Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru Dijitsu 86ds9800 Tivibu go hata vermesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan slhtnn5
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

slhtnn5

Meraklı
Meraklı
Katılım
8 May 2023
Mesajlar
82
Merhaba evime yeni aldığım dijitsu 86 inc tvde Tivibu go uygulamasına giriş yapamıyorum play storeden yüklediğim de İngilizce şekilde cihaz rootlanmıştır Tivibu hesabı kullanmak güvenlik riski riskleri oluşturabilir hatası veriyor apk olarak yüklediğimde de bu yazının Türkçesi yazıyor bu sorunu nasıl çözebilirim dijitsuyu aradım servise yönlendirdi servis geldi bu cihaz böyle Tivibuyu kullanamazsin diyip çıktı gitti fakat şöyle bişey var ben diğer odamda dijitsunun ds8500 serisini kullanıyorum ve sorunsuz çalışıyor Tivibu arkadaşımda geçen gün 75ds9800 modeli aldı ondada Tivibu çalışıyor bu konuda yardımcı olursanız sevinirim ?
 
Tamamdır bende sizden haber bekliyorum aciliyeti var ben çanak anten kullanmıyorum o yüzden Tivibu uygulamasını kullanmam şart. Bir şekilde bunu çözmeleri gerekiyor ?
Gelen cevabı aynen iletiyorum.

"İlteriş bey merhaba, sorularımıza cevap aldığımız arkadaşımın iş yoğunluğu çok fazla olduğundan dönüş sağlamadık cevap geldiği takdirde dönüş yapılacak size. Dilerseniz takipçinize mail adresimizi verebilirsiniz tarafımıza yazabilir sizde devamlı aynı soru ile karşılaşmamış olursunuz."

[email protected]
 
Gelen cevabı aynen iletiyorum.

"İlteriş bey merhaba, sorularımıza cevap aldığımız arkadaşımın iş yoğunluğu çok fazla olduğundan dönüş sağlamadık cevap geldiği takdirde dönüş yapılacak size. Dilerseniz takipçinize mail adresimizi verebilirsiniz tarafımıza yazabilir sizde devamlı aynı soru ile karşılaşmamış olursunuz."

[email protected]
Vizyon önemli tabi :)
 
Gelen cevabı aynen iletiyorum.

"İlteriş bey merhaba, sorularımıza cevap aldığımız arkadaşımın iş yoğunluğu çok fazla olduğundan dönüş sağlamadık cevap geldiği takdirde dönüş yapılacak size. Dilerseniz takipçinize mail adresimizi verebilirsiniz tarafımıza yazabilir sizde devamlı aynı soru ile karşılaşmamış olursunuz."

[email protected]
Mesajı yeni görüyorum kusura bakmayın mail yoluyla iletişime geçeyim ben o zaman bakalım kaç hafta sonra dönüş yapacaklar.
 
Mesajı yeni görüyorum kusura bakmayın mail yoluyla iletişime geçeyim ben o zaman bakalım kaç hafta sonra dönüş yapacaklar.
Az önce bilgi geldi.


Dosyayı zipten çıkarıp lisans klasörünün içindeki tüm dosyaları boş usbye aktarın. Usbyi tvye takıp
Tv fişini çekip 10 sn sonra tekrar takın.
Tv yi açıp 1 dk bekledikten sonra default olan kısımlar uprage yazacak.
 
Az önce bilgi geldi.


Dosyayı zipten çıkarıp lisans klasörünün içindeki tüm dosyaları boş usbye aktarın. Usbyi tvye takıp
Tv fişini çekip 10 sn sonra tekrar takın.
Tv yi açıp 1 dk bekledikten sonra default olan kısımlar uprage yazacak.
Lisans klasörünün içinde hem klasörler var hem metin belgeleri ben bu klasörlerdeki bin dosyalarını tek tek klasörden çıkarıp mi usbye atacağım yoksa direkt klasörler ile birlikte mi usbye atacağım.
 
Az önce bilgi geldi.


Dosyayı zipten çıkarıp lisans klasörünün içindeki tüm dosyaları boş usbye aktarın. Usbyi tvye takıp
Tv fişini çekip 10 sn sonra tekrar takın.
Tv yi açıp 1 dk bekledikten sonra default olan kısımlar uprage yazacak.
Tamam hallettim onu default kısımlar uprage oldu fakat hala sorun çözülmedi. Tivibu ve banka uygulamalarında hala root hatası alıyorum. ?
 
Tamam bide ek olarak drm info uygulamasında lisans seviyesi l1 görünüyor fakat Netflixten filan baktığımda l3 görünüyor ve Netflixten test videosunu açtığımda sd kalitede oynatıyor bunuda sorabilir misiniz? çünkü bi tutarsızlık var
Bu detay önemli, cevabı merak ediyorum.
 
Detaya ekledim, hatta Netflixte görüntü kalitesi ne diye tekrar sormuştu tekrar ilettim. Hanımefendi aracı oluyor. Teknik ekipten bilgi talep ediyor. Onlardan gelecek cevabı iletiyor derken bize cevap uzun sürede geliyor. ?
İlteriş bey henüz bir cevap gelmedi mi acaba bu kadar uzun sürüyor mu cevap gelmesi.neredeyse 1 ay olacak
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri