Neler yeni

incehesap.com kutu açıldığı için iadeyi kabul etmiyor

Taner_C

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
6 Nis 2024
Mesajlar
3
Tepki puanı
1
Puanları
3
Konum
Bursa
Selamlar
24 Mart 2024 tarihinde incehesap.com üzerinden Msi 31.5″ mönitör aldım. Ürün 27 Mart'ta tarafıma teslim edildi.

Ancak gelen üründe Panelde aşırı ışık sızması olduğu ve Ürün özelliklerinde 1.07 Milyar renk olarak belirtilmesine rağmen, 165Hz de 1.07 Milyar renk seçilememesi (Sadece 60Hz'de 1.07Milyar renk seçilebiliyor ve bu durum ürün özellikleri kısmında belirtilmiyor) nedeni ile iade etmek istedim.

incehesap.com sitesi üzerinden iade talebinde bulundum ve 2 nisan tarihinde ürünü gönderdim.
bugün itibarı ile tarafıma "üründe herhangi bir sorun bulunamadığı ve kutusu açıldığı için de 14 günlük koşulsuz iade hakkından faydalanamayacağım " iletildi ve monitör geri kargoya verildi.

Ben bu konularda çok tecrübesizim, açıkçası iade etmek için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.
Ne yapmam gerektiği hakkında yardımda bulunursanız çok memnun olurum.

Şimdiden teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

  • Adsız1.png
    Adsız1.png
    50.4 KB · Görüntüleme: 5

Ali Kemal Eyvaz

Fujitsu - Sigma - ME - Bosch Tester
İnceleyenler Kulübü
Katılım
5 Mar 2024
Mesajlar
211
Tepki puanı
392
Puanları
63
Konum
Adana
Selamlar
24 Mart 2024 tarihinde incehesap.com üzerinden Msi 31.5″ mönitör aldım. Ürün 27 Mart'ta tarafıma teslim edildi.

Ancak gelen üründe Panelde aşırı ışık sızması olduğu ve Ürün özelliklerinde 1.07 Milyar renk olarak belirtilmesine rağmen, 165Hz de 1.07 Milyar renk seçilememesi (Sadece 60Hz'de 1.07Milyar renk seçilebiliyor ve bu durum ürün özellikleri kısmında belirtilmiyor) nedeni ile iade etmek istedim.

incehesap.com sitesi üzerinden iade talebinde bulundum ve 2 nisan tarihinde ürünü gönderdim.
bugün itibarı ile tarafıma "üründe herhangi bir sorun bulunamadığı ve kutusu açıldığı için de 14 günlük koşulsuz iade hakkından faydalanamayacağım " iletildi ve monitör geri kargoya verildi.

Ben bu konularda çok tecrübesizim, açıkçası iade etmek için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.
Ne yapmam gerektiği hakkında yardımda bulunursanız çok memnun olurum.

Şimdiden teşekkür ederim.

İnceHesap Mesafeli Satış Sözleşmesi Linkini Bırakıyorum Okumanızı Tavsiye Ederim.

 

Taner_C

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
6 Nis 2024
Mesajlar
3
Tepki puanı
1
Puanları
3
Konum
Bursa

Ali Kemal Eyvaz

Fujitsu - Sigma - ME - Bosch Tester
İnceleyenler Kulübü
Katılım
5 Mar 2024
Mesajlar
211
Tepki puanı
392
Puanları
63
Konum
Adana
Okudum, "kutusu açılan monitör iade edilemez" yazan kısmı bulamadım.
O sebepten okuyunuz diye attım, oradaki iade politikasına göre iade hakkınız bulunmaktadır. Kabul etmiyorlarsa Tüketici Hakem Heyetine başvuru hakkınız vardır. Zaman geçirmeden başvurunuzu yapmanızı öneririm.
 

Taner_C

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
6 Nis 2024
Mesajlar
3
Tepki puanı
1
Puanları
3
Konum
Bursa
Ben de zaten sorunu firma ile çözeceğimi düşünmüyorum ancak hakem heyeti sürecini bilmiyorum, başvuruyu nasıl yapmalıyım. dilekçede nelere dikkat etmeliyim gibi şeylerde yardım istemiştim.
 

KISKANIYORLAR

Meraklı
Meraklı
Katılım
19 Ağu 2023
Mesajlar
45
Tepki puanı
40
Puanları
18
Ben de zaten sorunu firma ile çözeceğimi düşünmüyorum ancak hakem heyeti sürecini bilmiyorum, başvuruyu nasıl yapmalıyım. dilekçede nelere dikkat etmeliyim gibi şeylerde yardım istemiştim.

Öncelikle firmaya mesafeli satış sözleşmesine göre monitörün; bilgisayar sarf malzemesi olmadığı için cayma hakkı kullanımına engel olmadığını,yasal hakkınızı kullandırmak istemezlerse tüketi hakem heyetine başvuracağınızı bildirin.Gelen cevaba göre hareket edersiniz.(isterseniz mesafeli satış sözleşmesinin hangi maddesine göre iade almadıklarınıda sorabilirsiniz )
Başvuruyu e-devletten yapabilirsiniz.Dilekçede mutlaka ücret iadesimi yoksa değişim mi yapılmasını istediğinizi net şekilde belirtin.
 

Uğur.T.

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
9 Ocak 2024
Mesajlar
114
Tepki puanı
83
Puanları
28
Selamlar
24 Mart 2024 tarihinde incehesap.com üzerinden Msi 31.5″ mönitör aldım. Ürün 27 Mart'ta tarafıma teslim edildi.

Ancak gelen üründe Panelde aşırı ışık sızması olduğu ve Ürün özelliklerinde 1.07 Milyar renk olarak belirtilmesine rağmen, 165Hz de 1.07 Milyar renk seçilememesi (Sadece 60Hz'de 1.07Milyar renk seçilebiliyor ve bu durum ürün özellikleri kısmında belirtilmiyor) nedeni ile iade etmek istedim.

incehesap.com sitesi üzerinden iade talebinde bulundum ve 2 nisan tarihinde ürünü gönderdim.
bugün itibarı ile tarafıma "üründe herhangi bir sorun bulunamadığı ve kutusu açıldığı için de 14 günlük koşulsuz iade hakkından faydalanamayacağım " iletildi ve monitör geri kargoya verildi.

Ben bu konularda çok tecrübesizim, açıkçası iade etmek için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.
Ne yapmam gerektiği hakkında yardımda bulunursanız çok memnun olurum.

Şimdiden teşekkür ederim.
Hocam elektronik üründe ürün açıldığı için 14 günlük iade süreci dışında kalıyor sıfır özelliğini yitirdiği için yasa da böyle (kaldı ki açmadan sorunu nasıl bilecek insanlar? 🤷‍♂️) sizin durumda incehesap iade kabul etmediği için tahminen THH ile çözülecektir. THH başvurunuzda satılan ürünün açıklamasını ekran görüntüsü ve ya çıktı gibi belgelerle ispatlamanız lazım. Bu şekilde durumu detaylı (tabiri caizse aptala anlatır gibi) durumunuzu açıklayıp ürün geri iadesi ve ücret iadesi talep ediyorum diye başvuru yapabilirsiniz. başvuru sonrası 1 aylık bir savunma süresi oluyor karşı taraftan sonra artık yoğunluğa göre 3-4 ay kimilerinde 6 ayı bulabiliyor süreç bu şekilde devam ediyor. sizde bu yolla devam edeceksiniz gibi görünüyor.
 
Üst