bilinmeyen bir nedenle devreye girmediği ve sebebinin de belli olmaması nedeniyle içerisinde gıda muhafaza eidlen bir ürünün ACABA gibi korkularla her gün kullanılabilmesinin mümkün olmadığını belirtmeniz dahi yeterli olacaktır. Elinizdekilerin de delil niteliği çok yüksek olduğu için talebiniz doğrultusunda seçimlik haklarınızı kullanmanızda komisyon sakınca görmeyecektir.
Üzücü fakat Ülkemiz gerçeği bu ne yazık ki.Evet beklenen oldu ve servis test cihazlarını almaya geldi. Herhangi bir soğutma sorunu görünmüyor dedi. Benimle bir güzel tartıştı ve gitti.
39 yaşındayım. Bir sürü marka ile muhattap oldum, ilk defa hem genel müdürlük hem servis personelinin müşterisiyle bu denli üst perdeden, tahrik edici, küçümseyici ve aldatıcı iletişim kurduğunu görüyorum.
Gerçekten sadece şu deneyim benim marka özelinde bu gruptan tamamen uzaklaşmam için yeterli. Hangi cihazı yapıyor olursa olsunlar.
Bakalım hakem heyetinin sonucunu bekleyeceğiz artık.
Sözde Siemens sözde Siemens'in Türkiye pazarındaki en iyi buzdolabı. Gerçekten yazık.Üzücü fakat Ülkemiz gerçeği bu ne yazık ki.
Ver sen yoldan geçen birisine yetkiyi, gör sonra sana olan etkiyi.
Üzerine YETKİLİ yazan tshirt giyen birçok kişi ne yazık ki kendisini otorite ilan ediyor.
Tabi bir de firma çıkarına çalışma zorunluluğu hissedenler oluyor onlar ile hiçbir şeyi çözemezsiniz.
Markası ne olursa olsun, tüketicisini anlamıyorsa anlamıyor işte bunun marka büyüklüğü ile hiç ilgisi olmuyor.
Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.
Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.
Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.
Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat
Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.
Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.
Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.