Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

65PML9507 Ambilight Sorunu ve Servis Problemi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan CBY
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
İnstagram videosu faha geniş kitlelere ulaşabiliyr bu nedenle onu üste ekledim.
Kısa versiyon instada, Uzun versiyon ise youtube da yayında :ok

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Eline emeğine sağlık abi hemen üzerimize düşeni yapalım. Bu arada dün değişim talebime istinaden hemen 4-5 saat sonra 9 yıl önceki kanunla olumsuz yanıt veren çok sevgili philips servisi, kendilerine kanun maddelerini açıkça içeren bir metinle cevap verdikten sonra sessiz kalmayı tercih ediyor. Neyse ki iş o aşamayı geçeli çok oldu.
 
Eline emeğine sağlık abi hemen üzerimize düşeni yapalım. Bu arada dün değişim talebime istinaden hemen 4-5 saat sonra 9 yıl önceki kanunla olumsuz yanıt veren çok sevgili philips servisi, kendilerine kanun maddelerini açıkça içeren bir metinle cevap verdikten sonra sessiz kalmayı tercih ediyor. Neyse ki iş o aşamayı geçeli çok oldu.
Kanun tanımayacaklarını zannedenlere tokatımız sert olur Halk olarak :D
 
Kanun tanımayacaklarını zannedenlere tokatımız sert olur Halk olarak :D
Adem hocam şikayetin konusu kısmına yazdığım metni paylaşıyorum müsait bir zamanınızda bakabilirseniz memnun olurum. Bir sorum daha olacak ilk kısımda firma bilgilerine Türk Philips'in bilgilerini yazıyoruz eyvallah ama hemen altındaki satıcı ve sağlayıcı bilgilerine vatan bilgisayarı mı yazmamız gerekiyor ? Şunun için soruyorum önizlemeye gelince vatan bilgisayarın adres ve telefon bilgilerini yazdığım kısmı direkt olarak şikayet edilen firma sütununa ekliyor.

24.04.2023 tarihi itibari ile 65PML9507 model televizyonumun ambilight ledleri çalışmamaya başladı. Müşteri hizmetlerinin önerdiği işlemler tarafımca denendi fakat sonuç alınamadı. Buna istinaden mail yoluyla ve telefon yoluyla arıza bildirimi yaptığım televizyon için ilgili firmadan 6502 sayılı kanun gereğince ürün ilk 6 ay içinde arızalandığı için ayıplı mal statüsünde değerlendirilmesi gerektiğini ifade ederek değişim talep ettim. Hem ilgili firma, hem de ilgili firmanın Tokat yetkili servisi talebime olumsuz yanıt verdi. Tokat philips yetkili servisi biz sadece onarım için ürüne bakmaya geliriz değişim gibi bir şey yapamayız şeklinde bir yaklaşımda bulunarak tarafıma hizmet vermeyi reddetti. Arıza bildirimi yapmama rağmen ne gelen oldu ne arayan. Ürün arızalı şekilde durmaya devam ediyor. İlgili firmaya haklarımı hatırlattığımda ise 9 yıl önce yürürlükten kalkmış mevzuatı tarafıma ileterek ancak bu durumda değişim yapılır gibi bir cevap geldi. İlgili firmanın kanunları yok sayarak hakkımı nasıl gasp ettiğine dair mail yazışmaları, Türk Philips ve Tokat Philips Yetkili Servisi ile yapılan telefon görüşmelerine ait saat/numara bilgileri tarafımca uyuşmazlığa ilişkin belgelere yüklenmiştir. Bahsi geçen arızaya ilişkin her şeyi net olarak açıklayan video kaydı elimde mevcut olup şayet THH tarafından yeterli görülmezse atanacak bilirkişi gelip kendi kontrolünü yapabilir. Türkiye Cumhuriyeti kanunlarını tanımayan bu firmaya karşı gereğinin yapılmasını, hakkım olan ürün değişim talebimin yerine getirilmesini istemekteyim.
 
Adem hocam şikayetin konusu kısmına yazdığım metni paylaşıyorum müsait bir zamanınızda bakabilirseniz memnun olurum. Bir sorum daha olacak ilk kısımda firma bilgilerine Türk Philips'in bilgilerini yazıyoruz eyvallah ama hemen altındaki satıcı ve sağlayıcı bilgilerine vatan bilgisayarı mı yazmamız gerekiyor ? Şunun için soruyorum önizlemeye gelince vatan bilgisayarın adres ve telefon bilgilerini yazdığım kısmı direkt olarak şikayet edilen firma sütununa ekliyor.

24.04.2023 tarihi itibari ile 65PML9507 model televizyonumun ambilight ledleri çalışmamaya başladı. Müşteri hizmetlerinin önerdiği işlemler tarafımca denendi fakat sonuç alınamadı. Buna istinaden mail yoluyla ve telefon yoluyla arıza bildirimi yaptığım televizyon için ilgili firmadan 6502 sayılı kanun gereğince ürün ilk 6 ay içinde arızalandığı için ayıplı mal statüsünde değerlendirilmesi gerektiğini ifade ederek değişim talep ettim. Hem ilgili firma, hem de ilgili firmanın Tokat yetkili servisi talebime olumsuz yanıt verdi. Tokat philips yetkili servisi biz sadece onarım için ürüne bakmaya geliriz değişim gibi bir şey yapamayız şeklinde bir yaklaşımda bulunarak tarafıma hizmet vermeyi reddetti. Arıza bildirimi yapmama rağmen ne gelen oldu ne arayan. Ürün arızalı şekilde durmaya devam ediyor. İlgili firmaya haklarımı hatırlattığımda ise 9 yıl önce yürürlükten kalkmış mevzuatı tarafıma ileterek ancak bu durumda değişim yapılır gibi bir cevap geldi. İlgili firmanın kanunları yok sayarak hakkımı nasıl gasp ettiğine dair mail yazışmaları, Türk Philips ve Tokat Philips Yetkili Servisi ile yapılan telefon görüşmelerine ait saat/numara bilgileri tarafımca uyuşmazlığa ilişkin belgelere yüklenmiştir. Bahsi geçen arızaya ilişkin her şeyi net olarak açıklayan video kaydı elimde mevcut olup şayet THH tarafından yeterli görülmezse atanacak bilirkişi gelip kendi kontrolünü yapabilir. Türkiye Cumhuriyeti kanunlarını tanımayan bu firmaya karşı gereğinin yapılmasını, hakkım olan ürün değişim talebimin yerine getirilmesini istemekteyim.
Merhaba, televizyon kısmına TPV bakıyor, yani Türk Philips aslında sizin muhatabınız değil. TP Vision resmi adresi ofiste kayıtlıdır bende. Yarın yazarım buraya. Ayrıca siz müteselsil olarak hem satıcı hem de ithalatçıdan şikayetçi olabilirsiniz. Yani Vatan Bilgisayarı da şikayet edebilirsiniz.
 
Merhaba, televizyon kısmına TPV bakıyor, yani Türk Philips aslında sizin muhatabınız değil. TP Vision resmi adresi ofiste kayıtlıdır bende. Yarın yazarım buraya. Ayrıca siz müteselsil olarak hem satıcı hem de ithalatçıdan şikayetçi olabilirsiniz. Yani Vatan Bilgisayarı da şikayet edebilirsiniz.
Vallahi çok ikrama geçer hocam mernis numarası da soruyor ama bulamadım. Satıcı ve sağlayıcı kısmına satın aldığım vatan mağazasının bilgilerini yazıyorum o zaman eyvallah.
 
Zahmet edip cevap vermişler. Neye istinaden değişim yapamıyoruz diyorlar orası meçhul. Burada satıcının rolünü anlamadım ben, TV’yi vatana götürüp teslim mi etsem ben değişim istiyorum diye onların öyle bir yetkisi var mı bilmiyorum ama. @Adem Helvacı
 

Ekli dosyalar

  • IMG_0590.jpeg
    IMG_0590.jpeg
    69.2 KB · Görüntüleme: 21
Zahmet edip cevap vermişler. Neye istinaden değişim yapamıyoruz diyorlar orası meçhul. Burada satıcının rolünü anlamadım ben, TV’yi vatana götürüp teslim mi etsem ben değişim istiyorum diye onların öyle bir yetkisi var mı bilmiyorum ama. @Adem Helvacı
Ne kadar kolay ya arızalı sorunlu olan yeni bir ürünü görmezden gelmek.
Sırf bu olaylar yüzünden ekranda ki çizgiyi görmezden gelip kullanasım var gelen gideni aratmasın diye :)
 
Ne kadar kolay ya arızalı sorunlu olan yeni bir ürünü görmezden gelmek.
Sırf bu olaylar yüzünden ekranda ki çizgiyi görmezden gelip kullanasım var gelen gideni aratmasın diye :)
Vallahi aynen öyle hocam. THH başvurumu yaptım ancak daha kısa sürede bir çözüm bulabilir miyim diye uğraşıyorum.
 
Zahmet edip cevap vermişler. Neye istinaden değişim yapamıyoruz diyorlar orası meçhul. Burada satıcının rolünü anlamadım ben, TV’yi vatana götürüp teslim mi etsem ben değişim istiyorum diye onların öyle bir yetkisi var mı bilmiyorum ama. @Adem Helvacı
Ayıbın daniskası artık. Yazıp bir şey anlatmamışlar. Bu kadar mı vurdumduymaz olunur. Ben artık bu ülkenin insanına yapılan kötü muamele olarak görüyorum bunu olay tv den ötesi. Aynı tv bende de var. Ben bile keşke almasaydıma geldim bu tavırlarını görünce. Hakem heyeti görünüyor size. Sürecin zaman alacağını düşününce kafayı takmadan izlemeye devam edip sonucu beklemek gerek. En azından tv çalışıyor olacak bu süreçte.
 
Ayıbın daniskası artık. Yazıp bir şey anlatmamışlar. Bu kadar mı vurdumduymaz olunur. Ben artık bu ülkenin insanına yapılan kötü muamele olarak görüyorum bunu olay tv den ötesi. Aynı tv bende de var. Ben bile keşke almasaydıma geldim bu tavırlarını görünce. Hakem heyeti görünüyor size. Sürecin zaman alacağını düşününce kafayı takmadan izlemeye devam edip sonucu beklemek gerek. En azından tv çalışıyor olacak bu süreçte.

Maalesef bunların tavrı yüzünden ben de soğudum TV’den. Bundan sonra oled Philips alırım diyordum ama evime başka bir Philips ürünü sokmayacağım bu saatten sonra. THH başvurumu yaptım ben zaten hocam ondan sonra geldi bu cevap. Allah’tan izleniyor tv dediğiniz gibi.
 
Maalesef bunların tavrı yüzünden ben de soğudum TV’den. Bundan sonra oled Philips alırım diyordum ama evime başka bir Philips ürünü sokmayacağım bu saatten sonra. THH başvurumu yaptım ben zaten hocam ondan sonra geldi bu cevap. Allah’tan izleniyor tv dediğiniz gibi.
En azından izlenmesine şükretmek gerek. Takıldığım kelimeleri "üzülerek" demeleri oldu. Üzülerek demişlerki ben malımın arkasında durmam, bozulursa umrumda olmaz, bana yaptırım olmaz, paramı aldım, öküz öldü ortaklık bozuldu, başının çaresine bak. Arkadaşım lg almıştı panel kırık çıktı bir sene heyet kararı bekledi. Kazandı ama faizi enflasyonu kurtarmadı. 1 sene o kırık tv yi bir köşeye koyduğu yerde görerek ve sinirlenerek geçirdi. Allahtan kullanımda sizinki. Sonucu hayırlı olacak inşallah.
 
Vallahi aynen öyle hocam. THH başvurumu yaptım ancak daha kısa sürede bir çözüm bulabilir miyim diye uğraşıyorum.
Bulutlanma vs gibi kişiden kişiye göreceli bir şey olsa hadi eyvAllah deriz de adam LED yanmıyor diyor ya daha net sorun ne olabilir. Bu arada Tv'de test yapılan yer vardı bir çok şeyi test edip size soruyordu onu denediniz mi aklıma geldi belki bir işe yarar diye belirtmek istedim.
 
Bulutlanma vs gibi kişiden kişiye göreceli bir şey olsa hadi eyvAllah deriz de adam LED yanmıyor diyor ya daha net sorun ne olabilir. Bu arada Tv'de test yapılan yer vardı bir çok şeyi test edip size soruyordu onu denediniz mi aklıma geldi belki bir işe yarar diye belirtmek istedim.
Denedim hocam demo video oynatıyor sorunları siz görün diyor orda da sonuçta şurası arızalı diye bir sonuç vermiyor. O testte de yanmıyor ambilight LED’leri.
 
Ne şekilde yanmıyor resim atma şansınız var mı?
Hocam 4 taraflı ambilight var bu modelde hiçbiri yanmıyor ambilight LED’leri kapalı durumda duruyor yani. Ambisleep modu ya da diğer ambiyans aydınlatma modu vs hiçbirinde yanmıyor.
 
Hocam 4 taraflı ambilight var bu modelde hiçbiri yanmıyor ambilight LED’leri kapalı durumda duruyor yani. Ambisleep modu ya da diğer ambiyans aydınlatma modu vs hiçbirinde yanmıyor.
Biliyorum usta ben 55 inç modelini kullanıyorum sorunu bazı ledler yanmıyor olarak sanıyordum direk anakart la alakalı yüksek ihtimalle.
 
  • Beğen
Tepkiler: CBY
@cby60 Çok geç görmüşüm fakat bana şöyle bir mesaj atmış bir philips çalışanı(!)

P1.jpg


Kendisine verdiğim cevabın tam metinini aşağıya ekliyorum.


Nazik girip sonra kabalaşmışsınız. Sizin, yorumlarım hakkında ne düşündüğünüzün benim için bir önemi olmasa da nezaketen cevaplayayım. ''Philips çalışanıyım'' derken muhtemelen Phiips markasının satışını yapan bir işletme veya çalışanı olmalısınız aksi halde zaten Philips televizyonların Philips şirketi ve çalışanları ile ilgisi olmadığını, Philips TV lerin TPV sorumluluğunda olduğunu bilirdiniz. ''TPV Çalışanıyım'' deseniz bir anlamı olurdu da, Mevcut koşullarda sizin yardımcı olacağınız bir durum olmadığı net şekilde ortada. Bu nedenle yazma amacınızın yardım olmadığını düşündüğümü de belirtmek isterim.

Buna paralel, TPV çalışanı olsanız beni zaten kesin tanırdınız zira Ticaret Bakanlığına benim ihbarlarım ile kaç kere savunma verdiğinizi de bilirdiniz.

Yani benim söylemlerimin asıllı veya asılsız olup olmadığını patronlarınıza sorun onlar gayet iyi bilirler.

Tüm bunların haricinde bahsi geçen tüketicinin bilgilerini benim size paylaşmak gibi bir yükümlülüğüm olmamakla birlikte bir şirket çalışanı olarak bir tüketicinin bilgilerini başkasından istemenizin de KVKK kapsamında uygun olmadığını bilmeniz gerekir. Yine de tüketici bu yönde bir gizlilik ricasında bulunmadığı ve kendi ismi ile paylaşımda bulunduğu için ASILSIZ olduğunu düşündüğünüz iddialarımı TPV şirketini de etiketlediğim Linkedin paylaşımlarında yaptığı yorumda tüketicinin kim olduğunu görebilirsiniz



Beni hangi kanallarla karıştırdınız bilmiyorum ancak ben bana ispatları sunulmamış hiç bir bilgiyi sosyal mecrada paylaşmam, prim kasmak uğruna yalan yanlış içerik üretmem.

Aşağıdaki linkten tüketicinin kendisine ulaşabilir, iletişim numarasını isteyebilirsiniz.


 
Merhaba Adem Bey,

Aynı televizyonu aldım üründe sorun mevcut özellikle oyun konsolunda(PlayStation 5) gölgelenme sorunu mevcut kurulum sonrası yoğun araştırma ile TV de yer alan tüm özellikleri (VRR, ALLM) aktif edip oyun keyfi yaşamak isterken görüntüde tamamen gölgelenme (Ghosting) hatası ve fps düşmesi mevcut daha düşük bir modele sahip olan arkadaşımda hiç bir sorun olmaz iken bende var servise bilgi verdim vatan bilgisayar bilgi verdim. Genel merkeze soracağını iletti gelip hatayı gözüyle görmek dahi istemedi. Videonuzu izledim sizden ricam bu konuda bana destek olmanız olacaktır hatalı ürün ile kala kaldım nasıl bir yol izlemeliyim?
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri