Herkese merhabalar, Exvega marka bir koltuk aldım, yaklaşık 4 ay oluyor. Koltuğun sırt kısmı yamuldu, kolçağı kırıldı, altından sürekli gıcırtı sesi geliyor. Mail atıyorum garanti için video çek deniliyor. Video çekip yolladım sadece sırt kısmını yollayın diyor. Diğer taraflarda sıkıntılı ama umursamıyorlar kullanım sebebiyle diyorlar ama kolçakları görseniz inanılmaz dandik. Gıcırtı zaten benim yapabileceğim bir şey değil. Yollamadan önce de illa kolinin içinin fotoğrafını atın öyle kargo kodu vericez diyorlar, uğraştırıp duruyorlar. 30 iş günü içerisinde geri kargolanacaktır diyorlar.
Benim burada 3 sorum var.
Benim burada 3 sorum var.
- 30 iş günü kargo süresi normal mi? Benim bildiğim 20 iş günü oluyor.
- Arızam var dediğimde illa video istemesi normal mi?
- Koli içini görmeden kargo kodu vermemesi normal mi?