Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

TCL Elite TAC-12CHSD/XA51I 12000 BTU A++

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın
Bende T-Pro serisini almayı düşünüyorum ama teknik servisle ilgili o kadar çok şikayet var ki. Gree firması bile şikayetlerde dönüş yapıp çözüm sağlamaya çalışırken Bilkom tarafında bir tık yok. Yani dün bayi sormak için bile aradım telefona açan olmadı 15 dakika belki bekleme süresi az orası için bilemiyorum ama arayıp ulaşılamıyor şikayeti çok. Aldıktan sonra elimde kalması korkutuyor. Yoksa klimayı çok beğendim. Esucuz adlı kullanıcı bir klima kıyaslama öyle bir liste yapmış ki kafamdaki tüm şeyleri çözdü. Özellikleri güzel ve niye iyi bu kadar o bile kafamda deli sorular oluşturdu. Taylandlılar çok takmış ve orada kompresöre 10 yıl iç üniteye 5 yıl garanti veriyor ama bizde öyle bir şey yok 2 yıl sanırım. Bu servis hizmet rezaletiyle bozulursa da yapılması falan uğraştırır gibi geldi. Siz cesursunuz bu konuda tebrik ederim.

Bozulursa veririm THH'ye onlar uğraşsınlar. Er geç iademi alırım her şey tüketici lehine. Ben biraz cihazın kalitesine bakarım. cihazın üretimi kaliteli ise o cihazda sorun çıkma olasılığı çok düşük. Adamlar üretimde kaliteli ürün kullanmışlarsa o konuyu hiç düşünmüyorum alıyorum. Adem bey söktüm baktım içi bakır boru vs dedi. Ürün kırık gelmemişse ilk kurulumda da düzgün çalışıyorsa sonradan bozulma olasılığı düşük biraz.

Şu an bilindik kaliteli sanılan markalarda bile alüminyum gelirken 300-500 maliyeti olduğu halde klimaya wifi koymayan markayı neden alayım. Kaldı ki dünyada bilinen bir marka sadece Türkiye'de yeniler TV Klima tarafında her firma yeni giriş yaptığında bu sorunlar yaşanır. Yıllardır ülkemizde olan yerli firmalar bile bazen içimizden geçiyorken bence yurt dışı firmalar tutunabilmek için daha fazla çaba / kalite sarf edebilir diye düşünüyorum.
 
  • Alkış
Tepkiler: Dyg
Bende T-Pro serisini almayı düşünüyorum ama teknik servisle ilgili o kadar çok şikayet var ki. Gree firması bile şikayetlerde dönüş yapıp çözüm sağlamaya çalışırken Bilkom tarafında bir tık yok. Yani dün bayi sormak için bile aradım telefona açan olmadı 15 dakika belki bekleme süresi az orası için bilemiyorum ama arayıp ulaşılamıyor şikayeti çok. Aldıktan sonra elimde kalması korkutuyor. Yoksa klimayı çok beğendim. Esucuz adlı kullanıcı bir klima kıyaslama öyle bir liste yapmış ki kafamdaki tüm şeyleri çözdü. Özellikleri güzel ve niye iyi bu kadar o bile kafamda deli sorular oluşturdu. Taylandlılar çok takmış ve orada kompresöre 10 yıl iç üniteye 5 yıl garanti veriyor ama bizde öyle bir şey yok 2 yıl sanırım. Bu servis hizmet rezaletiyle bozulursa da yapılması falan uğraştırır gibi geldi. Siz cesursunuz bu konuda tebrik ederim.
Tcl bayi ögrenmek icin aradiğinizda mi açan mi yok ? Yanlis numarayi aramiş olabilir misiniz santral sistemi mevcut sizi tuşlayarak menüye yönlendiriyor zaten

Birde sikayey varda ki sikayetleri ben firma sahibi olsam bende takmam sirf firmalardan para koparmak adina kurulmus gereksiz bir şirket ve fayosunu ortaya cikarmis cok yazi var. Ayriyetten forumda tcl kullanan kullanicisi bolca mevcut dilerseniz konu açarsaniz hepsi konunuza yorum yazar bence
 
Bende T-Pro serisini almayı düşünüyorum ama teknik servisle ilgili o kadar çok şikayet var ki. Gree firması bile şikayetlerde dönüş yapıp çözüm sağlamaya çalışırken Bilkom tarafında bir tık yok. Yani dün bayi sormak için bile aradım telefona açan olmadı 15 dakika belki bekleme süresi az orası için bilemiyorum ama arayıp ulaşılamıyor şikayeti çok. Aldıktan sonra elimde kalması korkutuyor. Yoksa klimayı çok beğendim. Esucuz adlı kullanıcı bir klima kıyaslama öyle bir liste yapmış ki kafamdaki tüm şeyleri çözdü. Özellikleri güzel ve niye iyi bu kadar o bile kafamda deli sorular oluşturdu. Taylandlılar çok takmış ve orada kompresöre 10 yıl iç üniteye 5 yıl garanti veriyor ama bizde öyle bir şey yok 2 yıl sanırım. Bu servis hizmet rezaletiyle bozulursa da yapılması falan uğraştırır gibi geldi. Siz cesursunuz bu konuda tebrik ederim.

Tcl bayi ögrenmek icin aradiğinizda mi açan mi yok ? Yanlis numarayi aramiş olabilir misiniz santral sistemi mevcut sizi tuşlayarak menüye yönlendiriyor zaten

Birde sikayey varda ki sikayetleri ben firma sahibi olsam bende takmam sirf firmalardan para koparmak adina kurulmus gereksiz bir şirket ve fayosunu ortaya cikarmis cok yazi var. Ayriyetten forumda tcl kullanan kullanicisi bolca mevcut dilerseniz konu açarsaniz hepsi konunuza yorum yazar bence
TCL.com sitesinde destek bölümünden klima seçeneğini seçtikten sonra 0850 209 98 25 numarayı aradım dediğiniz gibi santral çıktı sonra klima bölümünü tuşladım ama 15 dakikaya yakın bekledim müzik dinleyerek ama açan olmadı. Saat: 18:14 gibi aramışım. Sayfasında klimaları tanıtıyor ama satış linki veya bayi göstermiyor. Hepsiburada üzerinden almak istiyorum ama satıcılara da emin olamadım için bir sorayım dedim bilgi versinler diye.

Şikayetvar gibi siteleri kötü niyetli kullanan vardır elbette ama en azından diğer firmalar en azından dönüşü ve sizin güzel siteyi bilmeyen birileri içinde bir güven veriyor insana ne bileyim🙂. Ama bu site bulunmaz nimet. Çok faydası oldu hepinize teşekkürler. Özellikle Youtube'da Adem bey'i izlememiş olsaydım hiçbir şey bilmeden Arçelik taktırabilirdim.
 
TCL.com sitesinde destek bölümünden klima seçeneğini seçtikten sonra 0850 209 98 25 numarayı aradım dediğiniz gibi santral çıktı sonra klima bölümünü tuşladım ama 15 dakikaya yakın bekledim müzik dinleyerek ama açan olmadı. Saat: 18:14 gibi aramışım. Sayfasında klimaları tanıtıyor ama satış linki veya bayi göstermiyor. Hepsiburada üzerinden almak istiyorum ama satıcılara da emin olamadım için bir sorayım dedim bilgi versinler diye.

Şikayetvar gibi siteleri kötü niyetli kullanan vardır elbette ama en azından diğer firmalar en azından dönüşü ve sizin güzel siteyi bilmeyen birileri içinde bir güven veriyor insana ne bileyim🙂. Ama bu site bulunmaz nimet. Çok faydası oldu hepinize teşekkürler. Özellikle Youtube'da Adem bey'i izlememiş olsaydım hiçbir şey bilmeden Arçelik taktırabilirdim.

Buradan kontrol edebilirsiniz 🤌
 
Testlere Devam :)

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Merhaba hocam klimanız hayırlı olsun güle güle kullanın. Naçizane sorum olacak size 130 ,140 wattlara kıstığında alet ağız üfleme sıcaklığını ölçebilirmisin sana zahmet...
 
Son düzenleme:
TCL.com sitesinde destek bölümünden klima seçeneğini seçtikten sonra 0850 209 98 25 numarayı aradım dediğiniz gibi santral çıktı sonra klima bölümünü tuşladım ama 15 dakikaya yakın bekledim müzik dinleyerek ama açan olmadı. Saat: 18:14 gibi aramışım. Sayfasında klimaları tanıtıyor ama satış linki veya bayi göstermiyor. Hepsiburada üzerinden almak istiyorum ama satıcılara da emin olamadım için bir sorayım dedim bilgi versinler diye.

Şikayetvar gibi siteleri kötü niyetli kullanan vardır elbette ama en azından diğer firmalar en azından dönüşü ve sizin güzel siteyi bilmeyen birileri içinde bir güven veriyor insana ne bileyim🙂. Ama bu site bulunmaz nimet. Çok faydası oldu hepinize teşekkürler. Özellikle Youtube'da Adem bey'i izlememiş olsaydım hiçbir şey bilmeden Arçelik taktırabilirdim.
Ürünü almak sıkıntı değil, kurmaya gelen kimse yok sorun o, paylaşılan tcl sitesinde zaten bütün bayilerin numarası tcl müşteri hizmetleri numarasıdır. Müşteri hizmetleri de bi ara geliriz tarzı konuştuğu için ben de evime gelen klimayı geri iade ettim. Hatta a101 ekstra üzerinden aldığım klimanın iadesi için gelen kurye arkadaş; "bunları teslim ediyoruz sonra geri topluyoruz" dedi. Ürünü almak sorun değil servis telefonu açmaz müşteri hizmetleri düzgün cevap vermez. İstanbul fatih tarafındaysanız hiç bulaşmayın siz uğraşırsınız.
 
Ürünü almak sıkıntı değil, kurmaya gelen kimse yok sorun o, paylaşılan tcl sitesinde zaten bütün bayilerin numarası tcl müşteri hizmetleri numarasıdır. Müşteri hizmetleri de bi ara geliriz tarzı konuştuğu için ben de evime gelen klimayı geri iade ettim. Hatta a101 ekstra üzerinden aldığım klimanın iadesi için gelen kurye arkadaş; "bunları teslim ediyoruz sonra geri topluyoruz" dedi. Ürünü almak sorun değil servis telefonu açmaz müşteri hizmetleri düzgün cevap vermez. İstanbul fatih tarafındaysanız hiç bulaşmayın siz uğraşırsınız.
Ben size katilamiyorum bu fikirde @yhackup yazisini okuduysaniz 20 günü gecik kurulum suresi vardi fakat kendiside yaz ayında kurduğu icin biliyordu böyle şeylerin olacagini cok konuştuk iade etmemesi icin ikna ettim ondan sonra kendisi şuan aşırı memnun biz türk halki olarak sabirsiz bir milletiz ben 3 adet tcl aldim 3 undede farkli zamanlar icin bekledim
 
Ben size katilamiyorum bu fikirde @yhackup yazisini okuduysaniz 20 günü gecik kurulum suresi vardi fakat kendiside yaz ayında kurduğu icin biliyordu böyle şeylerin olacagini cok konuştuk iade etmemesi icin ikna ettim ondan sonra kendisi şuan aşırı memnun biz türk halki olarak sabirsiz bir milletiz ben 3 adet tcl aldim 3 undede farkli zamanlar icin bekledim
Kusura bakmayın da telefona cevap bile vermeyen servisle iş yapılmaz. Paranın değeri düşük diyoruz da bu kadar da değil.
 
Kusura bakmayın da telefona cevap bile vermeyen servisle iş yapılmaz. Paranın değeri düşük diyoruz da bu kadar da değil.
aradığınız numara servis değil ön başvuru alan hizmet onu karıştırmayalım ben size haksız olduğunuzu dile getirmiyorum türk toplumu olarak sabırsız olduğumuzu belirtiyorum kırmızı ışıkta beklerken yeşil yanıyor arkadaki hemen kornaya basıyor dur bir hele debrayj basim vites atim. İş durumunuzu bilmiyorum ama sizden biri iş istese unutma ihtimaliniz veya telefonuna dönmeniz geç olsa o da sizin hakkınızda öyle düşünecektir hemen hesher de hep böyle diyip kötülemeye çalışacaktır ben bu olayları hiç sevmiyorum. diyeceksiniz her zaman sabırlı olunca suistimal edilip takmamaya çalışıyorlar doğru oda :(
 
radığınız numara servis değil ön başvuru alan hizmet onu karıştırmayalım ben size haksız olduğunuzu dile getirmiyorum türk toplumu olarak sabırsız olduğumuzu belirtiyorum kırmızı ışıkta beklerken yeşil yanıyor arkadaki hemen kornaya basıyor dur bir hele debrayj basim vites atim. İş durumunuzu bilmiyorum ama sizden biri iş istese unutma ihtimaliniz veya telefonuna dönmeniz geç olsa o da sizin hakkınızda öyle düşünecektir hemen hesher de hep böyle diyip kötülemeye çalışacaktır ben bu olayları hiç sevmiyorum. diyeceksiniz her zaman sabırlı olunca suistimal edilip takmamaya çalışıyorlar doğru oda :(

Abi adam haklı sonuç olarak Onlardan mal satın almak için arıyor. Aradığında o telefon açılacak satın alırken açmazlarsa sorun yaşadığında hiç bulamayız. Ben aradığımda hiç beklemedim direk açmışlardı konuştum atama yaptı servisin adını numarasını verdi.

Ama bende de ilk başta o olsa bende asla almazdım.
 
Abi adam haklı sonuç olarak Onlardan mal satın almak için arıyor. Aradığında o telefon açılacak satın alırken açmazlarsa sorun yaşadığında hiç bulamayız. Ben aradığımda hiç beklemedim direk açmışlardı konuştum atama yaptı servisin adını numarasını verdi.

Ama bende de ilk başta o olsa bende asla almazdım.
Santral sisteminde problem oluşup loop düşmüş olabilir 1 saat sonra tekrar deneyebilir sonuçta 1 ay araştırıp klima alan var forumda araba alırkende detaylı araştırıp alıyoruz soruyoruz tekrar tekrar adam haksız diyen yok zaten. bende şey mi diyim nalet girsin firmaya işte böyleler kötüler öyleler şöyleler ben alttan alırım bu kadar sitem etmelik tek durumum cihaz takılır hizmet alamam yavaş yavaş sinirlenmeye başlarım
 
Santral sisteminde problem oluşup loop düşmüş olabilir 1 saat sonra tekrar deneyebilir sonuçta 1 ay araştırıp klima alan var forumda araba alırkende detaylı araştırıp alıyoruz soruyoruz tekrar tekrar adam haksız diyen yok zaten. bende şey mi diyim nalet girsin firmaya işte böyleler kötüler öyleler şöyleler ben alttan alırım bu kadar sitem etmelik tek durumum cihaz takılır hizmet alamam yavaş yavaş sinirlenmeye başlarım

Ben olaya şöyle bakıyorum kızla ilk date'e çıkacaksın. buluşma yerine zamanında gelmiyor.
daha da buluşmam :krokop

dakka bir gol bir ben ilk aradığımda o markanın telefonu açılacak. hadi servis neyse o an iş üstündedir falan ama yok santral bozulmış loopa düşmüş kusura bakma yatırımını ona göre yapsınlar.
 
Ben olaya şöyle bakıyorum kızla ilk date'e çıkacaksın. buluşma yerine zamanında gelmiyor.
daha da buluşmam :krokop

dakka bir gol bir ben ilk aradığımda o markanın telefonu açılacak. hadi servis neyse o an iş üstündedir falan ama yok santral bozulmış loopa düşmüş kusura bakma yatırımını ona göre yapsınlar.
ahahaha date ye çıkıyorsun ama telafisini güzel yapacak belki diyecek hesaplar benden diyecek demezler de neyse :D
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri