Merhaba,
1 sene önce aldığımız ev eşyalarımızdan Enza marka bazanın ön sağ ayağı kendiliğinden kırıldı. Garantisi devam ettiği için, servis çağrıldı.
Baza kullanılamaz durumda. Servis ön iki ayak için sipariş geçeceğini, onarımın garanti kapsamında yapılacağını, parçaların da 1-2 hafta içinde geleceğini söyledi.
Bu olayın üzerinden neredeyse 3 ay geçti, halen baza kullanılamaz durumda. Gelen giden arayan soran yok. Biz enzayı aramadığımız durumda hiç bir bilgi verilmiyor. Aradığımızda da bir üst birime aktardık, aciliyeti belirttik bilmem ne diye oyalıyorlar.
Artık yasal haklarımı devreye sokmak istiyorum, çünkü bu umursamazlık gerçekten çok can sıkıcı olmaya başladı. Bu durumda thh ile mi çözüm sağlayabiliriz? Ne yapabiliriz inanın bilemiyorum. Size danışmak istedim.
Sevgiler.
1 sene önce aldığımız ev eşyalarımızdan Enza marka bazanın ön sağ ayağı kendiliğinden kırıldı. Garantisi devam ettiği için, servis çağrıldı.
Baza kullanılamaz durumda. Servis ön iki ayak için sipariş geçeceğini, onarımın garanti kapsamında yapılacağını, parçaların da 1-2 hafta içinde geleceğini söyledi.
Bu olayın üzerinden neredeyse 3 ay geçti, halen baza kullanılamaz durumda. Gelen giden arayan soran yok. Biz enzayı aramadığımız durumda hiç bir bilgi verilmiyor. Aradığımızda da bir üst birime aktardık, aciliyeti belirttik bilmem ne diye oyalıyorlar.
Artık yasal haklarımı devreye sokmak istiyorum, çünkü bu umursamazlık gerçekten çok can sıkıcı olmaya başladı. Bu durumda thh ile mi çözüm sağlayabiliriz? Ne yapabiliriz inanın bilemiyorum. Size danışmak istedim.
Sevgiler.