Merhaba,
Yaklaşık 2 aydır TP-Link X50 4G modemim ile ilgili IMEI yakalanma sorunu yaşıyorum. Ürünü servise gönderdim, ancak yasal süre içerisinde ne onarım ne de değişim sağlandı. Sadece bir değişim/onarım formu ilettiler ve süreç öylece kaldı.
Bu durum üzerine ürünü satın aldığım firma olan Hepsiburada’ya durumu ilettim. Onlar da ürünü tekrar iade etmemi istediler ve gönderdim. Ancak ürün teslim edilmesine rağmen yalnızca "iade gönderinizi firmamıza ulaştırmakta geciktirdiğimiz için özür dileriz" şeklinde bir yanıt aldım. Bu süreçte ilerleme sağlanamadı ve sorun devam ediyor.
IMEI sorunu hakkında servis yetkilileri, gümrük işlemlerinde yaşanan aksaklıklar nedeniyle kayıt yapılmadığını belirtti. Ancak ben ürünü Hepsiburada’dan satın aldım, kaçak veya yurt dışı ürünü değil. Sorunumun bir an önce çözülmesi için hem servisten hem de Hepsiburada’dan destek bekliyorum.
Yaşadığınız benzer bir durum varsa, nasıl çözdüğünüzü paylaşırsanız çok sevinirim. Yardımlarınızı bekliyorum.
Yaklaşık 2 aydır TP-Link X50 4G modemim ile ilgili IMEI yakalanma sorunu yaşıyorum. Ürünü servise gönderdim, ancak yasal süre içerisinde ne onarım ne de değişim sağlandı. Sadece bir değişim/onarım formu ilettiler ve süreç öylece kaldı.
Bu durum üzerine ürünü satın aldığım firma olan Hepsiburada’ya durumu ilettim. Onlar da ürünü tekrar iade etmemi istediler ve gönderdim. Ancak ürün teslim edilmesine rağmen yalnızca "iade gönderinizi firmamıza ulaştırmakta geciktirdiğimiz için özür dileriz" şeklinde bir yanıt aldım. Bu süreçte ilerleme sağlanamadı ve sorun devam ediyor.
IMEI sorunu hakkında servis yetkilileri, gümrük işlemlerinde yaşanan aksaklıklar nedeniyle kayıt yapılmadığını belirtti. Ancak ben ürünü Hepsiburada’dan satın aldım, kaçak veya yurt dışı ürünü değil. Sorunumun bir an önce çözülmesi için hem servisten hem de Hepsiburada’dan destek bekliyorum.
Yaşadığınız benzer bir durum varsa, nasıl çözdüğünüzü paylaşırsanız çok sevinirim. Yardımlarınızı bekliyorum.