Neler yeni

arcelik.com.tr ürün siparişinin yokolması ve sonrası

ogimu

Meraklı
Meraklı
Katılım
21 Şub 2023
Mesajlar
88
Tepki puanı
114
Puanları
33
10.03.2024 tarihinde arcelik.com.tr den çamaşır makinesi ve ek 4 yıl garanti siparişi verdim kayınpederim için. Siparişi verdikten sonra siparişlerim ekranından sipariş numarası gözükecek şekilde telefondan fotoğraf çektim. Sipariş ayrıntılarını görmek in siparişe tıklayınca siparişim bir anda yok oldu, bir daha sipariş gözükmedi. Bunun üzerine destek talep ettim Arçelik'ten.Ertesi gün kredi kartından provizyondan çıktı ve dönem içi işlemlere düştü.Her gün aradım.Hep aynı cevapları verdiler.En kısa sürede çözülecek,sizi anlıyorum,üzücü bir durum gibi gibi cümleler.Müşteri temsilcilerine bakın bu durum kaç kişinin başına gelmiş olabilir o tarihte ve saatte ayrıca banka işlem numarası var beni daha yetkili bir birime bağlar mısınız diye sürekli söyledim.13.03.2024 tarihinden arcelik in samimiyetsiz olduğuna ve olayın uzayacağına karar verdim,THH ye başvurumu yaptım internet üzerinden.Aynı gün THH arçelikten savunma istemiş.14.03.2024 tarihinde sabah erken saatlerde arayarak ücreti iade ettiklerini belirttiler.Yani gerçekten anlamıyorum sistemsel hata olmuş olabilir neden bu mağduriyeti yapıyorsun.İlla THH üzerinden mi ilerlemem gerekiyor.Bugünlerde tüketici olarak şanssızım fakat tüketici hakları açısından şanslıyım sanırsam.
 

Ekli dosyalar

  • arcelik-sitesinden-verilen-siparisin-gozukmemesi-ve-paranin-cekilmesi-1.jpg
    arcelik-sitesinden-verilen-siparisin-gozukmemesi-ve-paranin-cekilmesi-1.jpg
    12 KB · Görüntüleme: 16
  • arcelik-sitesinden-verilen-siparisin-gozukmemesi-ve-paranin-cekilmesi-2.jpg
    arcelik-sitesinden-verilen-siparisin-gozukmemesi-ve-paranin-cekilmesi-2.jpg
    85.8 KB · Görüntüleme: 16
  • WhatsApp Görsel 2024-03-15 saat 12.03.20_3941cde8.jpg
    WhatsApp Görsel 2024-03-15 saat 12.03.20_3941cde8.jpg
    44.8 KB · Görüntüleme: 16

Murat ALA

Moderator
Moderator
Katılım
21 Şub 2023
Mesajlar
8,810
Çözümler
45
Tepki puanı
10,212
Puanları
213
Konum
Ankara
10.03.2024 tarihinde arcelik.com.tr den çamaşır makinesi ve ek 4 yıl garanti siparişi verdim kayınpederim için. Siparişi verdikten sonra siparişlerim ekranından sipariş numarası gözükecek şekilde telefondan fotoğraf çektim. Sipariş ayrıntılarını görmek in siparişe tıklayınca siparişim bir anda yok oldu, bir daha sipariş gözükmedi. Bunun üzerine destek talep ettim Arçelik'ten.Ertesi gün kredi kartından provizyondan çıktı ve dönem içi işlemlere düştü.Her gün aradım.Hep aynı cevapları verdiler.En kısa sürede çözülecek,sizi anlıyorum,üzücü bir durum gibi gibi cümleler.Müşteri temsilcilerine bakın bu durum kaç kişinin başına gelmiş olabilir o tarihte ve saatte ayrıca banka işlem numarası var beni daha yetkili bir birime bağlar mısınız diye sürekli söyledim.13.03.2024 tarihinden arcelik in samimiyetsiz olduğuna ve olayın uzayacağına karar verdim,THH ye başvurumu yaptım internet üzerinden.Aynı gün THH arçelikten savunma istemiş.14.03.2024 tarihinde sabah erken saatlerde arayarak ücreti iade ettiklerini belirttiler.Yani gerçekten anlamıyorum sistemsel hata olmuş olabilir neden bu mağduriyeti yapıyorsun.İlla THH üzerinden mi ilerlemem gerekiyor.Bugünlerde tüketici olarak şanssızım fakat tüketici hakları açısından şanslıyım sanırsam.
Siz sipariş verdikten sonra üründe fiyat artışı felan oldu mu? Bu sıkıntı çok oluyor zam geliyor sonra eski siparişleri iptal edip aldıkları ücreti iade ediyorlar.
 

ogimu

Meraklı
Meraklı
Katılım
21 Şub 2023
Mesajlar
88
Tepki puanı
114
Puanları
33
Siz sipariş verdikten sonra üründe fiyat artışı felan oldu mu? Bu sıkıntı çok oluyor zam geliyor sonra eski siparişleri iptal edip aldıkları ücreti iade ediyorlar.
Yok hiç fiyat artışı olmadı.Ayrıca yüzde 12 lik bir indirim tanımlamışlardı.Benim yüzde 10 luk indirimim vardı alırken onu kullanmıştım.
 
Üst