Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru Dijitsu 86ds9800 Tivibu go hata vermesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan slhtnn5
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

slhtnn5

Meraklı
Meraklı
Katılım
8 May 2023
Mesajlar
82
Merhaba evime yeni aldığım dijitsu 86 inc tvde Tivibu go uygulamasına giriş yapamıyorum play storeden yüklediğim de İngilizce şekilde cihaz rootlanmıştır Tivibu hesabı kullanmak güvenlik riski riskleri oluşturabilir hatası veriyor apk olarak yüklediğimde de bu yazının Türkçesi yazıyor bu sorunu nasıl çözebilirim dijitsuyu aradım servise yönlendirdi servis geldi bu cihaz böyle Tivibuyu kullanamazsin diyip çıktı gitti fakat şöyle bişey var ben diğer odamda dijitsunun ds8500 serisini kullanıyorum ve sorunsuz çalışıyor Tivibu arkadaşımda geçen gün 75ds9800 modeli aldı ondada Tivibu çalışıyor bu konuda yardımcı olursanız sevinirim ?
 
Merhaba İlteriş bey henüz cevap gelmedi mi acaba? forum aracılığıyla bu tvyi alan Tahsin abiyle tanıştım oda Tivibu uygulamasını denedi aldığı televizyonda ondada root hatası verdi sanırım bu sorun bu televizyona özel siz bunu firmaya iletebilir misiniz gerçekten tvden soğuyacağım bu gidişle. ?
 
Merhaba İlteriş bey henüz cevap gelmedi mi acaba? forum aracılığıyla bu tvyi alan Tahsin abiyle tanıştım oda Tivibu uygulamasını denedi aldığı televizyonda ondada root hatası verdi sanırım bu sorun bu televizyona özel siz bunu firmaya iletebilir misiniz gerçekten tvden soğuyacağım bu gidişle. ?
Merhaba, geçen hafta tekrar ilettik ama maalesef hala bir dönüş yok.
 
2020 de 50 inç olanı internet üzerinden alıp kurmuştum görüntü kalitesi ve androidide kalitesiz vede lisansız olduğunu öğrendikten sonra hemen iade ettim.Dijitsu markası alınırmı alınmazmı örnekte görünüyorki firma nerdeyse 3 ay olacak bir sorunu çözmüş görünmüyor.Buda tüketicide 0 puan alır.
 
2020 de 50 inç olanı internet üzerinden alıp kurmuştum görüntü kalitesi ve androidide kalitesiz vede lisansız olduğunu öğrendikten sonra hemen iade ettim.Dijitsu markası alınırmı alınmazmı örnekte görünüyorki firma nerdeyse 3 ay olacak bir sorunu çözmüş görünmüyor.Buda tüketicide 0 puan alır.
Maalesef bu kullanıcı nezdinde ciddi bir problem.
 
Maalesef bu kullanıcı nezdinde ciddi bir problem.
Biraz da biz üreticileri buna mecbur bırakıyoruz. Bugün kimse akıllı olmayan televizyon almıyor. Bir televizyonun "Android" olması da avantaj olarak görülüyor. Aslında AndroidTV veya GoogleTV olmayan televizyonlar aslında birer Android tablet. O yüzden kullanımları zor ve bu tür hatalara meyilliler. Çünkü hem uydu yayınlarını almak hem de HDMI/ses vs. kontrolü için birçok farklı yazılım modülüne ihtiyaçları var ve bu modüllerin bazıları muhtemelen yönetici izni istiyor (root).
Bu cihazlarda bir standart olmadığı için bu tür hatalar bugün çözülse de ileride tekrar oluşabilir. Bunu da üretici firma bir kere, bilemediniz iki kere çözer. Sonra yeni modellere önem verilmeye başlanır. Zaten yavaş yavaş bu tür üretimlerden uzaklaşılıyor.

Ben bu ürünlere smart değilmiş gibi bakıyorum. Yani böyle bir televizyon alırsanız bir tane de lisanslı Android kutu almanız gerekiyor diye düşünüyorum. Ama durum böyle olunca da keşke hiç smart olmasaymış diyorum, hem fiyat da nispeten daha ucuz olurdu.
Mesela Next'in şöyle bir ürünü var, aslında güzel bir fikir. Televizyon ayrı, Androidli uydu ayrı. Ama acaba ne kadar satıyor?
 
TV fiyatları her üründe olduğu gibi almış başını gitmiş. E insanlar da android olsun, şöyle olsun, böyle olsun istiyor. Üreticiler de bunlara cevap olarak olabildiğince UCUZ üretim yapmaya kalkıyor. O yüzden dandik çerçeveler, iki avuç kadar anakartlar, 2 CoF'lu paneller, android'den bozma işletim sistemleri, ses versin yeter denecek hoparlörler ile üretimler yapıyor.
 
2020 de 50 inç olanı internet üzerinden alıp kurmuştum görüntü kalitesi ve androidide kalitesiz vede lisansız olduğunu öğrendikten sonra hemen iade ettim.Dijitsu markası alınırmı alınmazmı örnekte görünüyorki firma nerdeyse 3 ay olacak bir sorunu çözmüş görünmüyor.Buda tüketicide 0 puan alır.
Aslında dijitsu dan memnunum yatak odasında 58 inc olanını kullanıyorum hiç bir problemi yok modelden kaynaklı bir hata tüm modellerde yok bundan sonra dijitsu alır mıyım sanmıyorum biran önce şu hatanın düzeltilmesi gerekiyor bakalım kaç ay sonra düzelecek acaba tüketici hakem heyetine vesaire gidilmeli mi
 
Aslında dijitsu dan memnunum yatak odasında 58 inc olanını kullanıyorum hiç bir problemi yok modelden kaynaklı bir hata tüm modellerde yok bundan sonra dijitsu alır mıyım sanmıyorum biran önce şu hatanın düzeltilmesi gerekiyor bakalım kaç ay sonra düzelecek acaba tüketici hakem heyetine vesaire gidilmeli mi
Az önce firma ile toplantı yaptım. Anladığım kadarıyla o seride biraz sorun varmış maalesef. Bundan sonra tamamen L1 lisanslı ve sorunsuz üretimlerle devam etmeyi düşünüyorlar. Yetkili servislere lisans ile ilgili bir bilgi gönderiyorlarmış, yetkili servislerin firmaya ulaşması halinde sizin evinize geldiklerinde sorunun çözümü olabilme ihtimaline sahip bir uygulama yapıyorlarmış. Siz yetkili servise tekrar bildirin isterseniz.
 
Az önce firma ile toplantı yaptım. Anladığım kadarıyla o seride biraz sorun varmış maalesef. Bundan sonra tamamen L1 lisanslı ve sorunsuz üretimlerle devam etmeyi düşünüyorlar. Yetkili servislere lisans ile ilgili bir bilgi gönderiyorlarmış, yetkili servislerin firmaya ulaşması halinde sizin evinize geldiklerinde sorunun çözümü olabilme ihtimaline sahip bir uygulama yapıyorlarmış. Siz yetkili servise tekrar bildirin isterseniz.
Yetkili servis salı günü için kayıt oluşturdu umarım sorunumu çözerler çözmezlerse tüketici hakem heyetine gidersem haklı çıkar mıyım süreç nasıl işliyor çünkü Tivibu aboneliğim var kullanamıyorum yani.
 
Yetkili servis salı günü için kayıt oluşturdu umarım sorunumu çözerler çözmezlerse tüketici hakem heyetine gidersem haklı çıkar mıyım süreç nasıl işliyor çünkü Tivibu aboneliğim var kullanamıyorum yani.
Elbette. Sonuçta vaat edilen hizmeti vaat edildiği şekilde alamıyorsunuz. Ancak firma merkezinde yaptığımız görüşmede firmanın servis müdürü ile de tanıştım. Yaklaşımları oldukça yapıcı. Çözüm üreteceklerini düşünüyorum.
 
Elbette. Sonuçta vaat edilen hizmeti vaat edildiği şekilde alamıyorsunuz. Ancak firma merkezinde yaptığımız görüşmede firmanın servis müdürü ile de tanıştım. Yaklaşımları oldukça yapıcı. Çözüm üreteceklerini düşünüyorum.
İnşallah diyelim İlteriş bey duruma göre yine konuya eklerim son durumu.
 
Dün teknik servis geldi forumdaki cevapları da okudu firmanın teknik yazılım işleri ile ilgilenen birisiyle konuştu yazılıma ekleme yapacağız o zaman dedi 1 ay sürer dedi bakalım umarım sorun çözülür.
 
Konuyu güncellemek istiyorum teknik destek ekibi hiç bir şekilde sorunumu çözmüyor teknik destek ekibinden bayram beye durumu ilettim lisans yüklemesi yaptırdı üstlerimle konuyu konuşayım dedi 1 haftadır cevap yok WhatsApp destek hattından mesaja bile dönüş yapılmıyor kronik sorunlu bu tv sonuçta ve sorun sadece bende değil bu yüzden artık beklemek istemiyorum tüketici hakem heyetine gideceğim daha önce gitmedim o yüzden nasıl bir dilekçe yazmam gerekiyor filan bilmiyorum biri beni bu konuda aydınlatabilir mi?
 
Mi stick 4k al geç hocam. İçinde tivibu dan, Turkcell tv plus a kadar her uygulama var. Bu çakma Android arayüzlü tv den ne bekliyorsun ki. Bu tv yi monitör gibi kullanmalı. Görüntü versin yeter. Arayüzden bir şey bekleme
 
Mi stick 4k al geç hocam. İçinde tivibu dan, Turkcell tv plus a kadar her uygulama var. Bu çakma Android arayüzlü tv den ne bekliyorsun ki. Bu tv yi monitör gibi kullanmalı. Görüntü versin yeter. Arayüzden bir şey bekleme
Komik olan şey şu sadece bu modelde bu sorunun olması diğer serilerde sıkıntı yok ve hocam yani Tivibuyu vesaire bir şekilde halledilir zaten benim sinirlendiğim nokta firmanın ürününün arkasında durmaması yetkili servis diye bilgisiz insanlar ilgileniyor bu sorun için servisi ilk aradığımda adamın dünyadan haberi yok dijitsunun öyle bi televizyonu yok diye iddia etti üstüne play store neden ana ekranda görünmüyor dediğimde beyefendi bu tvlerde play store yok diyor firma bile arkasında durmuyorsa yetkili servisten bile bişey beklenmez bu yüzden servisle filan uğraşmak istemiyorum muhtemelen yazılımla çözülecek bişey bu donanımsal olduğunu düşünmüyorum en azından bi açıklama yapılsın istiyorum yani buda tüketici olarak hakkım.
 
Merhaba. Dijitsu 86ds9800 TV hakkında eksik çok o yüzden size sormamız gerekiyor. İnşallah yardımcı olabilirsiniz tecrübeleriniz ile.
Dijitsu 86ds9800 ürünün paneli ne marka. Hangi paneli kullanıyor IPS olarak.
Kaç tane COF (Chip-On-Film) var? Adedi fazla ise panel kalitesi iyileşiyor.
Android'in hangi sürümü ile yüklü geliyor? Android 13'e güncellenebiliyor mu?
Güncelleme alabiliyor mu?
Ölü pikseli var mı? Büyük ekran olduğundna önemli olabilir. Dikkat çekebilir ölü piksel.
Kumandası nasıl? Ses komutu var mı kumanda da? Algılaması nasıl? İlla kumandanın ucunu TV'yemi tutmak gerekiyor? Yoksa kumandanın ucunu tv ye değil de başka yere tutsak da algılıyor mu?
Servisi nasıl?
İlk kurulum servislemi olmak zorunda? cretlimi klasik kurulum servis ile yapılırsa?
İnternetten siparişi verince hangi kargoyla nasıl geliyor? Kaç günde geliyor? Korunaklı mı geliyor kargo? Ürünün paneli kırık gelirse ya da görüntüde sıkıntı olursa ne yapılıyor? Servis mi ilgileniyor?
Kutu içeriği nedir? Kurulumu kendimiz yapabiliyor muyuz garanti kapsamında?
Android L1 lisanslı mı L3 lisanslı mı net değil sanırım. Kullanım tecrübenize göre lisans durumu nedir?
APK dosyalarını kurup programları çalıştırabiliyor musunuz? Dosyalar/programlar sonra gözükmez ise onun için de bir program yükleniyor sanırım. Onunla gözüküyor mu?
Orjinal play store var mı kendi smart özelliğinde. (TV box kullanınca bu tür smart özellikleri sorunu ortadan kalkar mı?)
Kendi smart tv özelliği Wisdom Share mı? 43 inc versionu Wisdom Share gözüküyor L3 lisanslı.
HDR özelliği ya da onun yerine geçebilecek bir özelliği var mı TV'nin?
TV box ile kullanılırsa 4K platformlarda film izlenebilir mi? Xiaomi mi box S 2nd generation gibi bir tv box ile mesela.
Ekran görüntüsü nasıl normal uydu kanallarında? Görüntü de büyük ekrandna dolayı 30 Hz gibi mi oluyor 60 Hz gibi mi?
Kanal geçişleri nasıl?
Wifi ile internete bağlanabiliyor mu? Ethernet kablo internet girişi var mı?
Tanıtımını anlatan bir video yapabilir misiniz? İnternette yok bu model için 86ds9800. Ya da ürün hakkında detaylı bilgi verebilir misiniz.
TV'den memnunmusunuz sonuç olarak?
Teşekkürler...
 
Komik olan şey şu sadece bu modelde bu sorunun olması diğer serilerde sıkıntı yok ve hocam yani Tivibuyu vesaire bir şekilde halledilir zaten benim sinirlendiğim nokta firmanın ürününün arkasında durmaması yetkili servis diye bilgisiz insanlar ilgileniyor bu sorun için servisi ilk aradığımda adamın dünyadan haberi yok dijitsunun öyle bi televizyonu yok diye iddia etti üstüne play store neden ana ekranda görünmüyor dediğimde beyefendi bu tvlerde play store yok diyor firma bile arkasında durmuyorsa yetkili servisten bile bişey beklenmez bu yüzden servisle filan uğraşmak istemiyorum muhtemelen yazılımla çözülecek bişey bu donanımsal olduğunu düşünmüyorum en azından bi açıklama yapılsın istiyorum yani buda tüketici olarak hakkım.
Televizyondan memnun musunuz? Tavsiye eder misiniz.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri