Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Midea ve Klima Meraklıları Lokali

Abi herkes sizin gibi yaklaşmıyor konuya.

Cumartesi gecesi saat 21:00 ile 03:00 aralarında haftasonumu bir tüketicinin beni firma yandaşı olarak suçlamasına cevap vermekle geçirdim mesela.

Nedir mesele? Satıcı saat 14:00 deki randevusuna 17:00 de gelmiş (İstanbul)
Klimayı da TAM tanıtmadılar

Randevu kısmına bir şey demedim zira Gebzedeki montajları uzayınca tüketiciye gecikmişler vatandaş haklıdır ama İstanbul gibi yerde ekip de çok haksız değildir BİZİM ÜLKE şartlarına göre.

Peki TAM TANITMA dediğin şey nedir diyorum cevap yok, neyi tanıtmadılar diyorum cevap yok, onlar tanıtmadı da hadi, sen bana sordun ben mi anlatmadım diyorum cevap yok, ben ne söylersem söyleyeyim ''Ben saatlerce onları bekledim, klimayı da tam anlatmadan gittiler, sen de onlardan yanasın, senin bu işten avanta aldığını düşünmeye başlayacağım'' diyor başka bir şey demiyor.

En son engelledim geçtim yani velev ki avanta alıyor olayım, ulen aldığın klimanın parası 30K zaten, 30 K nın avantası ne olur ki ben 3 kuruş paraya senin ağız kokunu çekeyim?

Klima ekiplerinde de durum faklı değil. Darılıp gücenmeyin abi bizde artık esnaf esnaf değil, tüketici de tüketici değil.

O nedenle burada biz giriyoruz devreye zira konuyu gerçekten bilen taraf olarak TARAFLAR arasında sürekli ''Abi bak öyle diyorusn ama o da haklı'' diğerine dönüp diyoruz ki ''Tamam abi sen haklısın ama onun da haklı olduğu şu konu var ve senin onu düzletmen lazım'' vs vs

Yani normalde zaten ikili ilişkilerle İYİ İLETİŞİM ile çok kolay çözülebilecek mevzularda bir orta yolu bulmaya çalışan taraf oluyoruz.

Sizin konuda da mesela siz kesinlikle haklıısınız çünkü para verip satın aldığınız üründen verim alamıyorsunuz.
Diğer yandan ben karşı tarafı direkt gömsem bu sefer sorununuz da çözülemeyecek ki.

Ben ne zaman kimi direkt gömüyorum? Senelerdir kendilerine ulaşmaya çalışıp defalarca çözüm odaklı ve orta yol bulma amaçlı iletişim kurmaya çalıştığımız firmaların büyük bir ego ve kibir ile bizleri görmezden gelmeyi VİZYON ve MİSYON olarak kabul edenlerin mesela Arçelik, Vestel LG Philips vs bunları direkt gömerim zira iletişime ve çözüme kapalılar.

''Ben malı satar geçerim aga'' diyor başka bir şey demiyorlar.

Bir de böyle Gree gibi, Midea gibi Mitsubishi Heavy gibi iletişim kurduğumuzda ilgilenen markalar var onları direkt gömmek yerine önce kendileri ile iletişim kurup arka planda görüşmeler yapıyoruz.

Bakın Mitsubishi Electric mesela. Kardeşim Hare Noviro ve Enviro almayın Legendera veya Krigaminezen alın dedim diye beni kara listeye alacağınıza bir sorun bakalım bizim serzenişimiz neymiş?

Ama yooook, onlar koskoca Mitsubishi Electric, biz kimiz ki onlara laf söyleyebilelim değil mi?

Biz söyleriz aga, yarın Midea vatandaşa yamuk yapsın Mideayı da gömeriz biz çıkara göre değil firmaların tavırlarına ve tüketicilerin yanında durum durmadıklarına göre pozisyonumuzu belirliyoruz ayrıca ''Ben yaptım oldu'' şeklinde değil arka tarafta yönetici arkadaşlarımla istişare ederek karar alıyoruz.

Sizin konu da elbette çözülecek. Artık yeni yıl bitti hafta sonu tatili bitti ve herkes çalışmaya başladı. Bugün Turgut Müdür ile görüşeceğim farklı bir konu için. Hem Fikret dostumuzun hem de sizin konuyu da artık eve ekip yönlendirtip hallettirelim.

Bu arad asize de DM den kanal açıyorum. Bana iletişim bilgilerinizi paylaşın lütfen ki Kim olduğunuzu bilsinler :)
Hocam ben yarın servisi aramayı düşünüyordum unuttular herhalde diye. Benimle hiç bir şekilde iletişim kurulmadı. Aramayım mı?
 
Son düzenleme:
Klima ilk defrostunu yaptı ama defrost bitimini yakın -11°ler (-12° -13° olabilir ben -11°de denk geldim) gördüm bununla ilgili bilgim yok ve dış ünitede sanki musluğu az açarız ya öle su geliyordu drenaj hortumundan ?
IMG_20250107_031643.jpg
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20250107_031643.jpg
    IMG_20250107_031643.jpg
    139.4 KB · Görüntüleme: 11
Klima ilk defrostunu yaptı ama defrost bitimini yakın -11°ler (-12° -13° olabilir ben -11°de denk geldim) gördüm bununla ilgili bilgim yok ve dış ünitede sanki musluğu az açarız ya öle su geliyordu drenaj hortumundan ?
Ekli dosyayı görüntüle 23235
Her şey normal 👍
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Hocam ben yarın servisi aramayı düşünüyordum unuttular herhalde diye. Benimle hiç bir şekilde iletişim kurulmadı. Aramayım mı?
Aslında planlı bir görüşmemiz dün vardı Turgut Müdürle ama ben müsait olamadım, bugün de bizim ofise geçtim işlerimiz yoğundu biraz. Yarın mutlaka görüşürüm. :ok
 
Bizim tapoyu Trendyol express kaybetmiş iyi mi 🤔 parayı iade edeceğiz falan dediler bende ürünü istediğimi söyledim. Ürünün fiyatı değiştiği için zarar gördüğümü aksi takdirde tüketici hakkımı kullanacağımı söyledim. 😅
Şu taponun başımıza açtığı işlere bak :haha

Elektrik panosunu da hasarlı göndermişlerdi yinede tamir edip montaj yaptım hasarlı geldiği için hasar bildirimi açmıştım firma montaj yaptığımı söylediğim halde mağduriyetimi gidermek için panonun yenisini gönderdi bakalım tapo da nasıl sonuç alacağız bu arada ikinci panoyu beleşe getirdik :haha
 
Bizim tapoyu Trendyol express kaybetmiş iyi mi 🤔 parayı iade edeceğiz falan dediler bende ürünü istediğimi söyledim. Ürünün fiyatı değiştiği için zarar gördüğümü aksi takdirde tüketici hakkımı kullanacağımı söyledim. 😅
Şu taponun başımıza açtığı işlere bak :haha

Elektrik panosunu da hasarlı göndermişlerdi yinede tamir edip montaj yaptım hasarlı geldiği için hasar bildirimi açmıştım firma montaj yaptığımı söylediğim halde mağduriyetimi gidermek için panonun yenisini gönderdi bakalım tapo da nasıl sonuç alacağız bu arada ikinci panoyu beleşe getirdik :haha
Aksilikler seni buluyor abi bi kurban horoz tavuk bişeyler kestir :hihi :haha :haha :alala
 
Bizim tapoyu Trendyol express kaybetmiş iyi mi 🤔 parayı iade edeceğiz falan dediler bende ürünü istediğimi söyledim. Ürünün fiyatı değiştiği için zarar gördüğümü aksi takdirde tüketici hakkımı kullanacağımı söyledim. 😅
Şu taponun başımıza açtığı işlere bak :haha

Elektrik panosunu da hasarlı göndermişlerdi yinede tamir edip montaj yaptım hasarlı geldiği için hasar bildirimi açmıştım firma montaj yaptığımı söylediğim halde mağduriyetimi gidermek için panonun yenisini gönderdi bakalım tapo da nasıl sonuç alacağız bu arada ikinci panoyu beleşe getirdik :haha
Boşver abi yaratan başka dert vermesin :D
 
Tamamdır yarın lütfen bilgilendirin.
Müdahalenin kesin çözüm olacağına dair @oki.doki dostumuzdan da bilgi bekliyoruz bir saate kadar :D
Selâm Aleyküm abi değerli arkadaşlar
Sağolsun Adem abinin ilgisi alakası ne anlatsak ne desek bilemedim Allah razı olsun 😊 telefondan kimsenin yapmayacağı şekilde durumu anlattı ilgilendi. Ayarlarini yaptık. Yaklaşık bir buçuk saattir klima aktif. İlk 23 boost ayar yaptık yarım saat kadar oda 24.5 Lara kadar çıktı. Bir saattir fan 100 23 sertte kullanıyorum sonuç ortada 🙂
Eca yazan klimanın tam karşısında kanz yazan klimanın görmediği köşede 40 dakikadır 23.3 e sabitledi emiş sıcaklığı 26 27- bandında inip çıkıyor. Beni böyle dertten kurtardığı için çok teşekkür ederim. İçim rahatladı Valla Şükürler olsun🙂 akıllı prizinde siparisini verdim cuma kapıda diyor o gelince onunlada testlere başlayacağız İnşallah
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20250107-220508.png
    Screenshot_20250107-220508.png
    110.2 KB · Görüntüleme: 16
  • 17362770195022511147746260789400.jpg
    17362770195022511147746260789400.jpg
    103.2 KB · Görüntüleme: 14
  • 17362770430193952870992891080892.jpg
    17362770430193952870992891080892.jpg
    202.6 KB · Görüntüleme: 16
  • Screenshot_20250107-214825.png
    Screenshot_20250107-214825.png
    188.1 KB · Görüntüleme: 20
Selâm Aleyküm abi değerli arkadaşlar
Sağolsun Adem abinin ilgisi alakası ne anlatsak ne desek bilemedim Allah razı olsun 😊 telefondan kimsenin yapmayacağı şekilde durumu anlattı ilgilendi. Ayarlarini yaptık. Yaklaşık bir buçuk saattir klima aktif. İlk 23 boost ayar yaptık yarım saat kadar oda 24.5 Lara kadar çıktı. Bir saattir fan 100 23 sertte kullanıyorum sonuç ortada 🙂
Eca yazan klimanın tam karşısında kanz yazan klimanın görmediği köşede 40 dakikadır 23.3 e sabitledi emiş sıcaklığı 26 27- bandında inip çıkıyor. Beni böyle dertten kurtardığı için çok teşekkür ederim. İçim rahatladı Valla Şükürler olsun🙂 akıllı prizinde siparisini verdim cuma kapıda diyor o gelince onunlada testlere başlayacağız İnşallah
İç sıcaklığı 27 mi gösteriyor uygulama?
 
Selâm Aleyküm abi değerli arkadaşlar
Sağolsun Adem abinin ilgisi alakası ne anlatsak ne desek bilemedim Allah razı olsun 😊 telefondan kimsenin yapmayacağı şekilde durumu anlattı ilgilendi. Ayarlarini yaptık. Yaklaşık bir buçuk saattir klima aktif. İlk 23 boost ayar yaptık yarım saat kadar oda 24.5 Lara kadar çıktı. Bir saattir fan 100 23 sertte kullanıyorum sonuç ortada 🙂
Eca yazan klimanın tam karşısında kanz yazan klimanın görmediği köşede 40 dakikadır 23.3 e sabitledi emiş sıcaklığı 26 27- bandında inip çıkıyor. Beni böyle dertten kurtardığı için çok teşekkür ederim. İçim rahatladı Valla Şükürler olsun🙂 akıllı prizinde siparisini verdim cuma kapıda diyor o gelince onunlada testlere başlayacağız İnşallah
Çok çok sevindim kardeşim senin adına.
Elbette ki senden rica ettiğim üzere şimdi o enerji takip konusunu da değerlendireceğiz.
Klima kullanımının gerçekten bilinç gerektirdiği bir dönemdeyiz dostlar çünkü bu meretleri enerji verimliliği odaklı üretiyorlar uluslararası anlaşmalar gereği ve klima da kendisine kodlananı yapıyor, O Mitsubishi electric Noviro kullanan dostuma da söyledim, ''Servisine söyle, ayarları yapsınlar kurtulursun'' diye.

Bak abi ne oldu? Saniyeler içerisinde girdiğimiz ayarlardan sonra klima yeni girilen kodları ile nasıl da senin istediğin gibi tıkır tıkır çalışmaya başladı :D
Dediğim gibi tüketim konusunda da senin priz geldikten sonra o kısma dair detayları da aktaracağım.

Şimdi yarın @Fikretsulu kardeşimizin de gülen yüzlü mesajlarını burada görünce rahat edeceğim gaari :D
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri