- Katılım
- 21 Şub 2023
- Mesajlar
- 88
- Tepki puanı
- 114
- Puanları
- 33
10.03.2024 tarihinde arcelik.com.tr den çamaşır makinesi ve ek 4 yıl garanti siparişi verdim kayınpederim için. Siparişi verdikten sonra siparişlerim ekranından sipariş numarası gözükecek şekilde telefondan fotoğraf çektim. Sipariş ayrıntılarını görmek için siparişe tıklayınca siparişim bir anda yok oldu, bir daha sipariş gözükmedi. Bunun üzerine destek talep ettim Arçelik'ten.Ertesi gün kredi kartından provizyondan çıktı ve dönem içi işlemlere düştü.Her gün aradım.Hep aynı cevapları verdiler.En kısa sürede çözülecek,sizi anlıyorum,üzücü bir durum gibi gibi cümleler.Müşteri temsilcilerine bakın bu durum kaç kişinin başına gelmiş olabilir o tarihte ve saatte ayrıca banka işlem numarası var beni daha yetkili bir birime bağlar mısınız diye sürekli söyledim.13.03.2024 tarihinden arcelik in samimiyetsiz olduğuna ve olayın uzayacağına karar verdim,THH ye başvurumu yaptım internet üzerinden.Aynı gün THH arçelikten savunma istemiş.14.03.2024 tarihinde sabah erken saatlerde arayarak ücreti iade ettiklerini belirttiler.Yani gerçekten anlamıyorum sistemsel hata olmuş olabilir neden bu mağduriyeti yapıyorsun.İlla THH üzerinden mi ilerlemem gerekiyor.Bugünlerde tüketici olarak şanssızım fakat tüketici hakları açısından şanslıyım sanırsam.