Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Silverline Fırın Darbeli Olarak Takılmış

Caner Ergin

Süper Üye
Araştırmacı
Katılım
20 Ocak 2023
Mesajlar
613
Merhaba. Şanlıurfa Silverline mağazasından 3’lü ankastre set aldım. Servis ürünleri getirip kurdu ve gitti. Ürünleri evlilik için almıştım daha düğünü yapıp taşınmadık dolayısıyla ürünleri kullanmadık. Fırının eğri durduğunu fark edip vidalarını sökerek öne çektim. Önce çekince gördüm ki fırının alt kısmı komple darbe almış sacların tamamı yamulmuş.
Aldığım yerle konuştum üzerinden zaman geçti ben değişemem diyor. Servisi aradım çağrı merkezini arayıp kayıt oluştur onlar ilgilensin diyor. Çağrı merkezini aradım servis gelip baksın diyor. Ayrıca siz ürüne niye bakmadınız, fişe sağlam teslim edildi diye yazılmıştır o yüzden sizin dikkat etmeniz gerekirdi diyor. Ben fırın takılınca önüne camına baktım, bilsem her yerine bakardım nerden aklıma gelsin ki. Aşağıya fotoğrafları ekliyorum. Dikkat ederseniz fırının sabitleme vidalarının atıldığı dolapta sol vida yeri dolabı patlatıp geçmiş. Yani ilk montajda fırının sola doğru eğik olduğu aşikar. Bu da ilk günden fırının aslında darbeli olduğunun bir ispatı.
 

Ekli dosyalar

  • C3033AEE-8872-4B99-8A96-57E4140DE464.jpeg
    C3033AEE-8872-4B99-8A96-57E4140DE464.jpeg
    44.3 KB · Görüntüleme: 12
  • 880738DF-7F9F-46E0-87E8-738F918FAD5E.jpeg
    880738DF-7F9F-46E0-87E8-738F918FAD5E.jpeg
    52.5 KB · Görüntüleme: 12
  • 574837EF-F841-4928-BA2C-4645934B140A.jpeg
    574837EF-F841-4928-BA2C-4645934B140A.jpeg
    38.5 KB · Görüntüleme: 11
  • 79FE814A-4737-45A4-8130-08FB2AC45621.jpeg
    79FE814A-4737-45A4-8130-08FB2AC45621.jpeg
    51.8 KB · Görüntüleme: 11
  • 4C997286-19C1-47BE-83D6-658E600BBF18.jpeg
    4C997286-19C1-47BE-83D6-658E600BBF18.jpeg
    37.4 KB · Görüntüleme: 12
geçmiş olsun,
saçın eğik yamuk olması pek önemsencek durum değil ama eğik durması ilerde yemek pişirme gibi durumalrda bi tarafa toplanma sorunları olacaktır. eğer ''servis yada yasal süreçte çözüm almassanız bi çekiç bi pense düzeltebilirisniz''.
 
geçmiş olsun,
saçın eğik yamuk olması pek önemsencek durum değil ama eğik durması ilerde yemek pişirme gibi durumalrda bi tarafa toplanma sorunları olacaktır. eğer ''servis yada yasal süreçte çözüm almassanız bi çekiç bi pense düzeltebilirisniz''.
Ürünün altında görüldüğü üzere ciddi darbeler var düştüğü aşikar böyle bir durumda ne kadar sağlıklı çalışacağı aklımı karıştırıyor
 
Adem abi, Silverline müşteri hizmetleri diyor ki kurulumun üzerinden 15 gün geçmiş. Değişim yapamam. Sacları değişebilirim.
Bende diyorum hiç kullanmadık. Servisin montajladıgı vida bile mobilyayı patlatmış dolayısıyla ilk günden eğik. Ayrıca deprem falan araya girdi üstüne düşemedim. Velhasıl sac değişimi yaprız dediler
 
Adem abi, Silverline müşteri hizmetleri diyor ki kurulumun üzerinden 15 gün geçmiş. Değişim yapamam. Sacları değişebilirim.
Bende diyorum hiç kullanmadık. Servisin montajladıgı vida bile mobilyayı patlatmış dolayısıyla ilk günden eğik. Ayrıca deprem falan araya girdi üstüne düşemedim. Velhasıl sac değişimi yaprız dediler
Hiç canını sıkma sen.
Fatura tarihini bilerek sordum zira bu gibi durumlarda ispat yükü ilk 6 ay karşı taraftadır.
Yani o malı oraya SAĞLAM ve HASARSIZ montajladığını ispat etme yükümlülüğü karşı tarafta.
Hakem heyetine konuyu aktarıp delillerini sun görseller ile birlikte, ispatlarını izah et ve gerekirse bilirkişi aracılığı ile montajın da hatalı yapıldığının da tespit edilebileceğini dilekçende vurgula. Sunduğun delil nitelikli görsellerden ikna olur senin lehine yazarlarsa tamam, yetersiz bulurlarsa bilirkişi yerinde tespit yapar, raporunu yazar, heyet ona göre karar verir.

Bu yola girmeden evvel gerekirse firmaya bizden bahset, benim adımı ver, konu sulh yolu ile çözülmezse biz Tüketici Derneği olarak müdahil oluruz, dilekçenizi kendi ellerimle yazar konuyu da takip ederim, sürecin sonunda heyetten sizin adınıza olumlu sonuç çıktığında firma ismini de belirtip Tüketicinin Hukuk zaferi diye video çeker yayınlarız binlerce kişi izler.

Bu video yayınlanınca rahatsız olup beni mahkemeye vermekle tehdit ederler marka hakları kapsamında ancak oradan da hiçbir şey çıkmaz en fazla gider ifade verir döneriz ki o durumda bu sefer ''bakın millet bu marka hem tüketiciyi mağdur edip hem de hakkını savunan beni savcılığa şikayet etti'' diye yine içerik üretirim yani konu tatlılıkla çözülmezse (Tüketicinin haklı bulunduğu dosyalarda) her şekilde bu tarz tavır sergileyen firmalar, markalar zarar görür.

Aklıselim sahibi yaklaşır ve hakkınızı tatlılıkla size verirlerse sorun yok. :ok

Ben o firmanın yerinde olsam yetkili servise derim ki ''kardeşim bana o fırının montaj yapılmadan önceki SAĞLAM halinin fotosunu atabiliyor musun?

Atamayacağı için konu kapanmıştır. :)
 
Adem abi teşekkür ederim. Ben THH başvurdum bugün. Orda PDF ekleme yeri vardı ben boş geçtim. Daha doğrusu posta ile gönder diye bir seçeneği seçtim. Şimdi bu delilleri nasıl ekleyeceğim
 
Adem abi teşekkür ederim. Ben THH başvurdum bugün. Orda PDF ekleme yeri vardı ben boş geçtim. Daha doğrusu posta ile gönder diye bir seçeneği seçtim. Şimdi bu delilleri nasıl ekleyeceğim
Hmm hata etmişsin, şöyle yapın o halde. Dilekçenize eklenmesi talebi ile elden teslim edin kaymakamlığa. Raportör arkadaşlara teslim edeceksiniz evrakları.
Onlar her ne kadar ''Bizimle ilgisi yok, heyet karar veriyor'' dese de kararları yazanlar kendileri olduğu için siz durumu izah edin uygun bir dil ile.
 
Ahh @Adem Helvacı ahh. Artık bıktım usandım tükendim yeter :(
Bugün yeni saclar geldi takıldı iyi hoş da..
Servis gittikten sonra fırına bir bakayım dedim, fanlı pişirmeye alıyorum ortadaki fan dönmüyor.
Bence ilk düşüncemde haklıydım; fırın sacı darbe aldığına göre bu üründe muhakkak başka sorunlar da vardır diyordum
 
Ahh @Adem Helvacı ahh. Artık bıktım usandım tükendim yeter :(
Bugün yeni saclar geldi takıldı iyi hoş da..
Servis gittikten sonra fırına bir bakayım dedim, fanlı pişirmeye alıyorum ortadaki fan dönmüyor.
Bence ilk düşüncemde haklıydım; fırın sacı darbe aldığına göre bu üründe muhakkak başka sorunlar da vardır diyordum
Aldığınız konumun resmini de ekler misin
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri