Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

ViewSonic'te Tamir Yerine Birebir Değişim Dönemi

evrenatabek

Süper Üye
Kadim Üye
Katılım
9 Şub 2023
Mesajlar
855
Merhaba

Bozulduğunda birebir değişim...
ViewSonic en yüksek standartlarda üretilen ürünleri için Premium Garanti hizmeti sunmaktadır. Aşağıda listelenen modellerde, garanti koşullarını kapsayan arızalarda ve garanti süresi içerisinde onarım yerine daha iyi bir müşteri deneyimi için ürün değişimi yapılmaktadır.

Premium Garanti sunulan modeller;


ViewSonic Premium Garanti Hizmeti 01 Ocak 2023 tarihi itibarı ile satın alınan ürünlerde geçerlidir.

video seyredince sitesinden ayrıntılı bilgi bakayım dedim. Bu kadar bilgi.

Standart Garanti neleri kapsamaz:
 Seri numarası tahrif edilmiş, değiştirilmiş ya da çıkarılmış tüm ürünler.
 Aşağıda belirtilen etkenlerden kaynaklanan hasar, bozukluk veya arızalar:
A. Kaza, hatalı kullanım, ihmal, yangın, su, yıldırım ya da diğer doğal olaylar,
ürün üzerinde izinsiz değişiklik yapılması veya ürünle birlikte verilen
talimatlara uyulmaması.
B. ViewSonic tarafından yetki verilmeyen kişilerce gerçekleştirilen onarım ya
da onarım teşebbüsü.
C. Program, veri ya da çıkartılabilir saklama ortamlarının maruz kaldığı hasar
veya kayıplar.
D. Onarım ya da değiştirme esnasında gerçekleşen yazılım ya da veri kaybı.
E. Nakliyeye bağlı ürün hasarı.
F. Ürünün sökülmesi ya da monte edilmesi.
G. Elektrik kesintisi ya da gerilim dalgalanmaları gibi üründen bağımsız dış
etkenler.
H. ViewSonic teknik özelliklerini karşılamayan malzeme ya da parça kullanımı.


I. Normal aşınma ve yıpranma. Dış plastik aksamda hasar/çizik meydana
gelmesi
J. Ürün sahibinin, Kullanım Kılavuzunda belirtilen ve kullanıcı tarafından
temizlenebilen projektörlerin temizlenmesi gibi periyodik ürün
bakımlarını gerçekleştirmemesi.
K. Ürün kusuru ile ilişkili olmayan diğer nedenler.
L. Doğal afet, şiddet eylemi ya da benzeri olaylar.
M. Elektrik kesintisi ya da gerilim dalgalanmaları, elektrik devresi, klima, nem
kontrolü veya diğer çevresel koşullar.
N. Duman (örneğin, sigara dumanı) ve toz dâhil uygun olmayan kullanım
koşulları.
O. İkinci el ürünler veya üretimden/satıştan kaldırılmış ürünlerden ViewSonic
sorumlu değildir.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
sonrasında yenilenmiş ürün olarak birleştirilmiş parçalardan yeniden satış. ViewSonic profesyoneller daha çok kullanıyor. İşinden etmemiş olacaktır.
Şirket adına alınanlar bu garanti içine giriyor ise...
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri