Yazıyordum evdeki elektrik tesisatında problem çıktı yazamadım.
Sigma listemde fiyat olarak vardı sadece hatta sayın
@Adem Helvacı ile son görüşmemizde Kaira markasına karar verdiğimi söylemiştim.
Gönlümde Baymak elegant plus uv vardı.
Hiç keşif olmamıştı konutumda. Aradım Baymak bayiyi biraz saçma politikalar falan olunca keşif ücreti VS üstelik biraz piyasadan yüksek fiyatta etken oldu. Balık baştan kokar diyerek keşif hizmeti dahi almadan vazgeçtim.
İklimsa bayiyi aradım gün içinde servis dediği saatte gelip keşif yaptı bilgilendirme sorularıma cevap VS. Hiç teklif etmediğim konusu dahi açılmadan servise özel fiyatı aldı bayiden.
Benden almak zorunda değilsin klimayı başka markada seçebilirsin sorun değil diyip numarasını bıraktı herhangi aklına takılan soru dahi olsa ara çekinme dedi gitti.
Baymak fiyaskosu sonrası aynı gün içinde bunu yaşayınca gittim Sigma comfort aldım.
Aynı servis personeli toplamda 4kişi gelip vakumla başlarken gel diye ayrı çağırdı işi bitince fotoğraf video al diye ayrı çağırdı. İç ünitenin kurulu olduğu yeri kendi evi gibi temizleyip gittiler. Belki çok daha iyi kurulumlar olmuş görmüştür arkadaşlar ama benim için gerçekten çok keyifli ve güzel bir satın alma montaj süreci oldu.
Üzüldüğüm bir şey oldu Kaira alsam yine aynı ekip gelecekmiş
daikin servisi aynı zamanda öyle söyledi
Sigma cihaz bazı özellikleri yok kabul ediyorum. WiFi evde küçük bebeğim var haliyle sürekli birisi olacak gerek var mı? Yok. Bir akıllı prizle zaten çözülecek iş bu
Sağa sola hava flaplar elle çevriliyor e benim iç ünitenin sağ tarafı komple duvar olmasada olur. Samsun çok sıcak yer değil zaten çalışacağı 3-4ay sıcakta... Benim için iş görür makineydi. Deneyecek hava bile olmadı.
Şu soruya cevap vereyim ben Sigma yerine ne alsam o sağ sol flap derdini otomatik olsada yaşayacaktım. Güzel bir fiyat iyi servis artı 3yıl garanti ile şuanki süreçten memnunum.
İklimsa burada böyle performans sergiledi ee diğer iş ilçelerde aynı mı? Garanti veremem. Ki bu durumdan yukarıda bahsedilmiş...
Bu kadar şeyi neden yazdım abi, x marka iyi algısı bu işte dert servis ya kötü çıksaydı full pişmanlık olacaktı.
Bu tarz bir yöntem deneyin isterseniz bayi farklı servis farklı. Servisin eve giriş şekli bile çalışma tarzı hakkında ipuçları veriyor.
Umarım gönlünüzce bir cihaz alır güle güle kullanırsınız