Hocam ben yarın servisi aramayı düşünüyordum unuttular herhalde diye. Benimle hiç bir şekilde iletişim kurulmadı. Aramayım mı?Abi herkes sizin gibi yaklaşmıyor konuya.
Cumartesi gecesi saat 21:00 ile 03:00 aralarında haftasonumu bir tüketicinin beni firma yandaşı olarak suçlamasına cevap vermekle geçirdim mesela.
Nedir mesele? Satıcı saat 14:00 deki randevusuna 17:00 de gelmiş (İstanbul)
Klimayı da TAM tanıtmadılar
Randevu kısmına bir şey demedim zira Gebzedeki montajları uzayınca tüketiciye gecikmişler vatandaş haklıdır ama İstanbul gibi yerde ekip de çok haksız değildir BİZİM ÜLKE şartlarına göre.
Peki TAM TANITMA dediğin şey nedir diyorum cevap yok, neyi tanıtmadılar diyorum cevap yok, onlar tanıtmadı da hadi, sen bana sordun ben mi anlatmadım diyorum cevap yok, ben ne söylersem söyleyeyim ''Ben saatlerce onları bekledim, klimayı da tam anlatmadan gittiler, sen de onlardan yanasın, senin bu işten avanta aldığını düşünmeye başlayacağım'' diyor başka bir şey demiyor.
En son engelledim geçtim yani velev ki avanta alıyor olayım, ulen aldığın klimanın parası 30K zaten, 30 K nın avantası ne olur ki ben 3 kuruş paraya senin ağız kokunu çekeyim?
Klima ekiplerinde de durum faklı değil. Darılıp gücenmeyin abi bizde artık esnaf esnaf değil, tüketici de tüketici değil.
O nedenle burada biz giriyoruz devreye zira konuyu gerçekten bilen taraf olarak TARAFLAR arasında sürekli ''Abi bak öyle diyorusn ama o da haklı'' diğerine dönüp diyoruz ki ''Tamam abi sen haklısın ama onun da haklı olduğu şu konu var ve senin onu düzletmen lazım'' vs vs
Yani normalde zaten ikili ilişkilerle İYİ İLETİŞİM ile çok kolay çözülebilecek mevzularda bir orta yolu bulmaya çalışan taraf oluyoruz.
Sizin konuda da mesela siz kesinlikle haklıısınız çünkü para verip satın aldığınız üründen verim alamıyorsunuz.
Diğer yandan ben karşı tarafı direkt gömsem bu sefer sorununuz da çözülemeyecek ki.
Ben ne zaman kimi direkt gömüyorum? Senelerdir kendilerine ulaşmaya çalışıp defalarca çözüm odaklı ve orta yol bulma amaçlı iletişim kurmaya çalıştığımız firmaların büyük bir ego ve kibir ile bizleri görmezden gelmeyi VİZYON ve MİSYON olarak kabul edenlerin mesela Arçelik, Vestel LG Philips vs bunları direkt gömerim zira iletişime ve çözüme kapalılar.
''Ben malı satar geçerim aga'' diyor başka bir şey demiyorlar.
Bir de böyle Gree gibi, Midea gibi Mitsubishi Heavy gibi iletişim kurduğumuzda ilgilenen markalar var onları direkt gömmek yerine önce kendileri ile iletişim kurup arka planda görüşmeler yapıyoruz.
Bakın Mitsubishi Electric mesela. Kardeşim Hare Noviro ve Enviro almayın Legendera veya Krigaminezen alın dedim diye beni kara listeye alacağınıza bir sorun bakalım bizim serzenişimiz neymiş?
Ama yooook, onlar koskoca Mitsubishi Electric, biz kimiz ki onlara laf söyleyebilelim değil mi?
Biz söyleriz aga, yarın Midea vatandaşa yamuk yapsın Mideayı da gömeriz biz çıkara göre değil firmaların tavırlarına ve tüketicilerin yanında durum durmadıklarına göre pozisyonumuzu belirliyoruz ayrıca ''Ben yaptım oldu'' şeklinde değil arka tarafta yönetici arkadaşlarımla istişare ederek karar alıyoruz.
Sizin konu da elbette çözülecek. Artık yeni yıl bitti hafta sonu tatili bitti ve herkes çalışmaya başladı. Bugün Turgut Müdür ile görüşeceğim farklı bir konu için. Hem Fikret dostumuzun hem de sizin konuyu da artık eve ekip yönlendirtip hallettirelim.
Bu arad asize de DM den kanal açıyorum. Bana iletişim bilgilerinizi paylaşın lütfen ki Kim olduğunuzu bilsinler![]()
Son düzenleme: