Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Citroen ile Yaşanan Sorun ve Çözümler Hakkında

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan janavar
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

janavar

İnce Eleyen
Araştırmacı
Katılım
24 Ağu 2023
Mesajlar
481
instagram'da CITROEN aracı ile ilgili sorun yaşayan arkadaşa istinaden bu paylaşımı yapıyorum.



Öncelikle ilk yaşanan sorun ve çözümü hakkında bilgi vereyim

Hemen hemen tüm marka araçlar için geçerli olup, aracınızın garanti süresi başlangıcını satış (fatura) tarihi olarak değil, ithal edildiği tarih (aracın Türkiye'ye girişi) olarak sisteme işliyorlar. Bu durumu anlamam ancak garanti ile işim olduğunda ortaya çıktı. 10/06/2019 tarihinde garanti ile işim olunca, garanti süremin dolduğunu ve işlemi ücretli yapabileceğim bilgisi paylaşıldı. garanti başlangıç tarihi olarak 20/09/2016 gözüküyordu.

konu hakkında Citroen Türkiye ile irtibata geçip, aracın garanti süresinin 2 yıl olduğunu ve bu 2 yılın aracın trafiğe çıkış ve fatura tarihi olan 23/08/2017 olması gerektiği bilgisini verip gerekli güncellemeleri yapmalarını belirttim. Aradan geçen birkaç gün sonunda servisten telefon geldi ve ilgili parçanın garanti kapsamında değişeceğini belirttiler.
Ekran görüntüsü 2024-04-26 100353.png




Bugünün parası ile şuan 60-70 bin TL değerinde olan ADBLUE depom ücretsiz şekilde değiştirildi.

Bu işlem yapıldıktan sonra 09/03/2021 tarihinde yine aynı sorun ile karşılaştım. Yaşanan sorun ile ilgili üzerinden 24 ay bile geçmeden aynı sorun ile karşılaşmış olmam ilgili depoda üretim kaynaklı bir sorun olduğu anlamına geliyordu. Durumu servis danışanlarına ilettiğimde Aracınızın garanti süresi dolmuş olup, ilgili parça ücret dahilinde değişebilir şeklinde geri dönüş aldım. Bu tarihte mevcut distribütör işi bırakmış olup, PSA group devraldı.

not: bu uyarı çıktığında 1500km sonra araç çalıştırılamaz uyarısı veriyor. sorun yaşamamam adına bu uyarı silindi.

Bu durum karşısında, siz lütfen servis kaydı açın ve garantiye durumu bildirin. Oradan gelecek olan yanıta göre ilerleyelim dedim. Onlar da tabi ki diyerek servis kaydımı açtılar (öyle umuyorum). aradan geçen 1 hafta sonunda servis tarafından, garanti kapsamında değişim talebinize RET cevabı geldi şekilde bilgi verildi.

Bu yanıt doğrultusunda servise giderek, durumu PSA group a bizzat iletmek istediğimi bu sebeple önceki değişimde düzenlenen iş emri ve mevcut sorun için gelen RET cevabının bir kopyasını istedim. Önceki iş emri tarafıma verildi ama sistemsel bir hatadan dolayı garanti biriminden gelen RET cevabının silindiğini ilettiler.

olabilir diyerek tekrar kayıt açın lütfen ve tekrar RET yanıtı alalım dedim. Bu seferde aracı arıza cihazına bağladıklarında uyarı olmadığı için servis kaydı açamıyoruz dediler :) Peki tekrar arıza verecek nasılsa o zaman tekrar gelirim dedim. 1 hafta sonra araç tekrar arıza verdi ve kayıt açıldı.

Ne hikmetse göklerden gelen bir güç ile bir önceki sefer RET veren garanti birimi, bu sefer ONAY verdi :)

Bu şekilde aracımın günümüz koşullarında 60-70 bin TL olan ADBLUE deposu 2. kez değişti.

YANİ.... bu ana kadar, aracın üzerinde üretimde gelen dahil olmak üzere 3. depo mevcut.

cit.png




Tabi ki sorun burada bitmiyor :) 16/06/2022 tarihinde yine aynı arıza kodu ile karşılaşıyorum. Ekranda o yazı tekrar çıktığı anda, nasıl bir sinir harbi yaşamış olabileceğimi göz önüne getirebilirsiniz.

Aynı sorun ile tekrar servisin yolunu tuttum.

Durumu izah edip aracın üzerindeki deponun 3. depom olduğunu belli ki bu depo ile ilgili bir üretim sorunu olduğunu, üretim kaynaklı hatalar kapsamında depomun ücretsiz değişimini talep ettim.

Değişen ürünün garantisi olmadığını aracımın garantisinin 3 yıl önce dolduğunu maalesef bu değişim işleminde ücretli değişebileceğini belirttiler. Buna istinaden siz lütfen servis kaydını ve değişim talebimi sisteme girin. Oradan gelecek yanıta göre ilerleyelim dedim. aradan geçen 1 hafta sonunda tarafıma "KISMİ ÜSTLENME" diye bir evrak gösterdiler :)

Bu evraka göre; müşteri memnuniyeti kapsamında "garanti bitiş tarihinden itibaren 37 ila 48 ay" kapsamında olduğum bilgisi verilmiştir. Buna istinaden ilgili parçanın %67 si CITROEN, kalan %33'lük bölümü tarafımdan karşılanacak şekilde değişim yapılabileceği söylendi.

Ekran görüntüsü 2024-04-26 103632.png



Bu arada bu işlemler yapılırken araca bağlanan bilgisayar gözüme çarptı ve arıza tespiti için bağlandıkları SERVER adresini aklıma not ettim :) service.citroen.com/
Bu adrese üye olarak (1 saat için 9€, 1 gün için 33€ ) araç ile ilgili tüm evrak, arıza geçmişi, servis geçmişi, parça bilgisi, onarım bilgisi gibi evraklara ulaşılabiliyor. Bu adrese üye olup baktığımda, adblue deposunun 2022 yılında güncellenmiş olup, bahse konu olan arızanın giderildiğine dair bülten yayınlanmış :D Yani aslında hatalı bir üretimin söz konusu olduğu kabul edilmiş ve parçada revizyon yapılmış.


Böyle bir ödeme yapmayacağımı, bir ürün, ya garanti kapsamındadır, ya değildir diyerek durumu önce Türkiye PSA ya , sonra Fransa PSA ya bildireceğimi
İlgili evrakların hepsinin bir kopyasının tarafıma iletilmesini talep ettim ve evraklarımı alıp önce sikayetvar'a sonra CITROEN FRANSA ya ilettim.

Ekran görüntüsü 2024-04-26 114402.png


Burada yazanın türkçe meali; durumu ilgili birime ilettik. Konunun daha hızlı hızlı çözülebilmesi için Türkiye PSA ile iletişime geçebilirsiniz.

Burada bizi ilgilendirmez, türkiye ile halledin demiyor. Biz bakıyoruz ama türkiye daha hızlı çözebilir diyor.

bu aşamada bir kaç kez durum hakkında bilgi talep ediyorum. En sonunda Türkiye PSA beni arayarak talebimin reddedildiği ve %33 ödemem koşulu ile değişim yapılacağını iletiyor. Ben de bu durumu Fransa ya tekrar bildiriyorum.

Ekran görüntüsü 2024-04-26 115109.png


TÜRKÇESİ ; Talebim Citroen Türkiye tarafından reddedildi. Bu konuda sizden detaylı bilgi alabilir miyim?

Üretim hatası olan bir parça için neden para ödemek zorundayım?


Bu mailden 2 veya 3 gün sonra CİTOREN TÜRKİYE tekrar arama sağlamış olup, İlgili parçanın ücretsiz değişeceği bilgisini verdi. Servise giderek durumu ilettiğimde. Böyle bir şey ile ilk kez karşılaşıyoruz. Azminizden dolayı tebrik ederiz dediler :) İlgili parça depolarımızda mevcut. 1 hafta içinde ulaşır. sonrasında değişimi yaparız dediler.


Tabi ki iş burada bitmiyor :D parça geliyor ve beni servise çağırıyorlar. aracı lifte kaldırıp parça değişimi için sökmeye başladıklarında, yeni gelen depoyu görmem mümkün mü diye belirttim. Elbette gösterim diyerek servis alanına aldılar beni. Parçayı incelediğimde önceki depolar ile aynı seri numarasına sahip olduğunu ve 1 sene sonra yine aynı arızayı alacağımı bildirdim.

Servis çalışanı bize gönderilen depo bu aracınız için depoda gözüken bu diyerek dönüş yaptılar. Ben de daha önceden servis sayfasından temin etmiş olduğum bülteni ve güncel deponun seri numarasını taraflarına ilettim.

Hepsi şaşırmış bir şekilde... AAAaaaa böyle bir şey mi var. hemen kontrol edelim dediler :D

Servis danışmanı evet haklısınız revizyon yapılmış ve güncel bir depo mevcut. bu depoyu iptal edelim. tarafınıza güncel depo için sipariş oluşturalım dediler :)


Şuan aracın üzerinde güncel depo olup henüz bir sorun ile karşılaşmadım.


Buradan anlaşılacağı üzere haklarınızı bilir ve biraz araştırma yaparak basit bir sorun için 60-70 bin TL ödemekten kurtulabilirsiniz.

@Adem Helvacı
 

Ekli dosyalar

  • Ekran görüntüsü 2024-04-26 100353.png
    Ekran görüntüsü 2024-04-26 100353.png
    431.8 KB · Görüntüleme: 18
  • cit.png
    cit.png
    368.8 KB · Görüntüleme: 13
  • Ekran görüntüsü 2024-04-26 114903.png
    Ekran görüntüsü 2024-04-26 114903.png
    53.9 KB · Görüntüleme: 9
Son düzenleme:
instagram'da CITROEN aracı ile ilgili sorun yaşayan arkadaşa istinaden bu paylaşımı yapıyorum.



Öncelikle ilk yaşanan sorun ve çözümü hakkında bilgi vereyim

Hemen hemen tüm marka araçlar için geçerli olup, aracınızın garanti süresi başlangıcını satış (fatura) tarihi olarak değil, ithal edildiği tarih (aracın Türkiye'ye girişi) olarak sisteme işliyorlar. Bu durumu anlamam ancak garanti ile işim olduğunda ortaya çıktı. 10/06/2019 tarihinde garanti ile işim olunca, garanti süremin dolduğunu ve işlemi ücretli yapabileceğim bilgisi paylaşıldı. garanti başlangıç tarihi olarak 20/09/2016 gözüküyordu.

konu hakkında Citroen Türkiye ile irtibata geçip, aracın garanti süresinin 2 yıl olduğunu ve bu 2 yılın aracın trafiğe çıkış ve fatura tarihi olan 23/08/2017 olması gerektiği bilgisini verip gerekli güncellemeleri yapmalarını belirttim. Aradan geçen birkaç gün sonunda servisten telefon geldi ve ilgili parçanın garanti kapsamında değişeceğini belirttiler.


Ekli dosyayı görüntüle 15303

Bugünün parası ile şuan 60-70 bin TL değerinde olan ADBLUE depom ücretsiz şekilde değiştirildi.

Bu işlem yapıldıktan sonra 09/03/2021 tarihinde yine aynı sorun ile karşılaştım. Yaşanan sorun ile ilgili üzerinden 24 ay bile geçmeden aynı sorun ile karşılaşmış olmam ilgili depoda üretim kaynaklı bir sorun olduğu anlamına geliyordu. Durumu servis danışanlarına ilettiğimde Aracınızın garanti süresi dolmuş olup, ilgili parça ücret dahilinde değişebilir şeklinde geri dönüş aldım. Bu tarihte mevcut distribütör işi bırakmış olup, PSA group devraldı.

not: bu uyarı çıktığında 1500km sonra araç çalıştırılamaz uyarısı veriyor. sorun yaşamamam adına bu uyarı silindi.

https://www.kariyer.net/pozisyonlar/distributor/nedir


Bu durum karşısında, siz lütfen servis kaydı açın ve garantiye durumu bildirin. Oradan gelecek olan yanıta göre ilerleyelim dedim. Onlar da tabi ki diyerek servis kaydımı açtılar (öyle umuyorum). aradan geçen 1 hafta sonunda servis tarafından, garanti kapsamında değişim talebinize RET cevabı geldi şekilde bilgi verildi.

Bu yanıt doğrultusunda servise giderek, durumu PSA group a bizzat iletmek istediğimi bu sebeple önceki değişimde düzenlenen iş emri ve mevcut sorun için gelen RET cevabının bir kopyasını istedim. Önceki iş emri tarafıma verildi ama sistemsel bir hatadan dolayı garanti biriminden gelen RET cevabının silindiğini ilettiler.

olabilir diyerek tekrar kayıt açın lütfen ve tekrar RET yanıtı alalım dedim. Bu seferde aracı arıza cihazına bağladıklarında uyarı olmadığı için servis kaydı açamıyoruz dediler :) Peki tekrar arıza verecek nasılsa o zaman tekrar gelirim dedim. 1 hafta sonra araç tekrar arıza verdi ve kayıt açıldı.

Ne hikmetse göklerden gelen bir güç ile bir önceki sefer RET veren garanti birimi, bu sefer ONAY verdi :)

Bu şekilde aracımın günümüz koşullarında 60-70 bin TL olan ADBLUE deposu 2. kez değişti.

YANİ.... bu ana kadar, aracın üzerinde üretimde gelen dahil olmak üzere 3. depo mevcut.

Ekli dosyayı görüntüle 15304


Tabi ki sorun burada bitmiyor :) 16/06/2022 tarihinde yine aynı arıza kodu ile karşılaşıyorum. Ekranda o yazı tekrar çıktığı anda, nasıl bir sinir harbi yaşamış olabileceğimi göz önüne getirebilirsiniz.

Aynı sorun ile tekrar servisin yolunu tuttum.

Durumu izah edip aracın üzerindeki deponun 3. depom olduğunu belli ki bu depo ile ilgili bir üretim sorunu olduğunu, üretim kaynaklı hatalar kapsamında depomun ücretsiz değişimini talep ettim.

Değişen ürünün garantisi olmadığını aracımın garantisinin 3 yıl önce dolduğunu maalesef bu değişim işleminde ücretli değişebileceğini belirttiler. Buna istinaden siz lütfen servis kaydını ve değişim talebimi sisteme girin. Oradan gelecek yanıta göre ilerleyelim dedim. aradan geçen 1 hafta sonunda tarafıma "KISMİ ÜSTLENME" diye bir evrak gösterdiler :)

Bu evraka göre; müşteri memnuniyeti kapsamında "garanti bitiş tarihinden itibaren 37 ila 48 ay" kapsamında olduğum bilgisi verilmiştir. Buna istinaden ilgili parçanın %67 si CITROEN, kalan %33'lük bölümü tarafımdan karşılanacak şekilde değişim yapılabileceği söylendi.

Ekli dosyayı görüntüle 15305


Bu arada bu işlemler yapılırken araca bağlanan bilgisayar gözüme çarptı ve arıza tespiti için bağlandıkları SERVER adresini aklıma not ettim :) service.citroen.com/
Bu adrese üye olarak (1 saat için 9€, 1 gün için 33€ ) araç ile ilgili tüm evrak, arıza geçmişi, servis geçmişi, parça bilgisi, onarım bilgisi gibi evraklara ulaşılabiliyor. Bu adrese üye olup baktığımda, adblue deposunun 2022 yılında güncellenmiş olup, bahse konu olan arızanın giderildiğine dair bülten yayınlanmış :D Yani aslında hatalı bir üretimin söz konusu olduğu kabul edilmiş ve parçada revizyon yapılmış.


Böyle bir ödeme yapmayacağımı, bir ürün, ya garanti kapsamındadır, ya değildir diyerek durumu önce Türkiye PSA ya , sonra Fransa PSA ya bildireceğimi
İlgili evrakların hepsinin bir kopyasının tarafıma iletilmesini talep ettim ve evraklarımı alıp önce sikayetvar'a sonra CITROEN FRANSA ya ilettim.

Ekli dosyayı görüntüle 15308

Burada yazanın türkçe meali; durumu ilgili birime ilettik. Konunun daha hızlı hızlı çözülebilmesi için Türkiye PSA ile iletişime geçebilirsiniz.

Burada bizi ilgilendirmez, türkiye ile halledin demiyor. Biz bakıyoruz ama türkiye daha hızlı çözebilir diyor.

bu aşamada bir kaç kez durum hakkında bilgi talep ediyorum. En sonunda Türkiye PSA beni arayarak talebimin reddedildiği ve %33 ödemem koşulu ile değişim yapılacağını iletiyor. Ben de bu durumu Fransa ya tekrar bildiriyorum.

Ekli dosyayı görüntüle 15312

TÜRKÇESİ ; Talebim Citroen Türkiye tarafından reddedildi. Bu konuda sizden detaylı bilgi alabilir miyim?

Üretim hatası olan bir parça için neden para ödemek zorundayım?


Bu mailden 2 veya 3 gün sonra CİTOREN TÜRKİYE tekrar arama sağlamış olup, İlgili parçanın ücretsiz değişeceği bilgisini verdi. Servise giderek durumu ilettiğimde. Böyle bir şey ile ilk kez karşılaşıyoruz. Azminizden dolayı tebrik ederiz dediler :) İlgili parça depolarımızda mevcut. 1 hafta içinde ulaşır. sonrasında değişimi yaparız dediler.


Tabi ki iş burada bitmiyor :D parça geliyor ve beni servise çağırıyorlar. aracı lifte kaldırıp parça değişimi için sökmeye başladıklarında, yeni gelen depoyu görmem mümkün mü diye belirttim. Elbette gösterim diyerek servis alanına aldılar beni. Parçayı incelediğimde önceki depolar ile aynı seri numarasına sahip olduğunu ve 1 sene sonra yine aynı arızayı alacağımı bildirdim.

Servis çalışanı bize gönderilen depo bu aracınız için depoda gözüken bu diyerek dönüş yaptılar. Ben de daha önceden servis sayfasından temin etmiş olduğum bülteni ve güncel deponun seri numarasını taraflarına ilettim.

Hepsi şaşırmış bir şekilde... AAAaaaa böyle bir şey mi var. hemen kontrol edelim dediler :D

Servis danışmanı evet haklısınız revizyon yapılmış ve güncel bir depo mevcut. bu depoyu iptal edelim. tarafınıza güncel depo için sipariş oluşturalım dediler :)


Şuan aracın üzerinde güncel depo olup henüz bir sorun ile karşılaşmadım.


Buradan anlaşılacağı üzere haklarınızı bilir ve biraz araştırma yaparak basit bir sorun için 60-70 bin TL ödemekten kurtulabilirsiniz.

@Adem Helvacı
Konuyu daha okumadan şu RET kısmı çok dikkatimi çekti ve daha okumaya geçmeden bir teşekkür edeyim istedim.
RED değil RET diye burada bir kere daha sizin vesileniz ile hatırlatmış olalım zira koca koca Devlet memurları bile resmi yazışmalarda halen RED yazıyorlar :)

Ayrıca dünkü görüşmemize istinaden hassasiyet gösterip konuyu açtığın için çok teşekkür ederim, bu yazından referans alıp bugün Linkedin de ''otomotiv sektöründe neler oluyro?'' şeklinde bir yazı yazmayı planlıyorum.

Ellerin dert görmesin, konuyu sabitliyorum :ok
 
Neyi merak ettim biliyor musunuz?
Servisin deposundaki o eski nesil parçayı hangi garibana montajlayıp 1 sene sonra yeniden başkasını montajlayacaklar acaba? :(
 
Neyi merak ettim biliyor musunuz?
Servisin deposundaki o eski nesil parçayı hangi garibana montajlayıp 1 sene sonra yeniden başkasını montajlayacaklar acaba? :(
bu konuda kaç kişiye yardımcı olduğumu inan hatırlamıyorum abi. Bu durum Peugeot ve citroen için 2022 öncesi tüm dizel otomobillerde kronik bir sorun. İlla ki o depo birine gitmiştir. hakkını arayıp sorununu çözdüyse ne âla, çözemediyse vay haline diyebilirim.

Ekran görüntüsü 2024-04-26 122058.png

1714123306196.png
 
Abi konuyu baştan aşağı okudum. Ben de buradan kendi sorunumu dile getireyim. Bu vesile ile şunu da sorayım; bu firmaların zihniyeti ne zaman değişecek acaba hayretler içerisine düşüyorum her seferinde.

Sıfır Citroen C5 Aircross aldım geçen ay farklı bir ilden. Havalar çamurlu olduğu için evime geldiğimin ertesi günü aracı yıkattım. Aracın ön iki farı ve arka ikişer parça olan, toplam dört stop lambası su aldı. Henüz 300km de olan aracı apartopar servise götürdüm. Ama servisin tavırları, hareketleri zaten baştan faso. Müşteri hatası demedikleri kaldı bi, onu da sanırım 300kmdeki araca utandıkları için söyleyemediler gibi bir tavır vardı.

Neyse zar zor kayıt açtırdık, su alan farlara normal dendi. Araştırmaya başladım ve Citroen'in sorunu bildiği ve sorun yaşanan araçların farlarının değiştirmesi gerektiğine dair bir Servis Bültenine ulaştım. İlgili bülten benim aracın şasesinde de çıkıyordu.

Müşteri hizmetlerine durumu bildirdim, normal dediler baskı yaptım bir haftaya arayacağız dediler, gidiş o gidiş :) artık gülüyorum ağlanacak halimize.

1714126544582.jpeg


Hemen aracı da ekleyelim

1714126576097.jpeg
1714126586748.jpeg
1714126592935.jpeg
1714126611175.jpeg
 
Son düzenleme:
Şimdi DH den sevgili Jlozde ile telefonda sohbet ederken kulaklarını çınlattım :D
Umarım ondan da Peugeot tayfasına yayılır. O tarafta da çok sorun yaşayan var.


Aslında burada marka fark etmiyor. Opel, Ford, Renault, Hyundai, Kia vs.

Doğru kanallar ve üslup ile sorun her türlü çözülür. Kullanıcılar araçlarından ayrı kalmayı göze alamadıkları için (maddi imkan, çocuk, ulaşım, vs) mecburen, neyse vereyim de biran önce çözülsün diyorlar.
 
Abi konuyu baştan aşağı okudum. Ben de buradan kendi sorunumu dile getireyim. Bu vesile ile şunu da sorayım; bu firmaların zihniyeti ne zaman değişecek acaba hayretler içerisine düşüyorum her seferinde.

Sıfır Citroen C5 Aircross aldım geçen ay farklı bir ilden. Havalar çamurlu olduğu için evime geldiğimin ertesi günü aracı yıkattım. Aracın ön iki farı ve arka ikişer parça olan, toplam dört stop lambası su aldı. Henüz 300km de olan aracı apartopar servise götürdüm. Ama servisin tavırları, hareketleri zaten baştan faso. Müşteri hatası demedikleri kaldı bi, onu da sanırım 300kmdeki araca utandıkları için söyleyemediler gibi bir tavır vardı.

Neyse zar zor kayıt açtırdık, su alan farlara normal dendi. Araştırmaya başladım ve Citroen'in sorunu bildiği ve sorun yaşanan araçların farlarının değiştirmesi gerektiğine dair bir Servis Bültenine ulaştım. İlgili bülten benim aracın şasesinde de çıkıyordu.

Müşteri hizmetlerine durumu bildirdim, normal dediler baskı yaptım bir haftaya arayacağız dediler, gidiş o gidiş :) artık gülüyorum ağlanacak halimize.

Ekli dosyayı görüntüle 15320

Hemen aracı da ekleyelim

Ekli dosyayı görüntüle 15321Ekli dosyayı görüntüle 15322Ekli dosyayı görüntüle 15323Ekli dosyayı görüntüle 15324
Bunu söylemeyi unuttum ben yaa :D

Bu kadar olayın arasında 2019 yılında Geri çağırma kapsamında arka stoplar su alması sebebiyle değişim yapıldı. Geri çağıran yok tabi ki. Es kaza yabancı bir forumda olaya denk gelip araştırmıştım. Servise sorduğumda evet böyle bir durum var. sizin aracı kontrol edelim dediler ve su alan far değiştirildi.

Sonrasında 2022 yılında triger seti ile ilgili bir bülten buldum ve yine geri çağırma kapsamında olduğumuzu öğrendim. Bir çok kişi bu geri çağırmayı bilmediği için triger parçalanıp yağ kanalları, yağ filtresi gibi organların tıkanıp motoru kilitlediğini okudum.


2017 yılından beri servise belki 20 kere giriş çıkış yapmışımdır öyle veya böyle. Bir tane servis danışmanı da yaaa abi böyle bir durum var. senin arabayı da bir kontrol edelim. sonra motor kucağında gelme demedi.

Koskoca milyon dolarlık firmasın. kullandığın programda şasi numarası girmeden hiç bir işlem yapılmıyor. Bir tane uyarı ekranı çıkmazmı "TRIGER KONTROL" diye. çok enteresan.
Ekran görüntüsü 2024-04-26 133105.png
 
Bunu söylemeyi unuttum ben yaa :D

Bu kadar olayın arasında 2019 yılında Geri çağırma kapsamında arka stoplar su alması sebebiyle değişim yapıldı. Geri çağıran yok tabi ki. Es kaza yabancı bir forumda olaya denk gelip araştırmıştım. Servise sorduğumda evet böyle bir durum var. sizin aracı kontrol edelim dediler ve su alan far değiştirildi.

Sonrasında 2022 yılında triger seti ile ilgili bir bülten buldum ve yine geri çağırma kapsamında olduğumuzu öğrendim. Bir çok kişi bu geri çağırmayı bilmediği için triger parçalanıp yağ kanalları, yağ filtresi gibi organların tıkanıp motoru kilitlediğini okudum.


2017 yılından beri servise belki 20 kere giriş çıkış yapmışımdır öyle veya böyle. Bir tane servis danışmanı da yaaa abi böyle bir durum var. senin arabayı da bir kontrol edelim. sonra motor kucağında gelme demedi.

Koskoca milyon dolarlık firmasın. kullandığın programda şasi numarası girmeden hiç bir işlem yapılmıyor. Bir tane uyarı ekranı çıkmazmı "TRIGER KONTROL" diye. çok enteresan.
Ekli dosyayı görüntüle 15325
Ya abi ben HOOVER geri toplama yapıyor diye yayın yaptım, Hoover yerinden zpıladı ''Hoop ne oluyor?'' diye :D
Adamların geri toplama kararı bile tüketiciyi daha çok zarar ettiren cinsten
Hatalı üretim yapan veya etiket basan kendisi, vatandaştan malı geri alıyor am aona da 3 yıl önceki fatıura bedelini ödüyor.
Yahu geri aldığın malın ikinci elde satış fiyatı senin ödediğin fatura bedelinin iki katı vatandaş niye geri versin sana malı :kop
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri