Neler yeni

Entegratör Hatalı ürün girişi. n11 üzerinden olmayan ürün satılması....

talgan

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
12 Mar 2024
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
1
Konum
Ankara
merhaba;

02.03.2024 tarihinde n11 üzeride 2 gündür satışta olan ve ara ara stok bitip tekrar eklenen bir ekran kartını satın 6 taksitle yaklaşık 30 000 Tl ye aldım (250 Tl kupon kullanmıştım . salı günü 20:00 civarı tanımadığım bir telefon numarası n11 den aradıklarını, ürünün stoklarda olmadığını, iptal etmem gerektiğini ve işlemi sağlarsam paranın 1 hafta içerisinde yatacağını aksi halde 25 gün sonra otomatik iptal edileceğini gayet lakayt bir şekilde anlattı. Yanlış girdi ise firma iptal edebilirdi beni neden arıyorsunuz deyip görüşmeyi sonlandırdım.
Ertesi gün yine aynı ürün tekrar satışa çıktı ve stok bitti. N11 deki satıcı mağaza ürünü entegratör tarafından hatalı açıldığını ve stoklarında bu şekilde bir ürün girişi olmadığını berlirteren bir mesaj yollamış ve tekrar iade etmemi istemiş.

N11 e kayıt bıraktığımda dönüş yaparak ilgili aramanın kendilerince yapılmadığını belirttiler. istersem iptal edebileceklerini sorundan dolaydı 100 lira çek tanımlayabileceklerini söyleyerek aradan çekildiler.


An itibariyle Yeni sipariş olarak sipariş n11 de bekliyor. Kredi kartı kesim tarihi nedeniyle ilk taksit ödedim. 6 taksit halde karta iade edilecek.

Bu konuda THH ne başvuruda bulunabilir miyim? Haklarımı nasıl talep edebilirim?
 
Üst