Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Servis iade-değişim raporu için TV alıp gidiyor mu Evdemi Rapor yazıyor?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Yasoski
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Yasoski

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
1 Şub 2023
Mesajlar
64
Merhabalar cayma hakkımın 11. günündeyim ve servis çağıracağım rapor vermeleri vatan sağolsun vatan bey kendileri uğraşmıyor.
Ben paketlemiştim ürünü direk kargoya vereceğimi sanarak, lakin öyle değilmiş servis eve çağırmak gerekiyormuş.
Ürün kutusundayken servis ürünü alıp gidiyor bakıp rapor yazıp öylemi geri bana gönderiyor.
Yoksa evdeyken sorunun ne oldugunu göstermem mi gerekiyor ona göremi evde rapor yazıyorlar.
Gelcekler gitcekler felan filan cayma hakkım geçicek mağdur olmaktan korkuyorum bilgisi olan arkadaşlar varsa beni rahatlatırsa çok sevinirim.
@Adem Helvacı @Vesteloji @İlteriş Yılmaz @tuncer
 
Ekli dosyayı görüntüle 810


Eve gelen servis bana bu raporu yazıp verdi ben bu şekilde iade ettim.
Ne güzel memnun kalmayıp iade edebilmissiniz, vatan da öyle degil anca bir sorun olacak servis ona göre rapor yazacakta öyle iade alabiliriz diyorlar.
Bende servise 2 tane ölü pikseli gösteririm umarım bir şey demezler az ne olacak ondan vesaire diye, sonucta rapor yazacak servisin karşılayacağı bir şey yok.
Vatana güvenip bir şey almam asla umarım ölü pikselli kabul ederler iadeyi de adım atmam daha.
 
Ne güzel memnun kalmayıp iade edebilmissiniz, vatan da öyle degil anca bir sorun olacak servis ona göre rapor yazacakta öyle iade alabiliriz diyorlar.
Bende servise 2 tane ölü pikseli gösteririm umarım bir şey demezler az ne olacak ondan vesaire diye, sonucta rapor yazacak servisin karşılayacağı bir şey yok.
Vatana güvenip bir şey almam asla umarım ölü pikselli kabul ederler iadeyi de adım atmam daha.
kardeşim yanlış anlama da nereden alırsan al fabrikasyon bütün ürünlerde hata çıkabilir. ben hiç bir firmayı savunmuyorum ama durum bu maalesef. firma ayırımını satış sonrası hizmet kısmında görebilirsin. şuan ithal ürünlerde samsung yerli de vestel gibi duruyor. kişisel görüşüm tabiki
 
kardeşim yanlış anlama da nereden alırsan al fabrikasyon bütün ürünlerde hata çıkabilir. ben hiç bir firmayı savunmuyorum ama durum bu maalesef. firma ayırımını satış sonrası hizmet kısmında görebilirsin. şuan ithal ürünlerde samsung yerli de vestel gibi duruyor. kişisel görüşüm tabiki
Üstad amazondan sayısız alışveriş yaptım adamlara yolluyordum onlar kontrol edip bir sıkıntı var mı yokmu ona göre iade yapıyorlardı 1 kere mağdur etmedi sağolsun hep amazondan yapardım 1 kere yapmadım fiyat uygun diye ondada uğraştırmazlar inşallah.
 
kardeşim yanlış anlama da nereden alırsan al fabrikasyon bütün ürünlerde hata çıkabilir. ben hiç bir firmayı savunmuyorum ama durum bu maalesef. firma ayırımını satış sonrası hizmet kısmında görebilirsin. şuan ithal ürünlerde samsung yerli de vestel gibi duruyor. kişisel görüşüm tabiki
Sorun çıkabilir tabi ben buna bir şey demem sadece sorun cıktıgında yardımcı olunsun
 
Servis sadece cihaz da sorun var yada yok rapor yazar bundan sonra ki süreç te satıcı ve sizin aranızda
Anladım onlar rapor yazıp gidecek kutuyu ben kargoya teslim edecegim.
Ölü piksel kaynaklı bilginiz var mı servisler rapor yazıyor degil mi bundan kaynaklı veya vatan kaynaklı bilginiz var mı 14 gün dolmadan iade de problem yaratıyorlar mı nereye baktıysam vatan tv iadeyle alakalı bir kullanıcı deneyimi alamadım :)
 
Mevzuata göre bir ürünü iade edebilmeniz için yetkili servis raporu şart değildir.
Sorun şu ki kimse darılmasın, üstüne de alınmasın lakin art niyetli tüketici sayısı inanılmaz yüksek seviyelerde, dolayısı ile firmalar NEYİ iade aldıklarını bilmek adına önce servisin ürünü olması gerektiği gibi mi şeklinde kontrol ettirtebiliyorlar. Bu konuda prosedürlerine saygı göstermek gerekse de bunu bir dayatma olarak sunanların alnını karışlar Devlet.
Ürünü iade almaktan imtina eden ve iade hakkınızı gasp etmeye çalışan firmalar ile ilgili Hakem Heyetine başcurun ve talebinizde ürünün sizden ALDIRILARAK para iadenizin gerçekleştirilmesini talep edin.

Sonra bırakın onlar sizin peşinizde koşsun.
 
Mevzuata göre bir ürünü iade edebilmeniz için yetkili servis raporu şart değildir.
Sorun şu ki kimse darılmasın, üstüne de alınmasın lakin art niyetli tüketici sayısı inanılmaz yüksek seviyelerde, dolayısı ile firmalar NEYİ iade aldıklarını bilmek adına önce servisin ürünü olması gerektiği gibi mi şeklinde kontrol ettirtebiliyorlar. Bu konuda prosedürlerine saygı göstermek gerekse de bunu bir dayatma olarak sunanların alnını karışlar Devlet.
Ürünü iade almaktan imtina eden ve iade hakkınızı gasp etmeye çalışan firmalar ile ilgili Hakem Heyetine başcurun ve talebinizde ürünün sizden ALDIRILARAK para iadenizin gerçekleştirilmesini talep edin.

Sonra bırakın onlar sizin peşinizde koşsun.
Adem abi 6 adet ölü pikselde var zaten üründe onuda belirteceğim ölü piksel olan TV'lerde keza bir problem yaratmazlar sanırım keyfi iade etmiyorum sonuçta hadi etsem bile bir şey yapamazlar hakem heyeti başvur et 6 ay felan surcek o sırada ürün değeri artcak felan sıkıntı o yüzden ölü pikseli gösterip iade işlemimi tamamlamak istiyorum servis ölü piksele iade raporu yazar mı bilgin var mı acaba?
bir de kontrol edebilirmisin sana zahmet bunlar ölü piksel değil mi bir yanlışım yok?
 

Ekli dosyalar

  • sony1.PNG
    sony1.PNG
    647.3 KB · Görüntüleme: 11
  • sony2.jpeg
    sony2.jpeg
    33 KB · Görüntüleme: 14
  • sony3.jpeg
    sony3.jpeg
    48.2 KB · Görüntüleme: 10
  • sony5.jpeg
    sony5.jpeg
    68 KB · Görüntüleme: 14
Mevzuata göre bir ürünü iade edebilmeniz için yetkili servis raporu şart değildir.
Sorun şu ki kimse darılmasın, üstüne de alınmasın lakin art niyetli tüketici sayısı inanılmaz yüksek seviyelerde, dolayısı ile firmalar NEYİ iade aldıklarını bilmek adına önce servisin ürünü olması gerektiği gibi mi şeklinde kontrol ettirtebiliyorlar. Bu konuda prosedürlerine saygı göstermek gerekse de bunu bir dayatma olarak sunanların alnını karışlar Devlet.
Ürünü iade almaktan imtina eden ve iade hakkınızı gasp etmeye çalışan firmalar ile ilgili Hakem Heyetine başcurun ve talebinizde ürünün sizden ALDIRILARAK para iadenizin gerçekleştirilmesini talep edin.

Sonra bırakın onlar sizin peşinizde koşsun.
Ve böyle bir durum vuku bulursa tabii ki başvuru yapacagım 6 ay gibi bir süreç geçtikten sonra TV üstüne zam koyarsa o fiyat farkını ödetebilirmiyim?
Ve ürün alınırken fatura benim adıma kesilmedi ödemede yardımcı olan tarafın şirketine kesildi ben başvuru yapabilirmiyim hakem heyetine?
 
Adem abi ölü pikselde var zaten üründe onuda belirteceğim ölü piksel olan TV'lerde keza bir problem yaratmazlar sanırım keyfi iade etmiyorum sonuçta hadi etsem bile bir şey yapamazlar hakem heyeti başvur et 6 ay felan surcek o sırada ürün değeri artcak felan sıkıntı o yüzden ölü pikseli gösterip iade işlemimi tamamlamak istiyorum servis ölü piksele iade raporu yazar mı bilgin var mı acaba?
Servislerin yaklaşımı Yasa ve Yönetmeliğe göre değil kendi kurallarına göre olur. Servislere merkezden verilen talimat ne ise onu uygularlar.
şurada 3, burada 5, orada 7 tane olursa vs vs derler ama o iş öyle değil.

Çok yerde yazdım, yine yazayım, Yargıtay Ankara 13 üncü Hukuk Dairesinin 2013/1750 sayılı kararı emsal teşkil eder bu konuda. Tk bir ölü pixel dahi değişim gerekçesidir.
 
Servislerin yaklaşımı Yasa ve Yönetmeliğe göre değil kendi kurallarına göre olur. Servislere merkezden verilen talimat ne ise onu uygularlar.
şurada 3, burada 5, orada 7 tane olursa vs vs derler ama o iş öyle değil.

Çok yerde yazdım, yine yazayım, Yargıtay Ankara 13 üncü Hukuk Dairesinin 2013/1750 sayılı kararı emsal teşkil eder bu konuda. Tk bir ölü pixel dahi değişim gerekçesidir.
Adem abi üst taraftaki mesajlarımda görsellerimi ekledim yanılmıyorum değil mi bunlar ölü piksel?
Bir yakınımı gösterdim bu toz bilmem ne böyle küçük şeyler için takmazlar dedi elleyince çıkmıyor.
 
Ve böyle bir durum vuku bulursa tabii ki başvuru yapacagım 6 ay gibi bir süreç geçtikten sonra TV üstüne zam koyarsa o fiyat farkını ödetebilirmiyim?
Ve ürün alınırken fatura benim adıma kesilmedi ödemede yardımcı olan tarafın şirketine kesildi ben başvuru yapabilirmiyim hakem heyetine?
Fatura kimin adına ise başvuran o olmalıdır
6 ay sonrası için kendinizi riske atmış olursunuz çünkü ispat yükü kavramı yer değiştirir. Çok uğraşırsınız.
Fiyat farkı talep edemezsiniz zira bütün işlemler mevcut fatura bedeli üzerinden ilerler
Ürün değişimi taleplerinizde eğer sizin tv artık stoklarda yok ise heyete yazdığınız dilekçeye durumu belritip bilirkişi tarafından eşdeğer ürün tespiti talep edebilirisniz.
 
Adem abi üst taraftaki mesajlarımda görsellerimi ekledim yanılmıyorum değil mi bunlar ölü piksel?
Bir yakınımı gösterdim bu toz bilmem ne böyle küçük şeyler için takmazlar dedi elleyince çıkmıyor.
Elleyince çıkma ztabi çünkü içeriden.
Fotodan %100 yorum yapmak doğru olmaz ancak yukarıdaki mesajımda da belirttiğim üzere 6 ay içerisinde ispat yükü karşıdadır, onun ölü pixel olmadığını ispatlamakla mükellef olmakla birlikte, ölü pixel olmasa dahi o bir yabancı cisimdir ve yine malın pazarlama esnasında anlatılan niteliklerine aykırı olduğu için ayıplı ürün kabul edilir.
 
Elleyince çıkma ztabi çünkü içeriden.
Fotodan %100 yorum yapmak doğru olmaz ancak yukarıdaki mesajımda da belirttiğim üzere 6 ay içerisinde ispat yükü karşıdadır, onun ölü pixel olmadığını ispatlamakla mükellef olmakla birlikte, ölü pixel olmasa dahi o bir yabancı cisimdir ve yine malın pazarlama esnasında anlatılan niteliklerine aykırı olduğu için ayıplı ürün kabul edilir.
Tamamdır abim çok teşekkür ederim, Sony ulaştım bakalım nasıl bir yaklaşım olacak.
Umarım alırlar bir dahada vatandan bir şey almam

Samsung QN90B bu ürünü alacağım amazondan.​

 
Tamamdır abim çok teşekkür ederim, Sony ulaştım bakalım nasıl bir yaklaşım olacak.
Umarım alırlar bir dahada vatandan bir şey almam

Samsung QN90B bu ürünü alacağım amazondan.​

Tek yapman gereken şuydu servis arayacaktın ben vatandan şu kadar gün önce tv aldım ama içerisinde pikselleri arızası var kaç 5 6 tane onun için iade edicem servis raporu istediler gelip rapor kontrollerini yapar mısınız demen yeterliydi. Ben iade işlemini yapmak için tv kurulduktan 2 saat sonra başladım araştırmalara 10 gün sonra çözüm nasıl olacağını öğrendim 1 gün kala da teslim edebildim. Çok saçma işler ama bi taraftan haklı olabiliyorlar bin bir türlü insan var :/
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri